CápaBMW fórum
2024. november 24. 00:57:39 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 [122] 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3033694 alkalommal)
BMW Józsi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 480


BMW Mániás


« Válasz #3630 Dátum: 2010. december 16. 21:36:07 pm »

         Sziasztok !

 Egy kis szakértés kellene e32 h.traktusban lévő reléhez ,azaz mi a feladata ?

        ADM 61 35 1 378 371 -Anpressdruckverstellmodul- /valami nyomás ...... Huh/      huh
     !!!!!! sos !!!!!!!!!!!                                 
Naplózva
gim_e12
Vendég
« Válasz #3631 Dátum: 2010. december 17. 07:37:31 am »

nyomás-állító modul - nem a hátsó szintszabályzós futómű reléje? már ha neked olyanod van.
Naplózva
BMW Józsi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 480


BMW Mániás


« Válasz #3632 Dátum: 2010. december 17. 08:53:18 am »

 Köszi !
 Lehet ,hogy ez a megoldás !    Álló helyzetben ennek gondolom nem kéne áramot felvennie  /autó zárva/  ?
 Igen szintezős a h.futómű .                     
Naplózva
Alexov
Vendég
« Válasz #3633 Dátum: 2010. december 19. 20:09:28 pm »

Sziasztok! Belevágtam egy hidraulikus kézifék átalakításba, mivel a paripámon annak megvétele óta nemigen van fék. Valószínű a beépített hidrós kézifék lehet a dolog hátterében. Sajnos a rendszer egyáltalán nem légteleníthető még speckó cuccal sem. Kicseréltem a főfékhengert, de a probléma megmaradt. Az első fékezés után eltűnik a fékhatás. Elől és hátul is teljesen újak a fékcuccok. A hidrós kézifék a hátsó fékkör csövére van kötve sorosan, szerintem valami kuplung munkahenger lehet, kiegyenlítőtartály nincs, egyéb szelep nincs, fékerőszabályzó nincs. Átgondolva a dolgot szerintem kellene egy visszacsapószelep a kézifékkar elé, mert valószínű, hogy előre is dolgozik a cucc. Vélemények, tippek? Ami fontos, közúton nem akarom használni a járgányt, ezért merem megengedni magamnak a fékkel való kísérletezést.
Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3634 Dátum: 2010. december 20. 09:23:03 am »

Fordítva tedd a két csövet a kézifék munkahengerébe. Ha ez sem segít, akkor vissza kell állítani a rudazatján.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #3635 Dátum: 2010. december 20. 19:52:30 pm »

Sziasztok!
Tud valaki segíteni?
'83-as E23 Bordcomputerhez keresek bekötési rajzot.Letöltöttem egy amerikai oldalról, de nem mindegyik szin stimmel.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Naplózva
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #3636 Dátum: 2010. december 20. 20:41:02 pm »


83-as E23 Bordcomputerhez
http://kepfeltoltes.hu/view/101220/board_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2010. december 20. 21:04:08 pm írta bömbölő » Naplózva
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #3637 Dátum: 2010. december 21. 10:21:41 am »

Segítség! Egyik napról a másikra az E30 (M10) gyujtáselosztójából furcsa kereplő hang kezdett hallatszódni. Vettem rá fedelet meg rotort, ezeket kicseréltem, de a hang nem szűnt meg. Mi lehet a forrás? Mit nézzek meg? Elkopott a fogaskerék a veztengelyen, vagy az elosztón? huh
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3638 Dátum: 2010. december 21. 11:13:20 am »

Nézd meg az elosztó tengelyét nekem kilógósodott (kiszopósodott  afro) és belemart a fedélbe
Naplózva

Bence
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #3639 Dátum: 2010. december 21. 12:00:03 pm »

Igen, közben én is tovább kutattam, és valóban ez történt... Mit kezdjek vele? Jó ha 1 kilómétert ment az új elosztófedéllel, és már belemart  undecided Egyáltalán hogy van összerakva ez a nyavalya? Csapágyat érdemesebb cserélni, vagy szerezzek egy jó bontott elosztót? De akkor meg lehet gyújtást tekergetni...  undecided Más sem hiányzott angry
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3640 Dátum: 2010. december 21. 12:04:06 pm »

Mi elosztót cseréltünk... bontottat kapott a verda
Naplózva

Bence
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3641 Dátum: 2010. december 21. 19:52:18 pm »

         Sziasztok !

 Egy kis szakértés kellene e32 h.traktusban lévő reléhez ,azaz mi a feladata ?

