steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #2340 Dátum: 2007. július 07. 19:03:48 pm » |
|
A hátsó lengőkar szilentek MADE BY BOGE!! Ma vitte el a cumót!!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:10:37 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #2341 Dátum: 2007. július 07. 23:57:46 pm » |
|
Én meg már mióta halogatom a dolgot, de mostmár muszáj lesz megcsinálni, mert nagyon szar a hídszilentem. Elég nagy szopás lesz a kertben kicsrélni...
Kitartás,én is úgy szedem le a váltót,h közbe a pofámba lóg a levél,meg a földön a betonon csiszolom be a szelepeket.Ezért jók a cápák:ide még nem kell carsoft,meg interface!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:10:49 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #2342 Dátum: 2007. július 08. 00:35:19 am » |
|
Hát még a dificsere milyen kellemes művelet aútó alatt fekve...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:11:02 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Lütyő1
Vendég
|
|
« Válasz #2343 Dátum: 2007. július 08. 06:32:55 am » |
|
Amugy Boge!!! Egy élmény volt,jót dumáltunk!! Végre te is láttad az én SUFNIMŰHELYEMET!!! Bakker!!Ha tudo,m, hogy nálad van átsuhanok..: ( Bár egész nap boge-val foglalkoztam így is.. ) Viszont nagyon tutti lett a hátsó traktus a td-n!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:11:25 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #2344 Dátum: 2007. július 08. 08:00:49 am » |
|
A hátsó lengőkar szilentek MADE BY BOGE!! Ma vitte el a cumót!!! Jobb is lett mint a walloth-os
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:11:42 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2345 Dátum: 2007. július 08. 08:54:36 am » |
|
Kox
Íme egy kép. Sajna nincs jobb a tarsojomban, de ez is megteszi. Bemész egy bótba, veszel 2 faros skoda motortartót, lenyesel 45 fokban 1-1,5 cm-et a sarkából, hogy szépen felfeküdjön a stab végén (képen a bal oldalán, nagyítva tán látszik). A kilógó menetre dobsz egy anyát és egy csinin nagy alátétet, a másik felére becsavarsz egy megfelelő hosszúságú 8.8-as csavart és ide is egy csini nagy alátétet. Ezek után atomra összehúzod, a gumibak szépen befeszül a fészekbe és végre a rúd fog dolgozni, nem a kővé meredt bizbazsok nyúlni. Különben ez gyárilag egy kalap szar: 8-as menetes szár és babszem nagyságú gumik adják át az erőt egy edzett, 16-os rugóacél rúdról a futóműnek. Szerinted mi fog torzulni??? Ha ezt megcsinálod, végre a stabrúd dolgozik, nem a gumik koppannak le. Kéne egyet gurulni a kocsiddal, mert lehet hogy nem ez a baja. Régen nekem is tipikusan ez volt: nem megy, nem megy...nagyon elmegy. Sík ideg voltam. Most mese lett...nekem ez az.
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #2346 Dátum: 2007. július 08. 10:53:08 am » |
|
Köszy szépen a segítséget, a jöv7en asszem meg is próbálkozok a műtéttel. Remélem ez volt a baja a futóműnek...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:12:34 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #2347 Dátum: 2007. július 08. 14:09:28 pm » |
|
Íme egy kép. Sajna nincs jobb a tarsojomban, ...
Amikor még megvolt a pótkeréktartó
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:12:54 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2348 Dátum: 2007. július 08. 15:42:55 pm » |
|
Hát igen...és még acél lefogató volt alul-felül a futómű felkötésnél. Az már alu lett!
Ma gyógykörök voltak, mert már alacsony szinten volt az adrenalinom:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2349 Dátum: 2007. július 08. 20:17:33 pm » |
|
Kell valakinek a csövező telszáma? )))) Amúgy a brigád is elég kemény
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2350 Dátum: 2007. július 08. 20:18:14 pm » |
|
Na ez aztán a hibrid:
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #2351 Dátum: 2007. július 08. 20:20:18 pm » |
|
Az egész autóból a felnik érnek valamit!!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:13:25 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #2352 Dátum: 2007. július 08. 23:10:15 pm » |
|
Van 600ccm-es motor 1 és 4 hengeresben is és minkettő atom jó, a maga kategóriájában: ...
