kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #4830 Dátum: 2012. február 29. 21:20:30 pm » |
|
Azért van ebben karaj:
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4831 Dátum: 2012. február 29. 21:35:18 pm » |
|
hagyd, szar, fos, húgy, kár nekik!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #4832 Dátum: 2012. február 29. 21:44:22 pm » |
|
Az igénytelen-t és a ták-ot kihagytad!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4833 Dátum: 2012. február 29. 21:50:35 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4834 Dátum: 2012. február 29. 21:59:11 pm » |
|
Zolee,ne má! A benyás 3.0l túrós a hetesben 326lovat meg asszem 500nyútont tud(az ötösben 306le 450nm,tudtommal),valami 1800rpm-től hozza a max nyomatékot,nagyjából a felével lehet fújva mint a traktor,és nem 3csiga kell hozzá,hanem 1.Ha teszem azt,pillanatnyi elmezavaromban vásárolnék egy ilyen szerencsétlenséget,és elkezdeném használni a névlege teljesítményt,mert ugye 80-90 000€-t trakesszal már hagy ne szagolgassam a 3-5rongyos,lízinges 540i,740i,750i,stb-ket,szerinted melyik dobná el a kanalat hamarabb,a benzines,vagy a másik? Aztán az is tök életszerű,hogy a fenti áron vett BMW-mbe fogom venni a kamionosoktól,buszosoktól,hókotrósoktól,stb az olcsó naftát,milyen tuti is lenne,a pár tízezer ft-os cipőre,nadrágra cseppent gázolajjal beülni,miután patentül átfejtettem a szutykos,olajos kannákból,á,ma ezzel fogok álmodni. Vagy ugye csaljunk adót,mert gazdagok vagyunk,mivel meg tudtam venni,és,hogy adót tudjak csalni,kellene legyen egy saját kutam,meg hozzá valamilyen termelő eszköz park,mert ugye 2-3 termelő eszközért nem telepítünk milliókért saját kutat.Szóval van egy 50,50+ milliós eszközparkom,egy kellemes 30-40millkós kecóm,egy erős 20-as (M ft)saját zsém,inkább több céges cash,havi 1.5-2 tiszta bevétel,és én perverz állat vagyok,és 50dét veszek,mert 100 kilométerenként meghagy 1000-3000ft-ot? Elhiszem,hogy nagyon drága,nagyon bonyolult,nehezen javítható,talán csak a BMW-nél van ilyen teljesítményű dízel,meg minden,de mi értelme van? http://www.racechip.de/racechip-chiptuning/BMW-5er-F10-535i-3841-r.html?modell=BMW-5er-F10-535i-3841&language=en
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. február 29. 22:21:42 pm írta MR.V12 »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #4835 Dátum: 2012. február 29. 22:13:59 pm » |
|
Azért van ebben karaj: Én csak egyet nem értek - de ez lehet a hozzá nem értésemből fakad. A mai világban amikor elektronikák garmadája, technikai lehetőségek sora és ebben az esetben 3 (gondolom) eltérő méretű turbó és x darab fejlesztőmérnök szellemi kapacitása áll rendelkezésre, miért nem lehet olyan motort/vezérlést készíteni aminek mondjuk legalább a nyomatékgörbéje közel vízszintes. Értem azt ez esetben, hogy mondjuk nincs 740Nm csúcsnyomaték 1000rpm-es tartományban viszont mondjuk van 600Nm, de az 1500-től 5000-ig közel konstansan. Értem, hogy a 460-se szar 1000-től, de nekem jobban tetszene egy olyan motor ami az elejétől a végéig közel azonosan tol. No persze akkor lehet nem kellene a 7+ fokozatú váltó....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. február 29. 22:17:29 pm írta gim_e12 »
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #4836 Dátum: 2012. február 29. 22:20:28 pm » |
|
Az 535i két csigás, 306 paci, 400 nyújton.
Nem izgatna 30 milliós autónál a fogyasztás, de a 740 Nm igen. Kipróbálnám szívesen. Ha lenne rá pénz, akkor sem vennék, ettől függetlenül, kb. tök értelmetlen, nem én vagyok nyilván a célcsoport...
Tetszik, mint technológiai újítás.
