CápaBMW fórum
2024. november 27. 20:30:37 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 [155] 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 ... 206   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..  (Megtekintve 3472524 alkalommal)
bob

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1682



« Válasz #4620 Dátum: 2011. december 28. 16:40:22 pm »

THT: eusa_clap

Annyira jól megfogalmaztad, hogy nem is fűzök hozzá semmit, mert tökéletesen helyén van minden szava, teljesen egyetértek!!

De mindjárt jön Indy, és közli, hogy nem érti miért van cápám Grin Tongue
Hát azért, mert az rnie által említett 1 %-ban vagyok az év egy részében, a rohanós, elmebeteg, hétköznapiban pedig a 99 %-ban. Aki szerint pedig a mérnökök nem csináltak "semmit" az elmúlt 20 évben, az végezzen már el egy járműmérnöki szakot, dolgozzon 15 évet konstruktőrként, aztán válaszolja meg újra a kérdést Evil
itt egyszerüen en is beällnek a sorba!
THT 9 eusa_clap
häla magamnak es a kisfelesegemnek nekem van is volt is cäpi is meg van nejlon is de ameg tehetem a cäpik mellett lessz is szar nejlon! Wink
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #4621 Dátum: 2011. december 28. 16:55:09 pm »

Már megint olyan dolgokról vitáztok aminek semmi értelme.
A mostani nylon-k arra valók amire készültek: mindennapi használatra kevés üzemanyag felhasználással és káros anyag kibocsájtással lehetőleg kényelmesen elvigyen A-ból  B-be.
Mindezt kb. 5-6 éves intervallumon belül tudják teljesíteni hiba mentesen.
A cápák pedig még abban a korban készültek amikor számított a tartósság is .
SOHASEM szabad őket összehasonlítani.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
bob

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1682



« Válasz #4622 Dátum: 2011. december 28. 17:02:49 pm »

ez csak  ;)eszmecsere!
Naplózva
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #4623 Dátum: 2011. december 28. 17:05:40 pm »

Azért az X5-ös példa kicsit sántít..................smiley
Vagyis gondolom még ma sem sikeült a BMW-nél a fizika törvényeit megdönteni,még közelíteni sem.................
két év alatt több mint 60000 km.ert mentem a cápámmal ami 26 éves volt.egyszer sem állt meg.Most okos vizpumpa ide vagy oda,én nem erröl beszéltem,hanem arrol hogy kiváncsi leszek majd egy 25 éves X5 re.Tuti nem megy fel a"tükörjégen"Igaz én sem de akkor hol a 25 év technika?
Hasonlitgathaunk orrba szájba de a 20-30 év difka megvan.A cápák elérték ezt a kort,meglátjuk az ujak mit bizonyitanak.
Ne legyen félreértés a mai autok bparkolnak helyetted,a segglukadat is szellöztetik,hogy ne legyen fingszag a kocsiban.Ez rendben s van.MI vanb a lényegi részekkel?amitöl auto az auto?nem az i-drive és tököm tudja mi.......
Ezekben nem nehéz elörelépni.
Nekem 3.5 a motor.Egy 1.8-as a felét fogja enni pályán?Vagy a milliokba kerülö kémia-elektronika ami a szigoru emisszios követelmények miatt kell,ezek nélkül mennyi károanyag jönne ki a motorokbol?Fele?negyede?mert 25 éve fejlesztik?
Szerintem nem.Erre értem a technika fejlödést.Nem nehéz elkápráztatni a techniki kütyükkel az autoban,de ez egyáltalán nem szempont.
Még egy dolog.A legyártott cápák müködö darabszáma nem azért alacsony mert szarok,hanem mert az ujabbak mindig kicsit jobbak,és aki megteheti miért ne vegyen drágábbat ujabbat?
A maiaknak 25 év mulva hány százalékuk marad müködöképes?Nagyjavítás nélkül?HuhHuhHuhHuhHuhHuh?
Arányokat tekintve szerintem sokkal kevesebb,mert az okos vizpumpa cseréje nem fogja megérni az auto árához képest

