CápaBMW fórum
2024. november 11. 20:18:40 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3022040 alkalommal)
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #1440 Dátum: 2009. december 22. 09:26:17 am »

A rajzon a getrag 242 (4 sebesség) háta van, a képen, meg getreg 245 (a toldatos 5 sebességes)  van. (legalábbis m10-nél ez a nevük)

menyire akarod szétszedni, és miért?
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1441 Dátum: 2009. december 22. 15:13:10 pm »

A rajzon a getrag 242 (4 sebesség) háta van, a képen, meg getreg 245 (a toldatos 5 sebességes)  van. (legalábbis m10-nél ez a nevük)

menyire akarod szétszedni, és miért?


Hogy miért? Nézz be a garázsomba és megtudod!  Wink  Cry Egyébként csak ezt a sima hátlapot akarom leszedni és Getrag 245-re is ugyanezt a hátlapot dobja fel...  huh
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #1442 Dátum: 2009. december 22. 17:12:41 pm »

Az látom, hogy ledarálta a választókar szimmeringházát a hardy, de így nem lehet beletenni a szimmeringet hogy jól zárjon?
Naplózva
csoribaba
Vendég
« Válasz #1443 Dátum: 2009. december 22. 17:56:57 pm »

Üdv mindenkinek!
nemtudom h jó helyre írom ezt, mind1 azért próbálkozok szal érdekelne h az ETA motor miben különbözik egy gyáritól, előny-hátrány, szal igazából minden érdekelne róla, próbálkoztam a neten is de szinte csak angol meg német oldalak találtam a német egyből kiesik marad az angol ahoz konyítok gy nagyon keveset de a műszaki angol az teljesen felejtős, így megkérdezem itt hátha tud vki segíteni
Köszönöm
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1444 Dátum: 2009. december 22. 18:17:54 pm »

Az látom, hogy ledarálta a választókar szimmeringházát a hardy, de így nem lehet beletenni a szimmeringet hogy jól zárjon?

Sajna nem, mert ha szemből ránézel, akkor így néz ki. A szimmeringház alján végigtoltak valamit, ami miatt lett egy hosszú vájat...  Embarrassed



* valto.JPG (14.03 KB, 640x480 - megtekintve 760 alkalommal.)
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #1445 Dátum: 2009. december 22. 18:42:18 pm »

milyen mélyen? (hosszirányban) nem tudja betömíteni a szimmering háza?
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1446 Dátum: 2009. december 22. 19:00:26 pm »

milyen mélyen? (hosszirányban) nem tudja betömíteni a szimmering háza?

Elég mélyen... A 4. szimmeringnél meguntam a kotorászást és ott még mindig tartott...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #1447 Dátum: 2009. december 22. 19:32:17 pm »

uhh...

Én fázok a váltószétszedéstől (főleg, hogy úgy látom az egész kóceráj a hátlapra van ráépítve), talán lehetne bele esztergáni egy danamitgyűrűt, a puhábbik anyagból, úgy, hogy a külső mérete átfedésben van, a belső átmérő meg laza illesztésű.
Így bepréselve letömíti a hibát, majd a szimmeringet a helyére préselve az letömíti a tengelyt.

Bár aki naponta több váltót szétszed, az biztosan csak szörnyülködik az ötletemen...

ha mégis szétszedésre adod a fejed, akkor a "Wiki" részben van pár anyag, amit fel tudsz használni.
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 22. 19:38:50 pm írta Promega » Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1448 Dátum: 2009. december 22. 19:58:56 pm »

Hát én úgy vagyok vele, hogy akkor zavarna, hogy nem tökéletes... Hamár egyszer megcsinálom, akkor legyen jó, nemakarok tákolni...
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 22. 22:32:43 pm írta collins » Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #1449 Dátum: 2009. december 23. 17:11:53 pm »

Üdv mindenkinek!
nemtudom h jó helyre írom ezt, mind1 azért próbálkozok szal érdekelne h az ETA motor miben különbözik egy gyáritól, előny-hátrány, szal igazából minden érdekelne róla, próbálkoztam a neten is de szinte csak angol meg német oldalak találtam a német egyből kiesik marad az angol ahoz konyítok gy nagyon keveset de a műszaki angol az teljesen felejtős, így megkérdezem itt hátha tud vki segíteni
Köszönöm

Az eta is gyári.

