CápaBMW fórum
2024. november 27. 18:23:19 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 [101] 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3038128 alkalommal)
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3000 Dátum: 2010. augusztus 18. 07:59:38 am »

Ahogyan Lütyő is mondja, az a retesz zár. Ezt a funkciót vásárlás után érdemes azonnal megnézetni (ennek kapcsolóját), mert aki nem ismeri, mindig erre zárja. Pedig 3 állású az E34/E32 ajtózár.
-első állásban egyszerűen zárod
- a második, kisebb ellenállással tovább fordítva (cápához szokott kéz) a retesz zár, ekkor nem tudod felhúzni a gombot
- a harmadik pedig ez a vésznyitó állás, ami akku nélkül is ki tudja nyitni a reteszelt zárat, de csak az adott ajtón. A többit csak akkucsere, illetve bikázás után, illetve mahinálás után tudod nyitni.

Amelyik autóban még benne van a DWA és még nem barmolta szét valami okos tudatlanul és mikrokapcsoló hiba miatt marad reteszen, akkor a vésznyitás mellé még párosul a gyári riasztó/indításgátló azonnali működése.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #3001 Dátum: 2010. augusztus 18. 14:12:34 pm »

Én csináltam Kp zárat a rönyóba mert nem volt (le exclusive edition d' avant garde) de az utólagos zármotorral együtt simán nyitható maradt kulccsal is a szerkezet. Jól is nézne ki ha lemerült akksi mellett tégla lenne a megoldás... shocked
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3002 Dátum: 2010. augusztus 18. 15:05:42 pm »

Nekem mindkét Trabimban (601 és 1.1U) volt riasztó és KP zár is nem nagy kunszt  afro
És még ott is meg volt csinálva hogy a kulcsos nyitás is menjen Smiley
Sőt a volt 1.1esembe haver tett elektromos ablakot komfortmodullal Smiley, továbbá került bele 1.6 injektoros Golf moci 5ös váltóval, + E21 tükröket tett rá amiket még megcsinált fűthetőre is Smiley

Trabant 1.1 Ghia  Grin
Naplózva

Bence
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #3003 Dátum: 2010. augusztus 18. 19:54:05 pm »

Én sosem nyírtam. Néha megpadlóztam, de annyi. Soha egy rossz szót nem szólhattam a motorjára. Mondjuk használatom előtt lett felújíttatva.

Egyszer vittem haza vele haver0mat tanyára, eleve gyök kettővel és egy tócsa közepén leállt. Minden folyadék a helyén volt, de nem indult be, hiába indítóztam. Indító szépen tekert, nem sántított. Aztán pénz híján -apám akkor hagyott ott bennünket- nem foglalkoztam vele és inkább rákoncentráltam az akkor (is) épülő E12-re.
Egyszer csak feltűnt bátyám, hogy tönkretette az isteni 200D-t, és valami más hulladékát is összetörte, kell egy autó. Mondtam neki, hogy kimész haveromhoz a tanyára, és elhozzátok. Nem tudom mi van vele, pont egy tócsában állt le.
 Elvitték.
Aztán apámmal karöltve előkerültek,hogy én "tönkrebasztam" a motort. Kérdem miért? Hát mert a becsület lovagja tesóm és valami hoki szerelő haverja szétszedték és 4 liter vizet öntöttek ki a hengerekből, annyira eláztattam, mert én belegázoltam a méteres mély vízbe és felszívta a motor.

Azért erre hagynék időt, hogy az 1.9-es motor hengerteréből kiöntöttek 4 liter vizet...

Mindegy, tudtam, hogy tesóm sosem volt egyenes ember, bármit mondok hibásnak hoznak ki és különben is, vegyek Zuk-ot. Leszartam...persze, ralliztam vele, tényleg....  crazy2

Aztán hát ugye készen lett az E12 és ifjú titán ként na majd én jól megjáratom és elkezdtem használni a'la Lacae21 módjára műszaki nélkül az autót  Evil Aztán egyszer láttam tesómat (legalább is hozzá nagyon hasonlót) az emeletről elmenni gyalog az autóm mellett és mikor vittem be a garázsba az autót, a rend@rök "tök véletlenül" lekapcsoltak, megbasztak sok pénzre és kpm műszakira.... lényegtelen mellékszál.

