Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2400 Dátum: 2010. május 05. 16:24:40 pm » |
|
Egy motor kiszerelése kb mennyi időt vesz igénybe? (M20 L-Jet egy E28-ból)
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #2401 Dátum: 2010. május 05. 16:47:55 pm » |
|
2-3 óra.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #2402 Dátum: 2010. május 05. 17:15:21 pm » |
|
Egy motor kiszerelése kb mennyi időt vesz igénybe? (M20 L-Jet egy E28-ból)
Nagyflexxel 20 perc.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Sztavrosz
Nem elérhető
Hozzászólások: 832
|
|
« Válasz #2403 Dátum: 2010. május 05. 19:22:12 pm » |
|
Nagyflexxel 20 perc.
Én megoldom egy árokparton 3 gázfröccsből ha kell
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #2404 Dátum: 2010. május 05. 19:35:57 pm » |
|
Nem tart semeddig.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
M.Norbi
Vendég
|
|
« Válasz #2405 Dátum: 2010. május 05. 20:30:38 pm » |
|
Szerintem az ilyen műveleteket nem szabad időre csinálni szánj rá sok időt, hogy ne keljen kapkodni. Én ha nincs időm inkább 1 megbízható szerelőre bízom. Biztos hogy olcsóbb ,mert tuti előkerül a flex a samu és a csákány. Abból ritkán sikerül precíz munka.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sztavrosz
Nem elérhető
Hozzászólások: 832
|
|
« Válasz #2406 Dátum: 2010. május 05. 21:07:37 pm » |
|
Én vettem egy 2,5 tonnás csörlőt, de odaadtam a szomszédnak mert neki van aknája. 1,3-as opelt vettünk már ki vele főtengelyezni, lassan minden crova legyen meg, sőt biztonság kedvéért mobillal fotózni a bontás fázisait Szerintem 2 ember 2 óra alatt megvan alapfokról indulva éppészel alaptudással. azért néznék valami leírást, könyvet rajzot is
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2407 Dátum: 2010. május 05. 21:13:46 pm » |
|
OK, köszi! Majdcsak elboldogulunk vele valahogy 3-an! (Elviekben autószerelő vagyok... )
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2408 Dátum: 2010. május 05. 21:43:13 pm » |
|
Köszönöm a választ!
A kormányoszlop alatt a műanyag burkolatot érted? Jár hozzá valami átvezető gyűrű is - mármint az e34 kormányához, az segít a dologban valamit? Bajuszkapcsolókból gondolom az e32-es légzsákos változatáéra lesz szükségem, feltételezem.
Tehát sima kormánycsre az kizárva...?!
Nem, nem a műanyagot, hanem a komplett kormányoszlopot Bajuszkapcsolókból jó az E34-is ,mivel a 2 típus azonos kezelőket használ A sima kormánycsere teljesen kizárva. (a kisregény prividre holnap válaszolok )
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Dawe_B
Nem elérhető
Hozzászólások: 225
Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu
|
|
« Válasz #2409 Dátum: 2010. május 06. 09:37:23 am » |
|
Na, úgy érzem én ehhez kevés vagyok. Ha találok egy tempomatos e34 kormányoszlopot az jó a hetesbe, vagy csak a légzsákos E32 a belevaló? Bevallom elsőre most nincs előttem mit is kell pontosan kicserélnem... Az e32 tengely , ami a kormányba belemegy, az is csere, vagy az maradhat?