M20-as blokk, 2700 köbcenti, hivatalos neve m20b27. 84-es furat, 81-es löket. A bmw takarékos motorja volt, nyomatékra volt kihegyezve, 122-127 ló ötezres fordulat alatt, 230-240nm közötti nyomaték 3200-as fordulat környékén. Mindegyik motronicos volt. A belső ellenállása volt kisebbre véve mint a többi motornak, kevesebb helyen csapágyazott főtengellyel( szerk : na ez mégse igaz..Smiley) és veztengellyel, meg egyéb boszorkányságokkal.

Jó mert viszonylag takarékos, nyomatékos mint egy dízel, de 5200nál tilt, úgyhogy ha szereted a pörgést akkor nem neked való. Amúgy meg kurva ritka.

Dióhéjban ennyi, további tudásanyag pedig a fórumon itt: http://capabmwforum.hu/index.php/topic,569.0.html

« Utoljára szerkesztve: 2009. december 23. 17:33:42 pm írta GabStarDeLuxe » Naplózva

Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1450 Dátum: 2009. december 23. 17:19:59 pm »

A főtengely ugyanannyi helyen csapágyazott. A gyűrűk mások még (5500 felett nem tudja lehúzni az olajat kellőképp)
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 23. 17:23:50 pm írta collins » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #1451 Dátum: 2009. december 23. 17:30:04 pm »

mea culpa, rosszul tudtam. De most okultam. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 23. 17:38:33 pm írta collins » Naplózva

toxi92
Vendég
« Válasz #1452 Dátum: 2009. december 25. 22:06:16 pm »

Hali!
Valaki nem tudna segíteni hogy hol lehet venni e21 ajtó zárba ojan kis műanyag vagy gumi biz baszt ami arra szolgál hogy a becsukod az ajtót az ugrassza a helyére a zárat asszem!
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1453 Dátum: 2009. december 25. 22:14:47 pm »

BMW-től lehet rendelni a cikkszáma: 51 21 1 809 735 ,az ára: 210 Ft/ db DE! csak 1 csomaggal lehet rendelni,amiben 10db van, tehát 2100 Ft.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
toxi92
Vendég
« Válasz #1454 Dátum: 2009. december 26. 22:47:44 pm »

Az f...sza! Kösz az infót!
Miki Hétfőn derül ki hogy ideér-e a Karbi vagy sem!!!
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1455 Dátum: 2009. december 26. 23:54:08 pm »

Necsináld! Nincs ott?  Shocked Az egy dolog,hogy a kiszállító felajánlja,hogy "ha van csomagod, dobd a címet, intézem" és a végén kiderül,hogy annyi erővel az asztalon is maradhatott volna és végül csak nekem kell bemásznom és szájba rágni,hogy "s ü r g ő s, m á s  n a p r a   l e g y e n  o t t" ... mondjuk hallottam rádióban,hogy sztrájkoltak... Mind1.Nálam a bizonylat.

Sam tömítéseit is lehet inkább futárral küldöm...
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 26. 23:59:37 pm írta Miki 24V » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
toxi92
Vendég
« Válasz #1456 Dátum: 2009. december 27. 00:31:52 am »

A hejedbe szájba rúgnám de bíízunk benn hogy ideér hétfőn! Kül.valaki szívni fog,szerintem.
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1457 Dátum: 2009. december 27. 11:42:42 am »

Akkor miért írtad,hogy megérkezett? Még örültem is,hogy odaért. Igaz, sms nem jött a kézbesítésről.

Megoldjuk.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1458 Dátum: 2009. december 27. 13:04:32 pm »

Tanulság? Postán  SOHA többé nem javítok SEMMIT. Többe van a hercehurca, mint maga a meló értéke... jelen esetben meg még nekem volna illő másikat intézni .

