CápaBMW fórum
2024. november 27. 17:13:35 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 [87] 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3037727 alkalommal)
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2580 Dátum: 2010. június 01. 12:42:34 pm »

Idézet

Nem az önérzetem sérül, hanem elegem van a sok jóindulatú okosból.

Szerintem ez pont ellentétben áll az alábbi kettővel:

Idézet
Ilyen problémába már futottam bele én is. 2 hónapba és nem kevés pénzbe került, mire megoldottam.

Idézet
Nem csalogatok vevőket.
De nem a légtömegmérő volt  Wink

Igen Lütyő, sok pénzbe került... Szerintem kéthavi fizetésed.... Original BMW Teile....


Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Zsombor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



« Válasz #2581 Dátum: 2010. június 01. 12:46:58 pm »

Szerintem Mikit, Viktort és Steamet is meg lehet érteni...
Sajnos sok hozzá nem értő ember szórja itt a tanácsokat. A szerencsétlen újak meg nem tudják kire érdemes hallgatni. Szerintem nem túl okos dolog olyanba tanácsot adni, amit nem tud biztosan az ember. Teljesen hiteltelen. Van néhány ember itt, aki ténylegesen szakmailag és intelligenciában is megfelelő szintet képvisel, hogy HASZNOS tanácsokat adjon. És ezt meg kellene becsülni. Lassan egyedül Miki marad, aki ténylegesen komoly szakértelemmel és tapasztalattal rendelkezik. Hol van Imike? Hol van Viktor? Hol van Himizoli? Hol van Boge? És lehetne sorolni. Tőlük lehetne tanulni, és azt meg kellene becsülni, hogy szívességből megosztják a néppel. És MINDENKI hibázik. Még Miki is. És van olyan probléma amit pénzbe kerül megoldani. És nem lehet telefonon.
Egyszerűen olyan agyrém megoldási javaslatok íródnak néha, hogy az ember haja égnek áll. És teljes meggyőződéssel állítja, hogy így kell. Síralmas. A szerencsétlen kezdő meg nekiáll, kipróbálja, locsolja a pénzt, időt ideget. És megutálja az egész szart. Mit ért el emberünk? Segített? Nem. Néha okosabb dolog csöndben maradni.
Példa, amikor Collins elhozta Imitől az autóját. Rá pár hétre vmi szarakodott. Mindenki szórta az "okosságot". Menjen Bosch szervizbe. Csináld ezt, vegyél azt. 2 oldal tanács. Írtam egy privátot, h nézd meg, lehet h elment a gyújtás, mert fellazult a csavar. Előfordulhat. Nem akarja az ember megszakítani a menetet, és nem húzza meg eléggé. Jé, az volt a baj. Erre kedves csab megszólalása, hogy igen, nem lehet semmit senkire bízni, és mindent át kell nézni, ha elhoztad a szakitól. Ledegradálja Imike munkáját, szakértelmét, tapasztalatát. Az időt, amit beleölt, hogy legyen tudása, az ideget, a pénzt, stb... És akkor vízcsappal szerelünk. Hát bazz, hol élünk?
Az sem megoldás, ha senki nem segít, de az sem jó, ha mindenki mond mindent. Kicsit vissza kellene szorítani az okoskodást, hogy tényleg a tapasztalatok, és a tudás legyen többségben. Hogy mindenkinek több öröme legyen. Roll Eyes
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2582 Dátum: 2010. június 01. 13:09:24 pm »

Fel is teszek gyorsan egy kérdést, hátha oldom a feszültséget, és tud is válaszolni valaki Smiley.

Adott egy sportkormány, ami jó E21-be. Jó 02-be is vagy annak más az agya?


Köszi!
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2583 Dátum: 2010. június 01. 13:23:15 pm »

Nocsak-nocsak neked is megtetszett?  Cheesy Grin

Amúgy van egy felvetésem ezzel kapcsolatban (ha már senki nem képes válaszolni a kérdésre, akkor okoskodok egyet a hiányos lexikális tapasztalat nélküli tudásommal):





Mindkettő agy 9 csavaros, előbbi E21 kormány, valószínűleg a kormányagyra rá lehet csavarozni a másik kormányt, ha esetleg nem passzolna...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #2584 Dátum: 2010. június 01. 13:25:18 pm »

jó menjélinnenn nemis értesz hozzá félrevezeted az embereket  angry Evil Evil
« Utoljára szerkesztve: 2010. június 01. 13:26:28 pm írta collins » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2585 Dátum: 2010. június 01. 13:27:10 pm »

nem Smiley
gondoltam is, hogy várok egy-két napot a kérdésemmel, más okból kérdezem...

