Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #2460 Dátum: 2010. május 19. 14:16:30 pm » |
|
Biztosan nem motronik. Az m20b23 az végig L-Jettel készült az e30-ban.
Tényleg, ezt benéztem. Pedíg valahonnan úgy emlékeztem volt motronicos is.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
blnt
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
|
|
« Válasz #2461 Dátum: 2010. május 19. 14:21:20 pm » |
|
Sziasztok
Nektek mi a véleményetek a filtron olaj és levegő szűrőkröl? Használjátok és ajánljátok, vagy inkább valami mást?
Előre is köszönöm a választ.
Bálint
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
|
« Válasz #2462 Dátum: 2010. május 19. 21:09:01 pm » |
|
Üdv!
Tudja valaki milyen szerkezet ez? '73as E12 prospektusból van.
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2463 Dátum: 2010. május 19. 21:14:16 pm » |
|
M10B20 Kugelfischer injektor rendszerrel.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
|
« Válasz #2464 Dátum: 2010. május 19. 21:16:18 pm » |
|
jahhh.... közben elolvastam a többi oldalt bocs. Vierzylinder-Einspritzmotor kugelfischer-system 520i 130PS ez gondolom valami elég ritka cucc lehet...
|
|
|
Naplózva
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2465 Dátum: 2010. május 19. 21:16:34 pm » |
|
Sziasztok
Nektek mi a véleményetek a filtron olaj és levegő szűrőkröl? Használjátok és ajánljátok, vagy inkább valami mást?
Előre is köszönöm a választ.
Bálint
Majd mutatok egyszer 10ezret futott Filtron olajszűrő betétet és MANN/Bosch/Purolator/BMW betétet. (én ezeket használom, de 80%-ban BMW. Persze mindjárt le leszek faszozva...)
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
|
« Válasz #2466 Dátum: 2010. május 19. 21:26:32 pm » |
|
Amig egy gyári BMW olajszűrő 3000HUF, addig nem látom értelmét utángyártottal trükközni...
Igaz nem cápa, de én pl az E36ba ami utángyártott cucc van azzal eddig csak szívtam...
|
|
|
Naplózva
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2467 Dátum: 2010. május 19. 21:50:28 pm » |
|
Még 3000 sincs egy gyári szűrő Sajnos egyébként én is sokszor szívtam az utángy. cuccokkal + aki hozzám hozza a világ túlsó végéből az autót, nem építhetek be neki rossz minőséget, vagy olyat ,ami vagy jó lesz, vagy nem. Én gyertyákból is ezért választom a BMW által csomagoltat. Azon a rühes 300Ft-on én nem kockáztatom, hogy bepottyanjon a gyertya vége a motorba.... sajnos volt már rá példa.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
ujjtibor
Nem elérhető
Hozzászólások: 378
|
|
« Válasz #2468 Dátum: 2010. május 20. 06:09:37 am » |
|
Üdv!
Tudja valaki milyen szerkezet ez? '73as E12 prospektusból van.
Mit nem adnék egy ilyen motorért.
|
|
|
Naplózva
|
06-30-499-20-10 E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2469 Dátum: 2010. május 20. 08:32:21 am » |
|
Majd mutatok egyszer 10ezret futott Filtron olajszűrő betétet és MANN/Bosch/Purolator/BMW betétet. (én ezeket használom, de 80%-ban BMW. Persze mindjárt le leszek faszozva...)
