CápaBMW fórum
2024. március 28. 14:23:09 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 [205] 206 207 208 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2673303 alkalommal)
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #6120 Dátum: 2015. január 11. 22:27:02 pm »

Így van, ez rövidebb váltó, mint a "toldatos" 5 gang. Pl. Collinsnak is ilyenje van.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #6121 Dátum: 2015. január 11. 22:57:11 pm »

Bob!

Ha a harangon lévő számokat és adatokat elküldöd a getragnak akkor megírják pontosan,hogy milyen váltó ez!

mi is Trabencével jártunk már így, hogy nem tudtuk milyen...leírta nekik Bence és elég hamar jött a válasz is!!
Szerintem ennyit megér...
Naplózva

steffe
nortem

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 429



« Válasz #6122 Dátum: 2015. január 12. 20:49:44 pm »

Sziasztok.

Valaki tudja, hogy 1980-as E12 520/6 kormányműjébe ( manuális ) mennyi olajat kell önteni?  1487
Naplózva
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #6123 Dátum: 2015. január 12. 21:24:09 pm »

Sziasztok!

Adott egy VDO olajnyomás óra, nincsen meg a jeladója. Kérdésem csak a saját jeladójával kelthető életre vagy bármely pl. Lada jeladóval is működne?
Ugyanez hőfokmutatóra is.

Köszi:)
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #6124 Dátum: 2015. január 13. 06:22:37 am »

Az olajnyomásóra csak a sajátjával... a lada jeladó pont fordítva működik, a hőfokmérőt nem tudom
Naplózva
lowlygentleman

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


« Válasz #6125 Dátum: 2015. január 19. 11:23:16 am »

Sziasztok!

Szeretnék információt kérni 524td vonatkozásában az alábbiakról:
-van infótok az elektromos motor előmelegítő cuccról, képen a légszűrő mellett a csatija(https://www.google.hu/search?q=bmw+e28+engine+block+heater+with+included+power+cord&newwindow=1&espv=2&biw=1366&bih=667&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=a9e8VOz2CsLtaujjAQ&ved=0CAgQ_AUoAQ#imgdii=_&imgrc=T7e4P3Fe901wmM%253A%3B6Nt-i1N00agVjM%3Bhttp%253A%252F%252Fgermancarsforsaleblog.com%252Fwp-content%252Fuploads%252F2014%252F10%252F57-529.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fgermancarsforsaleblog.com%252F1984-bmw-524td%252F%3B570%3B428)
-valamint dízel tempomat bekötésről, elhelyezéséről
-VDO Tempostatról bámilyen elérhető infótok van?
Naplózva
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #6126 Dátum: 2015. január 21. 11:16:41 am »

Sziasztok!
Van arra ötletetek, hogy az E23 motorháztető kitámasztó teleszkópot mivel lehetne helyettesíteni?
A gyári, nem olcsó....Sad

Köszi, Árpi
Naplózva
Niki
Vendég
« Válasz #6127 Dátum: 2015. január 21. 13:01:26 pm »

Sziasztok!
Van arra ötletetek, hogy az E23 motorháztető kitámasztó teleszkópot mivel lehetne helyettesíteni?
A gyári, nem olcsó....Sad

Köszi, Árpi

Sajnos az off hátsó teleszkópjai rosszak... nekem azt mondták, hogy ahol felújítják a lengéscsillapítókat a legtöbbel tudnak mit kezdeni, még ha préseltek is. Nem tudom, mennyire megoldható tényleg...  huh
Naplózva
szamitogepandris

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 524



« Válasz #6128 Dátum: 2015. január 21. 13:24:49 pm »

itt próbáld meg!

http://www.rpvtechnik.hu/

e30 sportülés teleszkópoknál felét mondták mint a bmw!


Sziasztok!
Van arra ötletetek, hogy az E23 motorháztető kitámasztó teleszkópot mivel lehetne helyettesíteni?
A gyári, nem olcsó....Sad

Köszi, Árpi
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #6129 Dátum: 2015. január 21. 17:06:28 pm »

Sajnos az off hátsó teleszkópjai rosszak... nekem azt mondták, hogy ahol felújítják a lengéscsillapítókat a legtöbbel tudnak mit kezdeni, még ha préseltek is. Nem tudom, mennyire megoldható tényleg...  huh

Semennyire. A gáztöltetet nem tudják visszapótolni bele. Ugyanezen okból nem tudják a gázos lengéscsillapítókat sem felújítani, illetve max sima olajosra.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #6130 Dátum: 2015. január 21. 17:54:29 pm »

Golf I csomi teleszkóp. Csak a leggyengébb töltetűt válaszd mert egyébként csapódni fog kifelé:)
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #6131 Dátum: 2015. január 21. 17:57:16 pm »

Semennyire. A gáztöltetet nem tudják visszapótolni bele. Ugyanezen okból nem tudják a gázos lengéscsillapítókat sem felújítani, illetve max sima olajosra.

