CápaBMW fórum
2024. április 27. 09:36:44 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 [158] 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2707714 alkalommal)
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4710 Dátum: 2011. december 08. 08:10:36 am »

szinte mindig tizenhat fölött jövök ki

A lambdaszonda csak az egyik kipufogócsőbe van belerakva, vagy van egy x közösítő?
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5166



« Válasz #4711 Dátum: 2011. december 08. 08:28:23 am »

Motor teremről van kép a garázsomban de holnap csinálok 1-2-t mind 2 oldalról.
Vezérlő száma :0-261-200-081
légtömeg mérő száma : 0-280-202-056
injektor száma: sárga 0-280-150-714 (remélem jól olvastam és írtam le) 

Az injektor valószínűleg egy B35 injektora

Az M20B20 / 23 / 27-eket az alábbi két injektorral szerelték:

208


716


Itt egy táblázat:
http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htm

A motorvezérlő valőszínűleg az, ami rá van írva. Ha LE-jet a szívósorod (nincs benne a hidegindító) akkor 309-es végű, ha sima L-jet akkor azt hiszem 302-es végű való hozzá.



* motorvezerlo.jpg (102.11 KB, 650x383 - megtekintve 805 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 08. 12:02:26 pm írta kzolee » Naplózva

1985 E28 530i
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4712 Dátum: 2011. december 08. 08:39:45 am »

Az injektor valószínűleg egy B35 injektora

Az M20B20 / 23 / 27-eket az alábbi két injektorral szerelték:

708


716


Itt egy táblázat:
http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htm

A motorvezérlő valőszínűleg az, ami rá van írva. Ha LE-jet a szívósorod (nincs benne a hidegindító) akkor 309-es végű, ha sima L-jet akkor azt hiszem 302-es végű való hozzá.



És ha a 25i szívósora van rajta? Ha a ltm is 25i-é akkor szinte tuti, hogy az van rajt.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #4713 Dátum: 2011. december 08. 08:58:12 am »

A lambdaszonda csak az egyik kipufogócsőbe van belerakva, vagy van egy x közösítő?


Nincsen lambda szondam! De megcsak helye sincsen
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4714 Dátum: 2011. december 08. 09:18:40 am »

Akkor ott lesz a probléma! Csatija megvan? Üresen lóg vhol?
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5166



« Válasz #4715 Dátum: 2011. december 08. 09:43:58 am »

Nem biztos, hogy 25i motorkötege van  Lips Sealed

Jó lenne egy fotó....
Naplózva

1985 E28 530i
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #4716 Dátum: 2011. december 08. 10:43:28 am »

Azt látni a garázsodban, h motronicos, de mi az a benzincső, ami a szelepdekni fölött ível át,és elöl a nyomásszabályzó mellett landol? Annak nem kéne ott lennie.
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #4717 Dátum: 2011. december 08. 10:57:32 am »

Még nem néztem be az említett garázsba,mert annyi időm nincs, DE. Túl agyaljátok a dolgot szerintem Cheesy

Ugyanis létezik katalizátor, ezáltal lambdaszonda nélküli motronic. (olasz, illetve német belpiac, vagy kelet európai verzióban)

Tudjuk,h B23 a blokk és "kicsi" a HF.

Kell bele 6db "fehér" injektor, egy b20 motronic vezérlő és megoldódik a probléma.

Valamint ne legyen fals levegő sehol.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #4718 Dátum: 2011. december 09. 12:33:01 pm »

végre nem sötétedett rám és tudtam csinálni képeket, remélem látszik nektek a lényeg Smiley


* IMG_0682.JPG (212.68 KB, 1024x768 - megtekintve 1074 alkalommal.)

* IMG_0683.JPG (215.43 KB, 1024x768 - megtekintve 1071 alkalommal.)

* IMG_0684.JPG (215.44 KB, 1024x768 - megtekintve 992 alkalommal.)
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5166



« Válasz #4719 Dátum: 2011. december 09. 14:11:44 pm »

Aha, ez Motronicos konfig.

Akkor az van, amit Miki is írt, a belevaló injektorok + egy hozzá való vezérlő lesz a megoldás.

A mostani injektorok túlzabáltatják, meg a vezérlő sem ehhez való...
Naplózva

1985 E28 530i
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #4720 Dátum: 2011. december 09. 16:39:52 pm »

Aha, ez Motronicos konfig.

Akkor az van, amit Miki is írt, a belevaló injektorok + egy hozzá való vezérlő lesz a megoldás.