Ezután,ha valakinek karbi baja van vagy lehozza autóstól, vagy küldök egy leírást mailben,ami alapján saját maga megcsinálja, v. csináltatja.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1459 Dátum: 2009. december 28. 18:58:26 pm »

A képen látható 1-es és 3-as alkatrészek mennyire fontosak? Ültetés esetén is kell?

Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1460 Dátum: 2009. december 28. 19:05:42 pm »

csak megérkezik karácsony után... ünnepekkor a posta egyrészt el van havazva , másrészt azt sem tudják, h mi hol van..volt akinek január végén érkezett meg a csomagja...
No én inkább megvárom SAM888 lámpáinak küldését postán míg lemennek az ünnepek..
Bár még szóba került egy személyes kézbesítés is:
 Ágas-Pécs (Gistinek $)-Kaposvár (Sam888-nak lámpák )- Bonnya (rokonok) majd vissza Ágas épp most néztem eltévedés nélkül 400km Smiley
Naplózva

Bence
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1461 Dátum: 2009. december 28. 19:11:35 pm »

No én inkább megvárom SAM888 lámpáinak küldését postán míg lemennek az ünnepek..
Bár még szóba került egy személyes kézbesítés is:
 Ágas-Pécs (Gistinek $)-Kaposvár (Sam888-nak lámpák )- Bonnya (rokonok) majd vissza Ágas épp most néztem eltévedés nélkül 400km Smiley

Ha jársz januárig Miki24V-nél, akkor akár nála is otthagyhatod... Wink
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1462 Dátum: 2009. december 28. 19:22:44 pm »

Mielőtt megyek feléd, Bencével találkozok.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1463 Dátum: 2009. december 28. 19:24:31 pm »

A képen látható 1-es és 3-as alkatrészek mennyire fontosak? Ültetés esetén is kell?



Azon a gumikarikák kellenek a csüccsentésnél is. Kopás/kopogás/apró mozgás/zörgés/nyekergés gátlók.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #1464 Dátum: 2009. december 28. 19:25:45 pm »

No én inkább megvárom SAM888 lámpáinak küldését postán míg lemennek az ünnepek..
Bár még szóba került egy személyes kézbesítés is:
 Ágas-Pécs (Gistinek $)-Kaposvár (Sam888-nak lámpák )- Bonnya (rokonok) majd vissza Ágas épp most néztem eltévedés nélkül 400km Smiley
Nem azért van GPS-ed, hogy ne tévedj el?  Evil
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1465 Dátum: 2009. december 28. 19:28:52 pm »

Ha esetleg holnap jössz akkor csak Kiskőrösig kell elgurulnod, de majd szólsz mikor és hol Smiley

Bedobom Sam cuccait a kocsiba. kocsi nélkül ugysem megyek soha sehova  Evil
Naplózva

Bence
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1466 Dátum: 2009. december 28. 19:33:41 pm »

Nem azért van GPS-ed, hogy ne tévedj el?  Evil

Abban már nem bízom 100%osan, majd ha lesz lém rendesre amin IGO van akkor veszek Smiley
Naplózva

Bence
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1467 Dátum: 2009. december 28. 19:42:34 pm »

Azon a gumikarikák kellenek a csüccsentésnél is. Kopás/kopogás/apró mozgás/zörgés/nyekergés gátlók.

Aham. És ha a gyári ültetőrugóhoz valót rendelem meg bele?  Smiley Egyrészt az olcsóbb, másrészt piros rugóhoz aztat írja!  Cheesy Grin
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1468 Dátum: 2009. december 28. 20:00:11 pm »

Abban már nem bízom 100%osan, majd ha lesz lém rendesre amin IGO van akkor veszek Smiley

Én épp ezért szakítottam a Nokiákkal:Sad(
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1469 Dátum: 2009. december 28. 20:50:19 pm »

A Nokiámmal semmi baj nincs csak azzal hogy Symbianra még nincs IGO és a Garmin néha nincs a helyzet magaslatán Smiley
Naplózva

Bence
Oldalak: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!