CápaBMW fórum
2024. november 24. 05:13:45 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 [91] 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2593097 alkalommal)
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #2700 Dátum: 2007. október 06. 22:12:31 pm »

Ha valaki netán az északi régióban lesz vasárnap:

http://www.nogradrallye.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=218&Itemid=43
http://www.nogradrallye.hu/doc/freetime/cered_nev.pdf
Naplózva
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #2701 Dátum: 2007. október 09. 16:19:33 pm »

Legutóbbi versenyünkről készült rövid összefoglalómat megtekinthetitek itt:

http://www.drifter.hu/video/videoPlayer.wm.php?video_id=399

A kedvenc itthoni pályám, a legjobb magyarokkal és európa neves versenyzőivel, esti futamokkal(!)  Smiley Ajánlom mindenkinek!! Wink
Naplózva
Begi
Vendég
« Válasz #2702 Dátum: 2007. október 09. 21:58:29 pm »

Dondrift, csak ismételni tudom magam, legméllyebb elismerésem, ez überprofi munka! Gratula!!!!!!!!! Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:38:41 pm írta Promega » Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #2703 Dátum: 2007. október 10. 08:05:18 am »

Én meg csak csatlakozni tudok az előttem szólóhoz. Smiley Wink
Nagyon komoly lett ez a videó is.
Az az E36 kombinénis srác valami rohadtul érzi a vasat. Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:38:51 pm írta Promega » Naplózva
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #2704 Dátum: 2007. október 10. 09:48:53 am »

Köszi srácok, örülök, hogy tetszik Wink
.....
Igen..... E36 kombi .... Paul Vlasblom
Nem egyszerű a forma!! Ültem mellette, élvezet volt nézni ahogy tereli a vasat!! Borzalmasan precíz, mindíg pontosan akkor és olyan technikát alkalmaz ami éppen megkövetel a pálya és a drift! Akkor rúg alá kuplunggal amikor kell, akkor használ ballábféket amikor kell, kézifék, minden...... Nagyon-nagyon pontos és higgadt pilóta!! Bámulatos! Wink
Kíváncsi vagyok, állítólag jövőre egy E36 Coupeval fogja tolni, amit őrülten könnyít, 950(!) kg közöl lesz egy még erősebb mocival Tongue Idén másodszorra nyerte meg az EB kupasorozatot elég nagy fölénnyel (2005ben is ő volt az EB bajnok)
A múlt hétvégén "csak" 3. lett! Nagyon pontos vezetéssel Adorján barátom lett a 2. a 328i(!) M20al (Nem sok kellett volna az 1. helyhez!!)  A győztes a zöld Hachival (Tökölön már láthattátok) Hollandiából Vernon lett az első!!!

Komoly egy hétvége volt Smiley (és akkor a vasárnapi OB-t még nem is említettem)
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:39:03 pm írta Promega » Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #2705 Dátum: 2007. október 10. 09:52:12 am »

Igen,nekem is az tűnt fel hogy nagyon pengén tereli a kelléket. Smiley
Hát csak így tovább,Neked meg hajrá,lassan Téged kellene kamerázni mostmár. Cheesy Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:39:29 pm írta Promega » Naplózva
riczkoi17
Vendég
« Válasz #2706 Dátum: 2007. október 10. 13:20:31 pm »

Szia Boge!

Lenne egy kérdésem a Kosztolányi autója milyen technika mi van neki benne váltó? motor?
Hátha tudod:-)Jó volt cered?
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #2707 Dátum: 2007. október 11. 12:28:50 pm »