A mostani injektorok túlzabáltatják, meg a vezérlő sem ehhez való...


értettem! Smiley
és ha egy olyan ideiglenes megoldás lenne ,hogy b20 injektor és ez a vezérlő ez marad? csak mert vezérlőt ilyen számmal találni gondolom mint tűt széna kazalban.
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4721 Dátum: 2011. december 09. 18:18:50 pm »

Azért sztem nézd meg van-e lambdaszondának csatlakozó.  Smiley
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #4722 Dátum: 2011. december 09. 19:01:04 pm »

Megnézem megnézem Smiley de hogy néz ki a csati? Smiley és merre keressem? ficegő csatim csak a motorvezérlő táján van az 3 lábas ,több nincsen a motortérben sem. Képet szemléltetés céljából kérhetek Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 09. 19:38:14 pm írta collins » Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 725



« Válasz #4723 Dátum: 2011. december 10. 08:50:33 am »

Azt látni a garázsodban, h motronicos, de mi az a benzincső, ami a szelepdekni fölött ível át,és elöl a nyomásszabályzó mellett landol? Annak nem kéne ott lennie.

Az nem benzincső,még akkor sem ha annak látszik.Vákuumcső,ami rámegy a nyomásszabályozóra,hogy a benzinyomást a depresszió segítségével közel azonosan tartsa.Nem okoskodásképp írtam. Smiley angel
Bármelyik m20-on  megleled,akár motronic akár nem. Peace.  Wink
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4724 Dátum: 2011. december 10. 11:44:12 am »

Megnézem megnézem Smiley de hogy néz ki a csati? Smiley és merre keressem? ficegő csatim csak a motorvezérlő táján van az 3 lábas ,több nincsen a motortérben sem. Képet szemléltetés céljából kérhetek Smiley

Gondolom valahol a kipufogó környékén kell lennie. Ami a computer mellett van csati az valószínűleg az óraegységhez menne.
Ha nincs más csati, akkor valszeg az lesz, amit Miki24v írt.  Smiley



Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #4725 Dátum: 2011. december 10. 11:48:13 am »

Az előző képen megtévesztő volt, főleg, h qrva vastag az a vákuumcső shocked
Kíváncsi vagyok, mi lesz ebből.
Naplózva
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #4726 Dátum: 2011. december 10. 13:35:30 pm »

Gondolom valahol a kipufogó környékén kell lennie. Ami a computer mellett van csati az valószínűleg az óraegységhez menne.
Ha nincs más csati, akkor valszeg az lesz, amit Miki24v írt.  Smiley





Nem nincsen ilyenem Smiley azért köszönöm!
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Danaskull

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


Müncheni toronyőr


WWW
« Válasz #4727 Dátum: 2011. december 10. 15:46:12 pm »


értettem! Smiley
és ha egy olyan ideiglenes megoldás lenne ,hogy b20 injektor és ez a vezérlő ez marad? csak mert vezérlőt ilyen számmal találni gondolom mint tűt széna kazalban.

Helyileg merre vagy? Van itthon b20-as motronicos vezérlőm és b20as injektorok is. Ha gondolod odaadom próbáld ki, ha beválik és jó, megbeszélünk valami árat. De aranyárban nem lesz Cheesy
Naplózva

'83 E30 coupe M20B20
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 725



« Válasz #4728 Dátum: 2011. december 15. 13:22:00 pm »

Tudja valaki hogy az e39 touringban mekkora a légrugók (hátsó) terheletlen hossza???
 Kössz!
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #4729 Dátum: 2011. december 16. 15:38:37 pm »

Sziasztok!
Újabb problémával kerültem szembe :/
Szereztem ...716 végű injektorokat,a vezérlő viszont maradt a régi (325ix)
Az autó megtorpan dadog fulladozik alapjárat szinte nincsen,
ez injektor hiba lehet vagy a vezérlővel nem jönnek ki jól?
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #4730 Dátum: 2011. december 16. 16:02:32 pm »

Danaskull ajánlotta neked, hogy ad 20as vezérlőt, meg hozzá való injektorokat... Szerintem próbáld ki.
Ez egy rendszer. Ha összevissza cserélgeted benne a dolgokat találomra, biztosan nem fog tökéletesen működni.
Mielőtt beraktad az injektorokat, megnézted nem csöpögnek-e, illetve porlasztanak -e rendesen? ezek mind 20-30 éves cuccok, érdemes gyanakodni...
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
Danaskull

