CápaBMW fórum
2024. november 27. 21:26:58 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 [79] 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2597389 alkalommal)
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #2340 Dátum: 2007. július 07. 19:03:48 pm »

A hátsó lengőkar szilentek MADE BY BOGE!! smiley
Ma vitte el a cumót!!!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:10:37 pm írta Promega » Naplózva

steffe
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #2341 Dátum: 2007. július 07. 23:57:46 pm »

Én meg már mióta halogatom a dolgot, de mostmár muszáj lesz megcsinálni, mert nagyon szar a hídszilentem. Elég nagy szopás lesz a kertben kicsrélni...
Kitartás,én is úgy szedem le a váltót,h közbe a pofámba lóg a levél,meg a földön a betonon csiszolom be a szelepeket.Ezért jók a cápák:ide még nem kell carsoft,meg interface!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:10:49 pm írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #2342 Dátum: 2007. július 08. 00:35:19 am »

Hát még a dificsere milyen kellemes művelet aútó alatt fekve...
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:11:02 pm írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Lütyő1
Vendég
« Válasz #2343 Dátum: 2007. július 08. 06:32:55 am »

Amugy Boge!!!
Egy élmény volt,jót dumáltunk!!
Végre te is láttad az én SUFNIMŰHELYEMET!!! smiley
Bakker!!Ha tudo,m, hogy nálad van  átsuhanok..:Sad( Bár egész nap boge-val foglalkoztam így is..Roll Eyes) Viszont nagyon tutti lett a hátsó traktus a td-n!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:11:25 pm írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #2344 Dátum: 2007. július 08. 08:00:49 am »

A hátsó lengőkar szilentek MADE BY BOGE!! smiley
Ma vitte el a cumót!!!
Jobb is lett mint a walloth-os Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:11:42 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #2345 Dátum: 2007. július 08. 08:54:36 am »

Kox

Íme egy kép. Sajna nincs jobb a tarsojomban, de ez is megteszi. Bemész egy bótba, veszel 2 faros skoda motortartót, lenyesel 45 fokban 1-1,5 cm-et a sarkából, hogy szépen felfeküdjön a stab végén (képen a bal oldalán, nagyítva tán látszik). A kilógó menetre dobsz egy anyát és egy csinin nagy alátétet, a másik felére becsavarsz egy megfelelő hosszúságú 8.8-as csavart és ide is egy csini nagy alátétet. Ezek után atomra összehúzod, a gumibak szépen befeszül a fészekbe és végre a rúd fog dolgozni, nem a kővé meredt bizbazsok nyúlni. Különben ez gyárilag egy kalap szar: 8-as menetes szár és babszem nagyságú gumik adják át az erőt egy edzett, 16-os rugóacél rúdról a futóműnek. Szerinted mi fog torzulni???
Ha ezt megcsinálod, végre a stabrúd dolgozik, nem a gumik koppannak le.
Kéne egyet gurulni a kocsiddal, mert lehet hogy nem ez a baja. Régen nekem is tipikusan ez volt: nem megy, nem megy...nagyon elmegy. Sík ideg voltam. Most mese lett...nekem ez az.


* P5060371.jpg (83.68 KB, 1600x1200 - megtekintve 870 alkalommal.)
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #2346 Dátum: 2007. július 08. 10:53:08 am »

Köszy szépen a segítséget, a jöv7en asszem meg is próbálkozok a műtéttel. Remélem ez volt a baja a futóműnek...
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:12:34 pm írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #2347 Dátum: 2007. július 08. 14:09:28 pm »

Íme egy kép. Sajna nincs jobb a tarsojomban, ...
Amikor még megvolt a pótkeréktartó Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:12:54 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #2348 Dátum: 2007. július 08. 15:42:55 pm »

Hát igen...és még acél lefogató volt alul-felül a futómű felkötésnél. Az már alu lett!

