CápaBMW fórum
2024. november 01. 00:17:34 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 [81] 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3008752 alkalommal)
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2400 Dátum: 2010. május 05. 16:24:40 pm »

Egy motor kiszerelése kb mennyi időt vesz igénybe? (M20 L-Jet egy E28-ból)
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #2401 Dátum: 2010. május 05. 16:47:55 pm »

2-3 óra.
Naplózva

BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2402 Dátum: 2010. május 05. 17:15:21 pm »

Egy motor kiszerelése kb mennyi időt vesz igénybe? (M20 L-Jet egy E28-ból)

Nagyflexxel 20 perc.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Sztavrosz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 832



« Válasz #2403 Dátum: 2010. május 05. 19:22:12 pm »

Nagyflexxel 20 perc.

Én megoldom egy árokparton 3 gázfröccsből ha kell Smiley
Naplózva
pic
Vendég
« Válasz #2404 Dátum: 2010. május 05. 19:35:57 pm »

Nem tart semeddig. Cheesy
Naplózva
M.Norbi
Vendég
« Válasz #2405 Dátum: 2010. május 05. 20:30:38 pm »

Szerintem az ilyen műveleteket nem szabad időre csinálni szánj rá sok időt, hogy ne keljen kapkodni. Én ha nincs időm inkább 1 megbízható szerelőre bízom. Biztos hogy olcsóbb ,mert tuti előkerül a flex  a samu és a csákány. Abból ritkán sikerül precíz munka.   
Naplózva
Sztavrosz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 832



« Válasz #2406 Dátum: 2010. május 05. 21:07:37 pm »

Én vettem egy 2,5 tonnás csörlőt, de odaadtam a szomszédnak mert neki van aknája. 1,3-as opelt vettünk már ki vele főtengelyezni, lassan minden crova legyen meg, sőt biztonság kedvéért mobillal fotózni a bontás fázisait Wink Szerintem 2 ember 2 óra alatt megvan alapfokról indulva éppészel alaptudással. azért néznék valami leírást, könyvet rajzot is
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2407 Dátum: 2010. május 05. 21:13:46 pm »

OK, köszi! Majdcsak elboldogulunk vele valahogy 3-an! (Elviekben autószerelő vagyok...  Cheesy Grin)
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2408 Dátum: 2010. május 05. 21:43:13 pm »

Köszönöm a választ!

A kormányoszlop alatt a műanyag burkolatot érted? Jár hozzá valami átvezető gyűrű is - mármint az e34 kormányához, az segít a dologban valamit?
Bajuszkapcsolókból gondolom az e32-es légzsákos változatáéra lesz szükségem, feltételezem.

Tehát sima kormánycsre az kizárva...?!

Nem, nem a műanyagot, hanem a komplett kormányoszlopot Wink Bajuszkapcsolókból jó az E34-is ,mivel a 2 típus azonos kezelőket használ Smiley

A sima kormánycsere teljesen kizárva.

(a kisregény prividre holnap válaszolok Wink )
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Dawe_B

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu


« Válasz #2409 Dátum: 2010. május 06. 09:37:23 am »

Na, úgy érzem én ehhez kevés vagyok. Ha találok egy tempomatos e34 kormányoszlopot az jó a hetesbe, vagy csak a légzsákos E32 a belevaló?
Bevallom elsőre most nincs előttem mit is kell pontosan kicserélnem...
Az e32 tengely , ami a kormányba belemegy, az is csere, vagy az maradhat?