Gondolkoztam mi a faszt csináljak, jó nagy ökör voltam....
Búsulva nézek ki az ablakon és látom,hogy ott áll a regatya a ház előtt. Életemben először megörültem neki Cheesy Lementem, hátha tesóm ott van, de nem volt. Biztosan dolga van, majd jön. Nem jött. Felmentem, másnap néztem, még ott van. Lementem nézem, nyitva az autó...mi a fasz. Átnézem, mindene megvan, a pótkeréknél megtaláltam a forgalmit is a kulcsait...
Nagy örömmel indítanám, de nem indul, az önindító is olyan "sántán" teker, ha be is röffen egy pillanatra, olyan fura, csilingelő hangja van. Benéztem a motortérbe, de semmi különöset nem láttam, nem látszódott. Aztán felhívtam azt az embert ,akitől rengeteg BMW fogást megtanultam (nem Viktor!), kérdeztem, hogy mit tud ezek vezérléséről. Mondta, hogy egyszerűbb, ha eljön. Eljött. Kb. 2 pillanat alatt tette a helyére, mondta, hogy röffents... pöccre indult az a rohadék, de ahogy beindult, már csörömpölve járt is. Kb. 3 másodperc csodálkozva összenézés, majd leállítottam. Leállítás után olyan hang, mikor a szerszámokat a betonra dobod.
Kérdeztem,hogy rajtamaradt vmi  szerszám? Nem. Mind itt van a kezemben.

Zseblámpával körbenéztük, alánéztünk és az a csörömpölés a blokk darabjai voltak, valamint a hajtókar darabok... hát ezért került hirtelen vissza az autó...Tesóm elengedte a kezét  Evil

Igazából fogalmam sincs mi a fenének írtam ezt le Cheesy  crazy2

A 24td-től már csak ezt az autót rühelltem jobban Cheesy

Miki,te is túl vagy már nehány kalandon,és te is kint vagy a gittből a családdal mi? Smiley
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
boczy46

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14



WWW
« Válasz #3004 Dátum: 2010. augusztus 18. 20:13:11 pm »

Hali!Nem rég vettem egy e21 323i-t,ami át alakitva került már hozzám,így már L jet-es,viszont állati nehezen indul,már ha beindul és akkor is durrog.erö nincs benne semmi.
hallottam többektöl hogy a computer elött lévö fehér,3lábas csatlakozot be kellene kötögetni,csak senki nemtudta megmondani h hova.segítségeteket kérném!(kapcs.rajz vagy bár akármi ami segithet jol jönne)
köszönöm!
Naplózva
balo77

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



« Válasz #3005 Dátum: 2010. augusztus 19. 00:01:48 am »

Miki, Dénes!
Ezer köszönet, sikerült kinyitnom, délután haza is hoztam. Grin Mint kiderült asszonkám rajta felejtette a lámpát... Naná hogy letérdelt az akksi, de így legalább nem kell újat vennem. Cheesy
Balo
Dénes! Ezt inkább privibe küldd el neki, mielőtt a netező svédek elkezdenék ez alapján lopkodni imádott vasainkat....
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3006 Dátum: 2010. augusztus 19. 08:23:16 am »

Hali!Nem rég vettem egy e21 323i-t,ami át alakitva került már hozzám,így már L jet-es,viszont állati nehezen indul,már ha beindul és akkor is durrog.erö nincs benne semmi.
hallottam többektöl hogy a computer elött lévö fehér,3lábas csatlakozot be kellene kötögetni,csak senki nemtudta megmondani h hova.segítségeteket kérném!(kapcs.rajz vagy bár akármi ami segithet jol jönne)
köszönöm!

Képet tudsz csinálni a csatiról, meg a motortérről? Garázs az autódnak?  Azn
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3007 Dátum: 2010. augusztus 19. 08:56:45 am »

Én csináltam Kp zárat a rönyóba mert nem volt (le exclusive edition d' avant garde) de az utólagos zármotorral együtt simán nyitható maradt kulccsal is a szerkezet. Jól is nézne ki ha lemerült akksi mellett tégla lenne a megoldás... shocked

Ugyan nem volt még az emlitett párosból egyik se(E32/34),de gondolom ennek a reteszelő funkciónak épp az a lényege, hogy álkulccsal ne lehessen kinyitni,esetleg a zárkihúzás se megoldás...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3008 Dátum: 2010. augusztus 19. 11:33:55 am »

Hali!Nem rég vettem egy e21 323i-t,ami át alakitva került már hozzám,így már L jet-es,viszont állati nehezen indul,már ha beindul és akkor is durrog.erö nincs benne semmi.
hallottam többektöl hogy a computer elött lévö fehér,3lábas csatlakozot be kellene kötögetni,csak senki nemtudta megmondani h hova.segítségeteket kérném!(kapcs.rajz vagy bár akármi ami segithet jol jönne)
köszönöm!