        ADM 61 35 1 378 371 -Anpressdruckverstellmodul- /valami nyomás ...... Huh/      huh
     !!!!!! sos !!!!!!!!!!!                                 
Jajaj, látom össze lett kötve ez a szerencsétlen ADV relé a szintezővel Cheesy Cheesy

Köze sincs hozzá, az az ablaktörlő ráfeszítőmotorjának a reléje. Ha zárlatos, akár vehet is fel áramot álló helyzetben.

A szintezőhöz azért nincs köze, mert azt egy full mechanikus kapcsoló szabályozza a stabilizátor, illetve a híd között, az olajat pedig tandem szervószivattyú adja neki hátra.

A cápákban volt külön elektromotoros szintszabályzó egy tök különálló rendszerrel.

A későbbi modellekben csak akkor van elektronika a szintezőn, ha az autó EDC futóművel rendelkezik, de annak meg nem ADV a reléje, hanem teljesen különálló vezérlője van.

Smiley

Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
BMW Józsi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 480


BMW Mániás


« Válasz #3642 Dátum: 2010. december 21. 22:36:10 pm »

 Köszönöm a segítséget !!!               sm_68
 Ez a relé a h.ablakfűtés reléje elött van a menetirányban. Amúgy a hideg érkeztével kezdte zabálni az ampert sunyi módon.
 Az a fura ,hogy 7-lábú és nagyobb a normál relékhez képest . /olyan "főrelé" féleség /
 
Naplózva
markus.norbi
Vendég
« Válasz #3643 Dátum: 2010. december 22. 00:04:10 am »

Van egy e28 524td és a vezérlést szeretném beállítani de nem tudom hogy kell :s és ragaszkodom ahhoz hogy saját kezűleg újítom fel! Ha valaki tudna segíteni elmagyarázni vagy esetleg képekkel! Mert biztos vagyok benne hogy jól el van dugva mert a főtengely jelét tudom hol van az adagolóét is de a vezérmű jelét nem tudom!  sm_68
Naplózva
BMW Józsi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 480


BMW Mániás


« Válasz #3644 Dátum: 2010. december 22. 18:56:54 pm »

Van egy e28 524td és a vezérlést szeretném beállítani de nem tudom hogy kell :s és ragaszkodom ahhoz hogy saját kezűleg újítom fel! Ha valaki tudna segíteni elmagyarázni vagy esetleg képekkel! Mert biztos vagyok benne hogy jól el van dugva mert a főtengely jelét tudom hol van az adagolóét is de a vezérmű jelét nem tudom!  sm_68
  Szia !
Abban az esetben ,ha még nem húztad le a bordásszíjat a helyéről ,és jól forgattad jelre a Főtengelyt ,akkor adnia kell magát a Vez.kerék + álló jeleknek. Egybevágóság !   /Nézz alaposan körül ! /
Egyébként a vezértengely bütykeit nézd, himba  6.h.szelepváltáson legyen ! Ekkor meg kell látnod az összes egybevágó jelet Ft,Vt,Adagoló stb.
Naplózva
gim_e12
Vendég
« Válasz #3645 Dátum: 2010. december 22. 19:48:37 pm »

Jajaj, látom össze lett kötve ez a szerencsétlen ADV relé a szintezővel Cheesy Cheesy
...

Ha csendben maradtam volna, bölcsebb lettem volna. Sad
(bár csak tippeltem, mint ahogy írtam is...)
Naplózva
FoX

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



« Válasz #3646 Dátum: 2010. december 25. 11:37:15 am »

Van valakinek elképzelése hol ázhat be egy e28 csomagtartója? (gumikédert már cseréltem)  1084
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3647 Dátum: 2010. december 25. 11:52:08 am »

Bár E28-at még csak messziről láttam, de nekem E21-nél a hátsó lámpánál ázik be! Lehet, hogy E28-nak is ugyanez a gyenge pontja!
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3648 Dátum: 2010. december 25. 12:13:52 pm »

Így van. Hátsó lámpa+csomikédert be kell ragasztanai a vájatba (lehetőleg ne sziloplaszttal  Evil )
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
FoX

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



« Válasz #3649 Dátum: 2010. december 25. 15:18:59 pm »

Köszi, a csomikédert már beragasztottam szélvészragasztóval, lámpakéderre ránézek. Úgyis most bent áll az e12 új helyén.  sm_68
Naplózva
FoX

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



« Válasz #3650 Dátum: 2010. december 25. 19:04:31 pm »

Megnéztem a lámpákat, köszi a tippet valószínű, hogy ott ázik be, látni a nyomait úgyhogy tömítés csere.
Miki: Ha tudsz teszel fel képeket az e12ről a garázsába? Már olyan rég láttam, hogy hiányzik.  sm_68
Naplózva
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #3651 Dátum: 2010. december 25. 20:05:47 pm »

