CápaBMW fórum
2024. április 27. 21:30:29 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 [144] 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2708197 alkalommal)
richiem

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414



« Válasz #4290 Dátum: 2011. május 01. 20:54:14 pm »

Az a kuplung főhenger "szívó" ága.
"Simán" vissza kell nyomni a csővéget a gumiba, kell hozzá némi erő, de vissza fog pattanni... de ez csak így leírva egyszerű... a hozzáférés eléggé problémás, kiskezűek előnyben...

Ha nem nyomkodod  a kuplungot, amíg nincs rajta a cső, akkor valószínűleg nem lesz szükség légtelenítésre.

Akkor az a kuplunkhoz tartozik? mert a tartály aljából megy a 2 első fékvezeték..?
Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #4291 Dátum: 2011. május 01. 21:06:47 pm »

Vákumcsöveket nézd át a turbonál... E39nél az volt a gond hogy 2 vákumcsö, ami szabályozza a töltönyomást, el volt szakadva.
A 200++ lovas chip-es motor ugy ment mint egy 80 lovas szivódé

de épp ezaz,hogy a turbó tölt rendesen, nyomás is van ...
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Bacsek
Vendég
« Válasz #4292 Dátum: 2011. május 01. 21:29:16 pm »


de épp ezaz,hogy a turbó tölt rendesen, nyomás is van ...
Összegezve:
-Nyomás van(megfelelő mértékü nyomás, vagy csak "kézrátétel"?)
-Üzemanyag van
-Lomha mint a dög

Lehetséges:
-Adagoló
-Légmennyiségmérö
Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #4293 Dátum: 2011. május 01. 21:45:28 pm »

adagoló az esélyes,légmennyiségmérő ezeken nincs. csak kérdés hogy az adagolón mi? mondták hogy van egy membrán,ami lehetséges hogy meg van keményedve benne,és ezért nem halad rendesen...
mondtak ilyeneket hogy eldugult kipuffrendszer,stb, de azért ez megdőlt elég hamar...
« Utoljára szerkesztve: 2011. május 01. 21:48:56 pm írta collins » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4294 Dátum: 2011. május 01. 21:46:42 pm »

Összegezve:
-Nyomás van(megfelelő mértékü nyomás, vagy csak "kézrátétel"?)
-Üzemanyag van
-Lomha mint a dög

Lehetséges:
-Adagoló
-Légmennyiségmérö

524td!!
A légtömeg mérőt ki x-elheted.Az jó....... Cool
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4295 Dátum: 2011. május 01. 21:48:15 pm »

adagoló az esélyes,légmennyiségmérő ezeken nincs. csak kérdés hogy az adagolón mi? mondták hogy van egy membrán,ami lehetséges hogy meg van keményedve benne,és ezért nem halad rendesen...
mondtak ilyeneket hogy eldugult kipuffrendszer,stb, de azért ez megdőlt elég hamar...


Van rajta egy membrán,házzal együtt,elvileg a nyomás függvényében ad plusz kerót,az enyémben az is elromlott. Wink Cheesy
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Bacsek
Vendég
« Válasz #4296 Dátum: 2011. május 01. 22:01:30 pm »


Van rajta egy membrán,házzal együtt,elvileg a nyomás függvényében ad plusz kerót,az enyémben az is elromlott. Wink Cheesy
Mondtam én hogy valami vákumos lofütty Cheesy
Naplózva
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #4297 Dátum: 2011. május 01. 22:05:18 pm »

Akkor az a kuplunkhoz tartozik? mert a tartály aljából megy a 2 első fékvezeték..?
A tartályba öntött folyadék működteti a fék és a kuplung hidraulikáját is. A kuplung leágazás azért van fölül, hogy ha fogy a folyadék, akkor ne a fék menjen el először. A tartályból a liquid a gravitáció révén jut el a kuplung rendszerbe, egyszerűen a tartályból a csövön keresztül lefelé igyekszik. Szóval abban a csőben semmiféle nyomás nincs, egyszerűen csak a többletanyag ezen keresztül van összeköttetésben a hidraulikával.
Ha jól tudom.
Visszateszed, működik.
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #4298 Dátum: 2011. május 01. 22:12:29 pm »


Van rajta egy membrán,házzal együtt,elvileg a nyomás függvényében ad plusz kerót,az enyémben az is elromlott. Wink Cheesy

igen,mi is erre tippelünk egyelőre,ha ki lesz cserélve,majd írok hogy milett Roll Eyes ha akkorse megy,akkor megy bele v12 crazy2
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #4299 Dátum: 2011. május 02. 11:18:32 am »

Van még egy kicsike cső a turbó körül, az szeret még sunyin kitörni és tölt,tölt tölt, majd erőtlen fos lesz 3000 fölött.

Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #4300 Dátum: 2011. május 02. 12:35:56 pm »

Gyors kérdés, hátha valaki jobban benne van a dologban.

Hátra keresek gumikat és találtam egy párat elfogadható állapotban. Viszont nagyobb mint ami most van.

Most 235/40R18 van hátul. Felni szélessége 9 coll és ET22.

Démonka kerékjárati ívei gyárilag peremezettek.

Kérdés: Elférhet-e a 245/40R18? Szerintem igen, de hátha próbálkozott már valaki ilyennel. Emlékeim szerint volt hely még a 235 mellett is.
Naplózva

70/627-5355
Riggs
Vendég
« Válasz #4301 Dátum: 2011. május 02. 15:05:20 pm »

Adva van ugye a pink hetesem. Ami szép és már dízel.
TDS motor, TDS váltó, akármilyen kardán, E32 735i difi, ami 3.45-ös.
A problémám, amire építő jellegű hozzászólásokra lenne szükségem az az, hogy az ötös fokozatom kábé a négyesnek felel meg, a négyes a hármasnak satöbbi satöbbi....
A TDS difi ugye 2.65 vagy valami hasonló. Egy ezt megközelítő, gyárias jellegű megoldásra lenne szükségem, ha esetleg van valami ötlet.....

Előre is kösz.
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #4302 Dátum: 2011. május 02. 15:11:04 pm »

Szerezz egy TDS difit... valahogy bele kell faragni vagy esetleg összehozi a 32 difit a 34 TDS ével...

Jó tudom nem biztos hogy egyszerű, de más lehetőség szerintem nem nagyon van...

Esetleg 750i Difi? Az asszem 3,15....
« Utoljára szerkesztve: 2011. május 02. 15:46:18 pm írta TraBence » Naplózva

Bence
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4303 Dátum: 2011. május 02. 16:24:26 pm »

730i készült 3,15-tel, 3.23-al.
740i pedig volt 2.93-al. Nem tudom ott a házasítások hogy vannak, de gyanítom, hogy ide-oda cserélgetéssel biztos meg tudjátok oldani.
Sperr-t pedig lehet találni elég gyakran, ha Neked esetleg jól jön télen, vagy bármikor..
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #4304 Dátum: 2011. május 02. 17:15:55 pm »

Gyors kérdés, hátha valaki jobban benne van a dologban.

Hátra keresek gumikat és találtam egy párat elfogadható állapotban. Viszont nagyobb mint ami most van.

Most 235/40R18 van hátul. Felni szélessége 9 coll és ET22.

Démonka kerékjárati ívei gyárilag peremezettek.

Kérdés: Elférhet-e a 245/40R18? Szerintem igen, de hátha próbálkozott már valaki ilyennel. Emlékeim szerint volt hely még a 235 mellett is.

Old     New
     Diameter    645.2mm    653.2mm
     Circumference    2027mm    2052.1mm
     Poke    92.3mm    92.3mm
     Inset    136.3mm    136.3mm
     Speedo error    0%    -1.22%
     Reading at 30mph    30mph    29.63mph
     Reading at 60mph    60mph    59.27mph
     Ride height gain    0mm    4mm
     Arch gap loss    0mm    4mm

235/40 vs 245/40. Vagyis 4mm-el lesz magasabb az autód tőle, és 4mm-el kér több helyet kifele.

http://www.willtheyfit.com/index.php?width=235&aspect=40&diameter=18&wheelwidth=9&offset=22&width2=245&aspect2=40&diameter2=18&wheelwidth2=9&offset2=22&Submit=Submit
Naplózva

Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4305 Dátum: 2011. május 02. 18:12:52 pm »

TDS motor, TDS váltó, akármilyen kardán, E32 735i difi, ami 3.45-ös.
Előre is kösz.
A lényegi megoldásokat már elmondták előttem...
e32 difiben  a 740 es 2.93-as difije ( http://www.bimmerboard.com/forums/posts/481565/ ), vagy a tds difi beépítése (2.65)
Ha jól néztem a táblázatokat, nincs is tds-nél hosszabb difi a bmw kínálatában...

http://www.vinesauto.com/diffratio.htm
Eszerint a tábla szerint 850 manuál difije  pont jó neked  Cheesy  azok jó eséllyel sperresek is lehetnek  Lips Sealed

Viszont jelen állapotban neked van a legjobban gyorsuló tds-ed   Cheesy
Naplózva
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #4306 Dátum: 2011. május 02. 20:57:21 pm »


Köszi!
Naplózva

70/627-5355
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #4307 Dátum: 2011. május 02. 21:04:21 pm »

ix-es m20-nak a motortartó bak helyei a blokkon ugyanoda esnek, mint a nem ix-esnek?