továbbra is várom a válaszokat, mert csak félrevezetsz Evil
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #2586 Dátum: 2010. június 01. 13:34:14 pm »

Nem beszélve arról, hogy ezt már nem itt kellene megbeszélni......
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2587 Dátum: 2010. június 01. 13:39:49 pm »

Sajnos nincs külön kormányos topik! Cheesy Cheesy Tongue Roll Eyes

(Viccet félretéve szerintem a vitákba át lehetne tolni...)
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2588 Dátum: 2010. június 01. 18:19:34 pm »

Ha nagypofájú az illető, te leszel a legnagyobb hülye, aki nem ért semmihez, mert rosszul magyarázol.

És a sikerélménye alapján szétoszt mindenkit, h milyen fasza csávó. Arról, h kottából oldotta meg, hallgat. Tisztelet a kivételnek.

Én inkább nem reagálok "okos" beszólásokra, mert úgyis fekete bárány vagyok néhány alaknak.
Ha meg kijavítom, akkor is én vagyok a hülye, ne ugassak bele. Az, h netán több tapasztalatom van a dologban, nem érdekes, mert ő ezt olvasta a neten.  
Maradok read-only, de csak akkor, ha röhögni akarok.

És itt a PONT:

Ennél jobban nem lehetett volna megfogalmazni.
Keressünk falslevegőt borotvahabbal egy M20B25-ön, de a legjobb, ha benzinnel locsoljuk, mert a havertól hallotta....

Lütyő

Valszeg nem tetszik a pofám. Ezt csendben is mondogathatod magadban, nem kell kóstolgatni.
Egy utolsó hsz-ed máshonnan:
Nem az arcuk nő meg, csak joggal érezhetik, hogy letettek valamit az asztalra, azokkal ellentétben, akik 40ért veszik az autót, 50ért telibefújják a haverral metálból és ezek alapján nagy az arcuk. Ja, és leidiótázzák az eredeti gyári alkatrészeket előnyben részesítőket.

Gondolom nem fog lelki törést okozni, ha ignorálom a hsz-eid. javaslom, te is tégy így az enyémekkel.

További kellemes fórumozást mindenkinek.

Addig örülj, amíg nem kóstolgatlak, ha nekem valakinek nem tetszik a pofája, akkor azt megmondom neki, ne félj.Tény, hogy nem osztom se a stílusodat, se a nézeteidet, de nem vetem a szemedre, legfeljebb a stílusod, ami nem csak nekem bassza a szemem.Nálam a hozzászólásaid tartalma teljesen mellékes, lehet hogy letettél valamit az asztalra, akkor ezt buszkén vállald, de ha valaki segítséget kér ahoz a kocsihoz amit tőled vett, akkor miért is kell arcoskodni?Ja, mert te letettél valamit...kend a hajadra..
kiforgatni tudod(illetve szeretnéd) a szavakat,azt látom...te álltál neki okoskodni, hogy az az alkatrész amit kicseréltél belekerült szerinted a kéthavi fizumba..Persze a balladai homályba vész a neve a cuccnak, de sebaj, hagy szenvedjen szerencsétlen, aki evvel szív..Hát erre mondtam, hogy idióta vagy, nem azokra akik gyári alkatrészeket részesítenek előnyben..Mellesleg szeretnél annyiért alkatrészt venni, amennyit én hazaviszek két hónap alatt..Egyébként kérdezz meg nyugodtan egy szerelőt, hogyan kereseik meg a falslevegő helyét..Persze, mindenből vesznek rá egy gyári újat nálatok gondolom...

mellesleg nem avval lenne a gond, hogy segítesz valakinek, és kijavítod,ha valamit rosszul tud, hanem ahogy csinálod...Érdekes módon vannak, akiknek a kisújjában vannak ezek a dolgok, és tudnak ember módjára válaszolni, és nem úgy kezelik a tudatlanokat, mint akiket a seggükből rántottak ki...ez a nagy különbség!És ezek után még csodálkozol, ha nem igazán tartozol a népszerűek körébe, és ezt nem is titkolják??Esetleg lejjebb kellene engedni az arcodat,bár neked ez természetes úgy látom, mert te letettél valamit az asztalra..pppffff
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2589 Dátum: 2010. június 01. 18:23:45 pm »

Nocsak-nocsak neked is megtetszett?  Cheesy Grin

Amúgy van egy felvetésem ezzel kapcsolatban (ha már senki nem képes válaszolni a kérdésre, akkor okoskodok egyet a hiányos lexikális tapasztalat nélküli tudásommal):





Mindkettő agy 9 csavaros, előbbi E21 kormány, valószínűleg a kormányagyra rá lehet csavarozni a másik kormányt, ha esetleg nem passzolna...