Láttam már pár állítható fékerő elosztót,de azok meg az utcai változó terheléshez nincsenek kalibrálva.Vannak ötleteim,de még nem tudom,melyik lesz a befutó.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:13:46 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #2353 Dátum: 2007. július 08. 23:17:01 pm » |
|
Az egész autóból a felnik érnek valamit!!! Alapanyag ide,v oda,én díjazom,amikor tipikusan a falu utólsó utcáskájának eldugott kertjének leghátsó zugában 15-20 éves srácok összeeszkábálnak ilyen bigyókat.Ide kell ötlet,tervezés,és ha nem sikerül,a saját bőrükön kísérleteznek.Középiskolás koromban láttam ilyeneket.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:14:08 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #2355 Dátum: 2007. július 12. 11:32:39 am » |
|
Majd Boge meg Viktor kijavítanak,ha hülyeséget beszélek,de sztem a bácsi kicsit adott a látványnak is,nem kell azzal a kormánnyal olyan ádáz harcot vívni.Minnél többet kapkod,a kerekeknek annál kevesebb esélyük van megfogni vmi tapadásra alkalmas buckát,v követ.A megboldogult Schumacher is úgy vette 180-230-al a kanyarokat,mintha sínen lenne.Pedig akkora sebességnél már lehet vibráció.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:15:24 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #2356 Dátum: 2007. július 12. 11:51:47 am » |
|
nemvagyok boge,sem viktor, de szerény véleményem szerint igencsak muszájból tekergeti így a kormányt, hallani ahogy kapar a kis Starlet amatőr versenyeken megy egy ember ilyen autóval, közel sincs ennyire feltuningolva és ha hiszed ha hiszed, jobban megy keresztbe mint egy zsiguli, tekeri a kormányt szarásig
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:15:39 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #2357 Dátum: 2007. július 12. 23:24:09 pm » |
|
Nem tudom,én kb annyira ismerem a rallyet,amennyire a colin mcrae 2-ben végignyomtam a bajnokságot :)Guminak aszfalton a helye!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:15:55 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #2358 Dátum: 2007. július 13. 10:17:03 am » |
|
hát jó a gumi az aszfalton meg minden, de a rallye-feeling, az ottvan murván is és aszfalton is egyaránt, és nagyonjó, ha egyszer belekóstolsz, nem akarsz mást, esetleg driftet szerintem
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:16:06 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #2359 Dátum: 2007. július 13. 11:33:38 am » |
|
aláírva
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:16:16 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2360 Dátum: 2007. július 13. 13:30:09 pm » |
|
Majd Boge meg Viktor kijavítanak,ha hülyeséget beszélek,de sztem a bácsi kicsit adott a látványnak is,nem kell azzal a kormánnyal olyan ádáz harcot vívni.Minnél többet kapkod,a kerekeknek annál kevesebb esélyük van megfogni vmi tapadásra alkalmas buckát,v követ.A megboldogult Schumacher is úgy vette 180-230-al a kanyarokat,mintha sínen lenne.Pedig akkora sebességnél már lehet vibráció.
Jó szemléltető lehet egy olyan belső felvétel, ahol van jó és rossz minőségű út is. A jón nem sok ember akar keresztbe-kasul menni, de néha ott is sikerül. A szar úton nem lehet egyenesen menni, ....lehet, csak lassan. A VB-s belsőket inkább hagynám, mert technikában és fejletségben nem összemérhető a szint a hazai profival, de főleg nem az amatőrrel. Van fent 3-4 belsőm, közöttük van olyan, amin változik az út minősége. Az is mutatja, hogy nem direkt van ez így. Persze lehet rájátszani, nem is baj az, csak néha az sok időbe kerül.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:19:50 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #2361 Dátum: 2007. július 13. 17:47:32 pm » |
|
Megnézném a videót Hol lehet megtalálni?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:20:03 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2362 Dátum: 2007. július 13. 18:44:20 pm » |
|
Kérdezd Stasist. Talán :www.capabmw.hu/videok/motorsport de ez nem biztos
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:20:12 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
zakicorp
Vendég
|
|
« Válasz #2363 Dátum: 2007. július 15. 13:33:53 pm » |
|
Engem is érdekelne a téma?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:20:22 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #2364 Dátum: 2007. július 15. 17:39:45 pm » |
|
Nem találok ilyen topicot.Ha stasis hazaér,írok neki prájvöt mélt
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:20:32 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #2365 Dátum: 2007. július 15. 18:45:54 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:20:57 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #2366 Dátum: 2007. július 17. 12:40:54 pm » |
|
félOFF Boge + négyhenger kedvelők!! Belső felvétel egy TE71-es Corollából //AE86 előd// 20 szelep, valami issssszonyatos szívóhang, brutál fordulat!!! Szerintem ez tetszeni fog, bár a driver nem érezte 100%ig a vasat, de a hangok ....... http://www.drifter.hu/video/videoPlayer.wm.php?video_id=325Pusz akkor már még 1 ..... A holland bajnok kavalifikációs futama!! 3.2 M3 motor! Itt is brutál a hang és a fordulat, //bár nekem ez a kipuff hang annyira nem tecc... // aki nem annyira kedveli a driftet, az is nézze meg, a csávó az egyszerűen egy állat http://www.drifter.hu/video/videoPlayer.wm.php?video_id=321ON
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2007. július 17. 12:45:27 pm írta DonDr!ft »
|
Naplózva
|
|
|
|
Steam
Nem elérhető
Hozzászólások: 259
|
|
« Válasz #2367 Dátum: 2007. július 17. 17:04:21 pm » |
|
Boge A belsőkamerás felvételeket lehetne zene nélkül kérni? Csak az elsőig jutottam, de ez a punk rettenet kikészít. Nem hallani a motort meg a gumi visítását
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #2368 Dátum: 2007. július 17. 17:30:07 pm » |
|
félOFF Boge + négyhenger kedvelők!!
Na. Végre hangfalas gép közelébe kerültem. Igen szépen terelgetik a kellékeket. De ez a félkombi E36-os ipse nem kicsit van befordulva....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:21:32 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Begi
Vendég
|
|
« Válasz #2369 Dátum: 2007. július 17. 19:01:57 pm » |
|
Doni Cimbora, a Toyotás srác a kanyarokban mint mókol a bal kezével a kormány mögött??? Amúgy nagyon durva mindkettő élőben is az volt!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:21:45 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
|