Biztos ez a baj? Nekem az L-jetes 20asom a gyujtásfedél miatt durrogott és volt erőtlen ...

Szerintem ezzel kezdd Smiley
Naplózva

Bence
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3009 Dátum: 2010. augusztus 19. 16:30:10 pm »

Jelenlegi ügyfelünk nagyon szereti az E34-esét, ezért teljesen fel kell újítanunk. Mivel a színe változik (Alpin WeisII lesz) kívül belül.
Szóval csak azt akartam mondani, mi így kezdünk el egy teljes felújítást.

Ja! Miki, kössél már bele légyszi valamibe amit nem jól csinálunk, mert nem érezném jól magam, ha nem tennéd!
Te biztosan máshogyan csinálnád!


Ha a tulaj megengedi, akkor teszek majd fel képeket, a további munkálatokról is, folyamataiban, ahogy haladunk.


* Kép 001.jpg (95.31 KB, 432x324 - megtekintve 998 alkalommal.)

* Kép 003.jpg (64.96 KB, 422x317 - megtekintve 1099 alkalommal.)
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3010 Dátum: 2010. augusztus 19. 20:01:00 pm »

Miki,te is túl vagy már nehány kalandon,és te is kint vagy a gittből a családdal mi? Smiley

huhúú, történt már pár dolog... Smiley

Viktor!

Én biztosan más szemszögből fotóztam volna  Tongue Egyébként egy nagy felújítás mindenütt így kezdődik Wink
« Utoljára szerkesztve: 2010. augusztus 19. 20:04:33 pm írta Miki 24V » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #3011 Dátum: 2010. augusztus 19. 20:19:29 pm »

Nem, Miki máshol biztos úgy kezdik a nagy felújítást, hogy feltesznek 4 Borbet felnit vadiúj gumikkal, aztán az udvaron felborítják a kocsit és lefújják az alját bitumen sprayvel...
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
boczy46

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14



WWW
« Válasz #3012 Dátum: 2010. augusztus 19. 20:56:55 pm »

Biztos ez a baj? Nekem az L-jetes 20asom a gyujtásfedél miatt durrogott és volt erőtlen ...

Szerintem ezzel kezdd Smiley

eszembe jutott,de hogyan tudom beállítani?az megvan h a fedél alatt kell meglazítani,csak hogy lövöm be?strobi nincs... Shocked
Naplózva
boczy46

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14



WWW
« Válasz #3013 Dátum: 2010. augusztus 19. 21:00:52 pm »

Képet tudsz csinálni a csatiról, meg a motortérről? Garázs az autódnak?  Azn

persze,íme:





és egy az autoról:
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #3014 Dátum: 2010. augusztus 19. 21:08:12 pm »

Hú ez nem valami ICE nevü fórumosé volt??? Iceman? Roll Eyes
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #3015 Dátum: 2010. augusztus 19. 21:32:34 pm »

Most, hogy mondod, ez tényleg Iceman autója! 46
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3016 Dátum: 2010. augusztus 19. 21:47:03 pm »

persze,íme:

és egy az autoról:


Úgy tudom az a csati a műszerfali dolgokért felelős, nemtudom pontosan, hogy milyen cuccokért. Ha nem így van, akkor majd az okosok kijavítanak.  Smiley

Szerintem más lesz a gond. Érdemes lenne először a gyújtást megnézni. Ahogy látom a vákuumcsövek újnak tűnnek, de azért azokra is érdemes egy pillantást vetni.

A gyújtáselosztóról vedd le a fedelet (2 csavar, csavarhúzóval kell benyomni és elforgatni) és nézd meg ott minden rendben van-e, nem lötyög a rotor tengelye, meg hogy egyáltalán milyen állapotban van a gyújtáselosztófedél és a rotor.

A computer meg ott nagyon rossz helyen van, ha rám hallgatsz fúrsz neki egy lyukat valahol a tűzfalon és beteszed a kesztyűtartóba...
« Utoljára szerkesztve: 2010. augusztus 19. 22:13:30 pm írta Sam8888 » Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #3017 Dátum: 2010. augusztus 19. 21:56:09 pm »

Hú ez nem valami ICE nevü fórumosé volt??? Iceman? Roll Eyes

Igen, ez Iceberg autója.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
boczy46

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14



WWW
« Válasz #3018 Dátum: 2010. augusztus 19. 22:45:21 pm »

Igen, ez Iceberg autója.

nem nem Koxi,ez boczy autoja Cheesy övé csak volt Smiley
Naplózva
boczy46

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14



WWW
« Válasz #3019 Dátum: 2010. augusztus 19. 22:47:09 pm »

Úgy tudom az a csati a műszerfali dolgokért felelős, nemtudom pontosan, hogy milyen cuccokért. Ha nem így van, akkor majd az okosok kijavítanak.  Smiley

Szerintem más lesz a gond. Érdemes lenne először a gyújtást megnézni. Ahogy látom a vákuumcsövek újnak tűnnek, de azért azokra is érdemes egy pillantást vetni.

