CápaBMW fórum
2024. november 24. 01:07:15 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 [77] 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3033772 alkalommal)
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2280 Dátum: 2010. április 14. 07:21:24 am »

Eta hajtókar, gyári b20-as dugó.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2281 Dátum: 2010. április 14. 09:05:34 am »

Mi van, ha az Eta főtengelyt belerakom egy m20b20-ba?  huh Jó lesz az úgy vajon? Elvileg 2441 cm3 lenne így...

Lesz egy alul nyomatékos, de  ETA-tól pörgősebb/fickósabb motorod, ami 5000 környékétől már csak üvölt, végsebességre pedig egy jó karban lévő 20i pedig eldöcög melletted.

Amúgy meg az ETA hajtókarja ugyanaz, mint a B20, B23 , ennél a 3 motortípusnál a dugattyúk különböznek. Tehát ha beteszed az "eta" hajtókart a B20 dugóval, akkor pöttyet ki fog járni a blokkból a dugó Cheesy

Esetleg ezt úgy tudnád kivitelezni, hogy ETA főtengely, B20,23,27 hajtókar egy olyan egyedi dugóval, aminek a magassága és csapszegének elhelyezkedése megegyezik az ETA dugójéval, a dugó teteje "super ETA", vagy B25 mintára készül, VISZONT mindez 80-as furathoz, nem pedig 84-hez.... kb. ezért nem csinál senki M20B24-et.
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 14. 09:10:44 am írta Miki 24V » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2282 Dátum: 2010. április 14. 09:39:59 am »

Ahha értem. Én úgytudtam, hogy a hajtókarok különböznek nem a dugók.  Smiley Akkor az ötlet elvetve.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #2283 Dátum: 2010. április 14. 10:14:32 am »

ígyvan,és ha van ETA főtengelyed,amúgy is inkább add nekem Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 14. 14:14:17 pm írta collins » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2284 Dátum: 2010. április 14. 19:55:05 pm »

Lesz egy alul nyomatékos, de  ETA-tól pörgősebb/fickósabb motorod, ami 5000 környékétől már csak üvölt, végsebességre pedig egy jó karban lévő 20i pedig eldöcög melletted.

Amúgy meg az ETA hajtókarja ugyanaz, mint a B20, B23 , ennél a 3 motortípusnál a dugattyúk különböznek. Tehát ha beteszed az "eta" hajtókart a B20 dugóval, akkor pöttyet ki fog járni a blokkból a dugó Cheesy

Esetleg ezt úgy tudnád kivitelezni, hogy ETA főtengely, B20,23,27 hajtókar egy olyan egyedi dugóval, aminek a magassága és csapszegének elhelyezkedése megegyezik az ETA dugójéval, a dugó teteje "super ETA", vagy B25 mintára készül, VISZONT mindez 80-as furathoz, nem pedig 84-hez.... kb. ezért nem csinál senki M20B24-et.

Na ezért kérdeztem, hogy milyen konfiggal megy össze.
 
Márió!
Miért nem mersz nagyot álmodni, tudok neked TDS főtengelyt adni, Annak elég nagy a lökete.
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 14. 21:45:01 pm írta BMWWWW » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #2285 Dátum: 2010. április 14. 20:23:47 pm »

mert annak valamit babrálni kell a végével hogy jólegyen m20hoz úgytudom. de azzal végülis 2.8 lenne a 2.5,ha ottartok ezt is számításba veszem Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 14. 20:37:13 pm írta collins » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2286 Dátum: 2010. április 14. 22:31:31 pm »

Csak a TDS főtengelynél előferdül a repedés sok esetben.... inkább M52 főtengely felé kéne kukkantani... HA 28i-t szeretnél Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #2287 Dátum: 2010. április 14. 22:54:40 pm »

na ezt nem is tudtam :S mindegy,most ne kelljen nyúlni a kocsihoz,minden maradjon úgy ahogy van,nagyonjóígy Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 15. 06:19:02 am írta collins » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
gim_e12
Vendég
« Válasz #2288 Dátum: 2010. április 15. 10:41:33 am »

.... inkább M52 főtengely felé kéne kukkantani... HA 28i-t szeretnél Smiley

Még mindíg M20-ról beszélünk?  shocked jawdrop
Esetleg erről írhatnál -vagy valaki- ha épp ráérsz/tek... csak úgy kíváncsiságból....
Naplózva
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 728



« Válasz #2289 Dátum: 2010. április 15. 17:16:04 pm »


Esetleg ezt úgy tudnád kivitelezni, hogy ETA főtengely, B20,23,27 hajtókar egy olyan egyedi dugóval, aminek a magassága és csapszegének elhelyezkedése megegyezik az ETA dugójéval, a dugó teteje "super ETA", vagy B25 mintára készül, VISZONT mindez 80-as furathoz, nem pedig 84-hez.... kb. ezért nem csinál senki M20B24-et.

