kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #3510 Dátum: 2011. február 15. 14:19:58 pm » |
|
Akkor a miénket biztos nem a BMW, hanem Shang Lee Establishment gyártotta Kínában és Rézműves Rómeó papírozta a BP-i KPM-nél, biztos azért annyira szar. A kettőnk között leírtak különbségeknek áthidalására csak ezt az egyetlen logikus magyarázatot tudom adni.
Mindegy, nem vitatkozom, bárki vezette a fórumról Dénes, Ohnelader, Mitju, BMWDGY, ugyanez a véleménye, mint nekem, a legutóbbi Bogetalin szemléltettem is néhány feles után a dolgokat, sokan megrökönyödtek a minőségi visszalépésen, sőt én is inkább Gagus E38-ában dekkoltam, mert 3 kategóriával igényesebb autó. Augusztus 20-án mentünk Dénessel E39-et venni, az E61-gyel. Az eladó mondta, hogy ilyenben is gondolkodik, odaadtam egy körre, visszajött és megköszönte, hogy megmutattam, soha nem venne ilyet. Mindegy, ha neked megfelel légy boldog vele, nekem ez nem jön be.
Hogy pozitívat is írjak az E61-ről. 400k km után a futómű alkatrészek, az I-drive vezérlője 3-4 db max 5ezer forintos elektronikai kütyü és a Turbót szabályzó motoron kívül minden eredeti gyári. Semmit nem kellett cserélni, úgyhogy nem egy rossz autó, még mindig kategóriákkal jobb, mint az átlagos tömegautók, sőt egy új Suzuki vagy Fabia árával összehasonlítva meg egyenesen főnyeremény. Csak, akinek volt már jó E39 vagy E38 a birtokában annak elsőre feltűnik a változás.
Nem az E38-hoz képest hasonlítgattam, hanem az E28-hoz. Az E38-E39-ek tényleg inkább az új F10-re hajaznak a beltér minőségét illetően.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
BMW Józsi
Nem elérhető
Hozzászólások: 480
BMW Mániás
|
|
« Válasz #3511 Dátum: 2011. február 15. 14:34:07 pm » |
|
Anyagminőségben e23,e32,e38 magasan nívósabb a következő e65 szériához képest is . Úgy a szőnyegek,mint az oszlop takarók, valamint a csomagtér kárpitokhoz viszonyítva. Ok légzsákos az A-oszlop is, de az anyaga + a tetőkárpité is egy rémálom ! A szívem szakadt bele a tapintásukba , / olcsó kisautós design / ja az utastér gagyi világítótesteiről már nem is szólva . A prémium kategória árába ,azért talán megférne a finomabb kelme mint a bőr, velúr,plüss, stb.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3512 Dátum: 2011. február 15. 15:05:15 pm » |
|
Csak, akinek volt már jó E39 vagy E38 a birtokában annak elsőre feltűnik a változás. Na itthon már nem sok mindenkinek lesz ilyen élménye. Amikor vettem az E36-ot, az összes 28-30i-t megnéztem, kasztni mérettől függetlenül (3-5-7), de egyiket sem néztem meg közelről, nem volt érdemes. Dízelek talán még vannak szépek, meg kismotoros E39-ek vagy V12 E38-ak, de normális autó alig-alig. Legközelebb meg akkor veszek autót reményeim szerint, ha az ismerős eladja a faceliftes 330i-t:) évi 10-20,000km-re pazarlás a dízel Bár ha Miki szervíze után hibátlan lesz az E36, akkor nem sürgős a csere.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
|
« Válasz #3513 Dátum: 2011. február 15. 16:30:13 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
Bubo E21
Nem elérhető
Hozzászólások: 1628
|
|
« Válasz #3514 Dátum: 2011. február 15. 16:43:05 pm » |
|
A birtokomban volt valaha, E12,E28,E30,E32,E34,E39, ezen felül a szűk családban van jelenleg is napi használatban E28/egy fél E34/E39/E61, úgyhogy hidd el van összehasonlítási alapom,a mikor kijelentem, hogy az eddig felsorolt modellek közül a belső anyagok tekintetében a leggagyibb az E61.
Konkrétan?