én nem is láttam még 10ezret futottat: )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2470 Dátum: 2010. május 20. 19:00:56 pm » |
|
Az m20 motronikos pillangószelepe jó az L-Jetes szívósorra?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #2471 Dátum: 2010. május 20. 19:20:24 pm » |
|
"Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó..." Kellő szerszámozottság és elszántság esetén biztosan felrakható. Azt, hogy esetleg átalakítás nélkül is megoldható-e a feladat, azt nem tudom... B kérdés, mi a csere előnye/célja?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2472 Dátum: 2010. május 20. 19:37:31 pm » |
|
Elméletileg az m20b25 pillangója sokkal nagyobb átmérővel bír, mint az m20b23-é. 60mm a 48mm-el szemben.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #2473 Dátum: 2010. május 20. 20:21:16 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2474 Dátum: 2010. május 20. 20:44:17 pm » |
|
Én úgy vagyok vele, hogy szeretem, ha megy alattam a paripa. Sokat fogyaszt? Ez van, ha elfogy a benya megyek gyalog, de legalább amíg az autómmal megyek azt élvezem. Ja és én sajnos naggyon naggyon csórók táborát képviselem. (Annyira, hogy nemrég lettem munkanélküli )
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #2475 Dátum: 2010. május 20. 20:48:13 pm » |
|
Thommy! A tiéd fogyaszt elképesztő sokat.. Sam-nek még van pár liter addig
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
scses
Nem elérhető
Hozzászólások: 554
|
|
« Válasz #2476 Dátum: 2010. május 20. 20:51:47 pm » |
|
Én úgy vagyok vele, hogy szeretem, ha megy alattam a paripa. Sokat fogyaszt? Ez van, ha elfogy a benya megyek gyalog, de legalább amíg az autómmal megyek azt élvezem. Ja és én sajnos naggyon naggyon csórók táborát képviselem. (Annyira, hogy nemrég lettem munkanélküli ) Ott az 5 pont "de legalább amíg az autómmal megyek azt élvezem."
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #2477 Dátum: 2010. május 20. 21:01:40 pm » |
|
Thommy! A tiéd fogyaszt elképesztő sokat.. Sam-nek még van pár liter addig Már kultúrálódik, még mindig sok, de alakul. Vegyesben 10l! (ez nálam nagy szó a 15höz képest) ui: Pont én beszélek mikor ikerkarbit tervezek tenni a motorra. Amúgy én is élményautónak szeretném megcsinálni, bár ahogy a benzinár halad...
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2478 Dátum: 2010. május 20. 21:11:41 pm » |
|
E85
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
cavalli
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
|
|
« Válasz #2479 Dátum: 2010. május 21. 00:50:46 am » |
|
Sziasztok!
Ca. 10 éve megvan a kocsim ( 635 CSi ) és most érkeznénk a finisbe ( teljes motorfelújítás többek között ), de a motor nem jár szépen. A kocsi a sokadik specialistát fogyasztja, de zéró eredmény.
A mostani műszerész szerint a komputer a hibás, úgyhogy megígértem neki megpróbálok szerezni 1 másikat, kipróbálásra. Szerintetek hol próbálkozzam? A komputer száma 0 261 200 011.
Üdv!
Gergő
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2480 Dátum: 2010. május 21. 00:58:21 am » |
|
Van ilyen vezérlőm.
De hogy hogy nem jár szépen? Mikori a gép? Miket néztek eddig?
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
cavalli
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
|
|
« Válasz #2481 Dátum: 2010. május 21. 09:08:22 am » |
|
Elvileg mindent néztek. Injektorok ki, tisztít, áramlásmérő padra fel, kompresszió ( 1 - 2 tizedes az eltérés a hengerek között ), összes vákumcső új, teljes gyújtás új. Az injektor.hu - s palinál is voltam, senki nem jön rá.
Úgy jár mintha nem lenne tökéletes a gyújtása. Rendszertelen időközönként egy kicsit ( tényleg kicsit ) belepufog a kipufogóba. Nem síma mint ahogy kellene.
Részterhelésen, finom gyorsításnál pedig rángat.
1983 katalizátor mentes német darab.
Felhívom a szerelőt és megkéredezem mit nézett eddig ( a benzinnyomást nem tudom nézték e ugyanis ).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #2482 Dátum: 2010. május 21. 14:04:55 pm » |
|
Na erre kiváncsi vagyok hogy VALAHA megjavítja-e valaki... Emlékszem Rád, kb 1 éve írtad be hogy részterhelésen rángat a full felújított motorod. Az enyém azóta is szar, 1700-nál rángat hidegen, melegen, gurulva, gyorsulva. Részletek a topikomban bőségesen olvashatók. Nem mintha segítene rajtad. http://capabmwforum.hu/index.php/topic,345.0.html
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2483 Dátum: 2010. május 21. 18:32:19 pm » |
|
Elvileg mindent néztek. Injektorok ki, tisztít, áramlásmérő padra fel, kompresszió ( 1 - 2 tizedes az eltérés a hengerek között ), összes vákumcső új, teljes gyújtás új. Az injektor.hu - s palinál is voltam, senki nem jön rá.