Ha lehet, ne szélvédőragasztóval ragaszd be a lámpát, mert többé nem fogod kiszedni.Lehet kapni olyan tömítőanyagot ( olyan tubusban van mint a sziloplaszt, vagy a szélvédőragasztó) ami nem szárad meg és folyamatosan puha marad ( kb. mint a rágógumi). Szélvédőket (kédereseket) szoktak vele tömíteni.
Naplózva
FoX

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



« Válasz #3652 Dátum: 2010. december 25. 20:19:14 pm »

A lámpa tömítést nem szeretném ragasztani, remélem nem muszály. Inkább rendelek egy újjat talán megoldódik.
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3653 Dátum: 2010. december 25. 21:16:46 pm »

Megnéztem a lámpákat, köszi a tippet valószínű, hogy ott ázik be, látni a nyomait úgyhogy tömítés csere.
Miki: Ha tudsz teszel fel képeket az e12ről a garázsába? Már olyan rég láttam, hogy hiányzik.  sm_68

Mindenképpen kell hozzá valami ragacs. (én újszerű, de használt tömítéseket raktam bele, de beázik) Én ezt javaslom:

http://www.oldtimerperfekt.hu/bolt/product_info.php?cPath=44&products_id=228

Ez jó szélvédőkéderhez is, valami ilyesmi a gyári is.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3654 Dátum: 2010. december 25. 21:28:49 pm »

Megnéztem a lámpákat, köszi a tippet valószínű, hogy ott ázik be, látni a nyomait úgyhogy tömítés csere.
Miki: Ha tudsz teszel fel képeket az e12ről a garázsába? Már olyan rég láttam, hogy hiányzik.  sm_68

Igen, teszek! Bár akkora látvány még nincs vele. Egyelőre annyi a dolog ,hogy szedtem össze még hozzá jópár motyót, meg képes beindulni az a szerencsétlen Smiley)
Szervója viszont halott Sad
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
FoX

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



« Válasz #3655 Dátum: 2010. december 25. 21:31:21 pm »

Kössz a tippet, kipróbálom majd. Igazábol a gumikéderem nem látszik hibásnak.
Naplózva
botsinkai

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


« Válasz #3656 Dátum: 2010. december 27. 16:26:18 pm »

Üdv Urak!

E21-re van valami opció hátsó kerékagy 5x120-esre alakítására?
ET11-es felni miatt a nyomtávszélesítő/osztókörmódosító nem működő megoldás.
Köszönettel: b.
Naplózva
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #3657 Dátum: 2010. december 27. 18:42:21 pm »

Sziasztok!
Nos minden gond nélkül hazaértem.smiley
Viszont igy tél alkalmával a latyakban,nagyobb szükség van az ablaktörlöre mint bármikor máskor.
Valahogy szét lehet választani az ablaktörlömoso motor müküdését az ablaktörlökartol?
Az a tünet,hogy egyszercsak elindul az ablaktörlömoso motor,persze nem nyom folyadékot mert valamiért nem tud,majd beindul az ablaktörlökar is,és nem áll meg sehogyansem.lehuztam a mosomotorrol a sarut,az bekussolt de a kar tovább ment.Mérgemben kikaptam a biztijét deház igy semmi sem megy sem a motor sem az ablaktörlökar.......................
Ha valamikor,hát most lenne jo ha menne........................E24.........................
Mit lehet tenni szerintetek?Huh?
Köszönöm
Naplózva
gim_e12
Vendég
« Válasz #3658 Dátum: 2010. december 27. 19:15:03 pm »

Hali.

Rohadtul nem értek hozzá, csak kérdezem:

lehet valamihez kötni a mosó+ablaktörlő elindulását? bármihez. pl. kormány korrigálás vagy akármi.
volt szétszedve a kormányburkolat mostanság?

lehet hogy tök hülyeség, de én arra gondolok hogy esetleg rossz pozícióban van az ablakmosó kar és bizonyos mozgásra, rezgésre, akármire kontaktál - mint ha meghúznád és ezért csinálja.
Vagy bármi szakadás, testelés ezen a vonalon - de ahhoz meg műszer kellhet megnézni.

Na majd mondják mások mi a frankó, én csak ötletelek.
Naplózva
FoX

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



« Válasz #3659 Dátum: 2010. december 27. 20:10:43 pm »

Pet: Vagy befagyott, de nem ez volt a kérdés sztem.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 [122] 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!