- első ülés kényelmetlen - a hátsó ülés egyenesen kínzókamra - csörgős zörgős műanyag műszerfal, - kopogó kárpitok - primitív és gagyi belső világítás - kemény és kopogó belső gombok - gyorsan kopó gumírozott fogantyúk (mint Passat) - a csomagtérajtót nem minősítem, menj oda, nyisd ki az ablakot, markold meg kívülről a belső kárpitot és próbáld meg tekergetni. Na olyan hangot fogsz hallani, mint soga, az exem apjának van egy 91-es Japán Swiftje, na annak ilyen a csomagtér kárpitja.
- ezen felül sokat ugyanazzal a motorral (25d) 1,5 literrel többet fogyaszt cserébe nem megy
Ja hogy újrahasznosított, hát az engem nem vigasztal.
Kihagytad, hogy a visszapillantóban rohad a tükör.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zsiráf
Nem elérhető
Hozzászólások: 922
|
|
« Válasz #3515 Dátum: 2011. február 15. 18:43:43 pm » |
|
NEKÜNK JÓ, NEKÜNK MEGFELEL, ÉS A SAJÁT VÉLEMÉNYÜNK SZÁMÍT Petyám tudom én hogy nem vagyok BMW guru.De hidd el nekem tüzet oltani a moslékos vödör is jó Opel kérdésben pedig ismered a véleményem,Opelt csak proletároknak csináltak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #3516 Dátum: 2011. február 15. 19:06:01 pm » |
|
Opel kérdésben pedig ismered a véleményem,Opelt csak proletároknak csináltak. mondod ezt úgy, hogy neked is volt
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #3517 Dátum: 2011. február 15. 19:22:11 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3518 Dátum: 2011. február 15. 19:25:38 pm » |
|
miért? jó témában történt egyébként Májki az 5 GT über! egész addig fikáztam, amíg nem volt hozzá szerencsém az ára nagyon sok, de elképesztően jó paripa.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Roland635
Papír ami
Nem elérhető
Hozzászólások: 1213
|
|
« Válasz #3519 Dátum: 2011. február 15. 20:12:44 pm » |
|
miért? jó témában történt egyébként Májki az 5 GT über! egész addig fikáztam, amíg nem volt hozzá szerencsém az ára nagyon sok, de elképesztően jó paripa. És milyen szép
|
|
|
Naplózva
|
E24 bedobozolva a szekrény mélyén +36 20 233 63 66 +43 68 8949 51 41 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3520 Dátum: 2011. február 15. 20:14:46 pm » |
|
a szépség relatív
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Roland635
Papír ami
Nem elérhető
Hozzászólások: 1213
|
|
« Válasz #3521 Dátum: 2011. február 15. 20:27:50 pm » |
|
Kvázimódót is ezzel vigasztalták.
|
|
|
Naplózva
|
E24 bedobozolva a szekrény mélyén +36 20 233 63 66 +43 68 8949 51 41 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3522 Dátum: 2011. február 15. 20:42:31 pm » |
|
nekem tetszik, és kész sok más embernek is akiknek nem tetszik, azoknak tök mindegy, olyan sok nem szaladgál belőle, hogy rontsa az utcaképet
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Zsiráf
Nem elérhető
Hozzászólások: 922
|
|
« Válasz #3523 Dátum: 2011. február 15. 20:58:07 pm » |
|
mondod ezt úgy, hogy neked is volt Na ja,de viszont számomra a C kadetnél befejezte az Opel az autó gyártását.imádom a BMW émet ,viszont egy A Manta még megdobogtatja a szívem. Utána csak proletár autókat,vagyis tucat autókat csinált,de melyik autógyár nem csinálta ezt a utobbi években.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3524 Dátum: 2011. február 15. 21:00:14 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Zsiráf
Nem elérhető
Hozzászólások: 922
|
|
« Válasz #3525 Dátum: 2011. február 15. 21:14:54 pm » |
|
Bocsánat hogy szoltam
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3526 Dátum: 2011. február 15. 21:51:56 pm » |
|
Bocsánat hogy szoltam Hé,nem neked szólt! Magamnak! Most először tanúsítottam önmérsékletet opel vs BMW ügyben. Öregszem!? Hovatovább a gt-t mellet is elsiklottam! Mi jöhet még............?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3527 Dátum: 2011. február 15. 22:30:29 pm » |
|
nekem tetszik, és kész sok más embernek is akiknek nem tetszik, azoknak tök mindegy, olyan sok nem szaladgál belőle, hogy rontsa az utcaképet Ez a szerencse. Annyi autónál sikerült megoldani, hogy ötajtós legyen és formás a 4 ajtóshoz képest is. Pl. a Mazda6, Mondeo, de Avensis, Vectra, sorolhatnám. A GT egy gnóm. Naponta látok a MOM környékén, de ezt nem lehet megszokni. Biztos nagyon jó belülről, mint minden 20 millás autó, de nem hiszem, h ilyen bárki vesz, aki lélekben 60 év alatt van ))
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zsiráf
Nem elérhető
Hozzászólások: 922
|
|
« Válasz #3528 Dátum: 2011. február 15. 22:39:19 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3529 Dátum: 2011. február 16. 09:11:33 am » |
|
Van egy ismerősömnek E39 25d touringja, 100 felett elhúz szépen az E61, viszont nincs pár decinél nagyobb fogyasztáskülönbségünk. Az E39 kicsit könnyebb, ezért eszik valamivel kevesebbet szerintem.
