AYT E21
cápi
Nem elérhető
Hozzászólások: 614
|
|
« Válasz #5130 Dátum: 2012. június 21. 21:13:12 pm » |
|
Köszönöm a gyors választ!
|
|
|
Naplózva
|
m10b20 L-jet
|
|
|
szamitogepandris
Nem elérhető
Hozzászólások: 524
|
|
« Válasz #5131 Dátum: 2012. június 21. 22:25:17 pm » |
|
szoval akkor ez en kerek kulcsomat mar hackeltek.. nyitja a csumit az ajtokat es indit. tehat akkor a most kapott kulcsot kene rahackelni hogy ne csak a kesztyutartot nyissa megegy kerdes: a tanksapkaval mivan? arra egy kis teglalap alaku kulcsom van az ok? koszonom a
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #5132 Dátum: 2012. június 22. 05:11:03 am » |
|
Akkor az valami utángyártott dolog lehet. Elvileg azt is az indítókulcsnak kellene nyitnia.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. június 22. 10:46:47 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #5133 Dátum: 2012. június 22. 10:11:37 am » |
|
szoval akkor ez en kerek kulcsomat mar hackeltek.. nyitja a csumit az ajtokat es indit. tehat akkor a most kapott kulcsot kene rahackelni hogy ne csak a kesztyutartot nyissa megegy kerdes: a tanksapkaval mivan? arra egy kis teglalap alaku kulcsom van az ok? koszonom a Ezek szerint nekem is 2db szervízkulcsom van a verdához. Viszont ha mindenképp gyárit akarsz, akkor lehet nyers kulcsot rendelni a BMW -től.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
szamitogepandris
Nem elérhető
Hozzászólások: 524
|
|
« Válasz #5134 Dátum: 2012. június 22. 11:19:49 am » |
|
Koszi!
akkor a nagyfejukulcsot kell ra upgradelni az inditasra ajtokra es a tanksapkara. akkor mar csak egy kerdes a kesztyutarto zarjat nyithatja akkor ez is vagy arra mindenkeppen kulon kulcs kell? csak azert kerdem mert ha ugyis hozzanyulok akkor legyen mar az is gyari
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #5135 Dátum: 2012. június 22. 14:13:53 pm » |
|
A külön kulcs (service) azért volt anno, hogy ha a szervizben otthagyod a kocsidat és bezárod a kesztyűtartót vagy csomit akkor ne tudjanak a szerelők hozzáférni A nagyfejű kulcs az mindent nyitott. a kerek nem nyitotta a csomit és a kesztyűtartót
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
szamitogepandris
Nem elérhető
Hozzászólások: 524
|
|
« Válasz #5136 Dátum: 2012. június 22. 14:20:57 pm » |
|
koszonom
minden tiszta!!! tobbszor rajovok hogy nem hulyek ezek a nemetek:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #5137 Dátum: 2012. június 22. 15:20:23 pm » |
|
Napi tapasztalataim alapján időnként ezt azért cáfolnám...
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #5138 Dátum: 2012. június 27. 23:13:32 pm » |
|
Sziasztok! Aggaszto problema jelentkezett.... Az olajnyomas lampa alapjaraton igen utemesen villog.Kis gazra elalszik.Hideg motornal nem,csak ha uzemmeleg.Ez lehet kontakthiba,vagy olajpumpa? Vagy sohasem szabad megallni vele???
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #5139 Dátum: 2012. június 28. 07:53:01 am » |
|
Sziasztok! Aggaszto problema jelentkezett.... Az olajnyomas lampa alapjaraton igen utemesen villog.Kis gazra elalszik.Hideg motornal nem,csak ha uzemmeleg.Ez lehet kontakthiba,vagy olajpumpa? Vagy sohasem szabad megallni vele??? Túl vékony az olaj vagy fellazult a hf-ben az olajspriccelő cső vagy hajtókarcsapágyas lesz lassan vagy szakadozott a kábel, ami a gombára megy.
|
|
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #5140 Dátum: 2012. június 28. 09:08:31 am » |
|
De még a gomba is lehet rossz.
