steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #2310 Dátum: 2007. július 03. 23:06:52 pm » |
|
Hát már mosolyogni sem szabad??
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:02:34 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2311 Dátum: 2007. július 03. 23:08:29 pm » |
|
Megjött az új első féktárcsám.... E21-re..... Naogy köszi BrothaD! Ez is valami? Utánam Boogie dobálja az ilyeneket.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #2312 Dátum: 2007. július 03. 23:17:50 pm » |
|
De csak merő szeretetből! Nem?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:02:49 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2313 Dátum: 2007. július 03. 23:19:36 pm » |
|
Na jó csak egyszer fordult elő, hogy utánam dobta és ki is volt esztergálva a közepe, de olyan annyira jólesett.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:03:00 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #2314 Dátum: 2007. július 03. 23:30:48 pm » |
|
Akkor velem vigyázz, mert én célozni is tudok!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:03:09 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #2315 Dátum: 2007. július 04. 07:44:22 am » |
|
Megjött az új első féktárcsám.... E21-re..... Naogy köszi BrothaD! Milyen E21-esed van GengszterSztív??? Ez 5X120-as jól látom?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #2316 Dátum: 2007. július 04. 10:35:35 am » |
|
320mm az nem olyan nagy 700eFt ert
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #2317 Dátum: 2007. július 04. 10:36:18 am » |
|
Megjött az új első féktárcsám.... E21-re..... Naogy köszi BrothaD! Nagyon zsir
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #2318 Dátum: 2007. július 04. 10:51:13 am » |
|
320mm az nem olyan nagy 700eFt ert Hát igen,ezt a féket BMW-alaktrészekből is ki lehet hozni,mondjuk a harmadából szerintem.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:03:27 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #2319 Dátum: 2007. július 04. 13:45:15 pm » |
|
Es persze mind a negy kerekre
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:03:37 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #2320 Dátum: 2007. július 04. 13:59:25 pm » |
|
Ne is mond.... Az előbb gurult el előttem egy E38. Azokat ha fel hekkelném,már jó lennék. Bár így is jobban lassul mint gyorsul. Hohó!!! Just the Quest. Ha mondjuk E28-ra fel install.-ok egy E34-es (mondjuk V8-as) nyerget,tárcsával..... Akkor a főfékhengert is ildomos cserélnem. Igaz? (nem akarok most féket építeni,csak mint technikai kérdést tettem fel.) Úgy gondolom hogy az eredeti nem szállítana eleget,de javítsatok léci ha jóltévedek. Köszi.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:03:51 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #2321 Dátum: 2007. július 04. 18:08:16 pm » |
|
Ha jól tudom,nem kell cserélni,de sohasem árt egy kicsit olyan aminek szélesebb a dugattyúja!!Vagy valami ilyesmi!! Amugy 4x100 az E21-em,és az is marad!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:06:47 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #2322 Dátum: 2007. július 05. 14:07:21 pm » |
|
Én kezdem úgy látni,h az autó építésében a legtöbbet a fékek terén érdemes variálni. Itt vannak ezek 6-10 dugattyús rendszerek 700pénzért.Arról nem is beszélve,egy ilyen munkahenger annyi olajat vesz fel,amihez gyári főfékhenger nemigen elég egyik sem. E21-re egyenlőre nekem is az e34 tárcsái tűnnek a legjobb ár/érték arányúnak.A 7végi versenyen nézegettem Kerényi Ádám driftgépét,azon a gyári 5 csavaros tárcsának a fékfelületét külön csavarozták rá a gyári 4csavaros rotorra. Ez is egy megoldás és szinte minden típusra kivitelezhető,és ez is kijön kb 20-25e/tárcsa,plusz néhány ezer az esztergályosnak. Nyergek terén amikor pár hónapja vita volt a többdugattyús,kontra úszónyerges megoldás között,belegondoltam,nekem a biciklimen is úszónyerges megoldás van,és ott látszanak azok a torzulások,amik a több tonnás erőhatásoknál az autón nem észrevehetők. Minimális a külömbség,ízlések és pofonok külömböznek.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:07:01 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #2323 Dátum: 2007. július 06. 21:14:01 pm » |
|
Kész lettek a segédalváz szilentjeim!!! Ha valakit érdekel hol készült: Silentblock kft! Budapest 1194. Pákozd útca 12-14. 06-1-282-4700
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #2324 Dátum: 2007. július 06. 21:16:25 pm » |
|
Ez erősebb gumi, vagy ugyanaz mint a gyári, csak olcsóbb volt?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:07:45 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #2325 Dátum: 2007. július 06. 21:21:28 pm » |
|
Ez keményebb gumi és mint látszik a képen teljesen ki van öntve(pontosabban belevan sütve) ,nincs benne lyuk,mint a gyárin,ezért sokkal stabilabb! A kettő megcsinálása postaköltséggel együtt volt 6320ft!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:07:55 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #2326 Dátum: 2007. július 06. 21:22:36 pm » |
|
