Bubo E21
Nem elérhető
Hozzászólások: 1628
|
|
« Válasz #1200 Dátum: 2010. július 16. 19:14:18 pm » |
|
Nagyon szép autó. Nézzed Gim! Összeszorul a szívem mikor ránézek, annyira tetszik és nekem nem is volt ilyen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1201 Dátum: 2010. július 16. 19:20:55 pm » |
|
Nekem viszont volt, és ha bele döglök is, de megint lesz!!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins húga
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
|
|
« Válasz #1202 Dátum: 2010. július 16. 19:37:07 pm » |
|
Bár Csikos cikkeire nem sokat adok.
rosszul teszed... de azért lássuk be, a célközönségébe nem tartozol bele!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #1203 Dátum: 2010. július 16. 19:42:28 pm » |
|
rosszul teszed... de azért lássuk be, a célközönségébe nem tartozol bele!
Nem teszem rosszul + nem is akarok beletartozni a célközönségbe. Engem fárasztanak a modoros és közhelyes írásai. Bár már vártam mikor buxxx rá , ha már totalcaros poloban jöttetek talira is
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins húga
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
|
|
« Válasz #1204 Dátum: 2010. július 16. 19:46:39 pm » |
|
Engem fárasztanak a modoros és közhelyes írásai.
buzi winkler alpári stílusú cikkeivel nem is mérhető össze...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #1205 Dátum: 2010. július 16. 19:49:21 pm » |
|
buzi winkler alpári stílusú cikkeivel nem is mérhető össze... 1. Nem buzi 2, Nem is vele hasonlítottam össze 3. Igazad van, (nem kicsit) nem hasonlítható össze
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 16. 20:05:39 pm írta Indy »
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #1206 Dátum: 2010. július 16. 20:01:16 pm » |
|
buzi winkler alpári stílusú cikkeivel nem is mérhető össze... winklert nebuzizdmárle
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #1207 Dátum: 2010. július 16. 20:06:27 pm » |
|
Vitatopic
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #1208 Dátum: 2010. július 16. 20:57:21 pm » |
|
buzi winkler alpári stílusú cikkeivel nem is mérhető össze... Az ki?
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1209 Dátum: 2010. július 16. 23:12:53 pm » |
|
Úgy látom valamilyen státuszvita van kialakulóban, hozok csipszet és kólát. A cikkhez annyit, hogy 1985-ben minden gond nélkül lehetett "ajándékba kapni" nyugati autót. Jó tudom az már a kapitalista rendszer tudatos előkészítése volt.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #1210 Dátum: 2010. július 17. 08:15:13 am » |
|
Ez tökéletesen így van, Aranka egy németországi rokon ajándéka volt, a Merkur intézte a vámolást, és így "csak" 450ezer Ft-ot kellett a megajándékozottnak kinyögnie.
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1211 Dátum: 2010. július 17. 08:55:53 am » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 17. 09:10:26 am írta collins »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1212 Dátum: 2010. július 17. 15:09:53 pm » |
|
ezt autók esetében regadónak nevezik.....
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #1213 Dátum: 2010. július 17. 15:18:37 pm » |
|
Nem, annál is jobb (vagy tán anál is jobb ), az unióban élünk.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #1214 Dátum: 2010. július 17. 20:34:28 pm » |
|
Mondjuk 1985-ben 450.000ft kicsit nagyobb összeg volt, mint ma 700.000
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #1215 Dátum: 2010. július 17. 21:35:18 pm » |
|
Mondjuk 1985-ben 450.000ft kicsit nagyobb összeg volt, mint ma 700.000 Igen, de 1985-ben egy új autóról beszélünk, (450.000Ft), Viszont 2010-ben egy 25 éves kocsiról, (700.000) Ebből az aspektusból milyen?
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #1216 Dátum: 2010. július 17. 21:40:59 pm » |
|
Igen, de 1985-ben egy új autóról beszélünk, (450.000Ft), Viszont 2010-ben egy 25 éves kocsiról, (700.000) Ebből az aspektusból milyen?
A vételárhoz képest százalékos arányban hasonló, nem? Már ha mindkét esetben korrekt állapotú autóról beszélünk, és nem egy roncsról. Nem mintha védeni akarnám a regadót, nekem sem giccsrakétem lenne, ha bármi jöhetne olcsón kintről... Mondjuk így a regadó egy védővám, és engem, meg a hozzám hasonló álmodozókat védi attól, h havonta új projektbe kezdjenek (mondjuk az a pécsi 520i tetszik, de téliautónak? -morális dilemma )
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1217 Dátum: 2010. július 18. 10:13:37 am » |
|
A vételárhoz képest százalékos arányban hasonló, nem? Már ha mindkét esetben korrekt állapotú autóról beszélünk, és nem egy roncsról. Nem mintha védeni akarnám a regadót, nekem sem giccsrakétem lenne, ha bármi jöhetne olcsón kintről... Mondjuk így a regadó egy védővám, és engem, meg a hozzám hasonló álmodozókat védi attól, h havonta új projektbe kezdjenek (mondjuk az a pécsi 520i tetszik, de téliautónak? -morális dilemma ) regadó védővám??? Kicsit alpáribban nevezném, jogtalan haszonnak is titulálnám, ráadásul a szabad áruforgalmat(amire az unio létrejött)gátolja, és semmiféle jogalapja nincs..persze amig lesznek, akik értelmet látnak benne, fenn is fog maradni...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #1218 Dátum: 2010. július 18. 10:20:08 am » |
|
regadó védővám??? Kicsit alpáribban nevezném, jogtalan haszonnak is titulálnám, ráadásul a szabad áruforgalmat(amire az unio létrejött)gátolja, és semmiféle jogalapja nincs..persze amig lesznek, akik értelmet látnak benne, fenn is fog maradni...
