Bublas
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
|
|
« Válasz #5820 Dátum: 2013. december 12. 09:56:37 am » |
|
E21 négy henger 1.8 karbis.. Az egyik henger mintha néha kihagyna. Gyújtókábelek, gyertyák rendben! Mi lehet a baj? Vezérlő elektronika tönkre tud menni? Milyen egyéb dologtól függhet még, /motort tavaly Miki újította, s azóta nem sokat mentem vele/?
|
|
|
Naplózva
|
E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #5821 Dátum: 2013. december 12. 16:08:04 pm » |
|
Pl.:elosztófedél; megszakító; kondi; trafó; gyertyapipa nem kell rögtön a nagyobb bajt keresni. Miért vagy biztos abban, hogy a kábelek és a gyertyák rendben vannak?
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Bublas
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
|
|
« Válasz #5822 Dátum: 2013. december 13. 17:30:35 pm » |
|
gyertyákat újra cseréltem, a kábelekben meg mind megnéztem, hogy van szikra, épp amikor vizsgálódtam nem észleltem semmi prblémát, de menet közben néha mintha kihagyna még mindig. Az elosztófedélen nincsen látszólag semmi sérülési nyom vagy ilyesmi, s az is pár éve lett cserélve újra. A trafót nem tudom, h okozhatja e , azt hogyan tudom leellenőrizni?
|
|
|
Naplózva
|
E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #5823 Dátum: 2013. december 15. 22:42:21 pm » |
|
Sziasztok! m20b25i-t 2 fajta dugattyúval gyárthatták? rövid és hosszú szoknyás dugók? szoknyát leszámítva, égésterük, megegyezik? sürgős lenne a válasz Köszi előre!
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
c_sonty
Nem elérhető
Hozzászólások: 228
|
|
« Válasz #5824 Dátum: 2013. december 15. 22:54:34 pm » |
|
Sziasztok! m20b25i-t 2 fajta dugattyúval gyárthatták? rövid és hosszú szoknyás dugók? szoknyát leszámítva, égésterük, megegyezik? sürgős lenne a válasz Köszi előre! Más a sűrítése a két dugónak, a rövid szoknyásé nagyobb, még ha szemre meg is egyeznek!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #5825 Dátum: 2013. december 16. 10:33:18 am » |
|
Sziasztok! m20b25i-t 2 fajta dugattyúval gyárthatták? rövid és hosszú szoknyás dugók? szoknyát leszámítva, égésterük, megegyezik? sürgős lenne a válasz Köszi előre! Bezony. Más a katos- nem katos dugó.
|
|
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #5826 Dátum: 2013. december 16. 11:35:01 am » |
|
Más a sűrítése a két dugónak, a rövid szoknyásé nagyobb, még ha szemre meg is egyeznek!
Nekem van rövidszoknyás dugóm, aminek a katalógus szerint alacsonyabb a CR-je.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #5827 Dátum: 2013. december 16. 15:27:38 pm » |
|
Nekem van rövidszoknyás dugóm, aminek a katalógus szerint alacsonyabb a CR-je.
Nekem meg összevissza vannak dugóim és kéne egy motorra való nem sérült nem aftermarketes dugó Nincsen egy táblázat hogy feketén fehéren le van írva melyiknek mi a cr-je melyik a katos melyik a nem... Amúgy szemre a rövid szoknyásé nem olyan mély mint a hosszú. super eta dugója is hasonlít 25iéhez, azzal mi a helyzet?
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
c_sonty
Nem elérhető
Hozzászólások: 228
|
|
« Válasz #5828 Dátum: 2013. december 16. 21:55:49 pm » |
|
M20B25 2494 cc/152 in³ 120 kW (160 hp) at 5,800 215 N·m (159 lb·ft) at 4,000 6,700 9.7:1 Motronic[8] 126 kW (169 hp) at 5,800 (without cat) 226 N·m (167 lb·ft) at 4,000 6,700 9.7:1 Motronic 125 kW (168 hp) at 5,800 222 N·m (164 lb·ft) at 4,300 6,700 8.8:1 Motronic[8] wikipédiából ollózva
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #5829 Dátum: 2013. december 16. 22:24:10 pm » |
|
84V137+ Ez az enyémnek az öntvényszáma, Mahle katalógus alapján le lehet csekkolni cr-t: 8.8:1 Az öntvényszám a dugattyúpalást belsején található. Ezt az infot még anno Zsosz mesélte, nélküle a mai napig én is azt hinném, hogy 9-7:1-es dugattyúim vannak.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #5830 Dátum: 2013. december 17. 16:47:56 pm » |
|
Köszi! meglesem a két dugómat öntvényszámát, most már van min elindulnom
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
c_sonty
Nem elérhető
Hozzászólások: 228
|
|
« Válasz #5831 Dátum: 2013. december 17. 22:19:30 pm » |
|
A kolbenschmidt adja a nagyobb cr-t, szerintem. Mondjuk nem tudom, hogy mahle is volt e olyan.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #5832 Dátum: 2013. december 21. 18:34:47 pm » |
|
Difihez nyomaték értékek kellenének, tányérkerék lehúzáshoz és kúpkerék lehúzáshoz. Köszönöm előre!