E-46 3.0 motor van átfaragva. Tett bele hajtókarokat és dugókat, kihajította a vanosokat és lefixálta egy bizonyos helyen, kapott egy másik computert, ami írható. Igazából arra ment, hogy a pincéből húzzon, de a teteje is jól sikerült. Ebből kifojólag váltót nem nagyon igényel, lábszagra megy el. Fékpadon mérték: 287 Le, a nyomatékra nem emlékszem pontosan, de 400 felett volt. A futómű egy E-36-ból származik, gömcsuklókkal, utánfutás és dőlés állítással és még sok érdekes cuccal. Egyébként segítőkész, rendes csákó, zaklasd bátran. Én amikor Esztergomban 2 hengerrel értem célba, odajött és okítani kezdett (építő jellegel, szóval jót akart), akkor elzavartam, mert ideges voltam, de ezen sem sértődött meg. Most tényleg a motor miatt nyert, mert......illetve nem, mert Pista jobb volt, de kiesett. De tény, hogy Rafi nem tudta megfogni Őt, pedig Szendrőn Ő volt a jobb.
A verseny életem legjobbja volt. Sajnos a difim nem készült el, így egy 3.9-es Co-sperrel rúgtam, amiből az let, hogy néha mentem 3.-ban is:( Viszont a motor szebben muzsikál mint valaha és én is elkaptam a ritmust. Jól jelzi a verseny kiélezettségét, hogy a kategóriánkban a 4.-5.-6.-ik helyezett között 8 tized volt az összesítés végén!!!!! Sokan voltunk, sokáig tartott, pedig csúszás nem is volt. Sajna a kupáról lecsúsztam, de új saját rekordom van: 2.47. amúgy ez 92-es átlag, álló rajttal ügyebár. Én ezzel tök elégedett vagyok, főleg az említett körülmények miatt.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:40:03 pm írta Promega » Naplózva
riczkoi17
Vendég
« Válasz #2708 Dátum: 2007. október 11. 14:51:07 pm »

Köszi a választ!én még azt hittem m20 b27 van versenyelektronikával:-( le vagyok maradva! Hát a mezőny tényleg egyre durvább majdnem mint a túra:-( Télen erősítésbe is kéne kezdenem motor téren mert a 170 le elég vékony ilyen autók ellen.-(nekem egy jó 27-es m20-is megtenné!A rafinak az a motor van ami a fehér e30-ba volt?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:40:57 pm írta Promega » Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #2709 Dátum: 2007. október 11. 16:16:17 pm »

E-46 3.0 motor van átfaragva. ...
Vmit tudhatott az ember, amit más nem, hogy szívó 3literes benzinből kihoz 400felett nyújtont Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:41:17 pm írta Promega » Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2710 Dátum: 2007. október 11. 17:50:18 pm »

Kosztolányi úr éppen ide tart felém!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:41:26 pm írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #2711 Dátum: 2007. október 11. 18:18:49 pm »

Ez a 400 Nm nekem is szemet szúrt.Hajlok felé,de hogyan?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:41:56 pm írta Promega » Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2712 Dátum: 2007. október 11. 18:49:33 pm »

NE FELÉ HAJOLJ, HANEM ELÖTTE MEG!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:42:08 pm írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #2713 Dátum: 2007. október 11. 19:39:28 pm »

Ügye mondtam!!!!!!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:42:18 pm írta Promega » Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #2714 Dátum: 2007. október 11. 19:43:48 pm »

ez beszarás,komolyan Smiley akárki akárhonnan akármit, ami bmw, vagy bmw-t németből, minenképp Viktornál futnak össze a szálak Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:42:28 pm írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #2715 Dátum: 2007. október 11. 19:43:55 pm »

Köszi a választ!én még azt hittem m20 b27 van versenyelektronikával:-( le vagyok maradva! Hát a mezőny tényleg egyre durvább majdnem mint a túra:-( Télen erősítésbe is kéne kezdenem motor téren mert a 170 le elég vékony ilyen autók ellen.-(nekem egy jó 27-es m20-is megtenné!A rafinak az a motor van ami a fehér e30-ba volt?
Ugyanmár! Én nem tudom, hogy most hol tartok, de max 150 és akkor lehet hogy sokat mondtam. Még ebben a hónapban megyek mérni, már kiváncsi vagyok, hogy mire jutottam.
Amúgy meg nem a motorerő számít. Nézd meg Kis Robit vagy Gépészt, esetleg Molnár Ferit! Ehte 1.6-al porrá vernek minket!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:42:42 pm írta Promega » Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2716 Dátum: 2007. október 11. 19:48:36 pm »