Ja ez tegnap lemaradt. Az E39 touring 50 kg-al nehezebb, mint az E61 legalábbis forgalmi szerint, ehhez képest a fogyasztása 5-8 tartományban, míg az E61 7-9 között van, legalábbis nálam. A 2 autó karaktere teljesen más. Az E39 1800 és 2500 között hátbarúg de 3000 felett semmi erő, míg az E61 egyenletesen húz 4000 ig. Lehet, hogy én vagyok régimódi és ezt szoktam meg, de nekem az előbbi jobban bejön utcai körülmények között. A Végsebességet nem tudom, de most már ki fogom próbálni. Az E39 221km/h.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3530 Dátum: 2011. február 16. 09:13:01 am » |
|
Kihagytad, hogy a visszapillantóban rohad a tükör. Apropó tényleg, A 2004-es E61-ről lerohadt mindkét tükör.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #3532 Dátum: 2011. február 16. 09:56:15 am » |
|
Ja ez tegnap lemaradt. Az E39 touring 50 kg-al nehezebb, mint az E61 legalábbis forgalmi szerint.
Ezt benéztem, tényleg... A 2 autó karaktere teljesen más. Az E39 1800 és 2500 között hátbarúg de 3000 felett semmi erő, míg az E61 egyenletesen húz 4000 ig. Lehet, hogy én vagyok régimódi és ezt szoktam meg, de nekem az előbbi jobban bejön utcai körülmények között. A Végsebességet nem tudom, de most már ki fogom próbálni. Az E39 221km/h. Óra szerint 240-nél áll meg. Gyári adat: 230
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #3533 Dátum: 2011. február 16. 12:16:24 pm » |
|
Az én kocsimé hibátlan, de az angolé is ilyen volt
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #3534 Dátum: 2011. február 16. 12:29:36 pm » |
|
Az én kocsimé hibátlan, de az angolé is ilyen volt Csak arra próbáltam rávilágítani, hogy ez nem típus specifikus probléma.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #3535 Dátum: 2011. február 16. 12:57:11 pm » |
|
Á de fasza végre pezseg a buli Azért azt nem értem hogy a brébe jön az e-36 és asztra majdnem összehasonlítás,mindezt megkoronázva egy e-36 m3-al és annak extra felszereltségével. A másik mit vártok az e-60 akárhanyadiktól,meg a cápa utáni generációktól A mennyiség a minőség rovására megy,elcsépelt de nagyon is igaz. Akkor beszélgessünk a nem kicsit elvakult cápatulajok és azok autóik minőségéről,csak ne azzal kezdjük,de a nejlonok ennyit sem fognak kibírni..........................
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3536 Dátum: 2011. február 16. 16:39:27 pm » |
|
Elővegyünk valami E34 témát is? 524td E28 vs 525TDS E34 vs E39 525d vs E60 525d? )
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3537 Dátum: 2011. február 16. 19:54:03 pm » |
|
Csak arra próbáltam rávilágítani, hogy ez nem típus specifikus probléma. Tény, de míg a 26 éves E28-on zéró, a 17 éves E34-en zéró, a 98-as ex E39-emen zéró, a 2000-es évjáratú E39-en sacc/kb 25% volt berothadva, a 2003-as E39-en épphogy megkapta a szélét az egyiknek, addig a 2004-es E61-en konkrétan nem látni ki. Akárhogy nézzük a minőség visszafejlődése.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #3538 Dátum: 2011. február 16. 23:07:37 pm » |
|
De ami rohad, az valószínűleg '68-as 02 tükörből lett újrahasznosítva, és így már 40 éves...
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #3539 Dátum: 2011. február 17. 00:27:48 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|