CápaBMW fórum
2024. március 28. 16:07:35 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 [191] 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2673454 alkalommal)
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #5700 Dátum: 2013. augusztus 19. 14:30:10 pm »

Utángyártott viszkónál hallottam hasonlóról. Szerintem ha csak egy picit tér ki akkor ne foglalkozz vele...



Hááááát.......
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
mbmx

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 465



« Válasz #5701 Dátum: 2013. augusztus 19. 15:52:01 pm »



Hááááát.......

Ha lesz fejlemény megosztom veletek, egyébként febi bilstein visco, én inkább a termosztátra gyanakszom, skodánál a 4. Wahler lett csak jó, ebbe is Wahler van:D Holnap kirepül belőle, meglátjuk, mit mutat, de sok jót nem sejtek...
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #5702 Dátum: 2013. augusztus 19. 18:59:20 pm »

Ha lesz fejlemény megosztom veletek, egyébként febi bilstein visco, én inkább a termosztátra gyanakszom, skodánál a 4. Wahler lett csak jó, ebbe is Wahler van:D Holnap kirepül belőle, meglátjuk, mit mutat, de sok jót nem sejtek...

Forrald fel egy fazék vízben és akkor látod kinyit-e rendesen. Egyébként olcsó hozzá a termosztát, én 2500ft körül vettem hozzá febit, ami tökéletesen működött.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Turi Csaba

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


Csabcser


« Válasz #5703 Dátum: 2013. augusztus 20. 08:07:28 am »

SEGÍTSÉG!!!!!!!      angry sm_68 Van egy e28-asom és tegnap a garázsban lecsuktam a csomagtartót és azóta beállt nem tudom kinynitni,a zár forog kattog benyomom a gombot  semmi.Olyan a csomagtartó mintha lehegesztették volna,központi zár nincs benne azt már régebben kivettem mert lehúzta az akksit,de ettől függetlenül működött az csomi zár rendesen egészen a tegnapi szent napig.Hogy lehet ezt kinyitni?Nem akarom szétfúrni.
Naplózva

Csabcser
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5165



« Válasz #5704 Dátum: 2013. augusztus 20. 18:31:04 pm »

SEGÍTSÉG!!!!!!!      angry sm_68 Van egy e28-asom és tegnap a garázsban lecsuktam a csomagtartót és azóta beállt nem tudom kinynitni,a zár forog kattog benyomom a gombot  semmi.Olyan a csomagtartó mintha lehegesztették volna,központi zár nincs benne azt már régebben kivettem mert lehúzta az akksit,de ettől függetlenül működött az csomi zár rendesen egészen a tegnapi szent napig.Hogy lehet ezt kinyitni?Nem akarom szétfúrni.

Próbálkozz vele, ha sikerül, azonnal hagyd nyitva. Általában az van, hogy meghajlik a hátfal, és a csomagtértetőn maximumra hátra van tolva a beakadó, és elég egy kicsi kopás a zárnak, már nem is nyit ki...  Sad
Naplózva

1985 E28 530i
gegE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100



« Válasz #5705 Dátum: 2013. augusztus 22. 11:31:32 am »

régebben láttam valakinél 2.4 td sportlégszűrő elhelyezéséről képet, most nem találom, valaki esetleg emlékszik rá? (2kép volt egymás alatt a másik képen IC is volt) a légszűrő elhelyezése és felfogatása érdekelne smiley szeretném nem gányul felrakni.
Naplózva
bandy81

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


« Válasz #5706 Dátum: 2013. augusztus 22. 19:48:46 pm »

Üdv Mindenkinek!
abban kérem segítségetek, hogy 2B4 karbis 518 csodám amíg az automata szívató működik addig van alapjárat, ahogy melegszik nincs alapjárat.
CO és alapjárat állító csavarra nincs reakció. Szétszedtem kitakarítottam, összeraktam vákum csövek a helyükön de semmi javulás. Szívesen fogadok minden tanácsot.