Hogy melyik dobja el a kanalat hamarabb, nem tudom, de egy traktor 200-nál fele annyit forgat a főtengelyen, mint a benzines. Hosszútávon ilyen használat mellett fele annyit kopik a motor.... Szerintem ezek az új turbós piezóbefecskendős benzinesek ugyanolyan betegágyak, mint a dízelek.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4837 Dátum: 2012. február 29. 22:39:50 pm » |
|
Ezt mondom,technikai újítás,nem több.1 csigás a benyás,csak két lyukon jön a kipugáz,és/vagy 2lyukon távozik a luft,a kompresszor oldalon,annyira nem érdekelt,hogy utána nézzek,és ott variálnak valamit,terelő lapátokkal,hasonlóan,mint a régi 35dezsőnél,csak itt nem kis túró,vagy nagy túró,hanem 1lyukon ki,vagy be,avagy 2lyukon ki,vagy be,twin scroll a neve,talán. http://forums.evolutionm.net/other-cars/412086-twin-scroll-sceptics-bmw-x5-m-owns-you-4.html
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. február 29. 22:46:00 pm írta MR.V12 »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
tom
Nem elérhető
Hozzászólások: 1266
|
|
« Válasz #4838 Dátum: 2012. március 01. 12:38:46 pm » |
|
Csak kis saját adat. A szerelőm aki nekem csinálta az e61-et ( csak bmw-t javít ) munkáinak 90% diesel, maradék 10% benzines olajcsere.
|
|
|
Naplózva
|
Tom
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #4839 Dátum: 2012. március 01. 12:54:06 pm » |
|
Még egy kis adat: a hahun 29db benzines E60/61-van eladó és 464db dízel. Persze hogy több dízelt kell javítani.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #4840 Dátum: 2012. március 01. 13:14:17 pm » |
|
Vagy csak meg akarnak tőlük szabadulni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tom
Nem elérhető
Hozzászólások: 1266
|
|
« Válasz #4841 Dátum: 2012. március 01. 14:05:36 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Tom
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #4842 Dátum: 2012. március 01. 18:26:27 pm » |
|
E39 528i:
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
tom
Nem elérhető
Hozzászólások: 1266
|
|
« Válasz #4843 Dátum: 2012. március 01. 18:45:43 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Tom
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #4844 Dátum: 2012. március 01. 19:08:46 pm » |
|
Az a bajom, hogy mindenki a dízelek motorjára panaszkodik, pedig azzal van a legkevesebb baj. Sőt. Az elektromos buzibazár az, ami megkeseríti a júzer életét. Mindegy, hogy milyen motor van benne. Ha jól emlékszem, a motorral neked sem volt bajod. Mik az M57 betegségei: 1. Elreped a kipufogócsonk - sajnos tényleg cserélős. 2. Ha a szívósort nem cserélik a megfelelő időközönként, beesnek a kis izék. (Ismerősnek 450 ezernél, mert nem akarta kicserélni, spórolásból) 3. DPF szűrő: Nekem már 50 ezerrel ezelőtt írta, hogy cseréljem ki, nem cseréltem, mert kíváncsi vagyok, mennyit bír. Diagnosztikával nézve tökéletes a nyomás, semmiféle problémát nem okoz. A fogyasztás jó, az autó jól megy.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Sztavrosz
Nem elérhető
Hozzászólások: 832
|
|
« Válasz #4845 Dátum: 2012. március 01. 19:25:46 pm » |
|
Megtartom az M50-es 520-at Rohad de pöcc-röff.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4846 Dátum: 2012. március 01. 21:46:37 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
tom
Nem elérhető
Hozzászólások: 1266
|
|
« Válasz #4847 Dátum: 2012. március 02. 09:41:56 am » |
|
Na most jön a sár . Benzines, opel. A bmw-k előtt volt 5db opelem ( corsa, astra, vectra ) és nagyon szerettem őket. Vissza a gyökerekhez. Na meg persze + egy e28-at.