Miért, Katonáék Dömsödön mi a frászt csinálnak, ha nem gázost?
Ráadásul legtöbbször jobb lesz mint a gyári.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #6132 Dátum: 2015. január 21. 17:59:52 pm »

5400 Ft az Unixnál minden kedvezmény nélkül...
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
nortem

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 429



« Válasz #6133 Dátum: 2015. január 21. 19:39:01 pm »

Ezek szerint, akkor senki nem tudja a választ, hogy 1980-as E12 520/6 manuális kormányműjébe mennyi és milyen olajat kell önteni!!!!!!?HuhHuh 
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #6134 Dátum: 2015. január 21. 19:41:52 pm »

Miért, Katonáék Dömsödön mi a frászt csinálnak, ha nem gázost?
Ráadásul legtöbbször jobb lesz mint a gyári.

A Katona megvette a gépet, amivel fel lehet tölteni gázzal a gátlót, de az összes többi lengéscsillapítósnál nem tudják megcsinálni. Egyébként a Katona meg nem hiszem hogy foglalkozik géptető és hasonló gázteleszkópokkal.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Niki
Vendég
« Válasz #6135 Dátum: 2015. január 21. 20:10:48 pm »

Ha tudok unix kedvezménnyel szólj  Smiley  sm_68
« Utoljára szerkesztve: 2015. január 21. 20:45:15 pm írta Niki » Naplózva
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #6136 Dátum: 2015. január 21. 20:37:36 pm »

5400 Ft az Unixnál minden kedvezmény nélkül...


Köszönöm, kirendelek egyet !
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5165



« Válasz #6137 Dátum: 2015. január 21. 20:52:50 pm »

Ezek szerint, akkor senki nem tudja a választ, hogy 1980-as E12 520/6 manuális kormányműjébe mennyi és milyen olajat kell önteni!!!!!!?HuhHuh 

Én még nem láttam szervómentes kormányművet, de gyanítom, hogy hasonló módon működik, mint egy kéziváltó vagy egy difi. Van egy leeresztőcsavarja alul, illetve egy betöltőcsavarja, ami egyben a felső szintjelzője.  Roll Eyes

A megfelelő olaj kiválasztása pedig a gépkönyv vagy az internet segítségével hamar megvan. Gondolom az E12-nél korábbi BMW-knél nem volt szervó (02 és társai) így egy olajválasztóban rákeresve releváns találat lesz...

Ezek a tippjeim.
Naplózva

1985 E28 530i
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #6138 Dátum: 2015. január 21. 21:28:33 pm »

Én még nem láttam szervómentes kormányművet, de gyanítom, hogy hasonló módon működik, mint egy kéziváltó vagy egy difi. Van egy leeresztőcsavarja alul, illetve egy betöltőcsavarja, ami egyben a felső szintjelzője.  Roll Eyes

A megfelelő olaj kiválasztása pedig a gépkönyv vagy az internet segítségével hamar megvan. Gondolom az E12-nél korábbi BMW-knél nem volt szervó (02 és társai) így egy olajválasztóban rákeresve releváns találat lesz...

Ezek a tippjeim.

A Motul katalógus ezt írja:
Feltöltési mennyiség   :   Kenőanyag-kapacitás 0,375 liter
 
Használat   :   Normál igénybevétel
Termékek   :   90 PA (éves)
Naplózva
fura

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305678912


« Válasz #6139 Dátum: 2015. január 22. 13:01:12 pm »

sziasztok e46 m4319b.váltohiba.a gond az hogy ha áll az auto nem tudok 1-est rakni.pl piros lámánál,vadászok valamilyen sebességet amit bevesz,utána már tudok 1 et rakni,ha vissza engedem a kuplungot és ujra benyomom megint nem tudom egybe rakni.2 tömegü is van bent.a kuplung kiemel rendesen.hátha valaki tudja a megoldást.elöre is thx
Naplózva

06305678912
ujjtibor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 378



« Válasz #6140 Dátum: 2015. január 22. 13:58:16 pm »

A nem megfelelő olajminőség is okoz ilyen gondot. Én először ott kereskednék.
Naplózva

06-30-499-20-10
E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
ujjtibor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 378



« Válasz #6141 Dátum: 2015. január 22. 14:03:08 pm »

Ezek szerint, akkor senki nem tudja a választ, hogy 1980-as E12 520/6 manuális kormányműjébe mennyi és milyen olajat kell önteni!!!!!!?HuhHuh  

A kormánymü tetején az állító csavar mellett található egy piros vagy narancs szímü műanyag dugó. Azt kivéve kell feltölteni. Amint színel az olaj a betöltő nyílás aljával akkor biztos, hogy megfelelő a szint. Én legalább is így szoktam feltölteni. Smiley
 Pontos mennyiséget én nem tudok mondani. undecided Én a Shell Spirax 80, váltóba való olaját szoktam használni.
« Utoljára szerkesztve: 2015. január 22. 14:13:47 pm írta ujjtibor » Naplózva

06-30-499-20-10
E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
fura

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305678912


« Válasz #6142 Dátum: 2015. január 22. 17:05:07 pm »

a váltoba az olajat is lecseréltük,elötte is ez volt a baja+szerkezet tárcsa csapágyat is
Naplózva

06305678912
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5165



« Válasz #6143 Dátum: 2015. január 22. 19:29:03 pm »

A nem megfelelő olajminőség is okoz ilyen gondot. Én először ott kereskednék.

