Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #1440 Dátum: 2009. december 22. 09:26:17 am » |
|
A rajzon a getrag 242 (4 sebesség) háta van, a képen, meg getreg 245 (a toldatos 5 sebességes) van. (legalábbis m10-nél ez a nevük)
menyire akarod szétszedni, és miért?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1441 Dátum: 2009. december 22. 15:13:10 pm » |
|
A rajzon a getrag 242 (4 sebesség) háta van, a képen, meg getreg 245 (a toldatos 5 sebességes) van. (legalábbis m10-nél ez a nevük)
menyire akarod szétszedni, és miért?
Hogy miért? Nézz be a garázsomba és megtudod! Egyébként csak ezt a sima hátlapot akarom leszedni és Getrag 245-re is ugyanezt a hátlapot dobja fel...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #1442 Dátum: 2009. december 22. 17:12:41 pm » |
|
Az látom, hogy ledarálta a választókar szimmeringházát a hardy, de így nem lehet beletenni a szimmeringet hogy jól zárjon?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csoribaba
Vendég
|
|
« Válasz #1443 Dátum: 2009. december 22. 17:56:57 pm » |
|
Üdv mindenkinek! nemtudom h jó helyre írom ezt, mind1 azért próbálkozok szal érdekelne h az ETA motor miben különbözik egy gyáritól, előny-hátrány, szal igazából minden érdekelne róla, próbálkoztam a neten is de szinte csak angol meg német oldalak találtam a német egyből kiesik marad az angol ahoz konyítok gy nagyon keveset de a műszaki angol az teljesen felejtős, így megkérdezem itt hátha tud vki segíteni Köszönöm
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1444 Dátum: 2009. december 22. 18:17:54 pm » |
|
Az látom, hogy ledarálta a választókar szimmeringházát a hardy, de így nem lehet beletenni a szimmeringet hogy jól zárjon?
Sajna nem, mert ha szemből ránézel, akkor így néz ki. A szimmeringház alján végigtoltak valamit, ami miatt lett egy hosszú vájat...
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #1445 Dátum: 2009. december 22. 18:42:18 pm » |
|
milyen mélyen? (hosszirányban) nem tudja betömíteni a szimmering háza?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1446 Dátum: 2009. december 22. 19:00:26 pm » |
|
milyen mélyen? (hosszirányban) nem tudja betömíteni a szimmering háza?
Elég mélyen... A 4. szimmeringnél meguntam a kotorászást és ott még mindig tartott...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #1447 Dátum: 2009. december 22. 19:32:17 pm » |
|
uhh...
Én fázok a váltószétszedéstől (főleg, hogy úgy látom az egész kóceráj a hátlapra van ráépítve), talán lehetne bele esztergáni egy danamitgyűrűt, a puhábbik anyagból, úgy, hogy a külső mérete átfedésben van, a belső átmérő meg laza illesztésű. Így bepréselve letömíti a hibát, majd a szimmeringet a helyére préselve az letömíti a tengelyt.
Bár aki naponta több váltót szétszed, az biztosan csak szörnyülködik az ötletemen...