Értelmezz: a regadó nekem védővám, ami magamtól óv meg Irónikus megjegyzés volt... Etc. Szerintem senki nem szereti a regadót, aki régebbi, nagymotoros kocsira vágyik, és nem feltétlenül a szűk magyar és túlárazott kínalatból akar választani. Egyébként nevezhetnék környezetvédelmi adónak is, akkor könnyebb lenne indokolni - az 518 kipufogázai kb 100x szennyezőbbek, mint egy mai 90le-s kisautóé. De az M3-as sem sokkal jobb a sima katalizátorával egy mai turbós 300le-s autóhoz képest. A másik probléma, hogy ezeket az öreg autókat (és most nem a cápákra gondolok, hanem mindenféle autóra, ami jönne be) könnyebb lelakni, és csak szemétként gyűlnének itthon. Mondjuk ez igaz az alkatrésznek, bontásra behozott angol autókra is, amik lassan ezres nagyságrendbe jönnek, az mégsem fáj senkinek...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1219 Dátum: 2010. július 18. 10:40:16 am » |
|
Az a baj evvel, ha én egy egyszerű 520/6 E12-t szeretnék megvenni kintről, akkor az a kedvezőnek mondható regadóval is olyan költségre nő, hogy inkább egy itthoni pukkanatot, vagy közepesen lepukkantat csinálok meg magamnak. Mert ugye amit megvennék kintről, arra is értelemszerűen költeni kell, dolgozni kell vele, akkor arra még regadózni is... jó, ott az OT, de tegyük fel,hogy ma megveszem és az autó 1981-es, vagy netán 82-es, 83-as üzembehelyezésű... akkor szopó.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1220 Dátum: 2010. július 18. 10:46:20 am » |
|
Értelmezz: a regadó nekem védővám, ami magamtól óv meg Irónikus megjegyzés volt... Etc. Szerintem senki nem szereti a regadót, aki régebbi, nagymotoros kocsira vágyik, és nem feltétlenül a szűk magyar és túlárazott kínalatból akar választani. Egyébként nevezhetnék környezetvédelmi adónak is, akkor könnyebb lenne indokolni - az 518 kipufogázai kb 100x szennyezőbbek, mint egy mai 90le-s kisautóé. De az M3-as sem sokkal jobb a sima katalizátorával egy mai turbós 300le-s autóhoz képest. A másik probléma, hogy ezeket az öreg autókat (és most nem a cápákra gondolok, hanem mindenféle autóra, ami jönne be) könnyebb lelakni, és csak szemétként gyűlnének itthon. Mondjuk ez igaz az alkatrésznek, bontásra behozott angol autókra is, amik lassan ezres nagyságrendbe jönnek, az mégsem fáj senkinek... ha önmagadtól véd, akkor rendben,én máshogy értettem. a környezetvédelmiben nem értek egyet, az ezüstünk (svájci, EGR szeleppel)tudott olyan zk értéket, ami katalizátorosként is megfelelő lett volna, mége kaphatott zűd matrinyát, mert az benzin, a zkvizsgálatkor ugyan megmérik mindkét hajtóanyag értékeit, mégis a benzinesre adottat kapod..na, vajon miért?És ezeket a regadó nem szűri ki,ez csak egy sarc,hogy vegyél itthon buzukit... most a válság miatt eléggé visszaesett az újautó eladás,majd meglátjuk..engem nem érint,egyelőre úgy se..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1221 Dátum: 2010. július 18. 11:03:06 am » |
|
Az újautó eladás csak a szuzukiknál esett vissza leginkább... A prémium márkákat egyáltalán nem viselte meg a válság.
A zöldkártyát meg úgy kéne, hogy megmérik, a gyárinál rosszabb nem lehetne, de ha meg jobb, akkor kapjon már jobb plakettet...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1222 Dátum: 2010. július 18. 12:43:02 pm » |
|
Az újautó eladás csak a szuzukiknál esett vissza leginkább... A prémium márkákat egyáltalán nem viselte meg a válság.
