Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4239
|
|
« Válasz #3330 Dátum: 2008. március 06. 16:32:14 pm » |
|
Akkor jó már azt hittem beteg vagyok...
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #3331 Dátum: 2008. március 06. 18:23:30 pm » |
|
Ja igen, én is lerúgnám a Wtcc-s Seatról minden cuccot...kiváncsi lennék mit menne a szívó diesel a szívó benzines ellen. Most utcán a dieselnek áll a zászló, főleg mert az emberek hajlamosak 1 millióval többet adni egy kocsiért, mert az 2 literrel kevesebbet fogyaszt:) így jut pénz bőven a fejlesztésre...valószínűleg ebből következik, hogy erőltetik "pici" pénzzel a dieseleket a pályákon. Megvan az az előnyük, hogy turbózhatnak. Kérem, így könnyű! Erről kicsit az jut eszembe, ahogyan a GP-n elbántak a kétütemmel. Az nem baj, hogy kb a fele hengerűrtartalmuk volt? És hogy nyert a Ducati párszor a superbike-on?? Mert a 2 hengeresnek lehet nagyobb a ccm?? Nem szeretem az ilyet. Hétköznapra jó lehet a diesel, bizonyos kocsikba, de én bele nem ülnék ilyen versenyautóba, mert nincs hangja, ennyi az egész. ezt feszegetem én is egy ideje.Két dolog kéne csak: jó kipuhang és nagyobb fordulatszám tartomány.Így biztos megbarátkoznék a D-kkel.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #3332 Dátum: 2008. március 06. 18:29:59 pm » |
|
Én 350000km-t tettem meg eddig Tds-sel, úgy hogy nem szólnék bele teljesítmény és karakterisztika vitába, felesleges vita lenne! Miért csak olyan ember ír ilyeneket aki még nem használt TDS-t tartósan, sőt gyanítom még nem is nagyon ült benne! Nem megsértődni!
Ok,igaz,h még egyszer sem volt saját td-m,azért párszor már megutaztattak vele direkt azért,h megmutassák,h mit tud.De egyszer sem győzött meg a benzinesekkel szemben.Ha nem így lenne,nem mondanám Van,akinek ez tetszik,van,akinek az.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:49:50 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #3333 Dátum: 2008. március 06. 19:42:32 pm » |
|
Ja igen, én is lerúgnám a Wtcc-s Seatról minden cuccot...kiváncsi lennék mit menne a szívó diesel a szívó benzines ellen. Most utcán a dieselnek áll a zászló, főleg mert az emberek hajlamosak 1 millióval többet adni egy kocsiért, mert az 2 literrel kevesebbet fogyaszt:) így jut pénz bőven a fejlesztésre...valószínűleg ebből következik, hogy erőltetik "pici" pénzzel a dieseleket a pályákon. Megvan az az előnyük, hogy turbózhatnak. Kérem, így könnyű! Erről kicsit az jut eszembe, ahogyan a GP-n elbántak a kétütemmel. Az nem baj, hogy kb a fele hengerűrtartalmuk volt? És hogy nyert a Ducati párszor a superbike-on?? Mert a 2 hengeresnek lehet nagyobb a ccm?? Nem szeretem az ilyet. Hétköznapra jó lehet a diesel, bizonyos kocsikba, de én bele nem ülnék ilyen versenyautóba, mert nincs hangja, ennyi az egész. Na jó mondjuk versenyezni diesellel, az tényleg tulzás!
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7142
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3334 Dátum: 2008. március 06. 22:05:05 pm » |
|
ugyanegyetértek Boge-val, de vagyok olyan perverz, hogy nekem kifejezetten bejön a diesel hang!! (sorry, talán vmi dízel golf ketyegett a szülőszoba alatt, vagy nemtudom..)
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #3335 Dátum: 2008. március 06. 22:06:50 pm » |
|
ugyanegyetértek Boge-val, de vagyok olyan perverz, hogy nekem kifejezetten bejön a diesel hang!! (sorry, talán vmi dízel golf ketyegett a szülőszoba alatt, vagy nemtudom..)
Na jó, de te a mercedest is szereted!
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7142
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3336 Dátum: 2008. március 06. 22:13:19 pm » |
|
na látod! mindenkinek vannak hibái.. nekem csak ezek
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:50:15 am írta Promega »
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4239
|
|
« Válasz #3337 Dátum: 2008. március 06. 22:28:11 pm » |
|
Persze meg a japán nyelvvizsga....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:50:22 am írta Promega »
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #3338 Dátum: 2008. március 06. 23:34:23 pm » |
|
..ez jó volt ...de inkább, mint ne beszéljen idegen nelvet
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:50:30 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3339 Dátum: 2008. március 07. 08:31:50 am » |
|
Japán nyelvvizsga? Kinek van olyan?
