CápaBMW fórum
2024. november 24. 00:53:55 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 [195] 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3033653 alkalommal)
Bublas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



« Válasz #5820 Dátum: 2013. december 12. 09:56:37 am »

E21 négy henger 1.8 karbis..
Az egyik henger mintha néha kihagyna.
Gyújtókábelek, gyertyák rendben!
Mi lehet a baj?
Vezérlő elektronika tönkre tud menni? Milyen egyéb dologtól függhet még, /motort tavaly Miki újította, s azóta nem sokat mentem vele/?
Naplózva

E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #5821 Dátum: 2013. december 12. 16:08:04 pm »

Pl.:elosztófedél; megszakító; kondi; trafó; gyertyapipa nem kell rögtön a nagyobb bajt keresni. Miért vagy biztos abban, hogy a kábelek és a gyertyák rendben vannak?
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Bublas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



« Válasz #5822 Dátum: 2013. december 13. 17:30:35 pm »

gyertyákat újra cseréltem, a kábelekben meg mind megnéztem, hogy van szikra, épp amikor vizsgálódtam nem észleltem semmi prblémát, de menet közben néha mintha kihagyna még mindig.
Az elosztófedélen nincsen látszólag semmi sérülési nyom vagy ilyesmi, s az is pár éve lett cserélve újra.
A trafót nem tudom, h okozhatja e , azt hogyan tudom leellenőrizni?
Naplózva

E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5823 Dátum: 2013. december 15. 22:42:21 pm »

Sziasztok!
m20b25i-t 2 fajta dugattyúval gyárthatták? rövid és hosszú szoknyás dugók? szoknyát leszámítva, égésterük, megegyezik?
sürgős lenne a válasz Smiley

Köszi előre!
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
c_sonty

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Válasz #5824 Dátum: 2013. december 15. 22:54:34 pm »

Sziasztok!
m20b25i-t 2 fajta dugattyúval gyárthatták? rövid és hosszú szoknyás dugók? szoknyát leszámítva, égésterük, megegyezik?
sürgős lenne a válasz Smiley

Köszi előre!

Más a sűrítése a két dugónak, a rövid szoknyásé nagyobb, még ha szemre meg is egyeznek!
Naplózva
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #5825 Dátum: 2013. december 16. 10:33:18 am »

Sziasztok!
m20b25i-t 2 fajta dugattyúval gyárthatták? rövid és hosszú szoknyás dugók? szoknyát leszámítva, égésterük, megegyezik?
sürgős lenne a válasz Smiley

Köszi előre!


Bezony. Más a katos- nem katos dugó.
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5826 Dátum: 2013. december 16. 11:35:01 am »

Más a sűrítése a két dugónak, a rövid szoknyásé nagyobb, még ha szemre meg is egyeznek!

Nekem van rövidszoknyás dugóm, aminek a katalógus szerint alacsonyabb a CR-je.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5827 Dátum: 2013. december 16. 15:27:38 pm »

Nekem van rövidszoknyás dugóm, aminek a katalógus szerint alacsonyabb a CR-je.


Nekem meg összevissza vannak dugóim és kéne egy motorra való  undecided nem sérült nem aftermarketes dugó Cheesy

Nincsen egy táblázat hogy feketén fehéren le van írva melyiknek mi a cr-je melyik a katos melyik a nem...
Amúgy szemre a rövid szoknyásé nem olyan mély mint a hosszú.
super eta dugója is hasonlít 25iéhez, azzal mi a helyzet?
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
c_sonty

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Válasz #5828 Dátum: 2013. december 16. 21:55:49 pm »

M20B25   2494 cc/152 in³   120 kW (160 hp) at 5,800   215 N·m (159 lb·ft) at 4,000   6,700   9.7:1   Motronic[8]
                                        126 kW (169 hp) at 5,800
                                                          (without cat)   226 N·m (167 lb·ft) at 4,000   6,700   9.7:1   Motronic
                                        125 kW (168 hp) at 5,800   222 N·m (164 lb·ft) at 4,300   6,700   8.8:1   Motronic[8]


wikipédiából ollózva  Cheesy
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5829 Dátum: 2013. december 16. 22:24:10 pm »