Esetleg nincs neked eladó légzsákos kormányoszlop szetted?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. május 06. 19:11:17 pm írta collins »
|
Naplózva
|
E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86 +3630/832-56-89 +43-676-501-40-60
|
|
|
Dawe_B
Nem elérhető
Hozzászólások: 225
Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu
|
|
« Válasz #2410 Dátum: 2010. május 06. 09:41:31 am » |
|
Elfekvőbe van nekem otthon 5liter castrol bmw sperrdifi olajam. Legalábbis az van ráírva, hogy bmw sperrdifikhez való. A sima difibe ilyet bele lehet tölteni?
|
|
|
Naplózva
|
E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86 +3630/832-56-89 +43-676-501-40-60
|
|
|
Dawe_B
Nem elérhető
Hozzászólások: 225
Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu
|
|
« Válasz #2411 Dátum: 2010. május 06. 09:45:06 am » |
|
ZF 4HP22 es váltóba az alábbi olajat bele lehet tölteni? Castrol ATF TQ DIII - továbbá ez áll még rajta: Allisaon C-4; MB- Freigabe 236.5; ZF 04D, 14A, 17C; MAN 339F; Voith 55.6335
Passzol ez a váltómba?
|
|
|
Naplózva
|
E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86 +3630/832-56-89 +43-676-501-40-60
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2412 Dátum: 2010. május 06. 09:51:00 am » |
|
Ha ráér ez az oszlopcsere nyárig, akkor lesz szettem és ki is cserélem szívesen, ha hamarabb kell, akkor keressünk ilyet egy bontódó E32-ből és átépítem Castrol TQ DIII-t bele lehet tenni, de totál felesleg ,ugyanis DII-re tervezték, a "lágyabb" DIII hosszú távon ki tudja mit csinálna a 4HP22-vel, lehet semmit..... Én nem tenném bele. Difiolajat viszont használhatod nyugodtan a sima difibe is.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #2413 Dátum: 2010. május 06. 11:57:27 am » |
|
Egy motor kiszerelése kb mennyi időt vesz igénybe? (M20 L-Jet egy E28-ból)
MINDEN munkafolyamat 2-3szor annyi ideig tart, mint amennyit képzeltél róla korábban!
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #2415 Dátum: 2010. május 07. 13:21:53 pm » |
|
) És mindig kell venni valami be nem tervezett alkatrészt Nondjuk egy darab 120x8-as csavart vagy egyéb "nagy volumenü" cuccot, ami nélkül ott ahol vagy, megakadsz a munkában
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #2416 Dátum: 2010. május 08. 10:59:06 am » |
|
Nem szeretnék direktbe vizet vezetni a küszöbbe, ezért egyéb alternatívát keresek a napfénytetőnél összegyűlt folyadék egyenesen a külvilágba történő ürítésére. Gondoltam rá, hogy az esőtálcába kell vezetni, mert oda amúgyis gyűlik a motorháztetőn lévő légbeömlő nyílásokon kereztül, de az A-oszlop kialakítása nem teszi lehetővé ezt a megoldást. Az első sárvédőbe sem szeretném vezetni, mert akkor az rohad szét. Talán, ha a müanyag dobbetétre fúrnék egy lyukat, és odáig kihoznám az jó lenne, bár normál használatnál (ugyan nem ezt tervezem az autóval) a sár gyorsan eltömítené a lefolyót. Szerencsére hátul kitűnően van gyárilag kivitelezve a rendszer Ötlet?
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #2417 Dátum: 2010. május 08. 11:15:42 am » |
|
A hátul alkalmazott megoldás nem alkalmazható elöl? képet tudsz mutatni a hátsó kivezetésről? Illetve nem lehet készíteni egy akkora furatot a küszöbre, amin egyenesen a kocsi alá van vezetve a cső? a küszöbön alapállapotban is van egy lyuksor, hogy ki tudjon folyni a bekerülő víz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #2418 Dátum: 2010. május 08. 11:25:37 am » |
|
Igaz, hogy a küszöbön van néhány kifolyó, de soha nem kap huzatot, hogy kiszáradjon rendesen. Hátul ugyanott folyik ki, ahol az utastér levegőztetése során kimegy a levegő (a Hoffmeister ív alatti lyukakkon), ezt elöl nyilván nem lehet kivitelezni. De a küszöbre sem akarok lyukat fúrni, mivel a célom pont az, hogy a küszöbhöz semmi köze ne legyen a schiebedából lefolyó víznek. Elméletileg más módon a küszöbbe nem igazán lyuthatna víz, amíg nem rohad ki valahol, ezzel véleményem szerint jelentősen meg lehetne hosszabbítani az élettartamát. Valószínűleg a dobbetéten keresztül kivezetem az első kerék mögé és akkor nem ismerkedik a víz a vassal. Ehhez valószínűleg hosszabb csőre lesz szükségem, és jó lenne, ha valamivel flexibilisebb is lenne a gyárinál, viszont nem szabad megtörnie...