Ez az én véleményem
Naplózva
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #4624 Dátum: 2011. december 28. 17:06:44 pm »

Már megint olyan dolgokról vitáztok aminek semmi értelme.
A mostani nylon-k arra valók amire készültek: mindennapi használatra kevés üzemanyag felhasználással és káros anyag kibocsájtással lehetőleg kényelmesen elvigyen A-ból  B-be.
Mindezt kb. 5-6 éves intervallumon belül tudják teljesíteni hiba mentesen.
A cápák pedig még abban a korban készültek amikor számított a tartósság is .
SOHASEM szabad őket összehasonlítani.

Így van!!!!!!!!!!!!
Erröl beszéltem végig!Köszönöm
Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #4625 Dátum: 2011. december 28. 17:07:57 pm »

Csak két kérdés: azért rohadt el/esett szét a cápák nagyrésze, mert olyan tartósak?Smiley)) Mikortól számoljuk az 5-6 évre készülő autók korát?Smiley)) Mert az én cápám is majdnem rozsdamentes volt, meg szép állapotú, na de annyit ment huszonév alatt, mint egy 530d 3 év alatt átlagban:) Amikor elkezdtem hétköznapi autóként használni, rohamosan romlott az állapota:( én továbbra sem hiszek abban, hogy a mai autók mindegyike jelentősen kevésbé tartós lenne, mint a régiek. Van kivétel persze, a W124-ek túl fogják élni a W210-eket a korrózió miatt. De pl. a W211 már nem rohad olyan mértékben, addigra megtalálták a környezetbarát ÉS tartós fényezés módját:) A BMW-nél sem látom, hogy melyik 3-as sorozat esik szét gyorsabban, mint a korábbiak, rengeteg E30 van még az utakon, E36-ok, E46-ok is bőven. Az E90-nél sem úgy tűnik, h szétesnek 5 év után. Szar autók, meg olyanok, amik túlfutották az életútjukat vannak, na de az örökkévalóságnak készített cápákból is csak hírmondó akad. A magyar állomány 80%-át már évekkel ezelőtt le kellett volna selejtezni. Jelenleg sem sok értelmes eladó példányt látok...
Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #4626 Dátum: 2011. december 28. 17:10:36 pm »

Bee: 20 éves korukra lesz mindenből bontott az újabb típusokhoz is. Őszintén, hány ember vesz meg mindent GYÁRI ÚJ alkatrészként a cápához? Egy E24-hez pl? Egy karbi többe kerül, mint a legtöbb E28, és szinte mindegyikben kopott, elhasználódott már...
Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #4627 Dátum: 2011. december 28. 17:14:51 pm »

ne vitazzatok Mberek....inkabb csorgassatok a nyalatokat...erre a eves nylon-ra

http://www.mobile24.hu/index.php?pid=details&type=C&search_type=NU&page_number=2&sort_field=price&sort_order=ASCENDING&body_type_mode=all&make0=BMW&model0=all&model_description0=&make1=all&make2=all&year_from=1991-01&year_to=1992-12&mileage_from=all&mileage_to=100000&power_from=all&power_to=all&price_from=all&price_to=all&fuel=all&gearbox_operation=all&damaged_vehicle=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&location_country=all&climate_control=all&seats_count=all&doors_count=all&emission_class=all&advertisement_type=DEALER&date_of_entry=all&usage_type=all&vid=138985461&source=MDE&record_index=37&total=39&tab=pictures&called_from=list
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #4628 Dátum: 2011. december 28. 17:36:16 pm »

tenyleg igaza van mindenkinek.ez a forum ne errol szoljon!!!!!!!
amugy is ez nem most volt tema eloszor itt.
vilagos,hogy a fejlodes nem kompromisszumok nelkuli.elfogadom
remelem nem voltam banto senkivel.ha megis akkor elnezest kerek!

Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4629 Dátum: 2011. december 28. 17:45:03 pm »

Annyit azért én hozzátennék, mindkét tábornak igaza van.
Nyilván a motorblokkok, a hajtáslánc, stb, stb ugyanúgy bírni fogja, mint a cápákban, sőt még jobban! DE! Ott a sok elektronikai bizbasz. Amit egyrészt a vásárlók diktálnak, mert kell nekik, hogy a fűtött-szellőztetett-elektromosan memóriás állítható ülés, aminek az ülőlapja, oldallapja, combtámasza, fejtámlája, gerinctámasza, stbstbstb állítható legyen. És ez csak egy ülés. Ez mind hibalehetőség. Az elektronikákat, NYÁK-okat, amik ezeket vezérlik, súlyosan alulméretezik. Elég, ha csak 1 dolog romlik el évente, amit nem csináltatnak meg, mert lejárt a garancia, drága az alkatrész, eselteg elfogy, nem érz hozzá senki (!), mert csak cserélni tudják, javítani nem, mert kiöntik az egészet műgyantával, stbstbstb. És mint mondottam ez csak egy ülés. Nem beszéltünk még az emissziós normákról, amit szintén ilyen trükközésekkel próbálnak értékeken belül tartani, de meg kell felelnie a vásárlónak is, aki minél kevesebb fogyasztással akar sok lovat... Ott van még a 4 zónás digitklíma, a belsőtérvilágítás, gps, tv, mp3 lejátszó, a műszeregység, bordcomputer, a sok-sok alulméretezett elektronika.
Nem az a kérdés, hogy megélik-e ezek az autók a 20-25 éves kort, hanem mennyi dolog fog bennük működni?
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #4630 Dátum: 2011. december 28. 18:45:36 pm »

Bee:

Ne viccelj, haragról szó sincs csak ütköztetjük az érveinket Smiley

Egyébként erről a vitáról ez jütött eszembe:



 Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #4631 Dátum: 2011. december 28. 20:26:48 pm »

Annyit azért én hozzátennék, mindkét tábornak igaza van.
Nyilván a motorblokkok, a hajtáslánc, stb, stb ugyanúgy bírni fogja, mint a cápákban, sőt még jobban! DE! Ott a sok elektronikai bizbasz. Amit egyrészt a vásárlók diktálnak, mert kell nekik, hogy a fűtött-szellőztetett-elektromosan memóriás állítható ülés, aminek az ülőlapja, oldallapja, combtámasza, fejtámlája, gerinctámasza, stbstbstb állítható legyen. És ez csak egy ülés. Ez mind hibalehetőség. Az elektronikákat, NYÁK-okat, amik ezeket vezérlik, súlyosan alulméretezik. Elég, ha csak 1 dolog romlik el évente, amit nem csináltatnak meg, mert lejárt a garancia, drága az alkatrész, eselteg elfogy, nem érz hozzá senki (!), mert csak cserélni tudják, javítani nem, mert kiöntik az egészet műgyantával, stbstbstb. És mint mondottam ez csak egy ülés. Nem beszéltünk még az emissziós normákról, amit szintén ilyen trükközésekkel próbálnak értékeken belül tartani, de meg kell felelnie a vásárlónak is, aki minél kevesebb fogyasztással akar sok lovat... Ott van még a 4 zónás digitklíma, a belsőtérvilágítás, gps, tv, mp3 lejátszó, a műszeregység, bordcomputer, a sok-sok alulméretezett elektronika.
Nem az a kérdés, hogy megélik-e ezek az autók a 20-25 éves kort, hanem mennyi dolog fog bennük működni?

egyetértek,tele vannak pakolva olyan dologgal,ami egy reklámszlogenben jól mutat,de évek múlva már csak átkozni fogják,mert gond lesz vele. szakszerű javításra pedig nem lesz pénze a tulajnak,jönnek majd a tákolások,és kigyulladó autók. a kasztni meg csak addig bírja jobban rozsda nélkül,míg meg nem sérül,utána már annak is annyi lesz...

Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
iller technik

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5



« Válasz #4632 Dátum: 2011. december 28. 21:02:37 pm »

A NY.Á.K. lap nem az antikrisztus amennyire ma egy fullos e24 fenttarthato minden mukodo extrajaval  annyira lesz 20 év mulva egy e65 is.

analog spielerek vagyunk egy digitalis vilagban de szerintem mar van ovoda ahol nyaklap a gyerekek jele.....
Naplózva

Get in, Sit Down, Shut up & Hold on!
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #4633 Dátum: 2011. december 28. 21:21:43 pm »

Ez igy lesz. Smiley

Mar latom is magam elott...
Nincs valakinel elfekvoben elso szerias e60 elso lokos,meg sima izzos hatso lampa?
Ugy gondoltam,itt az ideje,nekiugrom az 530d-mnek,es kap egy lakat-feny kombot,es ha mar igy nekilatok,vissza alakitom face lift elottire,az megiscsak jobban mutat.
 Evil
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 28. 21:39:39 pm írta collins » Naplózva
gim_e12
Vendég
« Válasz #4634 Dátum: 2011. december 28. 21:23:02 pm »

Bebüntetek a vita végére:
ma voltam megnézni cimbi új vállalati autóját (németben melózik):
E91 320xd M packet - alpinweiß....

Nem adnék érte annyi pénzt amennyit kérnek, mindig kellene mellé egy "rendes" vas is, de...
Tudjátok mit: el tudnám viselni családi autónak.


* e91.jpg (114.63 KB, 1024x768 - megtekintve 861 alkalommal.)
Naplózva
LL323i

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 839



« Válasz #4635 Dátum: 2011. december 28. 21:35:18 pm »

Junk - bóvli  Cheesy
Na ez így ahogyan van jöhet...
Naplózva

Kész lett!?
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4636 Dátum: 2011. december 28. 21:42:59 pm »

A NY.Á.K. lap nem az antikrisztus amennyire ma egy fullos e24 fenttarthato minden mukodo extrajaval  annyira lesz 20 év mulva egy e65 is.

analog spielerek vagyunk egy digitalis vilagban de szerintem mar van ovoda ahol nyaklap a gyerekek jele.....

Az E24 korában még nem volt CANBUS, meg többrétegű NYÁK sem.  Wink
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #4637 Dátum: 2011. december 28. 21:58:56 pm »

jónak mondod Cheesy
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
iller technik

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5



« Válasz #4638 Dátum: 2011. december 28. 22:21:12 pm »

meg digitalis oszcilloszkop sem...nem olyan gaz az a CAN-bus amugy is elavult mar, most a flexray a trendi Smiley

a javitastechnologia is egyre elerhetobb lesz ahogy az idomulik

de azt gondolom hogy abban ketseg nelkul egyet erthetunk hogy az autozas azon letisztult nyers es kozvetlen elmenyet
amit a 70 es evektol a 80 as eveg vegeig gyartott autok nyujtnak azt nem tudja nyujtani semmilyen uj auto.

nyilvan ezert vagyok en is ezen a forumon regisztralva, nem pedig az E65 fanatic on:) de azert azok is tartos autok, ember rakta osze azt is!

