csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #2370 Dátum: 2007. július 17. 19:23:51 pm » |
|
biztos szappanosviíz a kerékre á'la Kőváry
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:21:57 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #2371 Dátum: 2007. július 17. 20:11:06 pm » |
|
Kérlekszépen, szerintem Nektek nézőknek villog!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:22:09 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Begi
Vendég
|
|
« Válasz #2372 Dátum: 2007. július 17. 20:40:17 pm » |
|
erre az egyre nem gondoltam, de most hogy így mondod, lehet bent valami azt hittem állítgat valamit a sperrdifin... /merthogy hallottam, hogy vannak olyan versenyautók, ahol ezt lehet/
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:22:20 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2373 Dátum: 2007. július 17. 21:00:51 pm » |
|
Boge A belsőkamerás felvételeket lehetne zene nélkül kérni? Csak az elsőig jutottam, de ez a punk rettenet kikészít. Nem hallani a motort meg a gumi visítását Music azért van, mert torzít a kamera hangja és rém rossz. Egyébként nem minden zene punk. Ja és ott van a Begi-belső, az zene nélküli. A gumó egyébként csöndben végzi a dolgát. Itt jut eszembe, Begi, kérdezted melyik videón van fent a 17-es slick. A 001-esen kívül, mindegyik videón.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #2374 Dátum: 2007. július 17. 21:16:46 pm » |
|
Boge! Nézegettem a videóidat, nagyon szépen muzsikál a motorod! Szép hangja van Ha jó vettem észre akkor sportváltód van ugye?? Diffi áttétel milyen??
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:22:44 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2375 Dátum: 2007. július 17. 21:17:36 pm » |
|
Igen sport váltó. Áttétel: 4.75.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:22:57 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #2376 Dátum: 2007. július 17. 21:23:42 pm » |
|
félOFF Boge + négyhenger kedvelők!! Belső felvétel egy TE71-es Corollából //AE86 előd// 20 szelep, valami issssszonyatos szívóhang, brutál fordulat!!! Szerintem ez tetszeni fog, bár a driver nem érezte 100%ig a vasat, de a hangok ....... http://www.drifter.hu/video/videoPlayer.wm.php?video_id=325Pusz akkor már még 1 ..... A holland bajnok kavalifikációs futama!! 3.2 M3 motor! Itt is brutál a hang és a fordulat, //bár nekem ez a kipuff hang annyira nem tecc... // aki nem annyira kedveli a driftet, az is nézze meg, a csávó az egyszerűen egy állat http://www.drifter.hu/video/videoPlayer.wm.php?video_id=321ON gyönyörű az a Toyota ... egyik legigényesebb autó volt a versenyen ... legalábbis sztem ... a hangja meg ... kár, hogy nem volt ideje ráérezni a srácnak, mert amúgy büntetett volna ... azért így is jó volt egy ilyen gépcsodát látni akcióban Vlasblom meg ja ...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2377 Dátum: 2007. július 17. 21:53:08 pm » |
|
Raj videók. Mondjuk nekem nem tetszik, hogy oldalról van a belső. Nem adja át olyan jól át a driftet. A BMW picit erős és picit jól áll az úton. Jó kis verseny lehetett.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:23:13 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2379 Dátum: 2007. július 17. 22:20:15 pm » |
|
Aztakurva, milyen precíz és milyen gyors...lehidalok. Amúgy ez nem off, ez motorsport topic. És a drift szerintem ebben a formában egyértelműen műfaj, nem értelmetlen gumifüstölés.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:23:29 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #2380 Dátum: 2007. július 17. 23:09:39 pm » |
|
ez művészet ezen a szinten már
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:23:47 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #2381 Dátum: 2007. július 18. 08:01:01 am » |
|