Üdv
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #5707 Dátum: 2013. augusztus 22. 20:38:00 pm »

A leírás alapján úgy tűnik, hogy az alapjárati rendszerben lesz a hiba... működik a mágnesszelep?
Naplózva
fura

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305678912


« Válasz #5708 Dátum: 2013. augusztus 22. 20:44:09 pm »

Sokkal jobb a Bahco 8224, nekem van, egyszerűbb a méretváltás, nem akadozik,mint a másik.


el kell felejteni ezeket a fogokat... én ezt ajánlom roti vizpumpafogo:


* vp.png (319.32 KB, 1316x210 - megtekintve 930 alkalommal.)
Naplózva

06305678912
bandy81

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


« Válasz #5709 Dátum: 2013. augusztus 24. 08:10:11 am »

A leírás alapján úgy tűnik, hogy az alapjárati rendszerben lesz a hiba... működik a mágnesszelep?

Szervusz!
Köszi a tippet! hiába adtam neki 12V-ot csak zúgott. Meg kellett mozgatni a, be volt ragadva most már csak gyújtás állítás kell. Smiley
A motor üzem meleg (most reggel volt az első járatás üzem meleg állapotig) de nincs fűtés. Lehet a fűtéscsap "gatya" vagy a radiátor dugulhatott el?
Nagyon sokat állt a kocsi nálam lassan évet. Korábban Ausztriában ca 9 évet.
Naplózva
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #5710 Dátum: 2013. augusztus 30. 09:24:51 am »

Lincos szerszámokkal van valakinek tapasztalata? Vennem kellene 2 racsnis hajtószárat mert tönkrementek.
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #5711 Dátum: 2013. augusztus 30. 18:44:21 pm »

Ha csak barkács célra használod, akkor nincs vele gond. Nem egy ipari minőség.(persze az ára is ennek megfelelő)
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5165



« Válasz #5712 Dátum: 2013. augusztus 30. 19:00:05 pm »

Ár/érték arányban én a Proxxon-t ajánlanám.
Naplózva

1985 E28 530i
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #5713 Dátum: 2013. augusztus 30. 22:30:12 pm »

Én eddig el voltam a Unior/Genius/KingTony minőségű szerszámokkal. Ezeknek a minőségét megüti vagy olcsó gagyi?
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5714 Dátum: 2013. augusztus 30. 23:18:08 pm »

kérdés e34 3.0v8 fogyasztás mérő össze vissza mutogat, mi okozhatja? hol lehet dugulás mi lehet rossz? 60km-t mutat akkor már nem akar elindulni vagy csak dadog mintha kevés benzint kapna...
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #5715 Dátum: 2013. augusztus 30. 23:59:09 pm »

Én eddig el voltam a Unior/Genius/KingTony minőségű szerszámokkal. Ezeknek a minőségét megüti vagy olcsó gagyi?

A Kingtony szerintem már nem gagyi,a Mannesman-t,meg a Tengtools-t minden körülmények között csak ajánlani tudom,a bányában,az én kezeim között  Cool  Azn ,is bizonyít,a Tengtools nagy tételben szerintem kimondottan olcsó,volt tavasszal olyan akció,hogy életem végéig bánni fogom,hogy spúreltam ~ 2300€-t rá,a tcmm1001n tipusú mega master tool kit 1001db-os  :'( 5999-ről be volt akciózva 2999-re(mínusz áfa),elsőre talán soknak tűnik,nekem is annak tűnt vagy 7kiló szerszámra  huh,de csak a 3/4-es szett ami benne van,magában bő 100 ropi,de majd jövő tavasszal! Smiley crazy2 sm_68
http://www.teng.co.uk/tcmm1001n-tengtools-1001-piece-mega-master-tool-kit_1324_pd.asp
 icon_slyuni Smileszerel poundit 408 69
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
fearlesske

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


« Válasz #5716 Dátum: 2013. szeptember 10. 18:10:32 pm »