84V137+
Ez az enyémnek az öntvényszáma, Mahle katalógus alapján le lehet csekkolni cr-t: 8.8:1
Az öntvényszám a dugattyúpalást belsején található.
Ezt az infot még anno Zsosz mesélte, nélküle a mai napig én is azt hinném, hogy 9-7:1-es dugattyúim vannak.  Cheesy Grin
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5830 Dátum: 2013. december 17. 16:47:56 pm »

Köszi! meglesem a két dugómat öntvényszámát, most már van min elindulnom Smiley
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
c_sonty

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Válasz #5831 Dátum: 2013. december 17. 22:19:30 pm »

A kolbenschmidt adja a nagyobb cr-t, szerintem. Mondjuk nem tudom, hogy mahle is volt e olyan.
Naplózva
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5832 Dátum: 2013. december 21. 18:34:47 pm »

Difihez nyomaték értékek kellenének, tányérkerék lehúzáshoz és kúpkerék lehúzáshoz.
Köszönöm előre! Smiley
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
tucsok54

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8



« Válasz #5833 Dátum: 2014. január 04. 22:45:02 pm »

Sziasztok E28 ba valószínűleg kéne egy új motor vagy felújítás, szerintetek mi legyen? Később amúgy is raktam volna egy nagyobb motort viszont papíroztatni is szeretném 30i vagy 35i 12v be mi mennyi hogy?
Naplózva
Feco01

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 157



« Válasz #5834 Dátum: 2014. január 06. 22:18:04 pm »

Sziasztok!

E28 első tornyok környékén kellene némi lemezmunkát csinálni, de az alv@zsz@m miatt kicsit aggódok.
Már a legutóbbi vizsgán sem dicsérték agyon az olvashatóságát.

Mit lehet csinálni hivatalosan, hogy ne kelljen újrapapírozni új alv@zsz@m miatt?
Pl.: javítás előtt vmi igazolás kérni, hogy ez tényleg az ami. Aztán javítás után újra bemutatni.

Köszi:
F.
« Utoljára szerkesztve: 2014. január 07. 22:05:27 pm írta Feco01 » Naplózva
krivikri

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 701



« Válasz #5835 Dátum: 2014. január 11. 10:39:26 am »

Sziasztok!
Szolnok környékén valaki tud esetleg normális szerelőt aki ért is a kocsikhoz?
Köszi
Krisz
Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #5836 Dátum: 2014. január 11. 11:58:12 am »

Sziasztok!
Szolnok környékén valaki tud esetleg normális szerelőt aki ért is a kocsikhoz?
Köszi
Krisz

sajnos nemtudok ,de egy kis tapasztalatot atadnek...

a joo szerelo ismervei.:
-nincs ra panasz
-pontos
-nem lehuuzos
-nem varialos
-szakszeru,preciz
-lelkes
-nemvalogat
-nemkaromkodik
-nem szidja a telefont
-munkalapot vezet
-nemfelejt el dolgokat
-turelmes
-preciz
-talalekony
-van humorerzeke
-tud banni az ugyfelekkel
-talalekony


biztos van maas is....persze az sem mindegy mi fontos az ugyfelnek..
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5837 Dátum: 2014. január 11. 15:15:45 pm »

Duplán találékony? Cheesy És káromkodik. Ha nem káromkodik, akkor nem éli bele magát a szerelésbe. Élje bele magát! Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2014. január 11. 20:02:40 pm írta collins » Naplózva

Főmordor.
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #5838 Dátum: 2014. január 11. 18:34:16 pm »

Ja igen, és fillérekért is dolgozik...  Cheesy

Ilyen szerelő nincs, vagy magad javítod az autódat, vagy megfizeted az álomszerelőt, de az minimum 25 ezres óradíj.
Naplózva

1985 E28 530i
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5839 Dátum: 2014. január 11. 18:43:46 pm »

Olcsón, jót, gyorsan.

