steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #600 Dátum: 2006. december 19. 23:13:18 pm » |
|
Nah szóval!!!
1.8i Kjetből ,hogy lehetne csinálni2.0 Kjetet vagy 1.8i Ljetet vagy 2.0 Ljetet?? Mi minden kell hozzá??
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #601 Dátum: 2006. december 19. 23:52:38 pm » |
|
2.0 átépítéshez kell: -b20 főtengely -b20 hajtókar -b20 dugó -b20 hengerfej -b20 szívósor??? -ezt nem tudombiztosan.
Ha L-jetre akarod építeni akkor kell hozzá egy L-jet kábelköteg, gyujtás, kompúter. b20 -ból nem volt egyébként L-jet tudomásom szerint.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:50:23 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #602 Dátum: 2006. december 20. 01:22:41 am » |
|
Szívósor sztem maradhat. Maradj a K-jetnél,igaz,hogy nyűgös tud lenni,de a legjobban teljesítményre állítható
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:51:02 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Begi
Vendég
|
|
« Válasz #603 Dátum: 2006. december 20. 08:25:04 am » |
|
Steffe, van egy elfekvő m20b20as mocim, ha kellenek belőle cuccok, vagy kompletten, bajtársi áron megkapod!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #604 Dátum: 2006. december 20. 10:15:31 am » |
|
A Szívósor tuti maradhat, nekem is 18i szívósorral volt megcsinálva b20-ra, a kérdőjeleket azért raktam oda mert nem vagyok benne biztos hogy ugyan azok a szívócsövek átmérői a két változatnál.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:51:24 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #605 Dátum: 2006. december 20. 12:05:51 pm » |
|
Steffe, van egy elfekvő m20b20as mocim, ha kellenek belőle cuccok, vagy kompletten, bajtársi áron megkapod! Begi, mi 4 hengerezünk:) Abból neki max a lendkerék-kuplung-tárcsa lehet a jó:) De az tényleg jó!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AYT E21
cápi
Nem elérhető
Hozzászólások: 614
|
|
« Válasz #606 Dátum: 2006. december 20. 12:49:52 pm » |
|
L-jethez kell még légtömegmérő, gyujtáselosztó, vez-tengely (a forgásirány miatt, ugyanis L-jet és K-jet ellenkező irányba forog, de ha a vez-t-t nem cseréled ki, akkor legfeljebb nem lesz előgyujtásállításod, mert nem tudod bekötni a vákuumkamrát), és én kicseréltem az egész szívósort. Amúgy L-jetet lehet sztem venni egyben, amiben minden benne van (én cakk pakk vettem az egészet).
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:52:13 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
m10b20 L-jet
|
|
|
Begi
Vendég
|
|
« Válasz #607 Dátum: 2006. december 20. 12:52:53 pm » |
|
Begi, mi 4 hengerezünk:)
jóvanna tudom, csak azt hittem, a dugattyúk azért megmenthetők, hátha kicsit lötyög, hát lötyög, nem tűnik az fel, ha terepen csattog az off-roadjával... amúgy volt L-jetes m10b20?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:52:31 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
AYT E21
cápi
Nem elérhető
Hozzászólások: 614
|
|
« Válasz #608 Dátum: 2006. december 20. 12:54:11 pm » |
|
Nem.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:52:43 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
m10b20 L-jet
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #609 Dátum: 2006. december 20. 19:32:48 pm » |
|
jóvanna tudom, csak azt hittem, a dugattyúk azért megmenthetők
Bácsi, a 6/20 és a 4/20 dugók tök mások, csak gondolj bele 6 felé 2000ccm vagy 4 felé:)))
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:53:01 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #610 Dátum: 2006. december 20. 19:54:17 pm » |
|
Még szép, hogy ki kell cserélni a szívósort, de szerintem a fejet sem árt, mert a K-jetes fejben lyukak vannak a becskendező fejeknek. Nem volt még még L-jet m10-em, de az m20-ban a szívósorban vannak a fejek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #611 Dátum: 2006. december 28. 10:50:28 am » |
|
Urak! Egy egyszerű kérdésem volna Azt szeretném megtudni, hogy a motortérben a tűzfalon lévő vastag szigetelést elávolíthatom-e következmények nélkül? //azt gondolom, hogy egy kicsit jobban fog melegedni a tűzfal, nomeg zajosabb lesz a gépsárkány //
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #612 Dátum: 2006. december 28. 13:52:31 pm » |
|
Zajosabb lesz csak.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:53:32 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #613 Dátum: 2006. december 29. 18:05:05 pm » |
|
A véleményetekre lennék kiváncsi.