ha mégis szétszedésre adod a fejed, akkor a "Wiki" részben van pár anyag, amit fel tudsz használni.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 22. 19:38:50 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1448 Dátum: 2009. december 22. 19:58:56 pm » |
|
Hát én úgy vagyok vele, hogy akkor zavarna, hogy nem tökéletes... Hamár egyszer megcsinálom, akkor legyen jó, nemakarok tákolni...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 22. 22:32:43 pm írta collins »
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #1449 Dátum: 2009. december 23. 17:11:53 pm » |
|
Üdv mindenkinek! nemtudom h jó helyre írom ezt, mind1 azért próbálkozok szal érdekelne h az ETA motor miben különbözik egy gyáritól, előny-hátrány, szal igazából minden érdekelne róla, próbálkoztam a neten is de szinte csak angol meg német oldalak találtam a német egyből kiesik marad az angol ahoz konyítok gy nagyon keveset de a műszaki angol az teljesen felejtős, így megkérdezem itt hátha tud vki segíteni Köszönöm
Az eta is gyári. M20-as blokk, 2700 köbcenti, hivatalos neve m20b27. 84-es furat, 81-es löket. A bmw takarékos motorja volt, nyomatékra volt kihegyezve, 122-127 ló ötezres fordulat alatt, 230-240nm közötti nyomaték 3200-as fordulat környékén. Mindegyik motronicos volt. A belső ellenállása volt kisebbre véve mint a többi motornak, kevesebb helyen csapágyazott főtengellyel( szerk : na ez mégse igaz.. ) és veztengellyel, meg egyéb boszorkányságokkal. Jó mert viszonylag takarékos, nyomatékos mint egy dízel, de 5200nál tilt, úgyhogy ha szereted a pörgést akkor nem neked való. Amúgy meg kurva ritka. Dióhéjban ennyi, további tudásanyag pedig a fórumon itt: http://capabmwforum.hu/index.php/topic,569.0.html
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 23. 17:33:42 pm írta GabStarDeLuxe »
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1450 Dátum: 2009. december 23. 17:19:59 pm » |
|
A főtengely ugyanannyi helyen csapágyazott. A gyűrűk mások még (5500 felett nem tudja lehúzni az olajat kellőképp)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 23. 17:23:50 pm írta collins »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #1451 Dátum: 2009. december 23. 17:30:04 pm » |
|
mea culpa, rosszul tudtam. De most okultam.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 23. 17:38:33 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
toxi92
Vendég
|
|
« Válasz #1452 Dátum: 2009. december 25. 22:06:16 pm » |
|
Hali! Valaki nem tudna segíteni hogy hol lehet venni e21 ajtó zárba ojan kis műanyag vagy gumi biz baszt ami arra szolgál hogy a becsukod az ajtót az ugrassza a helyére a zárat asszem!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1453 Dátum: 2009. december 25. 22:14:47 pm » |
|
BMW-től lehet rendelni a cikkszáma: 51 21 1 809 735 ,az ára: 210 Ft/ db DE! csak 1 csomaggal lehet rendelni,amiben 10db van, tehát 2100 Ft.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
toxi92
Vendég
|
|
« Válasz #1454 Dátum: 2009. december 26. 22:47:44 pm » |
|
Az f...sza! Kösz az infót! Miki Hétfőn derül ki hogy ideér-e a Karbi vagy sem!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1455 Dátum: 2009. december 26. 23:54:08 pm » |
|
Necsináld! Nincs ott? Az egy dolog,hogy a kiszállító felajánlja,hogy "ha van csomagod, dobd a címet, intézem" és a végén kiderül,hogy annyi erővel az asztalon is maradhatott volna és végül csak nekem kell bemásznom és szájba rágni,hogy "s ü r g ő s, m á s n a p r a l e g y e n o t t" ... mondjuk hallottam rádióban,hogy sztrájkoltak... Mind1.Nálam a bizonylat. Sam tömítéseit is lehet inkább futárral küldöm...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 26. 23:59:37 pm írta Miki 24V »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
toxi92
Vendég
|
|
« Válasz #1456 Dátum: 2009. december 27. 00:31:52 am » |
|
A hejedbe szájba rúgnám de bíízunk benn hogy ideér hétfőn! Kül.valaki szívni fog,szerintem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1457 Dátum: 2009. december 27. 11:42:42 am » |
|
Akkor miért írtad,hogy megérkezett? Még örültem is,hogy odaért. Igaz, sms nem jött a kézbesítésről.
Megoldjuk.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1458 Dátum: 2009. december 27. 13:04:32 pm » |
|
Tanulság? Postán SOHA többé nem javítok SEMMIT. Többe van a hercehurca, mint maga a meló értéke... jelen esetben meg még nekem volna illő másikat intézni .