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #2419 Dátum: 2010. május 08. 12:24:38 pm » |
|
Van ötletem... A hangszóró mögötti lemezt lehet kivágni "egyszerűen" előrefelé, így a dobbetét mögött vagy, nálam van némi hely azemelési pont és a dobbetrét között, ott ki lehet lógatni a csővéget, így elvileg semmivel nem érintkezik a kifolyó víz...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. május 08. 12:33:34 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7138
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #2420 Dátum: 2010. május 08. 12:27:41 pm » |
|
úgy emlékszem steffe tud megoldást, hogy lehet elvezetni az esőcsatornába (legalábbis én így hívom azt a részt, ahol a ventillátor ill. az ablaktörlő motor van)
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #2421 Dátum: 2010. május 08. 14:33:19 pm » |
|
Arra kiváncsi lennék
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #2422 Dátum: 2010. május 08. 14:36:08 pm » |
|
Van ötletem...
A hangszóró mögötti lemezt lehet kivágni "egyszerűen" előrefelé, így a dobbetét mögött vagy, nálam van némi hely azemelési pont és a dobbetrét között, ott ki lehet lógatni a csővéget, így elvileg semmivel nem érintkezik a kifolyó víz...
Ott alul amúgyis van egy lyuk, én ott fogom kiengedni, csak hosszabb csövet kell valahogy beletennem.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. május 08. 16:34:00 pm írta Dénes »
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #2423 Dátum: 2010. május 08. 19:24:08 pm » |
|
Nincs valakinek új ETK-ja, amiben már benne van az e90? (realoem nem jó) Kellene már alkatész az e21be Már töltödik.....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. május 08. 19:58:59 pm írta Himizoli1 »
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2424 Dátum: 2010. május 08. 19:55:08 pm » |
|
http://de.bmwfans.info/parts/catalog/Ez elég megbízható és az E90 ráncfelvarrás is benne van már.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Agyas
Nem elérhető
Hozzászólások: 1128
|
|
« Válasz #2425 Dátum: 2010. május 10. 21:12:23 pm » |
|
Van ötletem... A hangszóró mögötti lemezt lehet kivágni "egyszerűen" előrefelé, így a dobbetét mögött vagy, nálam van némi hely azemelési pont és a dobbetrét között, ott ki lehet lógatni a csővéget, így elvileg semmivel nem érintkezik a kifolyó víz... Jól látom, hogy ismerős a zöldség?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #2426 Dátum: 2010. május 11. 05:36:52 am » |
|
Jól látom, hogy ismerős a zöldség? internetes a kép, az a zöld jelenleg guruló alváz formátumban várja, hogy végre történjen vele valami...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2427 Dátum: 2010. május 12. 18:06:59 pm » |
|
Ez a plecsni jelenti, hogy gyárilag milyen felszereltséggel készült az autó? Ha igen, akkor meg tudná valami mondani, hogy ezek a számok konkrétan mit takarnak?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2428 Dátum: 2010. május 12. 19:41:43 pm » |
|
amire te gondolsz,az ha jól tudom a műszerfal alatt van lemezből, és dombornyomásos...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. május 12. 19:50:42 pm írta Dénes »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #2429 Dátum: 2010. május 12. 19:45:35 pm » |
|
Igen, az egy lemez tábla, a műszerfal alatt a szélvédőnél
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|