| 
			| 
					
						| Gisti 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4241
								
								 | 
								|  | « Válasz #540 Dátum: 2010. március 15. 20:06:41 pm » |  | 
 
 Haza kerültünk: |  
						| 
								| 
 |  
								|  |  Naplózva | 
 
 +36/70/77-97-815E23 745i
 E39 525d touring
 E46 320 Ci
 Triumph Herald 13/60
 Yamaha Fj 1200
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Gisti 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4241
								
								 | 
								|  | « Válasz #541 Dátum: 2010. március 15. 20:07:50 pm » |  | 
 
 Ki tudja mi ez? |  
						| 
 +36/70/77-97-815E23 745i
 E39 525d touring
 E46 320 Ci
 Triumph Herald 13/60
 Yamaha Fj 1200
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Lázadó  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5712
								
								 | 
								|  | « Válasz #542 Dátum: 2010. március 15. 20:15:49 pm » |  | 
 
 Haza kerültünk:
 A borotválkozótükör meglett:  )Cííípek!   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12-518;E23-728i;Trafi 601S |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Lázadó  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5712
								
								 | 
								|  | « Válasz #543 Dátum: 2010. március 15. 20:16:14 pm » |  | 
 
 Ki tudja mi ez?
 Olyan műszercsoportnak nézném elsőre:  ) |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12-518;E23-728i;Trafi 601S |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Gisti 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4241
								
								 | 
								|  | « Válasz #544 Dátum: 2010. március 15. 20:17:22 pm » |  | 
 
 Örülök is neki.Persze műszercsoport de milyen kocsié?
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 +36/70/77-97-815E23 745i
 E39 525d touring
 E46 320 Ci
 Triumph Herald 13/60
 Yamaha Fj 1200
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| kopasz 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1296
								
								 
								"Ragadozó"
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #545 Dátum: 2010. március 15. 20:18:37 pm » |  | 
 
 bmw?   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Gisti 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4241
								
								 | 
								|  | « Válasz #546 Dátum: 2010. március 15. 20:19:31 pm » |  | 
 
 Langyos..     |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 +36/70/77-97-815E23 745i
 E39 525d touring
 E46 320 Ci
 Triumph Herald 13/60
 Yamaha Fj 1200
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| THT 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 569
								
								 | 
								|  | « Válasz #547 Dátum: 2010. március 15. 20:21:52 pm » |  | 
 
 E9 ?? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 1973 E12 M10B20 automatic |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Gisti 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4241
								
								 | 
								|  | « Válasz #548 Dátum: 2010. március 15. 20:35:31 pm » |  | 
 
 Ott a pont! Ez lesz a következő munkám...     |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 +36/70/77-97-815E23 745i
 E39 525d touring
 E46 320 Ci
 Triumph Herald 13/60
 Yamaha Fj 1200
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| THT 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 569
								
								 | 
								|  | « Válasz #549 Dátum: 2010. március 15. 20:42:10 pm » |  | 
 
 Nagyszerű!   Garázst neki!  Megvan már köré az autó is? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 1973 E12 M10B20 automatic |  |  | 
	| 
			| 
					
						| BMWWWW 
								Kicsi Én 
								Moderátor
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2325
								
								 
								Öreg járgány szivatóval indul
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #550 Dátum: 2010. március 15. 20:45:03 pm » |  | 
 
 Ott a pont! Ez lesz a következő munkám...    Pedig be akartam éppen nyögni, hogy E3, és hogy van itthon 2 is. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 pannon 9341256Ezen hívj ha mersz!!!
 
 Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| kopasz 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1296
								
								 
								"Ragadozó"
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #551 Dátum: 2010. március 15. 20:48:02 pm » |  | 
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #552 Dátum: 2010. március 15. 20:48:45 pm » |  | 
 
 Azért a garázst 7 lakat alatt őrizd!      |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| THT 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 569
								
								 | 
								|  | « Válasz #553 Dátum: 2010. március 15. 21:13:18 pm » |  | 
 
 Egyébként műszeregységem már nekem is van   Mér csak autót kéne köré szerezni....  ideális lenne egy első szériás 6 hengeres E21, de ha e12 jönne.... hát akkor az lenne. |  
						| 
 1973 E12 M10B20 automatic |  |  | 
	| 
			| 
					
						| BMWWWW 
								Kicsi Én 
								Moderátor
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2325
								
								 
								Öreg járgány szivatóval indul
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #554 Dátum: 2010. március 15. 22:46:55 pm » |  | 
 
 Egyébként műszeregységem már nekem is van   Mér csak autót kéne köré szerezni....  ideális lenne egy első szériás 6 hengeres E21, de ha e12 jönne.... hát akkor az lenne.E3-at nem akarsz? Van itt az óracsoporthoz két egybe autó is! |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 pannon 9341256Ezen hívj ha mersz!!!
 
 Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| THT 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 569
								
								 | 
								|  | « Válasz #555 Dátum: 2010. március 16. 06:02:28 am » |  | 
 
 Áhh ahoz nem köt semmi, meg az E21, E12 őt azért szegről végről ismerem, látom esélyét a rendbehozásának, az E3 nekem nem hiszem hogy menne, nem tudok róla semmit. Egyébként te most merre vagy? Ahol régen, a BMW logós fehér kapu mogott?
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 1973 E12 M10B20 automatic |  |  | 
	| 
			| 
					
						| toi 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1379
								
								 
								Alpina fan
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #556 Dátum: 2010. március 16. 07:56:38 am » |  | 
 
 E3-at nem akarsz?
 Van itt az óracsoporthoz két egybe autó is!
 