Nekem amíg lógott a váltókissza az E28-on, csinált ilyeneket...
Naplózva

1985 E28 530i
nortem

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 429



« Válasz #6144 Dátum: 2015. január 23. 09:00:24 am »

sziasztok e46 m4319b.váltohiba.a gond az hogy ha áll az auto nem tudok 1-est rakni.pl piros lámánál,vadászok valamilyen sebességet amit bevesz,utána már tudok 1 et rakni,ha vissza engedem a kuplungot és ujra benyomom megint nem tudom egybe rakni.2 tömegü is van bent.a kuplung kiemel rendesen.hátha valaki tudja a megoldást.elöre is thx

Nekem az olajpótlás nem oldotta meg a problémát. Az enyém mivel az előző tulaja sokat erőltette 1-be szinkrongyűrűs lett. Ezt úgy tudod legegyszerűbben megnézni, hogy leereszted a váltóból az olajat egy tiszta edénybe. Normál 75W90 váltó olajnál ha szinkrongyűrűs, akkor gyönyörű szépen láthatod majd benne az elkopott gyűrű darabjait rézpor formájában.
Naplózva
nortem

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 429



« Válasz #6145 Dátum: 2015. január 23. 09:03:37 am »

A Motul katalógus ezt írja:
Feltöltési mennyiség   :   Kenőanyag-kapacitás 0,375 liter
 
Használat   :   Normál igénybevétel
Termékek   :   90 PA (éves)

Az olajtípust gépkönyvbe megtaláltam, csak sajna a mennyiséget nem ( nem akartam túltölteni, nehogy baja legyen ). Köszi az infót   409
Naplózva
fura

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305678912


« Válasz #6146 Dátum: 2015. január 23. 09:12:03 am »

Nekem az olajpótlás nem oldotta meg a problémát. Az enyém mivel az előző tulaja sokat erőltette 1-be szinkrongyűrűs lett. Ezt úgy tudod legegyszerűbben megnézni, hogy leereszted a váltóból az olajat egy tiszta edénybe. Normál 75W90 váltó olajnál ha szinkrongyűrűs, akkor gyönyörű szépen láthatod majd benne az elkopott gyűrű darabjait rézpor formájában.  ott a pont...volt a dugoban rézpor... a kulissza rendben van még a hátso szilentet is kicseréltük
Naplózva

06305678912
petrasdani

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201



WWW
« Válasz #6147 Dátum: 2015. január 23. 17:11:10 pm »

Sziasztok!

E28 M5 toldatból kiszakadt tőcsavart vissza lehet valamivel ragasztani úgy, hogy az első meghúzásnál ne szakadjon ki?  undecided
Naplózva

1986 BMW E28 518i
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #6148 Dátum: 2015. január 23. 17:37:51 pm »

Sziasztok!

E28 M5 toldatból kiszakadt tőcsavart vissza lehet valamivel ragasztani úgy, hogy az első meghúzásnál ne szakadjon ki?  undecided

A Loctite gyárt olyan ragasztót, amivel ki lehet váltani a hegesztést, de nekem vannak kétségeim az ilyen beragasztott tőcsavarok szilárdságával kapcsolatban.
Még a hegesztés sem 100%-os.
Esetleg nézd meg itt:
http://www.loctite.hu/mueanyag-alkatreszek-javitasa-7611.htm
http://www.loctite.hu/loctite-5411.htm?nodeid=8802653962241
Naplózva
Niki
Vendég
« Válasz #6149 Dátum: 2015. január 24. 21:37:46 pm »

A Loctite gyárt olyan ragasztót, amivel ki lehet váltani a hegesztést, de nekem vannak kétségeim az ilyen beragasztott tőcsavarok szilárdságával kapcsolatban.
Még a hegesztés sem 100%-os.
Esetleg nézd meg itt:
http://www.loctite.hu/mueanyag-alkatreszek-javitasa-7611.htm
http://www.loctite.hu/loctite-5411.htm?nodeid=8802653962241

Loctitenak van olyan ragasztója, amivel az autószerelő barátom, a 6-os váltókat javítja... melyeknek az egyik gyűrűt vagy miét kilövi ha kopik, és a harang belseje olyan vékony hogy kitörik.... azzal ragasztja vissza a darabot. Az első felújított váltóban, már van 250 ezer, és 5 év... szerintem jól hangzik!?

Nekem a frissen összerakott motor kilőtte a gyertyát, az új gazdinál az új gyertyával ez a ragasztás teljesít már 3 éve... pedig a hf-nek van hője  Shocked
Naplózva
Oldalak: 1 ... 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 [205] 206 207 208 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!