Ezt viszont én most megcáfolom. Smiley
Egy cimborám ezzel a konfiggal jár 2 éve.
Diesel(2,4) főtengely,20 kar és asszem a 20i dugója.
Ami a para,az amit Miki is ír,hogy kijár a dugó a blokkból.De!
Kb 1-1,5mm-t, amit a cimbora esztergával leszedetett.Azt mondja marad annyi húsa még a dugónak,hogy nem szakad át.Így síkba jár.A dugóba még bele lett marva a szelepek helye,biztos ami biztos.
Gondolom most feláll egykettőtöknek a hátán a szőr,de mind a mai napig ketyeg a szekér,minden hiba nélkül.
Egy dolog még,hogy a plusszos hf tömítéssel lett összerakva,az esetlegesen nagy kompresszió miatt,mert nem akar mindig 98, vagy nagyobb benyával járni.Erre is azonban már megvan a megoldás:járj etanollal.
 smiley
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2290 Dátum: 2010. április 15. 17:21:26 pm »

És hogy megy?  Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 15. 18:44:02 pm írta collins » Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 728



« Válasz #2291 Dátum: 2010. április 15. 17:27:38 pm »

Nyomaték az van,nem kell forgatni,hogy mennyen,de nem is szereti,hogy pörgessék a furat-löket arányból adódóan.
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
firex

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 348



« Válasz #2292 Dátum: 2010. április 15. 19:45:15 pm »

Üdv a mestereknek!
Tud valaki segíteni abban,hogyan lehet e21 gyári difit speresíteni?
Esetleg valaki próbálkozott már vele?
Tudom,hogy egyesek szerint hülyeség utcára sper,de engem érdekelne.
A gyári sper nagyon ritka és még csak nem is találkoztam eladóval.És lefogadom,ha valaki eladná,az megkérné az árát.
Naplózva

Mit ér az erő,ha nem uralod.
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #2293 Dátum: 2010. április 15. 21:26:52 pm »

Ez vajon mennyit bír még ki?


* hardy.jpg (207.84 KB, 800x795 - megtekintve 747 alkalommal.)
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 728



« Válasz #2294 Dátum: 2010. április 15. 21:29:18 pm »

Én személy szerint holnap cserélném,mert ez nagyon kukának tűnik. Shocked
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2295 Dátum: 2010. április 15. 21:30:49 pm »

Szerintem ez azonnal cserés. Ne akarj úgy járni, mint az 5-ös váltómmal valamelyik előző tulaja! (szétszakadt a hardy és kitört egy darabot a váltóból...)

Ja és a lyukszámra figyelj oda, mert van 6 és 8 lyukú hardy is.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #2296 Dátum: 2010. április 15. 21:43:51 pm »

Nos, hétvégére be is terveztem egy cserét...
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #2297 Dátum: 2010. április 15. 22:01:04 pm »

Egyébként mire kell ügyelni egy ilyen cserénél? Csak simán kicsavarozom kiveszem, és berakom az újat vagy le kell hozzá venni a kardánt is? Szorítógyűrű kell?
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #2298 Dátum: 2010. április 15. 22:05:18 pm »

középen is le kell csavarozni a kardánt,mert különben nem tudod kihúzni a váltóból a kardán végét..
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 16. 20:15:29 pm írta collins » Naplózva

steffe
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #2299 Dátum: 2010. április 15. 22:07:34 pm »

És esélyes, hogy a kipufogó is útban lesz, hogy eléggé megtörjed a középcsapágynál a kardánt, hogy szét tudd szedni. Mert elöl van egy kis kuki rajta, ami belemegy a hardi közepébe...
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #2300 Dátum: 2010. április 15. 22:14:49 pm »

Volt egy ilyen sejtésem hogy ezt nem kerülhetem el...
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 16. 20:16:41 pm írta collins » Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2301 Dátum: 2010. április 15. 22:45:26 pm »

Üdv a mestereknek!
Tud valaki segíteni abban,hogyan lehet e21 gyári difit speresíteni?
Esetleg valaki próbálkozott már vele?
Tudom,hogy egyesek szerint hülyeség utcára sper,de engem érdekelne.
A gyári sper nagyon ritka és még csak nem is találkoztam eladóval.És lefogadom,ha valaki eladná,az megkérné az árát.

Ahogy mondod!
Nekem tegnap ajánlottak 100.000ft-ért egy gyári E21-es sperrt.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
M.Norbi
Vendég
« Válasz #2302 Dátum: 2010. április 16. 06:10:29 am »

De ha van 1 gyári sperred. Akkor annak tud olyan baja lenni amit nem lehet megcsinálni vagy kisseb nagyobb javításokkal örök élet?
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 16. 20:17:01 pm írta collins » Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2303 Dátum: 2010. április 16. 06:44:43 am »

Legfeljebb lamella csere, esetleg lefogaz, mindegyik hiba orvosolható, ajánlom ez ügyben Boge kolléga szakértelmét.
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 16. 20:17:10 pm írta collins » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2304 Dátum: 2010. április 16. 06:57:21 am »

Előlem egy héttel vittek el egyet 15-ért... Meg egy sportváltót is 15-ért...  angry
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 16. 20:17:22 pm írta collins » Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #2305 Dátum: 2010. április 16. 10:22:49 am »

Egyébként mire kell ügyelni egy ilyen cserénél? Csak simán kicsavarozom kiveszem, és berakom az újat vagy le kell hozzá venni a kardánt is? Szorítógyűrű kell?

Arra hogy az olajat ne fossa rá a váltó az uj darabra is mert a gumi szarrámegy az olajtól.
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #2306 Dátum: 2010. április 16. 19:34:33 pm »

Ki akarom cserélni a hátsó váltó szimmeringeket is nem tudom összejön-e, a központosítót is szeretném, de azt nem rendeltem, így azt majd legközelebb.
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 16. 20:17:34 pm írta collins » Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2307 Dátum: 2010. április 16. 20:30:32 pm »

Akkor készülj egy hosszított szárú 30-as dugókulccsal, vagy csőkulccsal. Nekem a sima nem ment rá.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #2308 Dátum: 2010. április 16. 20:42:10 pm »

Nos e célból kölcsön kértem két kifejezetten e célra gyártott célszerszámot  Smiley Roll Eyes


* 2010_0416Image0003.JPG (131.2 KB, 600x800 - megtekintve 833 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 16. 20:56:34 pm írta collins » Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2309 Dátum: 2010. április 16. 20:44:36 pm »

Oké nemszóltam!  Cheesy Wink
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Oldalak: 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 [77] 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!