én meg nem mondok semmit, mégha tudom se ;)sokba kerülne..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2590 Dátum: 2010. június 01. 18:27:12 pm »

Nem beszélve arról, hogy ezt már nem itt kellene megbeszélni......

Részemről lezárva a téma,nem ér ennyit a manus.
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #2591 Dátum: 2010. június 01. 18:40:28 pm »

Kedves Zsombor!
Egyetlen mondatodra reagálnék ha nem baj mert engem fikázol benne:
"És akkor vízcsappal szerelünk. Hát bazz, hol élünk?"

Amit a vízcsappal kapcsolatban írtál, gondolom, arra a 900 forintos sarokszelepre gondolsz, amellyel tavaly kijavítottam egy KONSTRUKCIÓS HIBÁT a BMW-men, nevezetesen a rosszul megkonstruált, ezért beszart hidegindítási pótlevegőszelepet reguláztam meg, azt hiszem teljes sikerrel, mivel a szeleppel lehet a maximális átömlési keresztmetszetét limitálni. Így elértem, hogy a jéghideg motorom -7 fokban ne 1900-at forogjon. Aki esetleg fel sem fogja azt amit most kb 6-odszor leírtam, hogy kvázi ez egy PLUSZ funkció, egy kényelmi EXTRA amit a légrendszerbe beraktam, megspórolva ezzel mondjuk 45ezer forintot, -mert gondolom az OEM pótlevegőszelep kb annyiba kerül- aki nem érti azt nagyon tudom sajnálni.

Ezzel arra akartam kilukadni, hogy kibaszottul bekaphatja aki velem példálózik hogy itt sokan mekkora lámerek a kocsihoz!
Az netán a bajod, hogy hogy nem tudtam megjavítani azt "parányi" hibát, amit Miki sem tudott 2-3 hét alatt sem?
Tartsál béna faszkalapnak ezért!!! angry angry angry angry
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #2592 Dátum: 2010. június 01. 18:42:55 pm »

Értelek, de pont ezért kell megpróbálni kijavítani az "okos" dolgokat. Tudod jól,hogy nagyon kevesen olvasnak vissza. Ez olyan, mint, hogy átlagosan 1 hónapban egyszer 2 ember megkérdezi, "hogyan kell kinullázni az olajcserét". Szerintem már vagy 2 millió helyen le van írva és nem... Evvel nem tudsz mit csinálni, ez ilyen.
.....

NAja én is hivtalak nemrég emiatt... DE SIKERÜLT IS ELSŐRE Smiley

2 oka volt.
1. lusta voltam visszakeresni és persze akkor épp nem voltam net előtt mikor eszembe jutott hogy meg kéne végre csinálni...
2. franc se emléxik ki irta és inkább bízok abban amit te mondasz...
Naplózva

Bence
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #2593 Dátum: 2010. június 01. 18:46:02 pm »

Van egy tuti tippem:
Tegyél egy pici festék vagy egyéb jelet a két ominózus csatlakozóra, és legközelebb nem kell már keresgélni! Wink
« Utoljára szerkesztve: 2010. június 01. 18:54:06 pm írta collins » Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2594 Dátum: 2010. június 01. 18:54:38 pm »

vagy mentsd el a képet a gépeden Wink
lassan már én is megtanulom h kell, pedig nincs E28-am Evil
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 259


« Válasz #2595 Dátum: 2010. június 01. 19:31:41 pm »

Részemről lezárva a téma,nem ér ennyit a manus.

Valamiben egyetértünk, ez kölcsönös.
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #2596 Dátum: 2010. június 01. 20:10:49 pm »

Kezd vita topická alakulni Sad
Én azért nem is írogatok ide, sőt nem is olvasom, mert marha sok itt az okos. A másik gond, főleg az újakkal, hogy képtelenehk visszaolvasni.
Nem akarlak a porba tiporni Bublas, de ezt írtad:
"pl erről a köbcentinövelésről csak annyit tudok h minden m10 nek a blokkja azonos,"