Esetleg nincs neked eladó légzsákos kormányoszlop szetted?
« Utoljára szerkesztve: 2010. május 06. 19:11:17 pm írta collins » Naplózva

E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86
+3630/832-56-89
+43-676-501-40-60
Dawe_B

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu


« Válasz #2410 Dátum: 2010. május 06. 09:41:31 am »

Elfekvőbe van nekem otthon 5liter castrol bmw sperrdifi olajam. Legalábbis az van ráírva, hogy bmw sperrdifikhez való. A sima difibe ilyet bele lehet tölteni?
Naplózva

E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86
+3630/832-56-89
+43-676-501-40-60
Dawe_B

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu


« Válasz #2411 Dátum: 2010. május 06. 09:45:06 am »

ZF 4HP22 es váltóba az alábbi olajat bele lehet tölteni?  Castrol ATF TQ DIII - továbbá ez áll még rajta: Allisaon C-4; MB- Freigabe 236.5; ZF 04D, 14A, 17C; MAN 339F; Voith 55.6335

Passzol ez a váltómba?
Naplózva

E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86
+3630/832-56-89
+43-676-501-40-60
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2412 Dátum: 2010. május 06. 09:51:00 am »

Ha ráér ez az oszlopcsere nyárig, akkor lesz szettem és ki is cserélem szívesen, ha hamarabb kell, akkor keressünk ilyet egy bontódó E32-ből és átépítem Smiley

Castrol TQ DIII-t bele lehet tenni, de totál felesleg ,ugyanis DII-re tervezték, a "lágyabb" DIII hosszú távon ki tudja mit csinálna a 4HP22-vel, lehet semmit..... Én nem tenném bele.

Difiolajat viszont használhatod nyugodtan a sima difibe is. Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #2413 Dátum: 2010. május 06. 11:57:27 am »

Egy motor kiszerelése kb mennyi időt vesz igénybe? (M20 L-Jet egy E28-ból)
MINDEN munkafolyamat 2-3szor annyi ideig tart, mint amennyit képzeltél róla korábban!  Wink
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Sztavrosz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 832



« Válasz #2414 Dátum: 2010. május 06. 18:30:11 pm »

Smiley) És mindig kell venni valami be nem tervezett alkatrészt Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2010. május 06. 19:09:54 pm írta collins » Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #2415 Dátum: 2010. május 07. 13:21:53 pm »

Smiley) És mindig kell venni valami be nem tervezett alkatrészt Smiley
Nondjuk egy darab 120x8-as csavart vagy egyéb "nagy volumenü" cuccot, ami nélkül ott ahol vagy, megakadsz a munkában  Grin
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #2416 Dátum: 2010. május 08. 10:59:06 am »

Nem szeretnék direktbe vizet vezetni a küszöbbe, ezért egyéb alternatívát keresek a napfénytetőnél összegyűlt folyadék egyenesen a külvilágba történő ürítésére. Gondoltam rá, hogy az esőtálcába kell vezetni, mert oda amúgyis gyűlik a motorháztetőn lévő légbeömlő nyílásokon kereztül, de az A-oszlop kialakítása nem teszi lehetővé ezt a megoldást. Az első sárvédőbe sem szeretném vezetni, mert akkor az rohad szét. Talán, ha a müanyag dobbetétre fúrnék egy lyukat, és odáig kihoznám az jó lenne, bár normál használatnál (ugyan nem ezt tervezem az autóval) a sár gyorsan eltömítené a lefolyót.
Szerencsére hátul kitűnően van gyárilag kivitelezve a rendszer Tongue
Ötlet?  huh
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #2417 Dátum: 2010. május 08. 11:15:42 am »

A hátul alkalmazott megoldás nem alkalmazható elöl? képet tudsz mutatni a hátsó kivezetésről?
Illetve nem lehet készíteni egy akkora furatot a küszöbre, amin egyenesen a kocsi alá van vezetve a cső? a küszöbön alapállapotban is van egy lyuksor, hogy ki tudjon folyni a bekerülő víz.
Naplózva
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #2418 Dátum: 2010. május 08. 11:25:37 am »

Igaz, hogy a küszöbön van néhány kifolyó, de soha nem kap huzatot, hogy kiszáradjon rendesen.
Hátul ugyanott folyik ki, ahol az utastér levegőztetése során kimegy a levegő (a Hoffmeister ív alatti lyukakkon), ezt elöl nyilván nem lehet kivitelezni. De a küszöbre sem akarok lyukat fúrni, mivel a célom pont az, hogy a küszöbhöz semmi köze ne legyen a schiebedából lefolyó víznek. Elméletileg más módon a küszöbbe nem igazán lyuthatna víz, amíg nem rohad ki valahol, ezzel véleményem szerint jelentősen meg lehetne hosszabbítani az élettartamát. Valószínűleg a dobbetéten keresztül kivezetem az első kerék mögé és akkor nem ismerkedik a víz a vassal.
Ehhez valószínűleg hosszabb csőre lesz szükségem, és jó lenne, ha valamivel flexibilisebb is lenne a gyárinál, viszont nem szabad megtörnie...
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #2419 Dátum: 2010. május 08. 12:24:38 pm »

Van ötletem...