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
tucsok54
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
|
|
« Válasz #5833 Dátum: 2014. január 04. 22:45:02 pm » |
|
Sziasztok E28 ba valószínűleg kéne egy új motor vagy felújítás, szerintetek mi legyen? Később amúgy is raktam volna egy nagyobb motort viszont papíroztatni is szeretném 30i vagy 35i 12v be mi mennyi hogy?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Feco01
Nem elérhető
Hozzászólások: 157
|
|
« Válasz #5834 Dátum: 2014. január 06. 22:18:04 pm » |
|
Sziasztok!
E28 első tornyok környékén kellene némi lemezmunkát csinálni, de az alv@zsz@m miatt kicsit aggódok. Már a legutóbbi vizsgán sem dicsérték agyon az olvashatóságát.
Mit lehet csinálni hivatalosan, hogy ne kelljen újrapapírozni új alv@zsz@m miatt? Pl.: javítás előtt vmi igazolás kérni, hogy ez tényleg az ami. Aztán javítás után újra bemutatni.
Köszi: F.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014. január 07. 22:05:27 pm írta Feco01 »
|
Naplózva
|
|
|
|
krivikri
Nem elérhető
Hozzászólások: 701
|
|
« Válasz #5835 Dátum: 2014. január 11. 10:39:26 am » |
|
Sziasztok! Szolnok környékén valaki tud esetleg normális szerelőt aki ért is a kocsikhoz? Köszi Krisz
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #5836 Dátum: 2014. január 11. 11:58:12 am » |
|
Sziasztok! Szolnok környékén valaki tud esetleg normális szerelőt aki ért is a kocsikhoz? Köszi Krisz
sajnos nemtudok ,de egy kis tapasztalatot atadnek... a joo szerelo ismervei.: -nincs ra panasz -pontos -nem lehuuzos -nem varialos -szakszeru,preciz -lelkes -nemvalogat -nemkaromkodik -nem szidja a telefont -munkalapot vezet -nemfelejt el dolgokat -turelmes -preciz -talalekony -van humorerzeke -tud banni az ugyfelekkel -talalekony biztos van maas is....persze az sem mindegy mi fontos az ugyfelnek..
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #5837 Dátum: 2014. január 11. 15:15:45 pm » |
|
Duplán találékony? És káromkodik. Ha nem káromkodik, akkor nem éli bele magát a szerelésbe. Élje bele magát!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014. január 11. 20:02:40 pm írta collins »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5838 Dátum: 2014. január 11. 18:34:16 pm » |
|
Ja igen, és fillérekért is dolgozik... Ilyen szerelő nincs, vagy magad javítod az autódat, vagy megfizeted az álomszerelőt, de az minimum 25 ezres óradíj.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #5839 Dátum: 2014. január 11. 18:43:46 pm » |
|
Olcsón, jót, gyorsan. A 3-ból válassz kettőt.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5840 Dátum: 2014. január 11. 23:00:37 pm » |
|
sajnos nemtudok ,de egy kis tapasztalatot atadnek... Ha már így rámismertél.... a joo szerelo ismervei.: -nincs ra panasz még senki sem mert panaszkodni,nyilván mert jól dolgozom -pontos és tudja,és tudja,és tudja!valóban,sosem ütök mellé a tízkilással... -nem lehuuzos Na,ne személyeskedjünk,egy M52 szelphézag állítás komoly meló,800€ nem volt sok érte -nem varialos Nem bizony,fél évet vártam a megfelelő szűrőfedél letekerő cuccra,nem variáltam szét a fejem-szakszeru,preciz Nincs is mit ragozni,plusz még pedáns,rendmániás -lelkes Igen,főleg 1 családi pizza után,csak úgy dübörög bennem a munkakedv,jobb ha nem is kön senki a közelembe,mert elsodrom a menetszéllel -nemvalogat De nem ám,az M30-ból,M70-ből,meg a még sor6-os S-ekből bármit meg lehet építeni,a többi kit érdekel,nem?-nemkaromkodik Néha keltául,az is számít? -nem szidja a telefont Mi az a telefon? -munkalapot vezet Az üres pizzás dobozokra írt angol nyelvű "bad language"-k Borsodban simán elmennek munkalapként. -nemfelejt el dolgokat Milyen dolgokat? -turelmes Ja,mindig megvárom mire összeszereli Johny Boo Boo a reduktor a palackkal,sosem vágtam még szét semmit e művelet előtt. -preciz Az nem kifejezés,lásd a vízlehúzó gumik mellől ki gőzborotvázott moha,és az ezt(is) túlélő,tükörlakó pók esetét. -talalekony Na ugye,olyan nincs,hogy a ládába ne találnék egy mégegy uccsó 6-os alátétet! -van humorerzeke Ezt döntsétek el ti. -tud banni az ugyfelekkel Hja,valami rejtéjes okból kifolyólag,nekem sosem szólnak pl. a repcsin,amíg beszálláskor szépen nekivetkőzök a sorok között,majd már éppen leülve a fejemhez kapok,hogy az újság fent maradt a szatyorban,azt is kiveszem,majd a vizet,másik újságot,stb,80-100 utas türelmesen várakozik mögöttem,valószínűleg a sármom miatt. -talalekony Ez már volt,de ugyanúgy megy a 8-as anyákkal is,kifogyhatatlan az "utolsó 8-as anya" készletem.biztos van maas is....persze az sem mindegy mi fontos az ugyfelnek.. Igen,még mindezek mellet,egy élmény velem találkozni,kommunikálni,sőt,még szép is vagyok!
