CápaBMW fórum
2021. szeptember 22. 22:38:53 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 [187] 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 1846033 alkalommal)
Andi & Laci
Andi és Laci

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



« Válasz #5580 Dátum: 2013. június 08. 16:10:02 pm »

Amennyire jelenleg aláláttam, 2 csöves a rendszer a középső dobig, onnantól a végdobig már csak 1. Ez jó lenne hozzá? (egyébként van itthon egy 520i-n meg egy 525e-n volt rendszer, azok ugyanilyenek)
Az 525i '85-ös.
A kormányoszlopot azért kérdeztem, mert van hozzá tempomat, és az e28 oszlopán nem találtam neki helyet.
A hátsó futóműből a lengőkar+féltengely+fékek lenne a lényeg, az elsőnél a fékek, ill. a gólyaláb azért, mert az enyém ABS-es, viszont a rugótányért erősen megette a rozsda, és E28 ABS-es gólyalábat nem találtam. Ha azt át lehetne tenni, meg a többi cuccát (lengőkarok, kormányösszekötők, esetleg motortartó) akkor megoldódna az első futómű kérdés, mert ott is szinte mindent kellene cserélni.
Viszko van a blokkhoz, a hűtőt cserélném dízelére, mert ebben elég kicsi hűtő van.
Az E34 klímakompresszort össze lehet szerelni az E28 klímarendszer többi elemével?
Naplózva
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6748


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #5581 Dátum: 2013. június 08. 17:04:35 pm »

Igen, első dobig kettő, de utána egy. A váltás előtti 20i és ETA is olyan, mint a 25i. Nem jó hozzá, elfojtaná a motort.
Az E34 tempomatkar nem is lesz jó az E28 oszlopra, de össze lehet hozni vele. Az E34 mechanikus vagy elektromos gázpedálos?
A féltengelyek miért kellenek? Ott az E28-é. Az E34-é hosszabb elvileg. Az első gólyalábat nem tudom, hogy egy az egybe át lehet-e rakni. Bölcső nem egyezik, ne akarj ekkora mixet csinálni.
Hűtő akkor menjen bele a TD (bár a bal felső vízcső érdekesen fog hajlani Cheesy ) A viszkólapát viszont nem fog elférni, ezért rakd rá az E28-ét.
A klímakompresszoron át kell cserélni az E34 csőcsatlakozását az E28-éra (M30), a kábelére átforrasztani az E28 csatit és működhet.



Naplózva

70/627-5355
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #5582 Dátum: 2013. június 08. 17:30:55 pm »

...és ne felejtsük el a főtengely végébe a nyeles tengely megvezető csapágyat sem!
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6748


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #5583 Dátum: 2013. június 08. 17:40:25 pm »

Jaja Cheesy

Bemész egy csapágyboltba és veszel 12x32x10-es csapágyat.
Naplózva

70/627-5355
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #5584 Dátum: 2013. június 08. 17:53:40 pm »

Csak előbb mérd meg a nyeles végét mert előfordulhat, hogy az a 12 az 15.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6748


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #5585 Dátum: 2013. június 08. 18:09:23 pm »

Abban a '85-ös 525i-ben biztos 12mm-es van Smiley
Naplózva

70/627-5355
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #5586 Dátum: 2013. június 09. 08:10:38 am »

Abban a '85-ös 525i-ben biztos 12mm-es van Smiley

..és ha mondjuk valamikor valaki már cserélt váltót!
Egy mérést biztos megérne nekem.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Andi & Laci
Andi és Laci

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



« Válasz #5587 Dátum: 2013. június 09. 08:44:36 am »

Köszi a tanácsokat!
Szerintem bovdenes volt az E34.
A hűtő akkor lehet hogy marad, ha nem kicsi hozzá. Akkor már csak az első gólyaláb és a kormányoszlop kérdéses.
Naplózva
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6748


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #5588 Dátum: 2013. június 09. 09:44:59 am »

Gólyalábat nézd össze, kormányoszlopnak a felfogatásai nem egyeznek!
Naplózva

70/627-5355
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #5589 Dátum: 2013. június 09. 09:52:58 am »

Gólyalábat nézd össze, kormányoszlopnak a felfogatásai nem egyeznek!