Úgy jár mintha nem lenne tökéletes a gyújtása. Rendszertelen időközönként egy kicsit ( tényleg kicsit ) belepufog a kipufogóba. Nem síma mint ahogy kellene.
Részterhelésen, finom gyorsításnál pedig rángat.
1983 katalizátor mentes német darab.
Felhívom a szerelőt és megkéredezem mit nézett eddig ( a benzinnyomást nem tudom nézték e ugyanis ).
az injektor pont hu-s pali nem mérvadó,gyakorlatilag senkit nem tudnék, akink megcsinálták volna a kocsiját ott..gyertyákat nem cseréltek esetleg?légtömegmérő?
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Steam
Nem elérhető
Hozzászólások: 259
|
|
« Válasz #2484 Dátum: 2010. május 22. 07:28:01 am » |
|
Elvileg mindent néztek. Injektorok ki, tisztít, áramlásmérő padra fel, kompresszió ( 1 - 2 tizedes az eltérés a hengerek között ), összes vákumcső új, teljes gyújtás új. Az injektor.hu - s palinál is voltam, senki nem jön rá.
Úgy jár mintha nem lenne tökéletes a gyújtása. Rendszertelen időközönként egy kicsit ( tényleg kicsit ) belepufog a kipufogóba. Nem síma mint ahogy kellene.
Részterhelésen, finom gyorsításnál pedig rángat.
1983 katalizátor mentes német darab.
Felhívom a szerelőt és megkéredezem mit nézett eddig ( a benzinnyomást nem tudom nézték e ugyanis ).
Ilyen problémába már futottam bele én is. 2 hónapba és nem kevés pénzbe került, mire megoldottam.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #2485 Dátum: 2010. május 22. 07:41:07 am » |
|
és mi volt a probléma oka?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2486 Dátum: 2010. május 22. 07:53:09 am » |
|
és mi volt a probléma oka?
sok pénzbe került......................
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2487 Dátum: 2010. május 22. 10:54:04 am » |
|
Ilyen problémába már futottam bele én is. 2 hónapba és nem kevés pénzbe került, mire megoldottam.
Jó kis vevőcsalogató Nem mondod meg mi a baja, had egye a fene, hogy végül elvigye hozzád, hogy beépíts neki egy új légtömegmérőt
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Steam
Nem elérhető
Hozzászólások: 259
|
|
« Válasz #2488 Dátum: 2010. május 22. 14:43:27 pm » |
|
Jó kis vevőcsalogató Nem mondod meg mi a baja, had egye a fene, hogy végül elvigye hozzád, hogy beépíts neki egy új légtömegmérőt Nem csalogatok vevőket. De nem a légtömegmérő volt Igen Lütyő, sok pénzbe került... Szerintem kéthavi fizetésed.... Original BMW Teile....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. május 22. 14:47:17 pm írta Steam »
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2489 Dátum: 2010. május 22. 17:05:21 pm » |
|
Nem csalogatok vevőket. De nem a légtömegmérő volt Igen Lütyő, sok pénzbe került... Szerintem kéthavi fizetésed.... Original BMW Teile.... Momentán kéthavi fizetésemet simán otthagyon egy havi bevásárlásnál,úgyhogy nem nagy cucc..Mellesleg épp nekem mondhatod,hogy OBT,én nem veszek meg értük..... Végülis hozzáértő szerelők majd megtalálják neki is a hiba okát,ne is áruldd el, nem ezért van ez a fórum....pedig hidd el, nem csak alkatrészbiznisz miatt lett létrehozva..pfffffffffff...: ( Mellesleg aki a normál kéthavi fizumért vesz egy alkatrészt, azt nem nevezném értelmesnek, annyiért egy jó minőségű komplett motorgenerált csináltatok(persze nem veled),vagy veszek egy(két) komplett kocsit.Vagy szakemberre bízom a problémás mobilt..
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. május 22. 17:43:48 pm írta Lütyő1 »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
|