| 
			| 
					
						| Andi & Laci 
								Andi és Laci  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 25
								
								 | 
								|  | « Válasz #5580 Dátum: 2013. június 08. 16:10:02 pm » |  | 
 
 Amennyire jelenleg aláláttam, 2 csöves a rendszer a középső dobig, onnantól a végdobig már csak 1. Ez jó lenne hozzá? (egyébként van itthon egy 520i-n meg egy 525e-n volt rendszer, azok ugyanilyenek)Az 525i '85-ös.
 A kormányoszlopot azért kérdeztem, mert van hozzá tempomat, és az e28 oszlopán nem találtam neki helyet.
 A hátsó futóműből a lengőkar+féltengely+fékek lenne a lényeg, az elsőnél a fékek, ill. a gólyaláb azért, mert az enyém ABS-es, viszont a rugótányért erősen megette a rozsda, és E28 ABS-es gólyalábat nem találtam. Ha azt át lehetne tenni, meg a többi cuccát (lengőkarok, kormányösszekötők, esetleg motortartó) akkor megoldódna az első futómű kérdés, mert ott is szinte mindent kellene cserélni.
 Viszko van a blokkhoz, a hűtőt cserélném dízelére, mert ebben elég kicsi hűtő van.
 Az E34 klímakompresszort össze lehet szerelni az E28 klímarendszer többi elemével?
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Dénes 
								--Óvóbácsi-- 
								Administrator
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 6812
								
								 
								"BMWéhes"
								
								
								
								
								
								   | 
								|  | « Válasz #5581 Dátum: 2013. június 08. 17:04:35 pm » |  | 
 
 Igen, első dobig kettő, de utána egy. A váltás előtti 20i és ETA is olyan, mint a 25i. Nem jó hozzá, elfojtaná a motort.  Az E34 tempomatkar nem is lesz jó az E28 oszlopra, de össze lehet hozni vele. Az E34 mechanikus vagy elektromos gázpedálos?  A féltengelyek miért kellenek? Ott az E28-é. Az E34-é hosszabb elvileg. Az első gólyalábat nem tudom, hogy egy az egybe át lehet-e rakni. Bölcső nem egyezik, ne akarj ekkora mixet csinálni.  Hűtő akkor menjen bele a TD (bár a bal felső vízcső érdekesen fog hajlani    ) A viszkólapát viszont nem fog elférni, ezért rakd rá az E28-ét.  A klímakompresszoron át kell cserélni az E34 csőcsatlakozását az E28-éra (M30), a kábelére átforrasztani az E28 csatit és működhet.  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| BMWWWW 
								Kicsi Én 
								Moderátor
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2325
								
								 
								Öreg járgány szivatóval indul
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #5582 Dátum: 2013. június 08. 17:30:55 pm » |  | 
 
 ...és ne felejtsük el a főtengely végébe a nyeles tengely megvezető csapágyat sem! |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 pannon 9341256Ezen hívj ha mersz!!!
 
 Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Dénes 
								--Óvóbácsi-- 
								Administrator
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 6812
								
								 
								"BMWéhes"
								
								
								
								
								
								   | 
								|  | « Válasz #5583 Dátum: 2013. június 08. 17:40:25 pm » |  | 
 
 Jaja    Bemész egy csapágyboltba és veszel 12x32x10-es csapágyat.  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| BMWWWW 
								Kicsi Én 
								Moderátor
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2325
								
								 
								Öreg járgány szivatóval indul
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #5584 Dátum: 2013. június 08. 17:53:40 pm » |  | 
 
 Csak előbb mérd meg a nyeles végét mert előfordulhat, hogy az a 12 az 15. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 pannon 9341256Ezen hívj ha mersz!!!
 
 Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Dénes 
								--Óvóbácsi-- 
								Administrator
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 6812
								
								 
								"BMWéhes"
								
								
								
								
								
								   | 
								|  | « Válasz #5585 Dátum: 2013. június 08. 18:09:23 pm » |  | 
 
 Abban a '85-ös 525i-ben biztos 12mm-es van    |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| BMWWWW 
								Kicsi Én 
								Moderátor
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2325
								
								 
								Öreg járgány szivatóval indul
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #5586 Dátum: 2013. június 09. 08:10:38 am » |  | 
 
 Abban a '85-ös 525i-ben biztos 12mm-es van   ..és ha mondjuk valamikor valaki már cserélt váltót! Egy mérést biztos megérne nekem. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 pannon 9341256Ezen hívj ha mersz!!!
 
 Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Andi & Laci 
								Andi és Laci  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 25
								
								 | 
								|  | « Válasz #5587 Dátum: 2013. június 09. 08:44:36 am » |  | 
 
 Köszi a tanácsokat!Szerintem bovdenes volt az E34.
 A hűtő akkor lehet hogy marad, ha nem kicsi hozzá. Akkor már csak az első gólyaláb és a kormányoszlop kérdéses.
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Dénes 
								--Óvóbácsi-- 
								Administrator
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 6812
								
								 
								"BMWéhes"
								
								
								
								
								
								   | 
								|  | « Válasz #5588 Dátum: 2013. június 09. 09:44:59 am » |  | 
 
 Gólyalábat nézd össze, kormányoszlopnak a felfogatásai nem egyeznek!  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sixpack 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1821
								
								 | 
								|  | « Válasz #5589 Dátum: 2013. június 09. 09:52:58 am » |  | 
 
 Gólyalábat nézd össze, kormányoszlopnak a felfogatásai nem egyeznek! 
 E34 gólyaláb alján az irányítókar sokkal hosszabb.  1: hülyén fognak állni az összekötők 2: Kell majd tekerni rajta vagy 4-et kopptól-koppig   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 e34 525iA, e28 V8, e32 750i |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Andi & Laci 
								Andi és Laci  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 25
								
								 | 
								|  | « Válasz #5590 Dátum: 2013. június 09. 10:10:36 am » |  | 
 
 Oks, akkor azok maradnak. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| B.Csaba 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 65
								
								 | 
								|  | « Válasz #5591 Dátum: 2013. június 09. 13:00:00 pm » |  | 
 
 Üdv mindenkinek! E21-es duplalámpás homlakfalára fel lehet rakni a szimpla lámpákat? Van a rögzítéseknél valamilyen különbség? Az első illetve második szériás homlokfala egyforma? Köszönöm    További szép napot! Üdv:              Csabi |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Promega 
								Administrator    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3726
								
								 | 
								|  | « Válasz #5592 Dátum: 2013. június 09. 18:30:29 pm » |  | 
 
 Igen. Igen, máshol vannak a lemezanyák, ezeket kell áthelyezni. Nem |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| petrasdani 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 201
								
								   | 
								|  | « Válasz #5593 Dátum: 2013. június 10. 09:57:13 am » |  | 
 
 Sziasztok! Van egy 528i alól származó kismenesztős sperr difim és egy nagymenesztős sima difim a TD alól. Az érdeklene, hogy a dízel féltengely kihajtását átlehet rakni a sperrbe? (A vastag féltengely szimpatikusabb lenne    ) |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 1986 BMW E28 518i |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Kox 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1361
								
								 
								Powered by rozsda
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #5594 Dátum: 2013. június 10. 12:47:58 pm » |  | 
 
 Sziasztok! Van egy 528i alól származó kismenesztős sperr difim és egy nagymenesztős sima difim a TD alól. Az érdeklene, hogy a dízel féltengely kihajtását átlehet rakni a sperrbe? (A vastag féltengely szimpatikusabb lenne    )Igen, át lehet tenni. De elvileg az 528i difi is eleve nagymenesztős gyárilag. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse |  |  | 
	| 
			| 
					
						| RaddiR 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 666
								
								 | 
								|  | « Válasz #5595 Dátum: 2013. június 14. 19:13:51 pm » |  | 
 
 E21 nek mennyi a kerék össze tartása? és hogyan kell beállítani?   Köszi előre is! |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...   |  |  | 
	| 
			| 
					
						| BMWWWW 
								Kicsi Én 
								Moderátor
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2325
								
								 
								Öreg járgány szivatóval indul
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #5596 Dátum: 2013. június 14. 21:27:12 pm » |  | 
 
 E21 nek mennyi a kerék össze tartása? és hogyan kell beállítani?   Köszi előre is!Otthon sehogy!!!  Elviszed futóműveshez és majd ő tudja. Nem is tudom hogy jutott ez eszedbe? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 pannon 9341256Ezen hívj ha mersz!!!
 
 Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| RaddiR 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 666
								
								 | 
								|  | « Válasz #5597 Dátum: 2013. június 15. 00:45:14 am » |  | 
 
 Otthon sehogy!!! Elviszed futóműveshez és majd ő tudja.
 Nem is tudom hogy jutott ez eszedbe?
 
 Hááát több helyen olvastam írták hallottam hogy otthon állítottak     akkor elnézést kérek!   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...   |  |  | 
	| 
			| 
					
						| B.Csaba 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 65
								
								 | 
								|  | « Válasz #5598 Dátum: 2013. június 16. 07:52:33 am » |  | 
 
 Sziasztok!
 Valaki tudna képeket felrakni vagy leírni, hogy az e21 első illetve második szériás homlokfala miben különbözik?
 Más rögzítési pontok (köténylemez)??
 