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #5841 Dátum: 2014. január 12. 06:51:12 am » |
|
Kezdünk erősen elkanyarodni a topic eredeti témájától...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zsombor
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
|
|
« Válasz #5842 Dátum: 2014. január 13. 12:19:17 pm » |
|
Üdv!
Megbízható információra lenne szükségem a következőhöz. Egy m30b35öt szeretnék értelmes árkategórián belül felhúzni. Ezzel kapcsolatban kérdezném, hogy milyen dugattyúval lehet a ccm-t növelni, mennyire lehet a hengerfejet bántani nagyobb sűrítés céljából, stb... Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
M5swap
Nem elérhető
Hozzászólások: 1051
|
|
« Válasz #5843 Dátum: 2014. január 13. 20:20:36 pm » |
|
Szerintem "kívülről" kezd, bár nálam fognak mások sokkal okosabbat mondani. Pl. egy hengerenkénti leömlővel, és egy hozzávaló, megfelelő kipufogó rendszerrel. esetleg direktszűrő - van aki favorizálja, van aki nem, szerintem motor típustól is függ, hogy szereti-e; nem tudom, hogy az M30 "mit szól hozzá". Ha a motorba jobban belenyúlnál, érdemesebb (kevésbé költségesebb) egy komplett nagyobb motort venni... Szerintem. Üdv!
Megbízható információra lenne szükségem a következőhöz. Egy m30b35öt szeretnék értelmes árkategórián belül felhúzni. Ezzel kapcsolatban kérdezném, hogy milyen dugattyúval lehet a ccm-t növelni, mennyire lehet a hengerfejet bántani nagyobb sűrítés céljából, stb... Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #5844 Dátum: 2014. január 14. 22:17:36 pm » |
|
Üdv!
Megbízható információra lenne szükségem a következőhöz. Egy m30b35öt szeretnék értelmes árkategórián belül felhúzni. Ezzel kapcsolatban kérdezném, hogy milyen dugattyúval lehet a ccm-t növelni, mennyire lehet a hengerfejet bántani nagyobb sűrítés céljából, stb... Köszönöm!
azt is erdemes volna tudni hogy mire is akarod pontosan hasznalni,mert nem mindeggy hogy mit miert mennyibol kell-lehet megcsinalni... kerdesedre ,:cm3 novelo tenyezok -nagyobb atmero -hosszabb loket a hengerfelyet ecceruen le kell siikolni amiiig engedi a szelep...DE utanna nagyon nem mindegy mijen dugot raksz bele.. tovabbi +LE -turbo -kompresszor -preciz motorbelso -preciz kipufogo egyebbkent legolcsobb tunning a nagyobb cm3...vagy rovidebb attetel....jjja a konnyites sem elhanyagolhato
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
richiem
Nem elérhető
Hozzászólások: 414
|
|
« Válasz #5845 Dátum: 2014. január 15. 20:52:09 pm » |
|
Sziasztok
Tudna abban segiteni vki, hogy mekkora az e21 agymerete....szelesito pogi miatt kene
Koszi
R
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #5846 Dátum: 2014. január 15. 21:22:37 pm » |
|
Sziasztok, E21 Sofica és Behr fűtésbox radiátora megegyezik? Köszi előre!
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
krivikri
Nem elérhető
Hozzászólások: 701
|
|
« Válasz #5847 Dátum: 2014. január 18. 18:06:08 pm » |
|
Sziasztok! E12-be be lehet építeni e28 komplett motort váltót? Köszi Krisz
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5848 Dátum: 2014. január 18. 20:14:58 pm » |
|
Igen.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
szamitogepandris
Nem elérhető
Hozzászólások: 524
|
|
« Válasz #5849 Dátum: 2014. január 21. 10:39:11 am » |
|
Üdv Urak!
Némi segítség kellene illetve tapasztalati tanácsok.
Adott egy e46 330cd coupe 2003/11. havi Szívósorban lévő pillangó probléma a kérdés? 177ekm volt cserélve most 277ekm van benne lassan csere érett lenne de elég húzós az ára... Az volna a kérdés hogy kibír e még 15-20ekm et vagy 100ekm illik cserélni?(nekem 150ekm mondtak hogy addig bírja )A másik lehetőség amit a totalcaron is írtak hogy eltávolítjuk. Kérdés hogy így okozunk e károsodás bármiben is? Olvasgattam utána de nem egyértelmű! (emisszió,motorfék???,fogysztás) Valaki szedte ezt már ki a sajátjából?
köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|