|
|
|
Naplózva
|
Tom
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4848 Dátum: 2012. március 02. 11:13:44 am » |
|
Nem tisztem megvédeni az E60/E61-et, mert személy szerint a BMW szégyenének tartom és akkor sem vennék olyat, ha az utolsó autó lenne a földön, de pont a dízel motorjára nem mondhatunk egy kurva rossz szót sem. A miénk 180 ezernél került hozzánk és most fordult az 500 ezerbe. Gyári turbó, gyári porlasztó 1-szer kellett a porlasztócsúcsokat felújítani (nem nem cserélni). Alattunk 2 dízelspecifikus problémája volt, elrepedt a kipuffcsonk 110 ezer ft és behalt a turbó lapátjait állító motor 20 ezer ft. Nem boncolgatom részletesen, de az alattunk megtett 380 ezer km alatt üzemanyagban megspóroltuk egy első szériás benzines E60 árát, úgyhogy szerintem, aki anyagi érveket akar felhozni ellene, az széllel szemben pisil.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4849 Dátum: 2012. március 02. 11:30:12 am » |
|
Anyagi érvekkel nekem kéne egy E60 M5... Persze csak ha fenn is tudnám tartani. Daily drifternek tökéletes lenne.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
tom
Nem elérhető
Hozzászólások: 1266
|
|
« Válasz #4850 Dátum: 2012. március 02. 13:47:24 pm » |
|
Ugye nem vitatkozunk, csak beszélgetünk. Én tényleg elhiszem hogy a tiéd is jó, de már túl sok embertől hallotam az ellenkezőjét. De akkor maradjunk az enyémnél. Ha megnézitek az e28 garázsomat talán elhiszitek, hogy nem vagyok igénytelen az autóimra. -278e km -nél adtam el 6 évesen. - két darab kipufogóleömlő sajtolt lemez ( szanaszét repedt 100.000km-ként ) - egy darab szívósor ( azt mondták örüljek mert ilyenkor már a másodikat cserélik ) - turbó - kéttömegű lendkerék - váltó ( manuális javíthatatlan ) - részecskeszűrő - légrugók (elrohadt a pereme és kicsiszolta a gumibabákat 5évesen) - x darab egr szelep - elektromos dobozok ( rádió antenna, motortérbe v.mi vezérlő ...... kiöntve gyantával javíthattalan 50.-80e/db ) Amire emlékszem. Mindíg minden alkatrész volt polcon nem kellett rendelni. + Kopó alkatrészek de azokat nem számolom. Utáltam beleülni valami mindíg szar volt. Az anyagiak miatt akkor én mindíg széllel szemben pisáltam. Üzemanyag 525d 178le 9.3I/100km ( vegyes , persze hosszú út mérsékelt tempó volt 7l-is ) Ugyanaz útvonal Opel, súly ugyanaz 220le. 10.5l/100km. Üzemanyag persze Bmw-be csak prémium diesel mert beszarik a magasnyomású rendszer ~470Ft/l ( így is beszart ), most benya sima 95~420Ft/l Kb. 150e.km -ig hibátlan és utána kint eladják és persze buknak 8-10 millát, de megtehetik. Még egyszer mondom, nem akarom senki autóját fikázni! Hallod Zoli?
|
|
|
Naplózva
|
Tom
|
|
|
LL323i
Nem elérhető
Hozzászólások: 839
|
|
« Válasz #4851 Dátum: 2012. március 02. 14:13:25 pm » |
|
Érdekes az előttem szólókat olvasni, pont mostanában dilemmázom azon hogy egy soros 6 hengeres benzines (szívó, semmi downsized turbós potenciális hibaforrású benzines) vagy valami 4-6 hengeres dízel legyen majd a családi igavonó, szeretnék márkahű maradni de Tom által leírtak kicsit elrettentenek egy ilyen kaliberű autó vásárlásától..... Egyébként segítsen valaki hozzáértő és próbáljon mondjuk egy 2.5/2.8 soros hathengeres ellen érveket felhozni, leginkább meghibásodás terén de érdekelne egy átlagfogyasztás is vegyesben. Csakhogy én is beszálljak a fejtörőbe...
köszi
LL
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. március 02. 14:16:44 pm írta LL323i »
|
Naplózva
|
Kész lett!?