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
maxx900
Nem elérhető
Hozzászólások: 1001
A gumisgyerek kompatis a fagyislyánnyal
|
|
« Válasz #5141 Dátum: 2012. július 01. 12:07:21 pm » |
|
Fiúk!Rakom össze lassan a gépet és a gyári tömítések alá ezt az anyagot kenem fel a kritikus helyeken !A legjobb!A levegőt is lezárja nemhogy a vizet!!!
|
|
|
Naplózva
|
TYREMAXX
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #5142 Dátum: 2012. július 01. 12:33:16 pm » |
|
Túl vékony az olaj vagy fellazult a hf-ben az olajspriccelő cső vagy hajtókarcsapágyas lesz lassan vagy szakadozott a kábel, ami a gombára megy.
Koszi a tippeket. Tegnap mentem vele 120 km.-t varos is volt benne jocskan es nem csinalta. a hf.-ben az olajspriccelo cso okozhatja idoszakosan? A csatlakozot az olajgomban megtisztitottam. Ha hajtokarcsapagyas lesz vajon hazameetek vele londonbol vagy inkabb ne?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #5143 Dátum: 2012. július 01. 12:48:33 pm » |
|
De még a gomba is lehet rossz.
Annak orulnek a legjobban,ha a gomba lenne szar.szerzek egy nyomasmerot valahonnet.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TotoE12
Vendég
|
|
« Válasz #5144 Dátum: 2012. július 07. 09:20:29 am » |
|
Hali! Olyan kerdesem lenne hogy m30b30 es b35 lendkereke kompatibilis-e egymassal??? Ergo szar a b30am lendkereke, es csak b35 lendkereket tudok akkor azt fellehet tenni?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #5145 Dátum: 2012. július 07. 11:23:08 am » |
|
Igen, ugyanaz a kettő. Feltéve hogy E32/34 -ből való kettős tömegűre gondolsz, mert a régebbi m30 motorokon még egytömegű van és ahhoz meg nem passzol a kettős tömegű tárcsája és szerkezete.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. július 07. 16:29:13 pm írta collins »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
TotoE12
Vendég
|
|
« Válasz #5146 Dátum: 2012. július 07. 12:55:03 pm » |
|
Értem, köszi szépen
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. július 07. 16:29:24 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
sor6
Vendég
|
|
« Válasz #5147 Dátum: 2012. július 07. 21:07:26 pm » |
|
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem! Néhány napja megrepedt a szelepház fedele, szelep állítás és vissza rakás után. (M20B20) Ez már a második volt. Gondoltam meg keresem az okát. Az egyetlen ok amire gondolok, hogy a szelephimba tengely rögzítő kilóg a hengerfej síkjából kb. 0.7mm-t. Ez normális? Felfekszik a szelephimba tengelyekre, tehát nem megy beljebb. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=4031&mospid=47211&btnr=11_0383&hg=11&fg=25 A kettes számú a ludas. (szerintem)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
palibmw
Vendég
|
|
« Válasz #5148 Dátum: 2012. július 08. 17:34:27 pm » |
|
Urak! Egy 13éve álló 528i-t ki hogy keltene életre? mit érdemes átnézni,átvizsgálni? Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #5149 Dátum: 2012. július 08. 20:58:03 pm » |
|
Urak! Egy 13éve álló 528i-t ki hogy keltene életre? mit érdemes átnézni,átvizsgálni? Köszönöm!
Egy kanna benzin + egy feltöltött aksi. A gumialkatrészeknek árt meg leginkább a hosszú állás, tehát pl a benzincsöveket érdemes ellenőrizni, általában a bilincsnél szokott először kirepedni és olyankor szépen nyomja is ki a naftát. De persze a vákuumcsövek is szeretnek ilyenkor elájulni. Aztán előfordul olyan is hogy ennyi idő alatt beállnak a dugattyúk is, de ez könnyen ellenőrizhető ha megpróbálod átfordítani a motort a főtengelynél egy villáskulccsal. Ha ezek rendben vannak, akkor lehet próbálkozni az indítással.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #5150 Dátum: 2012. július 08. 21:01:44 pm » |
|
kinek mit jelent az eletre kelteni? csak beinditani nem nagy ugy,ha teker rendesen az onindito + van benzin a hengerekben es megfelelo idoben jon a szikra ...(mindenki erti ha akarja,aki meg nem aaz maradjon csendben) ha meg hosszbb tavon szeretned normalisan +nyugodtan hasznalni az autot...akkor+ viccesen mondva MINDENNT...!!!! viccet felre rakva ...szinten mindent...!!!!