E34 gólyaláb alján az irányítókar sokkal hosszabb.

1: hülyén fognak állni az összekötők
2: Kell majd tekerni rajta vagy 4-et kopptól-koppig Cheesy
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
Andi & Laci
Andi és Laci

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



« Válasz #5590 Dátum: 2013. június 09. 10:10:36 am »

Oks, akkor azok maradnak.
Naplózva
B.Csaba

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65



« Válasz #5591 Dátum: 2013. június 09. 13:00:00 pm »

Üdv mindenkinek!

E21-es duplalámpás homlakfalára fel lehet rakni a szimpla lámpákat? Van a rögzítéseknél valamilyen különbség? Az első illetve második szériás homlokfala egyforma?
Köszönöm  sm_68

További szép napot!

Üdv: 

           Csabi
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3723



« Válasz #5592 Dátum: 2013. június 09. 18:30:29 pm »

Igen. Igen, máshol vannak a lemezanyák, ezeket kell áthelyezni. Nem
Naplózva
petrasdani

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201



WWW
« Válasz #5593 Dátum: 2013. június 10. 09:57:13 am »

Sziasztok!

Van egy 528i alól származó kismenesztős sperr difim és egy nagymenesztős sima difim a TD alól. Az érdeklene, hogy a dízel féltengely kihajtását átlehet rakni a sperrbe? (A vastag féltengely szimpatikusabb lenne Smiley )
Naplózva

1986 BMW E28 518i
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #5594 Dátum: 2013. június 10. 12:47:58 pm »

Sziasztok!

Van egy 528i alól származó kismenesztős sperr difim és egy nagymenesztős sima difim a TD alól. Az érdeklene, hogy a dízel féltengely kihajtását átlehet rakni a sperrbe? (A vastag féltengely szimpatikusabb lenne Smiley )

Igen, át lehet tenni. De elvileg az 528i difi is eleve nagymenesztős gyárilag.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 665



« Válasz #5595 Dátum: 2013. június 14. 19:13:51 pm »

E21 nek mennyi a kerék össze tartása? és hogyan kell beállítani? Smiley
Köszi előre is!
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #5596 Dátum: 2013. június 14. 21:27:12 pm »

E21 nek mennyi a kerék össze tartása? és hogyan kell beállítani? Smiley
Köszi előre is!

Otthon sehogy!!!
Elviszed futóműveshez és majd ő tudja.
Nem is tudom hogy jutott ez eszedbe?
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 665



« Válasz #5597 Dátum: 2013. június 15. 00:45:14 am »

Otthon sehogy!!!
Elviszed futóműveshez és majd ő tudja.
Nem is tudom hogy jutott ez eszedbe?
Hááát több helyen olvastam írták hallottam hogy otthon állítottak  huh akkor elnézést kérek! Smiley
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
B.Csaba

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65



« Válasz #5598 Dátum: 2013. június 16. 07:52:33 am »

Sziasztok!

Valaki tudna képeket felrakni vagy leírni, hogy az e21 első illetve második szériás homlokfala miben különbözik?
Más rögzítési pontok (köténylemez)??

További szép napot!
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5599 Dátum: 2013. június 16. 11:36:54 am »

Az első szériás homlokfalnál a tetejénél középen van egy púp, ez az elektromos hűtőventillátornak a helye, illetve a hűtő az hátrébb van, közelebb a motorhoz. Az első szériásnál a hűtőnek kétoldalt van a felfogatása, a második szériásnál egy db van a középvonalától egy kicsit jobbra eltolva, egy ilyen besüllyesztés található. 4-6 hengeresek között annyi különbség van, hogy a 2. szériás homlokfal tetején a hűtő nincs besüllyesztve 4 hengereseknél, de ezt egy lemez leszerelésével meg lehet oldani. A lemez eltávolításával 6 hengeressé alakítható.