 További szép napot!
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #5599 Dátum: 2013. június 16. 11:36:54 am » |  | 
 
 Az első szériás homlokfalnál a tetejénél középen van egy púp, ez az elektromos hűtőventillátornak a helye, illetve a hűtő az hátrébb van, közelebb a motorhoz. Az első szériásnál a hűtőnek kétoldalt van a felfogatása, a második szériásnál egy db van a középvonalától egy kicsit jobbra eltolva, egy ilyen besüllyesztés található. 4-6 hengeresek között annyi különbség van, hogy a 2. szériás homlokfal tetején a hűtő nincs besüllyesztve 4 hengereseknél, de ezt egy lemez leszerelésével meg lehet oldani. A lemez eltávolításával 6 hengeressé alakítható. Képekkel egyszerűbb: 2. szériás 4 hengeres, ezen látszik a takarólemez a hűtő előtt:   2. szériás 6 hengeres, a takarólemez kivéve, hűtő besüllyesztve:   1. szériás 4-6 hengeres, itt nem eltávolítható az a kis lemezke, valamint a tetején a hűtő előtt jobban meg van hajlítva:  Ez is első szériás, itt látszik, hogy a hűtő előtt kicsit púpos, hogy elektromos venti elférjen:  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| B.Csaba 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 65
								
								 | 
								|  | « Válasz #5600 Dátum: 2013. június 16. 17:29:00 pm » |  | 
 
 Sziasztok!
 M40-es motor kéziváltója kompatibilis M10-es motorra?
 
 Üdv:  Csabi
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| BMWWWW 
								Kicsi Én 
								Moderátor
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2325
								
								 
								Öreg járgány szivatóval indul
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #5601 Dátum: 2013. június 16. 19:05:18 pm » |  | 
 
 Sziasztok!
 M40-es motor kéziváltója kompatibilis M10-es motorra?
 
 Üdv:  Csabi
 
 Nagyon nem! |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 pannon 9341256Ezen hívj ha mersz!!!
 
 Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| kzolee 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5192
								
								 | 
								|  | « Válasz #5602 Dátum: 2013. június 20. 11:43:31 am » |  | 
 
 Nagyon nem sikerül sperrt szereznem, vagy eladják az orrom elől, vagy már régen nem él a hirdetés, vagy pont eltolt házas a sperrdió...    Mi a véleményetek / tapasztalatotok a Bal!nt féle sperről?   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 1985 E28 530i |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sixpack 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1821
								
								 | 
								|  | « Válasz #5603 Dátum: 2013. június 20. 14:43:46 pm » |  | 
 
 Nagyon nem sikerül sperrt szereznem, vagy eladják az orrom elől, vagy már régen nem él a hirdetés, vagy pont eltolt házas a sperrdió...    Mi a véleményetek / tapasztalatotok a Bal!nt féle sperről?  Inkább Bimbóval csináltass.  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 e34 525iA, e28 V8, e32 750i |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Mike 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4841
								
								 
								Csokihabanero :D
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #5604 Dátum: 2013. június 20. 20:52:52 pm » |  | 
 
 Inkább Bimbóval csináltass. 
 Bimbo csak összerak. Ő is csináltatja.   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Főmordor. |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Mike 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4841
								
								 
								Csokihabanero :D
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #5605 Dátum: 2013. június 20. 20:53:10 pm » |  | 
 
 Nagyon nem sikerül sperrt szereznem, vagy eladják az orrom elől, vagy már régen nem él a hirdetés, vagy pont eltolt házas a sperrdió...    Mi a véleményetek / tapasztalatotok a Bal!nt féle sperről?Ez mi ez mi? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Főmordor. |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sixpack 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1821
								
								 | 
								|  | « Válasz #5606 Dátum: 2013. június 21. 07:19:34 am » |  | 
 
 Ez mi ez mi?
 Cimborámnak van ilyen Bálint féle sperrje. Búg, zúg, csörög, csattog. Persze mindez meg van magyarázva azzal, hogy ez versenysperr. Érdekes módon a gyári motorsportos sperr nem csattog   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 e34 525iA, e28 V8, e32 750i |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Kox 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1361
								
								 
								Powered by rozsda
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #5607 Dátum: 2013. június 21. 09:40:26 am » |  | 
 
 Cimborámnak van ilyen Bálint féle sperrje. Búg, zúg, csörög, csattog. Persze mindez meg van magyarázva azzal, hogy ez versenysperr. Érdekes módon a gyári motorsportos sperr nem csattog  Elméletileg azt már megoldotta Bálint, a bolygókerekek túl kicsi foghézagja okozta. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sixpack 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1821
								
								 | 
								|  | « Válasz #5608 Dátum: 2013. június 21. 09:59:31 am » |  | 
 
 Elméletileg azt már megoldotta Bálint, a bolygókerekek túl kicsi foghézagja okozta.
 Ez egy két hónappal ezelőtti történet. Mindegy, nekem olyan kicsit ez a sperr, mintha újra fel akarná találni a kanálban mélyedést. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 e34 525iA, e28 V8, e32 750i |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Promega 
								Administrator    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3726
								
								 | 
								|  | « Válasz #5609 Dátum: 2013. június 21. 10:12:38 am » |  | 
 
 Az újabbakon már nincs, de a régebben összerakottaknál a javításig fenn is fog állni a hiba. Magától nem javul meg...Te sem találsz fel új hajtási módot a belsőégésű motor helyett...
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	|  |