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
petrasdani
Nem elérhető
Hozzászólások: 201
|
|
« Válasz #5151 Dátum: 2012. július 09. 11:03:26 am » |
|
Sziasztok!
E28-amban dobfékes hidat cserélném tárcsásra. Lengéscsillapító jólesz hozzá? Van még valami amire érdemes odafigyelni?
|
|
|
Naplózva
|
1986 BMW E28 518i
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5152 Dátum: 2012. július 09. 11:52:49 am » |
|
Két féle tárcsás híd van: a pitmann karos és a sima.
A simával nincs semmi gond, a pitmannoshoz kell hátsó stabrúd is, ha hozod el a hidat, kérd el azt is.
Illetve a kerékagyban a menesztők lehetnek mások, van nagy és kismenesztős is.
A lengéscsillapító jó lesz mindkettőhöz. Szinte plug&play, a kézifékkötél mondjuk más.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
petrasdani
Nem elérhető
Hozzászólások: 201
|
|
« Válasz #5153 Dátum: 2012. július 09. 12:18:47 pm » |
|
Két féle tárcsás híd van: a pitmann karos és a sima.
Pitmann karos lesz kompletten. Jön vele a stabrúd és a kézifékkötél is. Akkor nem kell hozzá semmi más elvileg.
|
|
|
Naplózva
|
1986 BMW E28 518i
|
|
|
LL323i
Nem elérhető
Hozzászólások: 839
|
|
« Válasz #5154 Dátum: 2012. július 10. 19:16:20 pm » |
|
Miért van az, hogy az első övfeszítők (majdnem)teljesen felcsévélt állapotból egyik irányba sem akarnak megindulni. Próbáltam húzni, visszatolni de nem sikerült
|
|
|
Naplózva
|
Kész lett!?
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #5155 Dátum: 2012. július 10. 19:20:27 pm » |
|
Lehetséges, hogy a borulásérzékelő miatt. Beépítési helyzetben probáltad?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
LL323i
Nem elérhető
Hozzászólások: 839
|
|
« Válasz #5156 Dátum: 2012. július 10. 19:24:11 pm » |
|
Próbáltam forgatni minden irányba és úgy kitekerni(húzni), de nem indul...
|
|
|
Naplózva
|
Kész lett!?
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #5157 Dátum: 2012. július 12. 10:51:32 am » |
|
Próbáltam forgatni minden irányba és úgy kitekerni(húzni), de nem indul...
Tartsd megfelelő irányban és rázd meg!
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
fehércápa
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
320/6 1982/06
|
|
« Válasz #5158 Dátum: 2012. július 13. 10:01:25 am » |
|
Lehet hogy megtaláltam az enyhe melegedés okát. Az egyes hengernél, a felső kipuff leömlő tőcsavar és az anya között van egy enyhe víz szivárgás. Ez a tőcsavar vajon átmenő a víztérbe? Gondolom nem, inkább el van valahol repedve a hengerfejem. Ami még tünet, ha leállítom a meleg motort, olyan hangot ad minta folyna lefele a víz valami lefolyón. Látható vízfogyás nincs egyébként. Az is elő szokott fordulni hogy amikor hazaérek és megállok a kapu előtt hogy kinyissam, addig leállítom a motort, a jobb eleje lejjebb szokott állni ahogy megállok, amikor újra beindítom a motort a hőfokmérő visszatér ahol állt előzőleg, fél osztással a középjel után, de közvetlenül utána, beáll a középosztásra és már úgy is marad amíg beállok a garázsba, ha ott tovább járatom akkor sem megy tovább.
|
|
|
Naplózva
|
20 521 44-82 Skype: timar.laszlo70
|
|
|
LL323i
Nem elérhető
Hozzászólások: 839
|
|
« Válasz #5159 Dátum: 2012. július 13. 13:14:28 pm » |
|
Tartsd megfelelő irányban és rázd meg!
Megpróbáltam, semmi, meg se moccan
|
|
|
Naplózva
|
Kész lett!?
|
|
|
|