A 3-ból válassz kettőt.  Cheesy Wink
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #5840 Dátum: 2014. január 11. 23:00:37 pm »

sajnos nemtudok ,de egy kis tapasztalatot atadnek...

Ha már így rámismertél....  Cool

a joo szerelo ismervei.:
-nincs ra panasz
még senki sem mert panaszkodni,nyilván mert jól dolgozom  knuppel2
-pontos
és tudja,és tudja,és tudja!valóban,sosem ütök mellé a tízkilással...  904
-nem lehuuzos
Na,ne személyeskedjünk,egy M52 szelphézag állítás komoly meló,800€ nem volt sok érte  139
-nem varialos
Nem bizony,fél évet vártam a megfelelő szűrőfedél letekerő cuccra,nem variáltam szét a fejem
-szakszeru,preciz
Nincs is mit ragozni,plusz még pedáns,rendmániás  Cool  Roll Eyes  szemuveg
-lelkes
Igen,főleg 1 családi pizza után,csak úgy dübörög bennem a munkakedv,jobb ha nem is kön senki a közelembe,mert elsodrom a menetszéllel  Cheesy  621
-nemvalogat
De nem ám,az M30-ból,M70-ből,meg a még sor6-os S-ekből bármit meg lehet építeni,a többi kit érdekel,nem?
-nemkaromkodik
Néha keltául,az is számít?  762
-nem szidja a telefont
Mi az a telefon?  44 1084
-munkalapot vezet
Az üres pizzás dobozokra írt angol nyelvű "bad language"-k Borsodban simán elmennek munkalapként.  1001 1057
-nemfelejt el dolgokat
Milyen dolgokat?  crazy2
-turelmes
Ja,mindig megvárom mire összeszereli Johny Boo Boo a reduktor a palackkal,sosem vágtam még szét semmit e művelet előtt. 1335 Smileszerel
-preciz
Az nem kifejezés,lásd a vízlehúzó gumik mellől ki gőzborotvázott moha,és az ezt(is) túlélő,tükörlakó pók esetét. szemuveg 904
-talalekony
Na ugye,olyan nincs,hogy a ládába ne találnék egy mégegy uccsó 6-os alátétet! 1228
-van humorerzeke
Ezt döntsétek el ti.  crazy2  Cheesy
-tud banni az ugyfelekkel
Hja,valami rejtéjes okból kifolyólag,nekem sosem szólnak pl. a repcsin,amíg beszálláskor szépen nekivetkőzök a sorok között,majd már éppen leülve a fejemhez kapok,hogy az újság fent maradt a szatyorban,azt is kiveszem,majd a vizet,másik újságot,stb,80-100 utas türelmesen várakozik mögöttem,valószínűleg a sármom miatt. 253 295 sm62
-talalekony
Ez már volt,de ugyanúgy megy a 8-as anyákkal is,kifogyhatatlan az "utolsó 8-as anya" készletem.


biztos van maas is....persze az sem mindegy mi fontos az ugyfelnek..

Igen,még mindezek mellet,egy élmény velem találkozni,kommunikálni,sőt,még szép is vagyok!  1075

 350 2funny 99 79
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #5841 Dátum: 2014. január 12. 06:51:12 am »

Kezdünk erősen elkanyarodni a topic eredeti témájától...   sm_69
Naplózva
Zsombor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



« Válasz #5842 Dátum: 2014. január 13. 12:19:17 pm »

Üdv!