Ezután,ha valakinek karbi baja van vagy lehozza autóstól, vagy küldök egy leírást mailben,ami alapján saját maga megcsinálja, v. csináltatja.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1459 Dátum: 2009. december 28. 18:58:26 pm » |
|
A képen látható 1-es és 3-as alkatrészek mennyire fontosak? Ültetés esetén is kell?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #1460 Dátum: 2009. december 28. 19:05:42 pm » |
|
csak megérkezik karácsony után... ünnepekkor a posta egyrészt el van havazva , másrészt azt sem tudják, h mi hol van..volt akinek január végén érkezett meg a csomagja...
No én inkább megvárom SAM888 lámpáinak küldését postán míg lemennek az ünnepek.. Bár még szóba került egy személyes kézbesítés is: Ágas-Pécs (Gistinek $)-Kaposvár (Sam888-nak lámpák )- Bonnya (rokonok) majd vissza Ágas épp most néztem eltévedés nélkül 400km
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1461 Dátum: 2009. december 28. 19:11:35 pm » |
|
No én inkább megvárom SAM888 lámpáinak küldését postán míg lemennek az ünnepek.. Bár még szóba került egy személyes kézbesítés is: Ágas-Pécs (Gistinek $)-Kaposvár (Sam888-nak lámpák )- Bonnya (rokonok) majd vissza Ágas épp most néztem eltévedés nélkül 400km Ha jársz januárig Miki24V-nél, akkor akár nála is otthagyhatod...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1462 Dátum: 2009. december 28. 19:22:44 pm » |
|
Mielőtt megyek feléd, Bencével találkozok.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1463 Dátum: 2009. december 28. 19:24:31 pm » |
|
A képen látható 1-es és 3-as alkatrészek mennyire fontosak? Ültetés esetén is kell? Azon a gumikarikák kellenek a csüccsentésnél is. Kopás/kopogás/apró mozgás/zörgés/nyekergés gátlók.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #1464 Dátum: 2009. december 28. 19:25:45 pm » |
|
No én inkább megvárom SAM888 lámpáinak küldését postán míg lemennek az ünnepek.. Bár még szóba került egy személyes kézbesítés is: Ágas-Pécs (Gistinek $)-Kaposvár (Sam888-nak lámpák )- Bonnya (rokonok) majd vissza Ágas épp most néztem eltévedés nélkül 400km Nem azért van GPS-ed, hogy ne tévedj el?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #1465 Dátum: 2009. december 28. 19:28:52 pm » |
|
Ha esetleg holnap jössz akkor csak Kiskőrösig kell elgurulnod, de majd szólsz mikor és hol Bedobom Sam cuccait a kocsiba. kocsi nélkül ugysem megyek soha sehova
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #1466 Dátum: 2009. december 28. 19:33:41 pm » |
|
Nem azért van GPS-ed, hogy ne tévedj el? Abban már nem bízom 100%osan, majd ha lesz lém rendesre amin IGO van akkor veszek
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1467 Dátum: 2009. december 28. 19:42:34 pm » |
|
Azon a gumikarikák kellenek a csüccsentésnél is. Kopás/kopogás/apró mozgás/zörgés/nyekergés gátlók.
Aham. És ha a gyári ültetőrugóhoz valót rendelem meg bele? Egyrészt az olcsóbb, másrészt piros rugóhoz aztat írja!
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1468 Dátum: 2009. december 28. 20:00:11 pm » |
|
Abban már nem bízom 100%osan, majd ha lesz lém rendesre amin IGO van akkor veszek Én épp ezért szakítottam a Nokiákkal: (
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #1469 Dátum: 2009. december 28. 20:50:19 pm » |
|
A Nokiámmal semmi baj nincs csak azzal hogy Symbianra még nincs IGO és a Garmin néha nincs a helyzet magaslatán
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
|