A gyújtáselosztóról vedd le a fedelet (2 csavar, csavarhúzóval kell benyomni és elforgatni) és nézd meg ott minden rendben van-e, nem lötyög a rotor tengelye, meg hogy egyáltalán milyen állapotban van a gyújtáselosztófedél és a rotor.

A computer meg ott nagyon rossz helyen van, ha rám hallgatsz fúrsz neki egy lyukat valahol a tűzfalon és beteszed a kesztyűtartóba...

kompi megy majd be,a gyujtást megnézem,de hogyan állítsam be strobi nélkül? meg állítani járo motornál nem is tudom ugye?azt nemtudom irtam-e de rohadt nehezen és alig indul be ha mond ez vmit,mintha nem "tudná" a computer h inditás folyamata áll fent Smiley

a másik hogy a gyujtás fedélnél,vagyis a talP? vagy mi a szösz a neve,van 2 sarunak hely egy kissebb(normál méret) és egy nagyobb,kellene mennie rá vminek vajjjéé?

köszi az eddigieket
« Utoljára szerkesztve: 2010. augusztus 19. 23:21:23 pm írta boczy46 » Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3020 Dátum: 2010. augusztus 19. 23:45:16 pm »

Nemtudom melyik sarukról beszélsz, az oldalán kell lennie egy csatlakozónak, amire egy 2 eres vezeték megy. Beállítani menet közben is be lehet, nekem sikerült fülre nagyjából belőnöm. Szívathat még a pótlevegő-tolattyú is akár, attól indulhat nehezen.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3021 Dátum: 2010. augusztus 20. 00:16:48 am »

Boczi!

A légtömegmérőt tedd vízszintesbe, ne lógjon lefelé, és lehet, hogy meg is oldódik a probléma.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
boczy46

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14



WWW
« Válasz #3022 Dátum: 2010. augusztus 20. 08:49:59 am »

értem,megnézem amit irtatok,délután beszámolok rola,hogy mire jutottam. Cool Wink
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3023 Dátum: 2010. augusztus 20. 09:04:04 am »

Most, hogy így belejöttél, akár garázst is nyithatnál az autódnak.  Evil Azn Wink
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3024 Dátum: 2010. augusztus 20. 09:08:36 am »

Gyújtás állítás és ellenőrzés legegyszerűbb módja:

Elosztófedél és szelepfedél leszed, motort OT-ra forgatod. Ezt az OT jelet az első szíjtárcsán találod meg, amivel egyezni kell, az pedig egy aluminium fedélen kiálló vonás a motor menetirány szerinti bal oldalán (elején egy fedél ez, ha nem találod, inkább ne nyúlj hozzá).

Ha megvan az OT, akkor megnézed, hogy a vezérműtengely hogy áll. Akkor jó, ha az első henger (értelem szerűen a vezérlés felől van mindig az 1.) vezérmű bütykei lefelé néznek.

Amikor leveszed a gyújtáselosztó fedelét, találkozol a rotorral és alatta egy porvédővel. Rotort húzd le, a porvédőt szedd le, majd a rotort tedd vissza. A rotor akadjon be a helyére rendesen.

Az elosztó házának peremén nagyjából 10-11 óránál kell találnod egy egy kis bevágást (mindegyiken van). OT ponton és a fent említett vezérműtengely állásnál erre a bevágásra kell mutatnia a rotoron feszültségleadó réznyelvének a mértani közepének. A régebbi rotoroknál ezt egy pötty jelzi.

Ha ez megvan, akkor a szíjtárcsát forgasd vissza a -Z- jelig. Ekkor a 6ágú csillagnak stimmelnie kell a körülötte lévő hatágú koronával, ha nem ,akkor korrigálj. Így meglesz egy megfelelő alap beállításod, amit már csak finomítani kell, ha nem jó.