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


Müncheni toronyőr


WWW
« Válasz #4731 Dátum: 2011. december 16. 16:08:11 pm »

Sajnos a vezérlő az L-jetes, benéztem a számot, így azt nem tudtam adni. 716os végű injektorokat viszont küldtem, de azért nyilván nem új darabok. De kéne lmm, meg vezérlő és egy pucolás az injektoroknak és utána próbálgatni.
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 16. 16:49:55 pm írta collins » Naplózva

'83 E30 coupe M20B20
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5166



« Válasz #4732 Dátum: 2011. december 16. 19:44:36 pm »

A motronicos b25 injektoroknak más az ellenállása, ezért nem lesz jó azzal a vezérlővel. Kell egy motronicos b20 vezérlő, hogy jó legyen. Vagy L-jetre visszaépíteni Dana vezérlőjével. Szerintem...  Lips Sealed
Naplózva

1985 E28 530i
Danaskull

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


Müncheni toronyőr


WWW
« Válasz #4733 Dátum: 2011. december 16. 21:05:00 pm »

Sziasztok!
Újabb problémával kerültem szembe :/
Szereztem ...716 végű injektorokat,a vezérlő viszont maradt a régi (325ix)
Az autó megtorpan dadog fulladozik alapjárat szinte nincsen,
ez injektor hiba lehet vagy a vezérlővel nem jönnek ki jól?


Van egy komplett L-Jetem. Minden meg van hozzá kivéve az injektorok, amiket már elküldtem. 20-as L-jet cakum-pakk. Természetesen használt így a vákuumcsövekből újakra szorul. Ha érdekel írj privát... Smiley
Naplózva

'83 E30 coupe M20B20
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4734 Dátum: 2011. december 21. 23:08:21 pm »

Kérdem a T. hivatásosokat,hogy az M54 is ugyanolyan sanszos,a blokkból való menet kitekeredésre,mint az M52,vagy ez már jobb egy fokkal?Itt van ez a gép,egy ezresért elhoznám,és jól megtömítésezném 904 Smileszerel,ha ebben szokott menet maradni,nos?
http://cars.donedeal.ie/for-sale/cars/2588074
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4735 Dátum: 2011. december 22. 05:35:04 am »

Az eredeti kérdést passzolom, de ha már szétszeded, nem lenne nagyon nagy munka megerősíteni a meneteket(amennyiben adott a felszerelés). szerintem.
Naplózva
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 725



« Válasz #4736 Dátum: 2011. december 22. 08:25:32 am »

Kérdezném tőletek,hogy az e30-e36 kisházas diffi csereszabatos-e?
Lenne egy kisházas sperr,egy cimbim kocsijából nem igazán tud vele mit kezdeni,főleg most(télen,pedig ilyenkor szerintem majdnem elengedhetetlen  undecided),aztán ennek apropójából felajánlottam neki a cserét.

Köszönet.
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4737 Dátum: 2011. december 22. 10:13:46 am »

Kérdem a T. hivatásosokat,hogy az M54 is ugyanolyan sanszos,a blokkból való menet kitekeredésre,mint az M52,vagy ez már jobb egy fokkal?Itt van ez a gép,egy ezresért elhoznám,és jól megtömítésezném 904 Smileszerel,ha ebben szokott menet maradni,nos?
http://cars.donedeal.ie/for-sale/cars/2588074


Azért az angoloknál a headgasket gone-ra ne adj. Ott mindenre azt mondják, amiről fogalmuk sincs...  Evil
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #4738 Dátum: 2011. december 22. 14:53:08 pm »

m52-ből is csak akkor szakad ki a menet, ha már többször volt levéve a fej, és a megnyúlt régi csavarokkal rakják vissza, izomból letépve, nyomatékkulcs hiányában. Szétborítottam már pár m52-t és egyiknek se volt ilyen gondja.
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 22. 19:10:16 pm írta collins » Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4739 Dátum: 2011. december 22. 22:55:17 pm »

Azért az angoloknál a headgasket gone-ra ne adj. Ott mindenre azt mondják, amiről fogalmuk sincs...  Evil



Sam,az lehet,de ez itt Írország!
Itt még almafabékább mindenki. Azn Evil

Sixpack,akkor jó sanszom van,hogy kibírna tömítés cserét,azt kizárnám,hogy már le volt szedve.
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 22. 22:58:38 pm írta MR.V12 » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Oldalak: 1 ... 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 [158] 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!