Hát még ha még élőben láttad volna... Nekem a hideg futkosottt a hátamon, egyszerűen leírhatatlan amit a csávó művelt, nah meg az az üvöltés ami a kocsiból előtört. A videó közel sem adja vissz az élményt.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:23:56 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2382 Dátum: 2007. július 18. 17:36:12 pm » |
|
Sajnálom is hidd el. Jövőre szeretném kipróbálni is, mivel gondok vannak jó pár versennyel, tehát így nem menne a rally rovására a drift. Persze lehet hogy tök hülye leszek hozzá, de megpróbálom. De legalább a karbik hangják szokták értékelni:)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:24:05 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #2383 Dátum: 2007. július 18. 17:52:08 pm » |
|
Szia!! Ezt nagy örömmel hallom //olvasom // Tág karokkal várunk, gyere poróbáld ki magad és a kocsit valamelyik edzésünkön!! Lesz is most egy edzésünk, új pályán Kakucson 28-án Üdv!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:24:24 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2384 Dátum: 2007. július 18. 17:56:45 pm » |
|
Idén, de legalább is késő őszig verseny stop van:( Születik pár hét múlva a 2. poronty, kájne kes, kájne szabadidő:( Viszont big családi örömök! Szóval jövőre majd ordítatom a verdát és élek a lehetőséggel, elmegyek Veletek tréningezni. Köfi mindent előre is!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:24:36 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #2385 Dátum: 2007. július 18. 19:05:22 pm » |
|
Huhú, ezt nagy örömmel hallom!!!! Remélem akkor találkozunk versenyen/edzése. De addig valamit kéne csinálnom a kocsival mert ezzel most csak megpördülni lehet.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:24:47 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2386 Dátum: 2007. július 18. 20:43:10 pm » |
|
Majd én szétfejlesztem Neked.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:25:00 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #2387 Dátum: 2007. július 18. 20:49:28 pm » |
|
Boge A belsőkamerás felvételeket lehetne zene nélkül kérni? Csak az elsőig jutottam, de ez a punk rettenet kikészít. Nem hallani a motort meg a gumi visítását A punk zene nem egy rossz dolog,azért én is szívesebben hallgattam volna a négy szomjas torok ordibálását:) Egyébként meg minden elismerés a kormányáttételezés miatt.Látom,kell vele bírkózni rendesen.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2007. július 18. 20:52:16 pm írta I-scream »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2388 Dátum: 2007. július 18. 21:29:43 pm » |
|
Vazz, torzít a kamera mikije. Okádékul szól. Ha picit beruházok, rakok bele profi mikit. Mint ahogy a kamera is az. Halszemes és hibátlan minőségű. A feltöltött videó már atomra le van butítva. Eredetiben pöpec, penge a kép. És mindössze 20 pénz volt. Kb 15 lenne a miki, de most bokros csomag van:(
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:25:15 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #2389 Dátum: 2007. július 18. 21:30:44 pm » |
|
Idén, de legalább is késő őszig verseny stop van:( Születik pár hét múlva a 2. poronty, kájne kes, kájne szabadidő:( Viszont big családi örömök! Szóval jövőre majd ordítatom a verdát és élek a lehetőséggel, elmegyek Veletek tréningezni. Köfi mindent előre is!
Értem!! Sok-sok örömöt a jövevényhez Akkor majd jövőre Akkorra talán nekem is készen lesz az autóm
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:25:40 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #2390 Dátum: 2007. július 18. 21:34:21 pm » |
|
Idén, de legalább is késő őszig verseny stop van:( Születik pár hét múlva a 2. poronty, kájne kes, kájne szabadidő:( Viszont big családi örömök! Szóval jövőre majd ordítatom a verdát és élek a lehetőséggel, elmegyek Veletek tréningezni. Köfi mindent előre is!