Megbízható információra lenne szükségem a következőhöz. Egy m30b35öt szeretnék értelmes árkategórián belül felhúzni. Ezzel kapcsolatban kérdezném, hogy milyen dugattyúval  lehet a ccm-t növelni, mennyire lehet a hengerfejet bántani nagyobb sűrítés céljából, stb... Köszönöm!
Naplózva
M5swap

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1051


« Válasz #5843 Dátum: 2014. január 13. 20:20:36 pm »

Szerintem "kívülről" kezd, bár nálam fognak mások sokkal okosabbat mondani. Pl. egy hengerenkénti leömlővel, és egy hozzávaló, megfelelő kipufogó rendszerrel. esetleg direktszűrő - van aki favorizálja, van aki nem, szerintem motor típustól is függ, hogy szereti-e; nem tudom, hogy az M30 "mit szól hozzá". Ha a motorba jobban belenyúlnál, érdemesebb (kevésbé költségesebb) egy komplett nagyobb motort venni... Szerintem.

Üdv!

Megbízható információra lenne szükségem a következőhöz. Egy m30b35öt szeretnék értelmes árkategórián belül felhúzni. Ezzel kapcsolatban kérdezném, hogy milyen dugattyúval  lehet a ccm-t növelni, mennyire lehet a hengerfejet bántani nagyobb sűrítés céljából, stb... Köszönöm!
Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #5844 Dátum: 2014. január 14. 22:17:36 pm »

Üdv!

Megbízható információra lenne szükségem a következőhöz. Egy m30b35öt szeretnék értelmes árkategórián belül felhúzni. Ezzel kapcsolatban kérdezném, hogy milyen dugattyúval  lehet a ccm-t növelni, mennyire lehet a hengerfejet bántani nagyobb sűrítés céljából, stb... Köszönöm!


azt is erdemes volna tudni hogy mire is akarod pontosan hasznalni,mert nem mindeggy hogy mit miert mennyibol kell-lehet megcsinalni...

kerdesedre ,:cm3 novelo tenyezok
-nagyobb atmero
-hosszabb loket

a hengerfelyet ecceruen le kell siikolni amiiig engedi a szelep...DE utanna nagyon nem mindegy mijen dugot raksz bele..
 tovabbi +LE
-turbo
-kompresszor
-preciz motorbelso
-preciz kipufogo 


egyebbkent legolcsobb tunning a nagyobb cm3...vagy rovidebb attetel....jjja a konnyites sem elhanyagolhato
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
richiem

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414



« Válasz #5845 Dátum: 2014. január 15. 20:52:09 pm »

Sziasztok

Tudna abban segiteni vki, hogy mekkora az e21 agymerete....szelesito pogi miatt kene

Koszi

R
Naplózva
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5846 Dátum: 2014. január 15. 21:22:37 pm »

Sziasztok,
E21 Sofica és Behr fűtésbox radiátora megegyezik?
Köszi előre! 
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
krivikri

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 701



« Válasz #5847 Dátum: 2014. január 18. 18:06:08 pm »

Sziasztok!
E12-be be lehet építeni e28 komplett motort váltót?
Köszi
Krisz
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #5848 Dátum: 2014. január 18. 20:14:58 pm »

Igen.
Naplózva

1985 E28 530i
szamitogepandris

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 524



« Válasz #5849 Dátum: 2014. január 21. 10:39:11 am »

Üdv Urak!

Némi segítség kellene illetve tapasztalati tanácsok.

Adott egy e46 330cd coupe 2003/11. havi
Szívósorban lévő pillangó probléma a kérdés?
177ekm volt cserélve most 277ekm van benne lassan csere érett lenne de elég húzós az ára...
Az volna a kérdés hogy kibír e még 15-20ekm et vagy 100ekm illik cserélni?(nekem 150ekm mondtak hogy addig bírja )A másik lehetőség amit a totalcaron is írtak hogy eltávolítjuk.
Kérdés hogy így okozunk e károsodás bármiben is? Olvasgattam utána de nem egyértelmű! (emisszió,motorfék???,fogysztás)
Valaki szedte ezt már ki a sajátjából?

köszi
Naplózva
Oldalak: 1 ... 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 [195] 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!