 Ja ja érdemes velük foglalkozni,jó áll. vannak    |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 750ia |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TraBence 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4521
								
								 
								+36 30 370 85 77
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #557 Dátum: 2010. március 16. 08:12:41 am » |  | 
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Bence |  |  | 
	| 
			| 
					
						| BMWWWW 
								Kicsi Én 
								Moderátor
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2325
								
								 
								Öreg járgány szivatóval indul
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #558 Dátum: 2010. március 16. 08:36:10 am » |  | 
 
 Áhh ahoz nem köt semmi, meg az E21, E12 őt azért szegről végről ismerem, látom esélyét a rendbehozásának, az E3 nekem nem hiszem hogy menne, nem tudok róla semmit. Egyébként te most merre vagy? Ahol régen, a BMW logós fehér kapu mogott?
 
 Pár kilométerrel odébb költöztem, Érden vagyok a temetőnél. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 pannon 9341256Ezen hívj ha mersz!!!
 
 Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| toi 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1379
								
								 
								Alpina fan
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #559 Dátum: 2010. március 16. 08:44:40 am » |  | 
 
 Soha jobb bőrben    |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 750ia |  |  | 
	| 
			| 
					
						| fblacka 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 705
								
								 
								ejtsd: efbélacka
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #560 Dátum: 2010. március 18. 02:51:09 am » |  | 
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| VA E21 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #561 Dátum: 2010. március 18. 04:13:30 am » |  | 
 
 Uhh.. kár, hogy nem lett befejezve. Elmebeteg egy gép lenne.  A V10 E30 as építést juttatja eszembe.
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| M.Norbi 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #562 Dátum: 2010. március 18. 10:04:38 am » |  | 
 
 Üdv. az uraknak szeretnék kérdezni m10 vagy m20 és miért? Sok hozzáértőnek 4 hengerese van. A 6os pénznyelő vagy más az oka? Előre is köszönöm. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TraBence 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4521
								
								 
								+36 30 370 85 77
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #563 Dátum: 2010. március 18. 10:32:06 am » |  | 
 
 Hali! több kérdéstől függ a dolog. 1. E21 vagy E28? 2. mi a cél a kocsival?  3. neked melyik a szmpi   Aztán jöhet a további hogy ha pl M10 akkor karbis vagy K-jet, esetleg L-jetes átépített... Ha M20 akkor az is lehet Karbi, K-jet, L-jet, Motronic (Aztán még ott a motronicon belül Etácska   ) Ez mind nagyban függ hogy a kocsi napi használatú lenne-e vagy csak 2. autó vagy csak esetleg taálkozóra csak szép időben elővett 3. 4. kocsi |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Bence |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #564 Dátum: 2010. március 18. 11:28:06 am » |  | 
 
 Üdv. az uraknak szeretnék kérdezni m10 vagy m20 és miért? Sok hozzáértőnek 4 hengerese van. A 6os pénznyelő vagy más az oka? Előre is köszönöm.
 Mindegyik ugyanolyan strapabíró (kivéve, ha Indy kezébe kerül    ), egyszerűen azért van több m10-es E21, mert a 6 hengeresek ritkábbak. Én a 6 hengert preferálom a hangja miatt.    |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| M.Norbi 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #565 Dátum: 2010. március 18. 12:13:16 pm » |  | 
 
 E 21 nem mennék vele sok km-t de mindennapi használatra alkalmas autót szeretnék.   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TraBence 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4521
								
								 
								+36 30 370 85 77
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #566 Dátum: 2010. március 18. 12:42:14 pm » |  | 
 
 Akkor én saját tapasztalataim alapján a 318i-t ajánlom (M10 4 henger). azért van már kis erő is ha pedig jól be van állítva értelmes a fogyasztása is. Ami fontos hogy a kaszni jó legyen!!!!! minden más olcsón megoldható, de egy rendes lakatolás egy vagyon és utána még a fényezés.Esetleg azt is csinálhatod hogy veszel egy jó kasznijú bármilyen M10es gépet aztán teszel rá HF-et injektorral ami van vagy adódik (K-jet/L-jet).
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Bence |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #567 Dátum: 2010. március 18. 12:42:45 pm » |  | 
 
 Akkor talán egy 318i lenn neked a jobb választás a fogyasztás miatt. Azért ha tudsz, próbálj ki egy 6 hengerest...      |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| M.Norbi 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #568 Dátum: 2010. március 18. 12:50:13 pm » |  | 
 
 Azt hiszem 6henger gyári karbit evtettem a fogyasztás miatt de valójában mennyivel kerül többe egy injektoros 6- os ,egy 4-esnél fogyasztás, meghibásodás, szerviz?       |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #569 Dátum: 2010. március 18. 13:05:11 pm » |  | 
 
 Nem a többe kerülről van szó, hanem arról, hogy a 6 hengeresek, pláne az injektorosak már elég ritkák (323i). Átlehet építeni egyébként szinte bármelyiket injektorosra, legyen az 4 vagy 6 henger. Szerviz szempontból szerintem teljesen mindegy, hogy 4 vagy 6, uyganolyan megbízható mindegyik, ha pedig minden kötél szakad, fillérekért kapsz hozzá komplett mocit.Fogyasztás a K-Jeteseknél azért egyszerűbb, mert ott egyetlen CO csavar van, amit tekergetni lehet, karbit meg nehéz beállítani, hogy jól fogyasszon.
 Városi adatok:
 318i kb 8-10L
 320/6 karbi kb 12-13L (Nekem beállított, rendbetett karbival 12,4 jött ki, csak városra)
 323i szintén kb 12-13L
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	|  |