Képekkel egyszerűbb:
2. szériás 4 hengeres, ezen látszik a takarólemez a hűtő előtt:





2. szériás 6 hengeres, a takarólemez kivéve, hűtő besüllyesztve:





1. szériás 4-6 hengeres, itt nem eltávolítható az a kis lemezke, valamint a tetején a hűtő előtt jobban meg van hajlítva:



Ez is első szériás, itt látszik, hogy a hűtő előtt kicsit púpos, hogy elektromos venti elférjen:

Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
B.Csaba

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65



« Válasz #5600 Dátum: 2013. június 16. 17:29:00 pm »

Sziasztok!

M40-es motor kéziváltója kompatibilis M10-es motorra?

Üdv:  Csabi
Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #5601 Dátum: 2013. június 16. 19:05:18 pm »

Sziasztok!

M40-es motor kéziváltója kompatibilis M10-es motorra?

Üdv:  Csabi

Nagyon nem!
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5130



« Válasz #5602 Dátum: 2013. június 20. 11:43:31 am »

Nagyon nem sikerül sperrt szereznem, vagy eladják az orrom elől, vagy már régen nem él a hirdetés, vagy pont eltolt házas a sperrdió...  undecided

Mi a véleményetek / tapasztalatotok a Bal!nt féle sperről?



Naplózva

1985 E28 530i
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #5603 Dátum: 2013. június 20. 14:43:46 pm »

Nagyon nem sikerül sperrt szereznem, vagy eladják az orrom elől, vagy már régen nem él a hirdetés, vagy pont eltolt házas a sperrdió...  undecided

Mi a véleményetek / tapasztalatotok a Bal!nt féle sperről?





Inkább Bimbóval csináltass.
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5604 Dátum: 2013. június 20. 20:52:52 pm »

Inkább Bimbóval csináltass.

Bimbo csak összerak. Ő is csináltatja. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5605 Dátum: 2013. június 20. 20:53:10 pm »

Nagyon nem sikerül sperrt szereznem, vagy eladják az orrom elől, vagy már régen nem él a hirdetés, vagy pont eltolt házas a sperrdió...  undecided

Mi a véleményetek / tapasztalatotok a Bal!nt féle sperről?


Ez mi ez mi?
Naplózva

Főmordor.
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #5606 Dátum: 2013. június 21. 07:19:34 am »

Ez mi ez mi?

Cimborámnak van ilyen Bálint féle sperrje. Búg, zúg, csörög, csattog. Persze mindez meg van magyarázva azzal, hogy ez versenysperr. Érdekes módon a gyári motorsportos sperr nem csattog Cheesy
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #5607 Dátum: 2013. június 21. 09:40:26 am »

Cimborámnak van ilyen Bálint féle sperrje. Búg, zúg, csörög, csattog. Persze mindez meg van magyarázva azzal, hogy ez versenysperr. Érdekes módon a gyári motorsportos sperr nem csattog Cheesy

Elméletileg azt már megoldotta Bálint, a bolygókerekek túl kicsi foghézagja okozta.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #5608 Dátum: 2013. június 21. 09:59:31 am »

Elméletileg azt már megoldotta Bálint, a bolygókerekek túl kicsi foghézagja okozta.

Ez egy két hónappal ezelőtti történet. Mindegy, nekem olyan kicsit ez a sperr, mintha újra fel akarná találni a kanálban mélyedést.
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3723



« Válasz #5609 Dátum: 2013. június 21. 10:12:38 am »

Az újabbakon már nincs, de a régebben összerakottaknál a javításig fenn is fog állni a hiba. Magától nem javul meg...
Te sem találsz fel új hajtási módot a belsőégésű motor helyett...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 [187] 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!