Ma gyógykörök voltak, mert már alacsony szinten volt az adrenalinom:)
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #2349 Dátum: 2007. július 08. 20:17:33 pm »

Kell valakinek a csövező telszáma?Smiley))))
Amúgy a brigád is elég kemény


* DSCF4299.jpg (137.5 KB, 640x480 - megtekintve 913 alkalommal.)
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #2350 Dátum: 2007. július 08. 20:18:14 pm »

Na ez aztán a hibrid:


* 20070708_bogolyvar_edit_dscf7322.jpg (147.24 KB, 640x480 - megtekintve 927 alkalommal.)

* DSCF4378.jpg (138.68 KB, 640x480 - megtekintve 837 alkalommal.)
Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #2351 Dátum: 2007. július 08. 20:20:18 pm »

Az egész autóból a felnik érnek valamit!!! smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:13:25 pm írta Promega » Naplózva

steffe
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #2352 Dátum: 2007. július 08. 23:10:15 pm »

Van 600ccm-es motor 1 és 4 hengeresben is és minkettő atom jó, a maga kategóriájában: ...
Láttam már pár állítható fékerő elosztót,de azok meg az utcai változó terheléshez nincsenek kalibrálva.Vannak ötleteim,de még nem tudom,melyik lesz a befutó.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:13:46 pm írta Promega » Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #2353 Dátum: 2007. július 08. 23:17:01 pm »

Az egész autóból a felnik érnek valamit!!! smiley
Alapanyag ide,v oda,én díjazom,amikor tipikusan a falu utólsó utcáskájának eldugott kertjének leghátsó zugában 15-20 éves srácok összeeszkábálnak ilyen bigyókat.Ide kell ötlet,tervezés,és ha nem sikerül,a saját bőrükön kísérleteznek.Középiskolás koromban láttam ilyeneket.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:14:08 pm írta Promega » Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #2354 Dátum: 2007. július 10. 21:43:17 pm »

Emberünk nem szivbajos és egy kicsit ismerheti a pályát!!! smiley

http://video.racing.hu/video_korpilahti2005-ek2
Naplózva

steffe
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #2355 Dátum: 2007. július 12. 11:32:39 am »

Majd Boge meg Viktor kijavítanak,ha hülyeséget beszélek,de sztem a bácsi kicsit adott a látványnak is,nem kell azzal a kormánnyal olyan ádáz harcot vívni.Minnél többet kapkod,a kerekeknek annál kevesebb esélyük van megfogni vmi tapadásra alkalmas buckát,v követ.A megboldogult Schumacher is úgy vette 180-230-al a kanyarokat,mintha sínen lenne.Pedig akkora sebességnél már lehet vibráció.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:15:24 pm írta Promega » Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #2356 Dátum: 2007. július 12. 11:51:47 am »

nemvagyok boge,sem viktor, de szerény véleményem szerint igencsak muszájból tekergeti így a kormányt, hallani ahogy kapar a kis Starlet Smiley amatőr versenyeken megy egy ember ilyen autóval, közel sincs ennyire feltuningolva és ha hiszed ha hiszed, jobban megy keresztbe mint egy zsiguli, tekeri a  kormányt szarásig Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:15:39 pm írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #2357 Dátum: 2007. július 12. 23:24:09 pm »

Nem tudom,én kb annyira ismerem a rallyet,amennyire a colin mcrae 2-ben végignyomtam a bajnokságot :)Guminak aszfalton a helye!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:15:55 pm írta Promega » Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #2358 Dátum: 2007. július 13. 10:17:03 am »

Smiley hát jó a  gumi az aszfalton meg minden, de a rallye-feeling, az ottvan murván is és aszfalton is egyaránt, és nagyonjó, ha egyszer belekóstolsz, nem akarsz mást, esetleg driftet Cheesy szerintem Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:16:06 pm írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #2359 Dátum: 2007. július 13. 11:33:38 am »

aláírva Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:16:16 pm írta Promega » Naplózva

Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #2360 Dátum: 2007. július 13. 13:30:09 pm »