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4852 Dátum: 2012. március 02. 14:59:50 pm » |
|
Ugye nem vitatkozunk, csak beszélgetünk. Én tényleg elhiszem hogy a tiéd is jó, de már túl sok embertől hallotam az ellenkezőjét. De akkor maradjunk az enyémnél. Ha megnézitek az e28 garázsomat talán elhiszitek, hogy nem vagyok igénytelen az autóimra. -278e km -nél adtam el 6 évesen. - két darab kipufogóleömlő sajtolt lemez ( szanaszét repedt 100.000km-ként ) - egy darab szívósor ( azt mondták örüljek mert ilyenkor már a másodikat cserélik ) - turbó - kéttömegű lendkerék - váltó ( manuális javíthatatlan ) - részecskeszűrő - légrugók (elrohadt a pereme és kicsiszolta a gumibabákat 5évesen) - x darab egr szelep - elektromos dobozok ( rádió antenna, motortérbe v.mi vezérlő ...... kiöntve gyantával javíthattalan 50.-80e/db ) Amire emlékszem. Mindíg minden alkatrész volt polcon nem kellett rendelni. + Kopó alkatrészek de azokat nem számolom. Utáltam beleülni valami mindíg szar volt. Az anyagiak miatt akkor én mindíg széllel szemben pisáltam. Üzemanyag 525d 178le 9.3I/100km ( vegyes , persze hosszú út mérsékelt tempó volt 7l-is ) Ugyanaz útvonal Opel, súly ugyanaz 220le. 10.5l/100km. Üzemanyag persze Bmw-be csak prémium diesel mert beszarik a magasnyomású rendszer ~470Ft/l ( így is beszart ), most benya sima 95~420Ft/l Kb. 150e.km -ig hibátlan és utána kint eladják és persze buknak 8-10 millát, de megtehetik. Még egyszer mondom, nem akarom senki autóját fikázni! Hallod Zoli? Leömlő. Érdekes, ez a 100ezrenként elreped. Tényleg takony anyagból van, de azért annyira nem, hogy 100ezrenként elrepedjen. Inkább a külföldről behozott 300ezres autókat visszatekerik 100 ezerre és akkor tényleg elreped. Légrugót cseréltünk, de nem dízelspecikfikus. - Kettőstömegű, na ez a kedvencem, 180 ezerrel vettük már akkor hangja volt, 300 ezernél azt mondták a hozzáértők, hogy örüljünk, ha hazáig jutunk vele, 400 ezernél sírva könyörgött a szerelő, hogy cseréljük ki, mondtam, nem megy ameddig megy. Most 480 van benne, 2 hete nem akarták kiengedni a szervízből, de még mindig megy. Amúgy ez sem dízelspecifikus. -A turbó, egérszelep, szívósor mind mind eredeti. Ezen kívül megszámlálhatatlan elektromos hibája jött ki, amiket nem akarok leírni. Szóval én soha nem vennék olyat, de nem a dízel motor miatt, hanem akörül minden miatt.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #4853 Dátum: 2012. március 02. 15:12:31 pm » |
|
Na látod, Tomnál sem volt gond magával a motorral.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4854 Dátum: 2012. március 02. 15:16:27 pm » |
|
Érdekes az előttem szólókat olvasni, pont mostanában dilemmázom azon hogy egy soros 6 hengeres benzines (szívó, semmi downsized turbós potenciális hibaforrású benzines) vagy valami 4-6 hengeres dízel legyen majd a családi igavonó, szeretnék márkahű maradni de Tom által leírtak kicsit elrettentenek egy ilyen kaliberű autó vásárlásától..... Egyébként segítsen valaki hozzáértő és próbáljon mondjuk egy 2.5/2.8 soros hathengeres ellen érveket felhozni, leginkább meghibásodás terén de érdekelne egy átlagfogyasztás is vegyesben. Csakhogy én is beszálljak a fejtörőbe...
köszi
LL
Kollegámnak van egy E46 325i-je, neki 8,5-et eszik városban (bordcomputer szerint, igaz SMG-s). Meghibásodása eddig nem volt, bár nem is igen használja, annyit tudok róla, hogy az előző tulajnál volt a kuplung cserélve lendkerékkel együtt.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #4855 Dátum: 2012. március 02. 15:46:57 pm » |
|