THT please psszzt! Wink
  
Naplózva

Get in, Sit Down, Shut up & Hold on!
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #4639 Dátum: 2011. december 28. 23:30:30 pm »

A stílusról miért nem beszél senki? Nem hiszem el, hogy ezek az agyonra lekerekített, személytelen tömegcuccok mindenkinek tetszenek. A -70 -80, de még a 90-es években is elképzelhetelen lett volna, hogy ne lehessen megkülönböztetni bármely típust a másiktól. Ma lassan ott tartunk, hogy a következő szériás 3-asokat hátulról össze fogom téveszteni a hasonló kategóriás audival.
Az egy dolog, hogy a technológiát meg kell fizetni. Az is, hogy egyre nehezebb dolog az autószerelés, ráadásul kevésbé élvezetes. De akárhogy is nézzük, én ha beleülök egy lekerekített orrú, rezgéselnyelőkkel telerakott, hangtalan közlekedési eszközbe, nem érzem jól magam.
Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #4640 Dátum: 2011. december 29. 00:03:25 am »

te tartozol a szűkebb réteghez Smiley hangtalan,rezgéstelen autót akar a többség, nyers autókat megint csak nincs értelme gyártani pl a BMW-nek,mert bukta lenne,kevesen vennék. az autómárkák közti hasonlóság régen is megvolt,és ma is,talán nem mindig volt ennyire hangsúlyos mint az utóbbi időkben. kocka autót meg azon egyszerű oknál fogva nem gyártanak,hogy bizony szar a légellenállása a mostani buborék autókhoz képest...
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 29. 09:24:07 am írta collins » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #4641 Dátum: 2011. december 29. 08:38:25 am »



Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4642 Dátum: 2011. december 29. 09:25:56 am »

 sug hagyd, én egyszer ezen szegény gim kollégával jól összekülönböztem... azóta se tudom haragszik-e még Roll Eyes
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #4643 Dátum: 2011. december 29. 09:30:47 am »

Bebüntetek a vita végére:
ma voltam megnézni cimbi új vállalati autóját (németben melózik):
E91 320xd M packet - alpinweiß....

Nem adnék érte annyi pénzt amennyit kérnek, mindig kellene mellé egy "rendes" vas is, de...
Tudjátok mit: el tudnám viselni családi autónak.


Nem férnél el benne. Félévente rámjön, hogy 3-ast akarok, kipróbálok egyet és megállapítom, hogy csak mélynövésűeknek jó. Te még nálam is nagyobb vagy és már nekem is kicsi.
Naplózva

Főmordor.
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4644 Dátum: 2011. december 29. 09:55:48 am »

Ez sajnos igaz! Szerintem ha valaki nálam 4-5 centivel magasabb, még kényelmesen elfér (nem érzi szűken magát), de aki szélesebb is, az már nem...
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
pic
Vendég
« Válasz #4645 Dátum: 2011. december 29. 11:42:34 am »

Meg kéne koronázni egy jó kis dízel-benzin vitával ezt az egészet. Evil
Naplózva
fura

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305678912


« Válasz #4646 Dátum: 2011. december 29. 11:54:08 am »

.hát abenzines cápámat jobban szeretem mint a dizel 36-ost Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 29. 11:55:28 am írta collins » Naplózva

06305678912
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4647 Dátum: 2011. december 29. 13:11:50 pm »

Ez sajnos igaz! Szerintem ha valaki nálam 4-5 centivel magasabb, még kényelmesen elfér (nem érzi szűken magát), de aki szélesebb is, az már nem...

Mondjuk kollega E46-osába is kicsit nehezen hajtogatom be magam, de ha beültem, akkor már minden okés, elférek, kényelmes.  Smiley
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #4648 Dátum: 2011. december 29. 14:22:26 pm »

tényleg ilyen kicsi az e46? (a széles középbox vagy mi miatt?)
akkor kihúzom a listámról Cheesy
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4649 Dátum: 2011. december 29. 14:34:11 pm »

Neked elég Wink.
De mondjuk Májki szélesebb gyerek, neki tényleg szűk lenne.

Nem arról van szó, hogy nem férsz be, hanem ha bent vagy mennyire kényelmes, mennyire van komfortérzeted.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Oldalak: 1 ... 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 [155] 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 ... 206   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!