Már más topickokban volt róla szó, hogy ez messze nem igaz. Hirtelen 7 féle öntvényt ismerek, de ha jobban utánan néznék, vagy nagyobb spiller lennék, lehet hogy találnék többet is.
Könyörgöm, aki nem csinált meg 2-3 hasonlót, az miért olyan biztos benne?
Semmi rossz indulat nincs bennem irántad és bocs ha beléd kötök, de a valóság, az valóság. Ne ferdítsük légyszi.
Az hogy bizonyos szempontokból hasonlóak vagy épp megfelelnek, az nem azt jelenti hogy ugyan azok. Önidító, motortartó bak, hengerfal gondok lehetnek:(
Csupán jótanácsból írtam.
« Utoljára szerkesztve: 2010. június 01. 23:17:48 pm írta Boge » Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #2597 Dátum: 2010. június 01. 20:52:05 pm »

Szerintem azért van a a fórum,hogy kérdezzen az ifjú,vagy aki nem tud valamit,aki tudja,de nem mondja,az gyakoroljon önkritikát angry,aki rosszul tudja,és mégis mondja(pl én crazy2),az is tanul,mert úgyis kijavítják(értsd leugatják Cheesy),a profik meg jó,hogy tudják,hiszen egész nap ezzel foglalkoznak,nagyjából 1kézen meg lehet számolni azokat akik hivatásszerűen szerelnek,főállásban,a többieknek kb. hobbi/szerelem a cápa,persze,hogy kérdeznek!
Ui:Mikivel vigyázzatok,mostanában rendszeresen egyetért velem! Evil Cheesy Grin Roll Eyes angel sm_68
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Bublas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



« Válasz #2598 Dátum: 2010. június 02. 11:46:39 am »

Kezd vita topická alakulni Sad
Én azért nem is írogatok ide, sőt nem is olvasom, mert marha sok itt az okos. A másik gond, főleg az újakkal, hogy képtelenehk visszaolvasni.
Nem akarlak a porba tiporni Bublas, de ezt írtad:
"pl erről a köbcentinövelésről csak annyit tudok h minden m10 nek a blokkja azonos,"

Már más topickokban volt róla szó, hogy ez messze nem igaz. Hirtelen 7 féle öntvényt ismerek, de ha jobban utánan néznék, vagy nagyobb spiller lennék, lehet hogy találnék többet is.
Könyörgöm, aki nem csinált meg 2-3 hasonlót, az miért olyan biztos benne?
Semmi rossz indulat nincs bennem irántad és bocs ha beléd kötök, de a valóság, az valóság. Ne ferdítsük légyszi.
Az hogy bizonyos szempontokból hasonlóak vagy épp megfelelnek, az nem azt jelenti hogy ugyan azok. Önidító, motortartó bak, hengerfal gondok lehetnek:(
Csupán jótanácsból írtam.

Hello. Én csak az alábbiakat írtam, ronnie11-el beszéltem s azt linkeltem be, nekem csak egy kérdésem volt:
ennyi:
ronnie11-el beszélgettünk kicsit, s tanácstalan vagyok!
A téma hogy van egy m10b18-as motorom, s rá szeretnék tenni egy b20 hengerfejet!
Lehetséges-e, s ha igen akkor mi kell hozzá, illetve, csak magától a hengerfejtől megnő  a teljesítmény is?
Köszi..
Az alatta levő beszélgetés pedig az ő válasza..

1-ébként meg nem állok neki motort  átalakítani, csak úgy megkérdeztem, hogy mik lehetnek az alapvető különbségek, hogyha majd egyszer...., de látom jobban járok ha nem bolygatom, ha meg majd nagyobb motort szeretnék, teszek bele egy komplett 6 hengerest mindenével, de ez még igencsak a jövő kérdése.

A bemásolt ronnie11 bekezdésért pedig bocsi! A fentiekben is írtam, én csak kérdeztem!!
« Utoljára szerkesztve: 2010. június 02. 11:53:00 am írta Bublas » Naplózva

E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2599 Dátum: 2010. június 02. 13:29:47 pm »

Melyik a jobb a visco-s, vagy elektromos ventis hűtés?
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
toxi92
Vendég
« Válasz #2600 Dátum: 2010. június 02. 14:24:51 pm »

Üdv bajtársak!
A kérdés a következő.
Milyen ülést lehetne e21-be belefaragni ami persze dönthető is?Huh
Mert igazábol nekem az e34 karfás ülése nagyon bejön de valószínű nem lehet dönteni Sad
Szal válaszokat kérnék!
JAh és még annyi hogy még régebben kérdeztem hogy miért nem húz az autó5.-be csak 1-2-3-4-be és valaki írta hogy lehet a gyorsítópumpa
Valami robbantott képet vagy valami képet tudna valaki küldeni?
köszi előreis!
Naplózva
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #2601 Dátum: 2010. június 02. 15:18:26 pm »

Elvileg minden ülést faragni kell, ami nem gyári E21. Onnantól, hogy faragsz meg már nem mindegy?
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #2602 Dátum: 2010. június 02. 15:59:08 pm »

E30 ra fel lehet valahogy mókolni az E34 karfáit, és E30 ból volt 2 ajtós, tehát abból létezik gyárilag dönthető, vagy valami E36, de azok szerintem túl nagyok, nagyon bután állnak E21 ben.
Mondjuk én E21 ben a gyári ülések helyett csak a hozzá való recaro-t tudom elviselni, minden más gáz. De ez csak egy vélemény.