Az jó ár. A feszes hátsó híd nem is árt.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:08:07 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #2327 Dátum: 2007. július 06. 21:30:08 pm » |
|
A wallothnál lett volna akcióban 24euro(per darab)+postaköltség!!! Nekem hátul a segédalváz lett megkeményitve,a lengőkar szilentek és a lengéscsillapitó szilentje pedig kizöldült!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:08:18 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #2328 Dátum: 2007. július 06. 21:32:06 pm » |
|
mennyiben fájtak a ződek és honnan?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:08:29 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #2329 Dátum: 2007. július 06. 21:34:26 pm » |
|
Érdeklődj Boge bácsinál!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:08:39 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #2330 Dátum: 2007. július 06. 21:37:57 pm » |
|
áhhhá ... köffe
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:08:49 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2331 Dátum: 2007. július 06. 21:40:34 pm » |
|
Én kezdem úgy látni,h az autó építésében a legtöbbet a fékek terén érdemes variálni. Itt vannak ezek 6-10 dugattyús rendszerek 700pénzért.Arról nem is beszélve,egy ilyen munkahenger annyi olajat vesz fel,amihez gyári főfékhenger nemigen elég egyik sem. E21-re egyenlőre nekem is az e34 tárcsái tűnnek a legjobb ár/érték arányúnak.A 7végi versenyen nézegettem Kerényi Ádám driftgépét,azon a gyári 5 csavaros tárcsának a fékfelületét külön csavarozták rá a gyári 4csavaros rotorra. Ez is egy megoldás és szinte minden típusra kivitelezhető,és ez is kijön kb 20-25e/tárcsa,plusz néhány ezer az esztergályosnak. Nyergek terén amikor pár hónapja vita volt a többdugattyús,kontra úszónyerges megoldás között,belegondoltam,nekem a biciklimen is úszónyerges megoldás van,és ott látszanak azok a torzulások,amik a több tonnás erőhatásoknál az autón nem észrevehetők. Minimális a külömbség,ízlések és pofonok külömböznek.
Van 600ccm-es motor 1 és 4 hengeresben is és minkettő atom jó, a maga kategóriájában: enduro- gyorsasági. Az 1 dugattyús nyeregnek is van előnye, de nem a motorsportban! Szóval nem feltétlen és nem minden esetben kell kicserélni a főfékhengert. Amúgy kocsi, tömeg, tömeg eloszlás függvénye is, hogy mit használsz. nehéz jól eltalálni az optimális fékerő-elosztást. ha módosítasz a futóművön, a gyári elosztót már felejtheted is el. Ha meg nem módosítasz.....akkor meg már veszett az ügy úgy is.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:09:08 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #2332 Dátum: 2007. július 07. 12:05:43 pm » |
|
Kész lettek a segédalváz szilentjeim!!! Ha valakit érdekel hol készült: Silentblock kft! Budapest 1194. Pákozd útca 12-14. 06-1-282-4700 Én meg már mióta halogatom a dolgot, de mostmár muszáj lesz megcsinálni, mert nagyon szar a hídszilentem. Elég nagy szopás lesz a kertben kicsrélni...
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #2333 Dátum: 2007. július 07. 12:16:17 pm » |
|
Boge! Mit is csináltál versenygép hátsó stabrúd szilentjeivel? Már nem találom azt a hozzászólást ahol leírtad, meg beraktál pár fotót. Mert van egy olyan érzésem hogy nekem amiatt (is) szar a hátsó futóművem. Nem lehet vele rendesen keresztben menni, nagyon könnyen megpördül, pedig brutál kemény a futómű(koni + H&R). Okozhatja ezt a stabrúd szilentje?
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #2334 Dátum: 2007. július 07. 12:57:21 pm » |
|
Skoda motortartó gumibak!!! Alulra anyával ráfogatod a stabrudat,felülre meg egy nagy alátéttel benne a legalább 8.8-as csavarral odafogatod a lengőkarhoz!!! Legalábbis én erre emlékszem!!! Boge majd kijavit!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:09:36 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #2335 Dátum: 2007. július 07. 13:45:37 pm » |
|
Nekem is vmi ilyesmi rémlik, de mintha még kellett volna valamit faragni rajta. Nah mindegy megvárjuk a májsztrót... :DD
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:09:52 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #2336 Dátum: 2007. július 07. 13:52:33 pm » |
|
A májsztró minnyá itt van nálam Velencén,sokára lesz az netközelben!! Amugy igen a képeken ugy látszott az egyik feléből egy kicsit lekellett faragni!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:10:01 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #2337 Dátum: 2007. július 07. 13:53:49 pm » |
|
A májsztró neked házhoz is megy??
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:10:13 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #2338 Dátum: 2007. július 07. 17:54:44 pm » |
|
CSak nem gondoltad,hogy én megyek bárkihez?? Mindenki hozzám jön,ha akarok valamit!! Amugy Boge!!! Egy élmény volt,jót dumáltunk!! Végre te is láttad az én SUFNIMŰHELYEMET!!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:10:24 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #2339 Dátum: 2007. július 07. 18:55:39 pm » |
|
Kész lettek a segédalváz szilentjeim!!! Ha valakit érdekel hol készült: Silentblock kft! Budapest 1194. Pákozd útca 12-14. 06-1-282-4700 Jooo lett
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|