Sziasztok !!! Nagy örömömre sikerült vennem egy kiscápát ! a baj ott van hogy a motor egyenetlenül jár és műszakin a környezetvédelmi mérésen a műszer kiakadt akkora CO értéke van a kocsinak. mellesleg nagyon sokat is fogyaszt 12 liter körül városon kívül . Van e valaki aki profin vágja ezeket a motorokat? Tudna nekem valaki segíteni a probléma megoldásában? Esteleg Budapesten valaki aki be tudná lőne faszára a kocsit? Köszönöm Szépen !!!
Naplózva
B.Csaba

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65



« Válasz #5717 Dátum: 2013. szeptember 10. 19:45:07 pm »

Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata, hogy mekkora gumi-felni megy fel e21-re úgy, hogy ne érjen bele sehol. Persze átalakítás nélkül. Van egy 8x15-ös pókhálós garnitúrám, azt szeretném felújítani és felrakni. 195/50 15 gumik vannak rajta, ezek is robbantva. A gumik cserések és egy is kicsit nagyobbat szeretnék rá, csak nem tudom, hogy mi hogy férne el.

Üdv:
Csabi
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5718 Dátum: 2013. szeptember 11. 09:11:44 am »

Ha jól tudom, akkor a 205/50 R15 még elfér.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #5719 Dátum: 2013. szeptember 13. 10:13:11 am »

E21 szervós kormányműben ha kotyog a fogasléc jobboldalt, után lehet állítani valahol?
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Tykka72

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37



« Válasz #5720 Dátum: 2013. szeptember 16. 08:06:42 am »

Sziasztok. Egy kis segitsegre lenne szuksegem. E12 M20 as automban, a huto ventilator elkezdett zorogni, kerregni. Kotyog a tengelyen, viszokt kell csereljek, vagy javithato valahogy? Elore is koszonom a segiseget.
Naplózva
ujjtibor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 378



« Válasz #5721 Dátum: 2013. szeptember 16. 13:38:58 pm »

Ha a viszkó elkezdett lógni, akkor az nagy valószínűséggel csereérett.
Ideiglenesen meg lehet gyártani fixre, de csak végszükség esetére, mert hosszútávon szétveri a vízpumpa csapágyát.( ha már igy üt a viszkó akkor én megvizuálnám a vízpumpatengely lógását is, nehogy a hideg idő beálltával megvicceljen és elkezdjen folyni)
Naplózva

06-30-499-20-10
E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
Tykka72

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37



« Válasz #5722 Dátum: 2013. szeptember 17. 06:57:22 am »

Ha a viszkó elkezdett lógni, akkor az nagy valószínűséggel csereérett.
Ideiglenesen meg lehet gyártani fixre, de csak végszükség esetére, mert hosszútávon szétveri a vízpumpa csapágyát.( ha már igy üt a viszkó akkor én megvizuálnám a vízpumpatengely lógását is, nehogy a hideg idő beálltával megvicceljen és elkezdjen folyni)

Koszonom szepen a gyors segitseget.
Naplózva
fearlesske

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


« Válasz #5723 Dátum: 2013. szeptember 17. 19:54:10 pm »

Sziasztok !!! Nagy örömömre sikerült vennem egy kiscápát ! a baj ott van hogy a motor egyenetlenül jár és műszakin a környezetvédelmi mérésen a műszer kiakadt akkora CO értéke van a kocsinak. mellesleg nagyon sokat is fogyaszt 12 liter körül városon kívül . Van e valaki aki profin vágja ezeket a motorokat? Tudna nekem valaki segíteni a probléma megoldásában? Esteleg Budapesten valaki aki be tudná lőne faszára a kocsit? Köszönöm Szépen !!!

Senki nemtud ez ügyben segíteni a fogyasztás inkább 15 mint 12 Huh!!!
Naplózva
Panda

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Válasz #5724 Dátum: 2013. szeptember 18. 20:49:59 pm »

Hello!