Fentieket mind az E30 fórumon olvastam, sose csináltam ilyet, nem értek hozzá, és csak egyszer láttam E30 ülést E34 karfával, azt is 10 éve, szóval inkább ne is kezdj bele, vidd szakemberhez  crazy2
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2603 Dátum: 2010. június 02. 16:16:13 pm »

Eredetileg én is E36 üléseket akartam, de most változott a helyzet.  Cheesy Smiley
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2604 Dátum: 2010. június 02. 17:01:27 pm »

Hello. Én csak az alábbiakat írtam, ronnie11-el beszéltem s azt linkeltem be, nekem csak egy kérdésem volt:
ennyi:
ronnie11-el beszélgettünk kicsit, s tanácstalan vagyok!
A téma hogy van egy m10b18-as motorom, s rá szeretnék tenni egy b20 hengerfejet!
Lehetséges-e, s ha igen akkor mi kell hozzá, illetve, csak magától a hengerfejtől megnő  a teljesítmény is?
Köszi..
Az alatta levő beszélgetés pedig az ő válasza..

1-ébként meg nem állok neki motort  átalakítani, csak úgy megkérdeztem, hogy mik lehetnek az alapvető különbségek, hogyha majd egyszer...., de látom jobban járok ha nem bolygatom, ha meg majd nagyobb motort szeretnék, teszek bele egy komplett 6 hengerest mindenével, de ez még igencsak a jövő kérdése.

A bemásolt ronnie11 bekezdésért pedig bocsi! A fentiekben is írtam, én csak kérdeztem!!

Ne parázz rá, nem történt semmi. A srácok kicsit összekaptak, teljesen normálisan írtad be, amit.
Viszont b20-at nem egyszerű faragni b18-ból, én nagyon akartam régen, aztán letettem róla.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 259


« Válasz #2605 Dátum: 2010. június 03. 10:37:13 am »

Most melyik hibára gondolsz?
« Utoljára szerkesztve: 2010. június 04. 16:50:37 pm írta collins » Naplózva
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 259


« Válasz #2606 Dátum: 2010. június 03. 14:24:18 pm »

Üzemanyagrendszerrel volt a baj. Injektorok, nyomásszabályó csere gyárira. Árban ott voltak, mint az utángyártott.
A röhej az, hogy előtte az eredeti injektorok voltak ultrahanggal tisztítva, mérési jegyzőkönyv szerint jó, porlasztási kép jó, aztán a motorban valahogy más volt.
« Utoljára szerkesztve: 2010. június 03. 19:54:37 pm írta collins » Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2607 Dátum: 2010. június 03. 19:04:18 pm »

Szerintem azért van a a fórum,hogy kérdezzen az ifjú,vagy aki nem tud valamit,aki tudja,de nem mondja,az gyakoroljon önkritikát angry,aki rosszul tudja,és mégis mondja(pl én crazy2),az is tanul,mert úgyis kijavítják(értsd leugatják Cheesy),a profik meg jó,hogy tudják,hiszen egész nap ezzel foglalkoznak,nagyjából 1kézen meg lehet számolni azokat akik hivatásszerűen szerelnek,főállásban,a többieknek kb. hobbi/szerelem a cápa,persze,hogy kérdeznek!
Ui:Mikivel vigyázzatok,mostanában rendszeresen egyetért velem! Evil Cheesy Grin Roll Eyes angel sm_68

persze hogy egyetért,lassan közeledik Salgó..Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #2608 Dátum: 2010. június 04. 15:18:23 pm »

Hátha valaki tud megoldást...
Le szeretném szedni az alvázvédőt az ótóm aljáról úgy, hogy az alapozó egyáltalán ne sérüljön. Nekiálltam festékkaparóval, le is szedi, de néha belekarcol az alapozóba is... Nincs valami oldószer, ami csak a rücsit szedi le?  huh
Köszönöm!
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2609 Dátum: 2010. június 04. 15:55:31 pm »

Nitrohigító és sok-sok türelem. (és lehetőleg szabad levegő)
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Oldalak: 1 ... 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 [87] 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!