A zöldkártyát meg úgy kéne, hogy megmérik, a gyárinál rosszabb nem lehetne, de ha meg jobb, akkor kapjon már jobb plakettet...
engem ami újautóból érdekelne, azt nem forgalmazzák..egyelőre csak németországban ha jól tudom.. a zöldkártya igy lenne oké, de nem igy megy, ha jobb,akkor se kapsz jobb matrinyát...az e28-ra akartam katalizátort(nélküle is tudta a szabályzatlan katalizátoros értéket),de akkor se kaptam volna jobb matricát, mert azt csak a szabályzott katalizátoros kapott volna, amire átépiteni értelmetlen az én nézetemben...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #1223 Dátum: 2010. július 18. 13:10:43 pm » |
|
A zöldkártyát meg úgy kéne, hogy megmérik, a gyárinál rosszabb nem lehetne, de ha meg jobb, akkor kapjon már jobb plakettet...
persze, hogy okosba zöld matricás, 2 ütemű munkáswartburgokkal legyen tele a város..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Roland635
Papír ami
Nem elérhető
Hozzászólások: 1213
|
|
« Válasz #1224 Dátum: 2010. július 18. 13:42:12 pm » |
|
persze, hogy okosba zöld matricás, 2 ütemű munkáswartburgokkal legyen tele a város..
Jogos az aggodalom.
|
|
|
Naplózva
|
E24 bedobozolva a szekrény mélyén +36 20 233 63 66 +43 68 8949 51 41 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1225 Dátum: 2010. július 18. 14:26:10 pm » |
|
persze, hogy okosba zöld matricás, 2 ütemű munkáswartburgokkal legyen tele a város..
A csalókat kiszűrni nem lehet... Ígyis biztos van, aki...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1226 Dátum: 2010. július 18. 14:41:32 pm » |
|
persze, hogy okosba zöld matricás, 2 ütemű munkáswartburgokkal legyen tele a város..
Ha már iskolázottnak vallod magad,legalább csinálj is úgy....Számszerűen mennyi munkáswartburg van szerinted pesten?Ebből mennyi az,amennyit érintene a zöld matrica értelme?Ebből vond ki azokat, akik a belső zónában laknak, és az igy kapott szám talán lenne vagy 100...ennél számottevően több a pdtdivgthzj műanyag újkocsi, ami a chiptuning lévén okádja a füstöt, pedig zöldmatricás....valóban a munkáswartburgoktól kell félni környezetszennyezés okán?? egyébként az én példám épp nem a munkáswartburg kategória, mert mért értékek alapján is nagyon jó értékei voltak, csak katalizátorral gondoltam, hogy lecsökkenthető a zöld matricás szintre, viszont számomra érthetetlen okokból nem az érték számit, hanem az elv...erről ennyit. Egyébként nyugodt lehetsz, a legtöbb kétütemű tulaj is tenne rá katalizátort,ha lenne működő, viszont nincs értelmes megoldás.amit reklámoztak, az hidegen nem szűr, csak tömődik, viszont akkor nagyon, és értelmetlen évente kettőt cserélni darabonként kb 40000-ért...persze volt, ami jó volt, és magyar, és mosható, és hidegen is szűrt, és 20000 ft volt, csak ez valakiknek baszta a csőrét, és megszüntették...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1227 Dátum: 2010. július 18. 14:42:54 pm » |
|
A csalókat kiszűrni nem lehet... Ígyis biztos van, aki...
persze, és mindig is lesznek...kötelező nélkül is rengeteg autóst kapnak el(meg amennyit nem),pedig elég régóta kötelező...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #1228 Dátum: 2010. július 18. 15:36:22 pm » |
|
Vonatkoztass el a wartburg márkától, és nézz körül Bp-en. Kiba sok lepukkant szar autó közlekedik az utakon, megbújva a forgalomban. Benzines, dízel, egykutya, okádék füst és szag jön utánuk, katalizátor rég kivágva alóla, rohad, csörög csattog - ezeket kéne szépen kivonatni, vagy rávennia tulajt, h járjon olyan autóval, ami normálisabb állapotban van - el kell fogadni ha csak kisebb/régebbi/olcsóbb autóra telik. A Sierra is egy csótány volt, de legalább a gyári ZK értéket tudta, meg egyben volt a fék-futómű...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1229 Dátum: 2010. július 18. 15:57:21 pm » |
|
Vonatkoztass el a wartburg márkától, és nézz körül Bp-en. Kiba sok lepukkant szar autó közlekedik az utakon, megbújva a forgalomban. Benzines, dízel, egykutya, okádék füst és szag jön utánuk, katalizátor rég kivágva alóla, rohad, csörög csattog - ezeket kéne szépen kivonatni, vagy rávennia tulajt, h járjon olyan autóval, ami normálisabb állapotban van - el kell fogadni ha csak kisebb/régebbi/olcsóbb autóra telik. A Sierra is egy csótány volt, de legalább a gyári ZK értéket tudta, meg egyben volt a fék-futómű...
nem érted...hiába tudja a kocsid a gyári/előirt értéket,mivel öreg, nem kap jó matricát,és esélyed sincs mondjuk a belvárosba, vagy a közelébe bejutni vele..az az én bajom, hogy egy utólagos katalizátorral tteljesithető lenne egy jobb kategória is, de mégse lehet ...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
|