Ma néztem: b20 karbis, b20 87-es motronic, b27 86-os eta egyaránt 254 mm (pont 10 coll) a blokk bal hátsó élétől a bak hátulsó csavarjáig. Mindegyiknek csak az egyik oldalához fértem hozzá. Ha ezek egyformák, sztem az ix kedvéért nem öntöttek új blokkot.
Vagy nézd meg realoemen, bak egyezik-e a 25i-ével.
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #4308 Dátum: 2011. május 02. 21:43:17 pm »

Az iX-nek pedig más a blokkja, ugyanis annak hátul van a nívócső felöntése. (ha jól emlékszem)

De a bak elvileg azonos helyre megy.

Amit tudni kell,h az E34-ben trónoló M20 blokkoknak nincs olyan felöntése a bakok részére, amivel passzolna cápiba.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #4309 Dátum: 2011. május 03. 07:39:54 am »

Hoppá, akkor még jó, hogy nem akartam '89-es 525-öt venni alkatrész autónak.
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5166



« Válasz #4310 Dátum: 2011. május 03. 07:53:57 am »

Az iX-nek pedig más a blokkja, ugyanis annak hátul van a nívócső felöntése. (ha jól emlékszem)

De a bak elvileg azonos helyre megy.

Amit tudni kell,h az E34-ben trónoló M20 blokkoknak nincs olyan felöntése a bakok részére, amivel passzolna cápiba.

Akkor ez is halott ötlet, hogy elhozom ezt az autót:

http://www.mobile24.hu/index.php?pid=details&type=C&search_type=NU&page_number=1&sort_field=price&sort_order=ASCENDING&body_type_mode=all&make0=BMW&model0=535&model_description0=&make1=all&make2=all&year_from=all&year_to=1990-12&mileage_from=all&mileage_to=all&power_from=all&power_to=all&price_from=all&price_to=all&fuel=all&gearbox_operation=all&damaged_vehicle=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&location_country=all&climate_control=all&seats_count=all&doors_count=all&emission_class=all&advertisement_type=all&date_of_entry=all&usage_type=all&vid=145251291&source=MDE&record_index=2&total=30&tab=pictures&called_from=list

És átrakom a motort, váltót, féket, üléseket az E28-ba? (+kardánt kell szerezni, meg a difi hátlapot cserélni)
Naplózva

1985 E28 530i
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #4311 Dátum: 2011. május 03. 08:46:32 am »


Meg kipufogó oldali motortartó bakot valszeg, bár azt beszélik hogy a korai nem cápa 35i-re passzol a cápa bak, nemtom meddig számít korainak(asszem csak e32-ben volt különben ilyen). meg ajánlatos hátul nem csak difit cserélni mert ha a 2.8asom szaggatja az 520i kis féltengelyét, akkor egy 35 is csodákat tehet vele.

Pici elektronyos mókolás a motorköteg csatinál, meg eldöntöd hogy megkínálod-e sebességjellel, vagy nem. Meg asszem még a hengerfej végén valami hűtés béli változtatás van, mintha a cápában ott lenne egy csöcs, amit az újakon leszedtek és ledugóztak, de átalakítható.

http://www.mye28.com/viewtopic.php?t=60306

ezt olvasd végig, aztán eldöntöd hogy megéri-e a mókolást, meg azt a kis 2-3 literes plussz fogyit. jóesetben.
« Utoljára szerkesztve: 2011. május 03. 08:53:29 am írta Gábor » Naplózva

Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #4312 Dátum: 2011. május 04. 08:28:16 am »

Akkor ez is halott ötlet, hogy elhozom ezt az autót:

És átrakom a motort, váltót, féket, üléseket az E28-ba? (+kardánt kell szerezni, meg a difi hátlapot cserélni)


Nem halott, de nem egyszerű.