Viszont elnézve ezt az utolsó, tákolt beépítést (bocsánat, de nem tudom rá azt mondani, hogy megfelelő és szép és jó) szerintem kezdd a szabadon csüngő kábelek ellenőrzésével, nincsenek-e szétégve, szakadva és a motorvezérlőt tedd el onnan, mert az nem szereti a párás, szaros, vizes helyeket.
Ha már bent van a vezérlő, akkor a 3 lábú csati zöld lábára adj egy gyújtás + t, a kékről pedig vedd le a fordulatszámmérőnek a jelet. A harmadikkal ne foglalkozz, az a pill. fogyimérő jele.

Akkor amit az elejére kellett volna írni, hogy ellenőrizd, az elosztófedélben a szegmenseket, el vannak-e égve, valamint a rotort,hogy repedezett-e.

A légtömegmérőnek épp nem lesz baja és nem is löttyennek el az elektronok, hogy ferdén áll, de a csappantyú dinamika miatt illene egyenesen állnia mindenképp, mert küldhet fals adatot, bár ez ekkora bajt nem tud okozni.Ami viszont fontosabb lenne, hogy illene rá egy levegőszűrő. És nem direkt szűrő. bár ez hitvallás kérdése.

Ha már épp a légtömegmérőt állítod egyenesbe, akkor avval a lendülettel nézd meg a csatlakozóját, nincs-e eloxidálódva.

Ha még mindig rossz, akkor kiméred a hőgombát, ha jó, akkor szedd ki a pótlevegő tolattyút és nézd meg, működik-e.

De akkor már gyertyák ellenőrzése, egyáltalán belevalóak-e, valamint a kábelek repdtek-e, van-e bennük belső szakadás.

Végül pedig. Van ebben egyáltalán benzinpumpa relé, vagy direktrekötve megy az AC? (vagyis ha ráadod a gyújtást, már indul is és úgyis marad?)

Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #3025 Dátum: 2010. augusztus 20. 09:53:12 am »

Miki leírása szerint állítsd be a gyujtást kb jól, és utána ha még mindig rossz akkor egy kétemberes megoldást javallanék: Egyik beül és kezd indítózni, a másik ujjal benyúl a légtömegmérő torkán, és finoman, picit rásegít a torlólapra. Ez többlet benzint adhat, esetleg könnyíti az indulást.
De ezt csak azután,  hogy a hidegindító pótlevegőszelepet kiszedted, s ellenőrizted, hogy van-e megfelelő átömlési keresztmetszete hidegen. Ha nem szelel vagy csak alig, akkor átmenetileg egy csödarabbal kösd össze a két gumicsövet. Így ugyan nagyon magas fordulaton, de jármia kell beindulás után a motornak. Ez csak kisérletnek jó, viszont én itt kezdeném.
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #3026 Dátum: 2010. augusztus 20. 09:54:51 am »

"a motorvezérlőt tedd el onnan, mert az nem szereti a párás, szaros, vizes helyeket." Akkor én mit csináljak, vegyem ki az utastérböl? Mitöbb hozzam fel a garázsból?? Grin
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #3027 Dátum: 2010. augusztus 20. 10:15:27 am »

Miki leírása szerint állítsd be a gyujtást kb jól, és utána ha még mindig rossz akkor egy kétemberes megoldást javallanék: Egyik beül és kezd indítózni, a másik ujjal benyúl a légtömegmérő torkán, és finoman, picit rásegít a torlólapra. Ez többlet benzint adhat, esetleg könnyíti az indulást.
De ezt csak azután,  hogy a hidegindító pótlevegőszelepet kiszedted, s ellenőrizted, hogy van-e megfelelő átömlési keresztmetszete hidegen. Ha nem szelel vagy csak alig, akkor átmenetileg egy csödarabbal kösd össze a két gumicsövet. Így ugyan nagyon magas fordulaton, de jármia kell beindulás után a motornak. Ez csak kisérletnek jó, viszont én itt kezdeném.

Ehhez nem kell két ember, elég ha leveszi a légtömegmérőről a műanyag fedelet, és a kis érinkező kart kitámasztja valamivel. Nekem a 25K -s csapatós csótányom, ami ugyancsak l-jetes volt, mindíg így indult.  Evil Evil
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3028 Dátum: 2010. augusztus 20. 10:41:17 am »

eszembe jutott,de hogyan tudom beállítani?az megvan h a fedél alatt kell meglazítani,csak hogy lövöm be?strobi nincs... Shocked

egy gyujtásfedélcsere miatt nem kell újra beállitani,a gyujtás a helyén marad.
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3029 Dátum: 2010. augusztus 20. 10:50:05 am »

Le ne vedd a légtömegmérő tetejét! Az csak a legvégső esetben.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Oldalak: 1 ... 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 [101] 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!