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3340 Dátum: 2008. március 07. 10:31:11 am » |
|
Hát nem tom... mondhattok bármit én abszulut nem vagyok dieselpárti de Viktorral lenyomtunk a TDSében egy pár ausztriai még német utat már és engem meggyőzőtt az olajkályha... Én próbáltam mindkettőt(518-735ia,524td),mindkettőnek megvan a maga feelingje..A td nem egy versenyautó,de nem maradok le hidd el..Mindezekmellett a városi 6 liter az a nem mindegy..180-at simán viszi tartósan is(Bp-Miskolc),legfeljebb nem 8 mp alatt van 100-on, hanem 1X mp alatt.Viszont a 900 kilós utánfutóval se gondolkodik nagyon, ha menni kell...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:50:46 am írta Promega »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3341 Dátum: 2008. március 07. 10:35:02 am » |
|
Nyáron majd megyünk egyet az e21-el Egyébként szerintem is a TD a királyság, főleg amióta van nekem is egy Mesélj csak...... )
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:51:06 am írta Promega »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4239
|
|
« Válasz #3342 Dátum: 2008. március 07. 22:54:54 pm » |
|
Japán nyelvvizsga? Kinek van olyan?
Collinsnak hívják az illető cápacsírát...
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #3343 Dátum: 2008. március 07. 23:02:03 pm » |
|
Elkészültek a poliuretán szilentek, melyek zsír új lengőkarokban foglalnak helyet:
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #3344 Dátum: 2008. március 07. 23:04:53 pm » |
|
És be is szereltem őket. Sokkal jobbb lett az kormányzás, az úthibák nam vezetik már meg az autót, fékezésnél nem kóvájog. De valahogy még mindíg nem az igazi, kicsit még mindíg nyúlós a kormányzás, és a kormány még mindíg nem tekeredik vissza egyenesbe magától, szal sajna az utánfutás még mindíg kevés..
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #3345 Dátum: 2008. március 08. 00:01:16 am » |
|
Tuti lett!!
Van 1-2 tippem az utánfutásra, de igazából itt lett volna a lehetőség, hogy a stabil-lengő szilentnél csinálj 1-1.5cm eltolást.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:51:51 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #3346 Dátum: 2008. március 08. 09:11:17 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #3347 Dátum: 2008. március 08. 11:01:38 am » |
|
Tuti lett!! Van 1-2 tippem az utánfutásra, de igazából itt lett volna a lehetőség, hogy a stabil-lengő szilentnél csinálj 1-1.5cm eltolást.
Sajna anynit nem adna ki csak pár mm -et, mert a bölcsőnél nincs anyni hely az eltolásra, az kevés meg sztem nem sokat ér. De sejtem mi a tipped: a tornycsapágy És egy olyan Boge alkotás érdekelne is.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:52:40 am írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #3348 Dátum: 2008. március 08. 15:30:21 pm » |
|
"nagyteljesítményű kipufogórendszer annyira felhevült, hogy 25 millimétert tágulva már a rögzítési pontokat feszítette"
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #3349 Dátum: 2008. március 08. 19:04:12 pm » |
|
Nah igen, egy iylen komoly motornak a kipufogógáza is forróbb egy csöppet...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:53:02 am írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7142
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3350 Dátum: 2008. március 08. 20:13:57 pm » |
|
bár kapásból tudok egy embert aki lefikázná a cikket, szerintem baromi jó összeállítás! köszi a linket!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3351 Dátum: 2008. március 08. 20:16:01 pm » |
|
Viszont olyan cikket nem tudsz, amit ne fikázna le.. )
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:53:16 am írta Promega »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7142
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3352 Dátum: 2008. március 08. 20:16:58 pm » |
|
ő is ír cikkeket.. gondolom azokkal nincs baja
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:53:29 am írta Promega »
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3353 Dátum: 2008. március 08. 20:25:58 pm » |
|
Lehet, hogy bele kellene olvasnom.. ) De sajna nem köt le a művészettörténet.. )
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:53:43 am írta Promega »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #3354 Dátum: 2008. március 09. 12:06:30 pm » |
|
"nagyteljesítményű kipufogórendszer annyira felhevült, hogy 25 millimétert tágulva már a rögzítési pontokat feszítette" Az új leömlődet mindenképpen rögzísd a váltó környékén és tegyél rugós kapcsolatot a továbbmenő cső illetve a spagetti közé! De ezt nem kell mondanom, gondolom, mert a kétkerekűeken is így szokás.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:54:00 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3355 Dátum: 2008. március 09. 12:17:13 pm » |
|
Boge! Nagyon jó cikk, köszi. Six! Hány kg???
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3356 Dátum: 2008. március 09. 12:18:53 pm » |
|
"A tervezők a hathengeres konstrukció hengerenként négyszelepes hengerfejét vették alapul, majd "levágtak" belőle két égésteret."
Ez nem újdonság a BMW-nél, de milyen 6 hengeres 4 szelepes motorja 85-ben?
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #3357 Dátum: 2008. március 09. 12:34:16 pm » |
|
M1
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:54:20 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3358 Dátum: 2008. március 09. 12:38:22 pm » |
|
Ahhhha. Köszi.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:54:29 am írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #3359 Dátum: 2008. március 09. 12:52:40 pm » |
|
"A tervezők a hathengeres konstrukció hengerenként négyszelepes hengerfejét vették alapul, majd "levágtak" belőle két égésteret."
De ha a blokkot nézzük, akkor az S38 alapjához, azaz az M-30-hoz, az M-10-et bővítették 2 hengerrel, mivel akkor meg az volt előbb. És érdekesség képpen cikkszámra megegyező hajtókarok, láncok, himbák, méretre megegyező dugók, löketek....és még sorolhatnám. Nincs is ezzel baj. Ja és a GS650 hengerfejet is érdemes megnézni....valamire nagyon hasonlít:)))
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|