Azért fordulok hozzátok mert a kis e21-s cápám nem rég esett át egy motor cserén már az előző motor is m40b18 volt de nagyon szét volt már kopva, ezért kapott egy jobb állapotú m40b18-at. Van egy engem zavaró idegesitő probléma h gáz adásnál sokszor először visszafulladással reagál, azt hittem hogy ez a régi motor sajátossága hogy már nem az igazi de a mostani jó állapotú is ugyanúgy vissza vissza fullad néha hirtelenebb vagy kisebb gáz adásnál. Egy másik dolog hogy meg kellett bontanom a vezérmű tengely és a vezérműtengelyen lévő tárcsát le kellett bombáznom viszont visszarakásnál 'fokolható' a bmw egy spéci szerszámot ír elő amit a vezérmű kerék visszarakásánál a vezérműtengelyre kell tenni és megmutatja a helyes beállítást de ien szerszámot nem találtam ugyh csak szemre lett beállítva.
Naplózva
ujjtibor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 378



« Válasz #5725 Dátum: 2013. szeptember 19. 08:12:22 am »

Valószínüleg nem jó helyre került vissza a vetérlés a szíjtárcsa miatt. Ez okozza a fulladást. De ha fals levegőt kap akkor is előjöhet ez a tünet.
Be lehet a vezérlést állítani a spec. szerszám nélkül is, csak nagyobb odafigyelést és egy kis gyakorlatot igényel.
Naplózva

06-30-499-20-10
E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
ujjtibor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 378



« Válasz #5726 Dátum: 2013. szeptember 19. 08:17:45 am »

Senki nemtud ez ügyben segíteni a fogyasztás inkább 15 mint 12 Huh!!!
Először azt kellene tisztázni, hogy milyen karbi van rajta. Ugyanis lehet rajta 3 féle gyártmány. Hacsak nem hekkeltek rá tipusidegent.
Akkor eszik ilyen szinten, ha nagyon el van tekergetve a karbi a gyújtással együtt.
Naplózva

06-30-499-20-10
E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5727 Dátum: 2013. szeptember 19. 16:58:38 pm »

Lehet itthon ilyen cuccot kapni?
A lényege annyi, hogy a ft-re rá kell rakni azt a trutyit, le kell nyomatékolni mindent, majd leszedni, összehasonlítani a szétnyomott pasztát az indikátorszalaggal, így megmutatja mekkora a hézag a főtengely és a csapágy közt.
Magyarul nem tudom hogy hívják, gugli nem hozott rá értelmes találatot...  huh

http://www.ebay.com/itm/Plastigauge-precision-bearing-clearance-Gauge-Race-Rally-engine-build-Kit-car-/300896364728?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item460ed228b8
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 725



« Válasz #5728 Dátum: 2013. szeptember 20. 08:06:55 am »

Lehet itthon ilyen cuccot kapni?
A lényege annyi, hogy a ft-re rá kell rakni azt a trutyit, le kell nyomatékolni mindent, majd leszedni, összehasonlítani a szétnyomott pasztát az indikátorszalaggal, így megmutatja mekkora a hézag a főtengely és a csapágy közt.
Magyarul nem tudom hogy hívják, gugli nem hozott rá értelmes találatot...  huh

http://www.ebay.com/itm/Plastigauge-precision-bearing-clearance-Gauge-Race-Rally-engine-build-Kit-car-/300896364728?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item460ed228b8

Magyarul is így hívják:Plastigauge-szál,hézagmérő szál.Igen,úgy működik,ahogy mondtad,csak nem szabad forgatni a főtengelyt közben.Én 2 tasakkal vettem,6000ft a 2 szett,az bőven elég egy sorhathoz de egyenlőre még nem használtam.Itt tudod megrendelni:
http://www.mforce.hu/termek_plastigauge.html  Wink
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5729 Dátum: 2013. szeptember 20. 20:20:00 pm »

Hali!
Mi a különbség getrag 260.0.1044.90 és 260.1346.90 között?
(nekem az előbbi van fent és nagyon rövid.)

Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Oldalak: 1 ... 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 [191] 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!