Kipufogó oldali motortartó bakot csinálnod kell, szívósor oldalit meg keríteni cápáét rá. Kartert kell cserélned és az egyéb sallangokat. Most a hajtásláncra nem térek ki, váltó, kardán, difi, féltengely... Ennek már szerintem keretes a difije, így nem lesz elég a hátlap csere.

Viszont ami a legnagyobb "gond" ennél a motornál, hogy elektromos "gázpedálos" (EML). Hogy a cápába betedd és "egyszerű" legyen a dolgod át kéne alakítani bowdenes-re. Csere: pillangószelep potival együtt, lmm cső, alapjárati motor, motorkábelköteg, vezérlő meg pár apróság  Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. május 04. 09:06:28 am írta Dénes » Naplózva

70/627-5355
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #4313 Dátum: 2011. május 04. 08:31:09 am »

...azt beszélik hogy a korai nem cápa 35i-re passzol a cápa bak, nemtom meddig számít korainak(asszem csak e32-ben volt különben ilyen)...

Ez az E32 motoroknál van így, jól tudod. Mégpedig 1987 szeptemberéig.
Naplózva

70/627-5355
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5166



« Válasz #4314 Dátum: 2011. május 04. 11:40:39 am »

Köszi Gábor és Dénes a segítséget, letettem róla!  :'(

Inkább átrágom még a dolgot, lehet, hogy ETA lesz mégis, vagy 25i-ETA szerelemgyerek  Smiley

A gábor linkjén volt egy remek megoldás a motortartó bak problémára szögvasból...  Cheesy

Naplózva

1985 E28 530i
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4315 Dátum: 2011. május 04. 12:02:35 pm »

Köszi Gábor és Dénes a segítséget, letettem róla!  :'(

Inkább átrágom még a dolgot, lehet, hogy ETA lesz mégis, vagy 25i-ETA szerelemgyerek  Smiley

A gábor linkjén volt egy remek megoldás a motortartó bak problémára szögvasból...  Cheesy




Szerintem egy szívót kiszolgál.Nem szép,de hatékony,praktikus.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
sura

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



« Válasz #4316 Dátum: 2011. május 04. 18:22:25 pm »

Sziasztok!

Talán jó topicban próbálkozok. Azt szeretném megkérdezni, hogy ismeritek-e a schmiedmann alkatrészeket? Mi a véleményetek róla?
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #4317 Dátum: 2011. május 04. 21:43:07 pm »

Én még januárban vettem egy scmiedmann "csomagolású" küszöböt E12/E28-ra. Csak pislogtam,h mennyire tökéletes és méretpontos, ellenben avval a szeméttel, amit a BMW szállított javítóelem ként...

Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Bacsek
Vendég
« Válasz #4318 Dátum: 2011. május 05. 10:46:39 am »

Sziasztok!

Talán jó topicban próbálkozok. Azt szeretném megkérdezni, hogy ismeritek-e a schmiedmann alkatrészeket? Mi a véleményetek róla?
E39 523i-be tettünk féktárcsákat és betéteket. Nagyon jó minőség, nem hullámosodik fel, birja a gyürödést.
Csak ajánlani tudom Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011. május 05. 10:51:26 am írta Bacsek » Naplózva
Bacsek
Vendég
« Válasz #4319 Dátum: 2011. május 05. 10:49:29 am »

Nem halott, de nem egyszerű.

Kipufogó oldali motortartó bakot csinálnod kell, szívósor oldalit meg keríteni cápáét rá. Kartert kell cserélned és az egyéb sallangokat. Most a hajtásláncra nem térek ki, váltó, kardán, difi, féltengely... Ennek már szerintem keretes a difije, így nem lesz elég a hátlap csere.

Viszont ami a legnagyobb "gond" ennél a motornál, hogy elektromos "gázpedálos" (EML). Hogy a cápába betedd és "egyszerű" legyen a dolgod át kéne alakítani bowdenes-re. Csere: pillangószelep potival együtt, lmm cső, alapjárati motor, motorkábelköteg, vezérlő meg pár apróság  Cheesy

Nem feltétlen kell bowdenesre cserélni. Motortérbe be kell tenni az elektromos gázpedált, amit a bowden huzogat.
Nem szép, de egyszerü és hatékony megoldás. Legalábbis egyszerübb mint a motorelektronikát és kábeleket cserélni Azn
Naplózva
Oldalak: 1 ... 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 [144] 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!