Ugye nem vitatkozunk, csak beszélgetünk. Én tényleg elhiszem hogy a tiéd is jó, de már túl sok embertől hallotam az ellenkezőjét. De akkor maradjunk az enyémnél. Ha megnézitek az e28 garázsomat talán elhiszitek, hogy nem vagyok igénytelen az autóimra. -278e km -nél adtam el 6 évesen. - két darab kipufogóleömlő sajtolt lemez ( szanaszét repedt 100.000km-ként ) - egy darab szívósor ( azt mondták örüljek mert ilyenkor már a másodikat cserélik ) - turbó - kéttömegű lendkerék - váltó ( manuális javíthatatlan ) - részecskeszűrő - légrugók (elrohadt a pereme és kicsiszolta a gumibabákat 5évesen) - x darab egr szelep - elektromos dobozok ( rádió antenna, motortérbe v.mi vezérlő ...... kiöntve gyantával javíthattalan 50.-80e/db ) Amire emlékszem. Mindíg minden alkatrész volt polcon nem kellett rendelni. + Kopó alkatrészek de azokat nem számolom. Utáltam beleülni valami mindíg szar volt. Az anyagiak miatt akkor én mindíg széllel szemben pisáltam. Üzemanyag 525d 178le 9.3I/100km ( vegyes , persze hosszú út mérsékelt tempó volt 7l-is ) Ugyanaz útvonal Opel, súly ugyanaz 220le. 10.5l/100km. Üzemanyag persze Bmw-be csak prémium diesel mert beszarik a magasnyomású rendszer ~470Ft/l ( így is beszart ), most benya sima 95~420Ft/l Kb. 150e.km -ig hibátlan és utána kint eladják és persze buknak 8-10 millát, de megtehetik. Még egyszer mondom, nem akarom senki autóját fikázni! Hallod Zoli? Tudom, hogy nem fikázás, csak beszélgetés. Ahogy TurbóDénes mondta, sajnos nem mindegy, ki rakta össze a gyárban, vannak köztük félresikerült példányok. 235 ezernél járok, kettőstömegű hibátlan, váltó szintúgy. Városban tényleg a 9,3 a jellemző, de 180-200 közt is 8,3-ra hozta a 3000 km-es átlagot, úgy, hogy volt Párizsi dugóban araszolás, holland és német pályán dugóbakerülés is benne. Ha 140 tempomattal mész, akkor 6,5-re is kijön. Partikelt felesleges volt cserélned. A rádió antenna sem biztos, hogy rossz volt, az átvezető kábel a csomagtérajtónál szokott leblankolódni. Szívósort én kiheréltem, ledugóztam, tömítőgyűrű garnitúra csere 16 ezer volt. EGR szelepet féktisztítóval 2 olajcserénként kitakarítani, nem lesz baja. EGR és a sima termosztátot kell cseréni 100ezrenként, párezres tétel. Sajnos ezeket a szerelési műveleteket nem szabad a márkaszervízben csináltatni, mert kb. szarnak rá, a vezetett márkaszervizes szervízkönyvemmel kitörölhettem a seggem, mikor elvittem az ismerős szerelőmhöz: a klímahűtő és a vízhűtő között 20 cm magasan tele volt ganéval.... Azóta csak elektromos bizbaszokat cseréltetek a márkaszervízben, mert úgy van rá 2 év garancia.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
tom
Nem elérhető
Hozzászólások: 1266
|
|
« Válasz #4856 Dátum: 2012. március 02. 16:07:31 pm » |
|
Most szerinted azért mondtam a leömlőt mert nagyzolok? nem azért mert jött be a gáz az utastérbe és ott voltam amikor leszedték másodszorra is? Azt a több mint 200.000km én raktam bele nem más mondta és figyeltema turbó lehűtésére is. Mivel nekem az autó munkaeszköz ezért mindíg költöttem rá de amikor már kezdtem csak rá keresni az kicsit bosszantott. És ahogy itt írtátok nem olyan hibátlan a tiétek sem. Az teljesen igaz maga a motorblokk hibátlan volt. De talán ez nem olyan nagy erény egy 6 éves 16millás autótól. (Márkától függetlenül.)
|
|
|
Naplózva
|
Tom
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #4857 Dátum: 2012. március 02. 16:35:44 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
tom
Nem elérhető
Hozzászólások: 1266
|
|
« Válasz #4858 Dátum: 2012. március 02. 16:49:30 pm » |
|
Mike-nak írtam.
|
|
|
Naplózva
|
Tom
|
|
|
Sztavrosz
Nem elérhető
Hozzászólások: 832
|
|
« Válasz #4859 Dátum: 2012. március 02. 18:20:58 pm » |
|
Nekem városban nyáron 12 télen 15-6 országút meg olyan 8-10 között. Jó de szeretem hallgatni ahogy nyúlik Mióta megvettem kb 60-65 ezret tettem bele 65% Bp. a többi országút. A garázsomban láthatod hogy amiket csináltattam rajta azok javarészt megvételkor is fennálló hibák voltak. A motorhoz még hozzá se nyúlt a szerelőm a leírtakon kívül, de azok meg sima karbantartások voltak. A dieseleknél horror turbóhibákról, nemindulásokról hallok, ezért fosok tőle. Pedig egy enyémfajta 525tds komolyat tol van abban is feeling. Pláne az újabbak.. a TC népítéletei alapján is elég vegyes a kép.. szal nemtom én inkább tankolok max. nemmegyek sehova ha nincs pénzem Egy haverom E38 740D vel is jobbára csak bajlódik. Nála meg a szívósor szeretett lerobbanni volt hogy belül is kormos volt az utastér. Elektromos hibák hajjaj..
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. március 02. 18:29:00 pm írta Sztavrosz »
|
Naplózva
|
|
|
|
|