ez beszarás,komolyan Smiley akárki akárhonnan akármit, ami bmw, vagy bmw-t németből, minenképp Viktornál futnak össze a szálak Smiley
Most ment el, vitt egy difit, de megigértem, hogy nem árulom el az áttételt.
Ha elárulnám, meg kéne öljelek benneteket!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:42:59 pm írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2717 Dátum: 2007. október 11. 20:01:39 pm »

viktor koma micsoda lopott szövegek Smiley de jól használod őket Cheesy
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #2718 Dátum: 2007. október 11. 21:13:11 pm »

Itt van pár kép Imréről, Rafi új kocsiáról és rólam:

Ja és Imre előző motorja nem csak 2.7 és elektronika, de nem ám! Volt ott még nagyon sok minden!!!!  Pl. a VAMS-et árulja róla.


* 20071007_cered_csucsu_dscf7325.jpg (124.77 KB, 640x480 - megtekintve 873 alkalommal.)

* 20071007_cered_dasky_dscf0287.jpg (138 KB, 640x480 - megtekintve 903 alkalommal.)

* 20071007_cered_dasky_dscf0299.jpg (137.1 KB, 640x480 - megtekintve 894 alkalommal.)

* 20071007_cered_dasky_dscf0368.jpg (127 KB, 640x480 - megtekintve 912 alkalommal.)

* 20071007_cered_dasky_dscf0369.jpg (128.32 KB, 640x480 - megtekintve 847 alkalommal.)

* 20071007_cered_dasky_dscf0380.jpg (117.73 KB, 640x480 - megtekintve 907 alkalommal.)
Naplózva
riczkoi17
Vendég
« Válasz #2719 Dátum: 2007. október 11. 22:41:53 pm »

Jah hát igen az elektronikát a vamsre értettem többet ér maga az mint a kocsim:-)) Na jó igen értem én hogy  kiss robi molnár F. Elver nem ugyetlenek enyhén szólva  1000 szer mennek azon a ceredi részen azért elég hazai pályaekik!Ladavs bmw.. igen de már beszéltük van 160 le neki meg isten váltó van 170 le meg szar váltó oszt beleszarhatok:-) +40 le legalább kompenzálna valamit,meg talán -70 kg:-)azért egy ilyen váltóval megnéznék egy széria 25-it mennyit kapna ugyanazon pilótától a két kocsi!:http://www.youtube.com/watch?v=MutMGuUT-_o
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:43:31 pm írta Promega » Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #2720 Dátum: 2007. október 11. 22:42:00 pm »

Olyan ismerős nekem ezen a képen ez a két ember!!! grin
Amugy le a kalappal Lezsi autója előtt!! 473lóerő!!!
Na az már valami!! grin



* normal_lezsi_turbo_bmw_335i_bmwpower_10.jpg (52.05 KB, 600x449 - megtekintve 903 alkalommal.)
Naplózva

steffe
Sabc
Vendég
« Válasz #2721 Dátum: 2007. október 11. 22:55:25 pm »

És meg se tudták tölteni rendesen.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:44:02 pm írta Promega » Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #2722 Dátum: 2007. október 11. 22:59:53 pm »

Igen,igen!!!
Kivi lettem volna mit tud teljes nyomáson! smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:44:27 pm írta Promega » Naplózva

steffe
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #2723 Dátum: 2007. október 11. 23:04:25 pm »

Hát így is elég brutál volt hidd el. Az a hang...
Jah igen, jól látod az a két emberke Himizoli és Realdrift kollégák
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:44:38 pm írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #2724 Dátum: 2007. október 16. 17:44:54 pm »

HURRRRÁ!