hát ezt én is örömmel olvasom ... üdítő színfolt lenne a hazai mezőnyben
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:26:00 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #2391 Dátum: 2007. július 18. 21:36:50 pm » |
|
Értem!! Sok-sok örömöt a jövevényhez Akkor majd jövőre Akkorra talán nekem is készen lesz az autóm lassan alakulhat a cápabmw drift klub
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:26:15 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #2392 Dátum: 2007. július 18. 22:35:27 pm » |
|
Boge! Egy kis motorsportos kérdés, kíváncsi vagyok a véleményedre! Futómű téma.... Lassan valamit lépnem kellene.... Úgy döntöttem, hogy maradok az e12 futómű mellett, nem variálok e28ra! A továbbiakban én 2 utat látok magam előtt: 1.) Egyszerűbb, olcsóbb (fél)megoldás: keményített gátló, rövidebb,erősebb rugó kombináció. Egy barátomtól tudnék venni /Kárászy által/ keményített talán Boge gátlókat, ami végülis jó is lenne kezdésnek.... A gondom itt a rugóval lenne, kellene valami egyedi, pontosan méretezett, ami passzol a gátló keménységhez is, és valamennyit ültet is... Tudom, hogy lehet gyártatni rugót, de valahogy nem bízom annyira benne.... Ha nem sikerül pontosan az igenyeimhez méretezni akkor rajtam marad, mivel nincs túl nagy kereset E12 tuning futóműre Pont ezért nem is igen talánli hozzá a cégeknél //Pl. H&R vagy XY helyen// De az is lehet hogy tök jó lenne ez a verz. ... nemtudom Mindenesetre ez még a kevésbé zsebbenyúlós verzió 2.) Állítható magasságú coil-over szett gyártatása! Ez kb az előző verzió duplája volna, de a magasságot szabadon tudnám változtatni, a kért gátló keménységhez pedig ha netán nem sikerülne elsőre megfelelő keménységű rugót válsztani, akkor az később jóval egyszerűbben eladható, cserélhető stb. a szabvány méret miatt.... Szóval, én ennek több előnyét is látom, amellett hogy nem olcsó, de talán profibb, véglegesebb megoldás ...... Nemtudom, első körben jó volna már próbálgatni az autót, a vezetői képességeimet Stb. Szóval csak kostolgatni a driftet... Erre egy darabig biztosan megfelene az első verzió! Csak arra gondolok, hogy előbb vagy utóbb de "kinövöm" és azután meg lépni kell talán pont a második verz. irányába ..... Akkor meg már lehet, hogy kifizetődőbb lenne az első verziót megjátszani, főleg azért is, mert amit befejlesztek, az nagy valószínűséggel rajtam is marad ... Vélemény, ötlet, javalat ??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #2393 Dátum: 2007. július 18. 22:40:03 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #2394 Dátum: 2007. július 18. 22:49:47 pm » |
|
jelen komolyra fordítva: se autó, se vezetői tudás egyelőre, csak egy franciásan hullámzós 320 meg egy kapkodós, ablaktrölőtvéletlenülbekapcsolós sofőr nade remélem jövőre összeáll azért valami ... nameg azt is, hogy ezen a télen lesz hó
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:26:43 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #2395 Dátum: 2007. július 22. 13:41:22 pm » |
|
Kedves Urak!! Elkészült a KingOfEurope tököli fordulójának a klipje!!! Ez még csak a szombati nap összefoglalója, hamarosan felkerül a folytatás is!! http://www.drifter.hu/video/videoPlayer.wm.php?video_id=330Remélem tetszik .:::Üdv!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2396 Dátum: 2007. július 22. 18:19:04 pm » |
|
Boge! Egy kis motorsportos kérdés, kíváncsi vagyok a véleményedre!