A jelenlegi motoromra ha a 25i hf felkerül ,mekkora kompresszióvesztéssel kellene számolnom,és megoldható-e ez a dolog a furatkülönbség miatt??? Ha megoldható lenne esetleg érdekelne 25i hf.....
|
|
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #614 Dátum: 2006. december 30. 13:17:03 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #615 Dátum: 2006. december 31. 12:14:58 pm » |
|
Nem hangzik rosszul. Kérdezd meg azért a tengely gyártmányát, de gondolom Szuromi vagy Gaál lesz. Viszont jó lenne hozzá egy fokoló kerék (lehet hozzá csinálni), egy programozható gyujtás (kb 15-20) és fontos, hogy profi anyagból legyenek az excenterek.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:53:48 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #616 Dátum: 2007. január 02. 23:55:50 pm » |
|
Mai e21 mérés eredménye 1. Fordulat - Szívócsőnyomás - Gyújtásszög 2. Fordulat - Szívócsőnyomás - Befecskendező szelep kitöltés
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #617 Dátum: 2007. január 03. 09:10:56 am » |
|
Egy rohadt szót sem értek az ábrákból, vagy amit leírtál. Lehet, hogy mégsem kellene versenyautót építenem? (költői kérdés, nem kell válaszolni)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:54:14 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Begi
Vendég
|
|
« Válasz #618 Dátum: 2007. január 03. 09:58:41 am » |
|
Én sem, de a képek szép színesek, biztos kirándulni volt valahol a Mátrában...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Ehuszonegy
Vendég
|
|
« Válasz #619 Dátum: 2007. január 03. 17:59:27 pm » |
|
Tévedsz! Ez a Bükk!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:54:32 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
realdrifte21
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
|
|
« Válasz #620 Dátum: 2007. január 03. 21:16:32 pm » |
|
Én sem értem,de a Begi-féle leömlő elpirult a szégyenében.Nem bírta megemészteni a mérőpad nyomatékát!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #621 Dátum: 2007. január 03. 22:04:26 pm » |
|
Urak! Ne csinálják már.
Az első ábra 1. Fordulat - Szívócsőnyomás - Gyújtásszög Szivócsőnyomás a motor terhelését jelenti
Második ábra 2. Fordulat - Szívócsőnyomás - Befecskendező szelep kitöltése
Befecskendező szelep kitöltése az jelenti hogy hány százalékban van kinyitja.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #622 Dátum: 2007. január 04. 13:21:16 pm » |
|
Urak! Ne csinálják már.
Jólvan már ember! Beraktál pár színes helpdeskmanagger tanfolyamos képet és vetítesz itt mellé, mondván ezek úgy sem értik:)))))))))))))) Nem hülyeség, mert lesz kiindulási alapod. Aztán kiderül az új tengely hol-hogyan viselkedik. Aztán tudod, ha eléri a kívánt fordulatot, akkor NE VEDD EL!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:55:20 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #623 Dátum: 2007. január 06. 10:04:56 am » |
|
Himizoli futómű project: Alakul mint púpos gyerek a prés alatt:
|
|
|
|
AYT E21
cápi
Nem elérhető
Hozzászólások: 614
|
|
« Válasz #624 Dátum: 2007. január 06. 11:26:18 am » |
|
Szép.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:55:34 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
m10b20 L-jet
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #625 Dátum: 2007. január 06. 20:45:21 pm » |
|
Nagyon Baba, már alig várom hogy kész legyen
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:55:47 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #626 Dátum: 2007. január 07. 08:34:21 am » |
|
Fa**án néz ki. Egyébként ebbe is azok a spéci rugók lesznek amiket csináltatsz? Már csak a kisebb tányér miatt is kérdezem.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:55:55 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #627 Dátum: 2007. január 07. 10:19:59 am » |
|
Nem, ezt Zolka intézte és ez első, tehát ide jó zord keresztmetszetű anyag kell. Tudod, amit a megrendelő kíván:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #628 Dátum: 2007. január 07. 12:14:20 pm » |
|
Kelleni is fog a zordság 250km/h-nál
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:56:15 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #629 Dátum: 2007. január 07. 21:11:36 pm » |
|
Szóval vita tárgya volt, hogy m10-re jó az m-es fej vagy nem. Igazából hogy 20is vagy m-es tök mindegy, mert tudtommal csak főtengely (löket) beli különbségek vannak, még a cikkszámok is megegyeznek. Tény, hogy 100%-ot nem tudok mondani, mert még nem volt M-es mocim és fejem sem, de a képek segítenek, valamint az is, hogy akkor mindenki az M-es HF-et keresné és venne hozzá 10-ért m10 blokkot, nem komplett motort 600-800-ért. Íme a képek. Hát igen nem kizárt, hogy a hengerkiosztás is megegyezik, de tény hogy a sok minden más. Más formájúak a víznyílások, egy hiányzik is, mások az olaj visszafolyók és legalább egyel kevesebb az olaj felnyomó nyílás. Hogy ez mennyire jelent gondot nem tudom, de én bele sem fognék az tény.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|