A hangszóró mögötti lemezt lehet kivágni "egyszerűen" előrefelé, így a dobbetét mögött vagy,  nálam van némi hely azemelési pont és a dobbetrét között, ott ki lehet lógatni a csővéget, így elvileg semmivel nem érintkezik a kifolyó víz...
« Utoljára szerkesztve: 2010. május 08. 12:33:34 pm írta Promega » Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7138


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2420 Dátum: 2010. május 08. 12:27:41 pm »

úgy emlékszem steffe tud megoldást, hogy lehet elvezetni az esőcsatornába (legalábbis én így hívom azt a részt, ahol a ventillátor ill. az ablaktörlő motor van)
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #2421 Dátum: 2010. május 08. 14:33:19 pm »

Arra kiváncsi lennék Evil
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #2422 Dátum: 2010. május 08. 14:36:08 pm »

Van ötletem...

A hangszóró mögötti lemezt lehet kivágni "egyszerűen" előrefelé, így a dobbetét mögött vagy,  nálam van némi hely azemelési pont és a dobbetrét között, ott ki lehet lógatni a csővéget, így elvileg semmivel nem érintkezik a kifolyó víz...

Ott alul amúgyis van egy lyuk, én ott fogom kiengedni, csak hosszabb csövet kell valahogy beletennem.
« Utoljára szerkesztve: 2010. május 08. 16:34:00 pm írta Dénes » Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #2423 Dátum: 2010. május 08. 19:24:08 pm »

Nincs valakinek új ETK-ja, amiben már benne van az e90? (realoem nem jó)
Kellene már alkatész az e21be
 Evil

Már töltödik.....
« Utoljára szerkesztve: 2010. május 08. 19:58:59 pm írta Himizoli1 » Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2424 Dátum: 2010. május 08. 19:55:08 pm »

http://de.bmwfans.info/parts/catalog/

Ez elég megbízható és az E90 ráncfelvarrás is benne van már.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Agyas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1128



« Válasz #2425 Dátum: 2010. május 10. 21:12:23 pm »

Van ötletem...

A hangszóró mögötti lemezt lehet kivágni "egyszerűen" előrefelé, így a dobbetét mögött vagy,  nálam van némi hely azemelési pont és a dobbetrét között, ott ki lehet lógatni a csővéget, így elvileg semmivel nem érintkezik a kifolyó víz...


Jól látom, hogy ismerős a zöldség?  Roll Eyes
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #2426 Dátum: 2010. május 11. 05:36:52 am »

Jól látom, hogy ismerős a zöldség?  Roll Eyes
internetes a kép, az a zöld jelenleg guruló alváz formátumban várja, hogy végre történjen vele valami... Sad
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2427 Dátum: 2010. május 12. 18:06:59 pm »

Ez a plecsni jelenti, hogy gyárilag milyen felszereltséggel készült az autó? Ha igen, akkor meg tudná valami mondani, hogy ezek a számok konkrétan mit takarnak?  Smiley

Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2428 Dátum: 2010. május 12. 19:41:43 pm »

amire te gondolsz,az ha jól tudom a műszerfal alatt van lemezből, és dombornyomásos...
« Utoljára szerkesztve: 2010. május 12. 19:50:42 pm írta Dénes » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #2429 Dátum: 2010. május 12. 19:45:35 pm »

Igen, az egy lemez tábla, a műszerfal alatt a szélvédőnél  Wink
Naplózva

70/627-5355
Oldalak: 1 ... 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 [81] 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!