Majd Boge meg Viktor kijavítanak,ha hülyeséget beszélek,de sztem a bácsi kicsit adott a látványnak is,nem kell azzal a kormánnyal olyan ádáz harcot vívni.Minnél többet kapkod,a kerekeknek annál kevesebb esélyük van megfogni vmi tapadásra alkalmas buckát,v követ.A megboldogult Schumacher is úgy vette 180-230-al a kanyarokat,mintha sínen lenne.Pedig akkora sebességnél már lehet vibráció.
Jó szemléltető lehet egy olyan belső felvétel, ahol van jó és rossz minőségű út is. A jón nem sok ember akar keresztbe-kasul menni, de néha ott is sikerül. A szar úton nem lehet egyenesen menni, ....lehet, csak lassan. A VB-s belsőket inkább hagynám, mert technikában és fejletségben nem összemérhető a szint a hazai profival, de főleg nem az amatőrrel.
Van fent 3-4 belsőm, közöttük van olyan, amin változik az út minősége. Az is mutatja, hogy nem direkt van ez így.
Persze lehet rájátszani, nem is baj az, csak néha az sok időbe kerül.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:19:50 pm írta Promega » Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #2361 Dátum: 2007. július 13. 17:47:32 pm »

Megnézném a videót Smiley Hol lehet megtalálni?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:20:03 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #2362 Dátum: 2007. július 13. 18:44:20 pm »

Kérdezd Stasist.
Talán :www.capabmw.hu/videok/motorsport   de ez nem biztos
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:20:12 pm írta Promega » Naplózva
zakicorp
Vendég
« Válasz #2363 Dátum: 2007. július 15. 13:33:53 pm »

Engem is érdekelne a téma?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:20:22 pm írta Promega » Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #2364 Dátum: 2007. július 15. 17:39:45 pm »

Nem találok ilyen topicot.Ha stasis hazaér,írok neki prájvöt mélt
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:20:32 pm írta Promega » Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #2365 Dátum: 2007. július 15. 18:45:54 pm »

Na itt tessék keresni!! smiley
http://www.capabmw.hu/motorsport/video/
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:20:57 pm írta Promega » Naplózva

steffe
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #2366 Dátum: 2007. július 17. 12:40:54 pm »

félOFF

Boge + négyhenger kedvelők!!

Belső felvétel egy TE71-es Corollából //AE86 előd// 20 szelep, valami issssszonyatos szívóhang, brutál fordulat!!! Szerintem ez tetszeni fog, bár a driver nem érezte 100%ig a vasat, de a hangok ....... Tongue Tongue Tongue

http://www.drifter.hu/video/videoPlayer.wm.php?video_id=325

Pusz akkor már még 1 ..... A holland bajnok kavalifikációs futama!! 3.2 M3 motor!  Itt is brutál a hang és a fordulat, //bár nekem ez a kipuff hang annyira nem tecc... // aki nem annyira kedveli a driftet, az is nézze meg, a csávó az egyszerűen egy állat Cheesy Cheesy

http://www.drifter.hu/video/videoPlayer.wm.php?video_id=321

ON
« Utoljára szerkesztve: 2007. július 17. 12:45:27 pm írta DonDr!ft » Naplózva
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 259


« Válasz #2367 Dátum: 2007. július 17. 17:04:21 pm »

Boge

A belsőkamerás felvételeket lehetne zene nélkül kérni? Csak az elsőig jutottam, de ez a punk rettenet kikészít.
Nem hallani a motort meg a gumi visítását Cheesy
Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #2368 Dátum: 2007. július 17. 17:30:07 pm »

félOFF
Boge + négyhenger kedvelők!!
Na.
Végre hangfalas gép közelébe kerültem. Roll Eyes
Igen szépen terelgetik a kellékeket. Tongue
De ez a félkombi E36-os ipse nem kicsit van befordulva....  Roll Eyes grin Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:21:32 pm írta Promega » Naplózva
Begi
Vendég
« Válasz #2369 Dátum: 2007. július 17. 19:01:57 pm »

Doni Cimbora, a Toyotás srác a kanyarokban mint mókol a bal kezével a kormány mögött??? Amúgy nagyon durva mindkettő élőben is az volt!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:21:45 pm írta Promega » Naplózva
Oldalak: 1 ... 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 [79] 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!