Anno pontosan így kezdtem: Boge, kárászinál keményítve, Koni, gyárilag állítható + kemény rugók, amiket én gyártattam a saját ötleteim alapján. Nem volt rossz, de az állíthatóval össze sem hasonlítható. Az a baj, hogy kifelejtettél valami nagyopn fontosat, mégpedig a szilenteket. Driftre a zöldgumi is felesleges, szerintem. A profi kocsik meg sem mozdulnak az úton. Mivel az utcai szilent, a zöldgumi és a bronzszilent kb egy árban van, akkor mi a ráknak építenél amatőr futóművet, ha ennyiből építhetsz profit is. Szóval bronzszilent vagy GE szem, semmi más. Rugó terén meg javaslom, keress egy fasza csákót pl. az Unixnál, de lehet az Bárdi is, tök mindegy. A technikai keresőben add meg az E-12 rugók paramétereit: rugó magasság, anyag átmérő, rugó átmérő. Keressetek kb. 20%-al alacsonyabb, kb 2-3 mm-el vastagabb, de közel azonos szélességű rugót és már meg is van a megoldás. Persze jobb a progresszív és az állítható, de kezdetnek ez pont tökéletes. A végső megoldás Katona, aki HIVATALOSAN GYÁRT!!!!!!!!! is Bilsteint, bármihez,megcsinálja a gólyalábat, a rugót, az állítható magasságot, pótartályt, mindent, ami kellhet. Szerintem egyátalán nem vészes az ára, az egészet én sem tudnám olcsóbban kihozni. A gólyalábat olcsóbban csinálom, de a telót pl. le sem tudom gyártani, a rugóról már ne is beszéljünk.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:27:59 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #2397 Dátum: 2007. július 22. 18:46:46 pm » |
|
Köszönöm a válasz! A szilentezés témát nem felejtettem ki ..... Sőőőt tudom, hogy mennyire fontos, pont azért nem boncolgattam a témát most mert szilentezni mindenféleképpen muszály, akármelyik utat járom!! Ismersz jó szilentes bácsit amúgy??? Ez a rugókeresősdi jó ötlet, szerentem teszek egy próbát, hátha ráakadok valamire Hááát igen .... Katona képességeivel teljes mértékben tisztában vagyok, az árai az én pénztárcámnak kicsit(nagyon) megterhelőek Többen gyártattak nála futóművet a drifterek között és hát valóban nagyon komoly amit készít!! //csak ki tudjad várni mire elkészül// Többek közt Feri barátom turbós E28-a alá is nemrég ő készítette el a futóművet Iszonyat, hogy most hogy áll az autó az úton!!! Borzalamas(an jó)!!!! Én ha netán állítható magasságú cuccra vetemednék akkor valószínűleg a Lindor rakná össze. Több készül mostanában, kivárom, hogy milyen lesz.... Haverék rendelik a menetes szárat és barátait asszem Angliából, Lindorral meg összerakatják. A Katonánál olcsóbban dolgozik, akinek elkészült az meg is van vele elégedve, várok még 1-2 tapasztalatot és ha pozitív a visszajelzés akkor talán én is belevágok.... Állítható keménységre valszeg egy jódarabig nem lesz lóvé sajna ....... Pedig úgy lenne a faxa ha minden állítható
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:28:56 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #2398 Dátum: 2007. július 22. 19:04:39 pm » |
|
A Lindoros emberke 11 évig dolgozott a Kárászynál,és nem takaritóként!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:29:44 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2399 Dátum: 2007. július 22. 20:01:16 pm » |
|
Egy széria nagyköbös motor untig elég a drifthez, de lobogó kocsi az úton szerintem felejtős. Abból sohasem lesz drift, csak csúszkálás, ami jó, de ha jól tudom Te nem ezt akarod. Emlékezz a AE86-ra! Ügye? No motor, well traction! Ha kinőtted a mocit, azt lecserélni talán egyszerűbb. Én nem spórolnék a futóművön, én inkább a motoron spórolok. Ha nincs keret, akkor nincs, most nekem sincs az új motorra, de addig megyek a mostanival, félmegoldásokra nem pazarlok. Ha veszel pár rugót és keményítetsz, azzal nem lesz megoldva a probléma. Inkább költs a futóműre, szerintem. Ha nem kell Katona oké, de akkor legalább a bekötések legyenek tökéletesek és állíthatóak, mint mondottam pont annyiba kerül a gyári is!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:30:01 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
|