Elkészült az új féltengely csonkom. Ilyen nem is létezik, mert a belseje 02 , a külseje E-21-hez jó. Így passzol a 02-es házban trónoló M5 sper fogaskerekéhez és az E-21 féltengelyhez:)
Úgy lett edzve, hogy a keménységi foka megegyezik a gyáriéval, nem erősebb, nem gyengébb.
Kész lett a csapágynál elrepedt sperház fedél is.
A képen látszik a régi és az új is.


* PA160098.JPG (92.93 KB, 1600x1200 - megtekintve 863 alkalommal.)

* PA160099.JPG (53.6 KB, 1600x1200 - megtekintve 866 alkalommal.)

* PA160100.JPG (77.21 KB, 1600x1200 - megtekintve 860 alkalommal.)
Naplózva
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #2725 Dátum: 2007. október 16. 22:49:52 pm »

Jóestét! Smiley

Feri barátom turbós E28 fenevada kapott egy VEMS-t (írható motorvezérlést) nemrégiben elmentünk egyet tesztelgetni.... Nem voltak a legjobbak a körülmények, nameg utcán betonkemény futóművel belső felvételt készíteni nem a legszerencseésebb dolog, de a hangok miatt érdems letölteni a cuccot.... Imátom ahogy a 6henger turbo tüsszög Tongue Tongue Tongue

E28 turbo Vems test:
http://www.e30.hu/Drift/DonDrift/CapaRide_LQ.mpg

[[[A felvételek természetesen lezárt versenypályán, illetve a német autobahn-on készültek!!]]]
Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #2726 Dátum: 2007. október 17. 08:44:49 am »

HURRRRÁ!

Elkészült az új féltengely csonkom. Ilyen nem is létezik, mert a belseje 02 , a külseje E-21-hez jó. Így passzol a 02-es házban trónoló M5 sper fogaskerekéhez és az E-21 féltengelyhez:)
Úgy lett edzve, hogy a keménységi foka megegyezik a gyáriéval, nem erősebb, nem gyengébb.
Kész lett a csapágynál elrepedt sperház fedél is.
A képen látszik a régi és az új is.

Nagyon zsir lett!!
Naplózva
Begi
Vendég
« Válasz #2727 Dátum: 2007. október 17. 12:43:12 pm »

Jóestét! Smiley

Feri barátom turbós E28 fenevada kapott egy VEMS-t (írható motorvezérlést) nemrégiben elmentünk egyet tesztelgetni.... Nem voltak a legjobbak a körülmények, nameg utcán betonkemény futóművel belső felvételt készíteni nem a legszerencseésebb dolog, de a hangok miatt érdems letölteni a cuccot.... Imátom ahogy a 6henger turbo tüsszög Tongue Tongue Tongue

E28 turbo Vems test:
http://www.e30.hu/Drift/DonDrift/CapaRide_LQ.mpg

[[[A felvételek természetesen lezárt versenypályán, illetve a német autobahn-on készültek!!]]]

Törölgessétek meg majd a kis cápaorrot egy zsepivel, nagyon tüssszüg szegényke...Wink

Amúgy durva, nagyon durva....Wink
Naplózva
stasis
Vendég
« Válasz #2728 Dátum: 2007. október 17. 14:14:14 pm »

HURRRRÁ!

Elkészült az új féltengely csonkom. Ilyen nem is létezik, mert a belseje 02 , a külseje E-21-hez jó. Így passzol a 02-es házban trónoló M5 sper fogaskerekéhez és az E-21 féltengelyhez:)
Úgy lett edzve, hogy a keménységi foka megegyezik a gyáriéval, nem erősebb, nem gyengébb.
Kész lett a csapágynál elrepedt sperház fedél is.
A képen látszik a régi és az új is.

Szép munka, köszönjük, hogy megosztottad velünk Smiley
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #2729 Dátum: 2007. október 17. 16:47:39 pm »

Holnap nyílt nap a ringen. A fehérke és én is megyünk, minden érdeklődőt szeretettel várok. Elvileg Steffe és Begi is ott lesz.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 [91] 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!