Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #690 Dátum: 2007. január 22. 21:37:07 pm » |
|
Az miben nyílvánul meg?
Lerekül róla a gyári leömlő+katalitátor (mert szerintem egy vicc) És kap egy hengerenkéntit
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Ehuszonegy
Vendég
|
|
« Válasz #691 Dátum: 2007. január 22. 21:38:04 pm » |
|
Hippodrom!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:20:57 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #692 Dátum: 2007. január 22. 21:40:10 pm » |
|
Most csenben elfordulok és kibőgőm magam!!! Nem kell mellre szivni korral jár
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:21:09 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #693 Dátum: 2007. január 22. 21:41:50 pm » |
|
Admin!!! Kitörölni az ilyen lázító, közösségellenes közveszélyes képeket!!! fúj-fúj!!! Monjon le!!! /mamíííííí!!!!!/
Ok vissza is teszem a 2,0 Solexet és ezt a motort kitolom a kukába
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #694 Dátum: 2007. január 22. 21:45:48 pm » |
|
Megyek guberálni!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:21:24 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Begi
Vendég
|
|
« Válasz #695 Dátum: 2007. január 22. 22:02:20 pm » |
|
Egy "Fedél nélkül"-t adok érte...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #696 Dátum: 2007. január 22. 22:20:56 pm » |
|
Még annyit sem és mert sem nem vas és nem aluminium így a MÉHbe sem adnak érte semmit. valami kotvány ötvözet.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:21:36 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
papilio
Vendég
|
|
« Válasz #697 Dátum: 2007. január 23. 15:06:59 pm » |
|
Lerekül róla a gyári leömlő+katalitátor (mert szerintem egy vicc) És kap egy hengerenkéntit Húúúú, de komoly ez a leömlő!!! Nagyon veszélyesen alakul...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:21:46 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
brothaD
Nem elérhető
Hozzászólások: 314
|
|
« Válasz #698 Dátum: 2007. január 24. 09:53:08 am » |
|
Lerekül róla a gyári leömlő+katalitátor (mert szerintem egy vicc) És kap egy hengerenkéntit te! az originál kipuff erősen hasonlít a gázkazánunk belsejére
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:22:17 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #699 Dátum: 2007. január 25. 09:58:17 am » |
|
Még annyit sem és mert sem nem vas és nem aluminium így a MÉHbe sem adnak érte semmit. valami kotvány ötvözet.
Spiáter az anyag neve. Egy gusztustalan ötvözet,se heggelni,se forrasztani,és ragasztani sem igazán lehet. Ha jól emlékszem alu és horgany keveréke.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:22:31 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #700 Dátum: 2007. január 25. 15:57:16 pm » |
|
Ne vicceskedjünk kérem, ez nem zsiguli hűtőrács:)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:22:41 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #701 Dátum: 2007. január 25. 19:32:41 pm » |
|
Azt hittem a karbiról van szó.....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:22:51 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #702 Dátum: 2007. január 26. 21:45:32 pm » |
|
Urak!
Ki mit tud az elektromos Turbókról? Valami csigaszerű dolog, amit elektromos motor hajt. Most ez kompresszor csak cifrázzák a megnevezést vagy van is valami különbség?
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #703 Dátum: 2007. január 27. 00:38:43 am » |
|
hy. azt tapasztaltam,hogy az egyik ismerosom probalkozott egy e36-ba tette bele de meg bolondult az alapjarat es az igert hatas is elmaradt.... amugy egy rem egyszeru dolog,szimpla ventilator egy csoben,.....nagyvonalakban.vmi ijesmi
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:23:07 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #704 Dátum: 2007. január 27. 18:11:37 pm » |
|
Urak!
Kinek mi a véleménye a direktszűrőkről? Nekem volt az e28on, vásárlás után azonnal le is dobtam róla, majd föl a gyári szűrőházat papírszűrővel. De most visszagondolva, baromi jó szívóhangja volt, csak féltem tőle, hogy a motor beszív tőle minden szart, aztán pár ezer km múlva heló a kompressziónak........Szóval tapasztalatok, vélemények?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AYT E21
cápi
Nem elérhető
Hozzászólások: 614
|
|
« Válasz #705 Dátum: 2007. január 27. 20:18:26 pm » |
|
A szívóhangon kívül én sem tapasztaltam változást, de a haverom, akinek 1,6-os, karbis Sciroccoja van, azt mondja, hogy régebben fékezéskor alapjáraton fulladt a kocsija, majd ez a probléma direkt szőrővel megszűnt. Tehát nyilván könnyebben vesz levegőt a szerkezet.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:23:20 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
m10b20 L-jet
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #706 Dátum: 2007. január 27. 20:32:29 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #707 Dátum: 2007. január 27. 20:53:25 pm » |
|
Rnie kolléga M3 6-os váltója
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #708 Dátum: 2007. január 27. 21:01:19 pm » |
|
Látok kis fémforgácsot... mit evett meg ?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:24:05 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #709 Dátum: 2007. január 27. 21:07:25 pm » |
|
A léptető villa eltörött. Annak a maradványai.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:24:39 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #710 Dátum: 2007. január 27. 21:38:45 pm » |
|
kieg: 198.000km van benne óra szerint, úgy tudom, nagyjából ez realis (2000 körül (H-s rendszám) került be az országba 100.000km környékén, előttem egy magyar tulaj, akitől lassan két éve 178.000-el vettem). Lassan beérik a motor, és mehet rá a turbó!!:) (vagy kompresszor? ))
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:25:07 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #711 Dátum: 2007. január 27. 21:48:32 pm » |
|
Lesz legalább ellenefél az elkészülő M535i V8 biturbónk ellen
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:25:20 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #712 Dátum: 2007. január 27. 22:06:44 pm » |
|
Mi a fa**??Már biturbó és nem kompresszor??? Nekünk hamar beszélnünk kell!!!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:25:31 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #713 Dátum: 2007. január 27. 22:09:16 pm » |
|
Lesz legalább ellenefél az elkészülő M535i V8 biturbónk ellen Annak keményebb ellenfelet szánok, persze a megvalósítás nem fog egyedül menni:))) Egy 635-ös kasztniba kellene egy 4.4 V8-at beleilleszteni:) persze tisztességes tüdővel (turbó? jó nagy, ami 3500 felett kapcsol, mivel van cc, hogy alul is menjen:))
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #714 Dátum: 2007. január 27. 22:14:28 pm » |
|
Mi a fa**??Már biturbó és nem kompresszor??? Nekünk hamar beszélnünk kell!!!! Átszámoltam a dolgokat és a turbóval jobban járnánk
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:26:30 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #715 Dátum: 2007. január 27. 22:15:55 pm » |
|
Annak keményebb ellenfelet szánok, persze a megvalósítás nem fog egyedül menni:)))
Tudunk neked abban is segíteni, akár komplettan is
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:26:46 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #716 Dátum: 2007. január 27. 22:26:24 pm » |
|
Elkezdtem félrerakni:))) Jónak tűnő donor 6-os (rozsdamentes, késői évjárat, nem kasztnihibával) szerintem lesz 3000 euro környékén, motort is láttam annyiért már (2000 utáni-t:)) már csak az apróságok és a szervíz van a turbósítás előtt. vagy kompresszor? megnézem még milyen tuning kitt van:) Nehéz helyzetben vagyok, mert V8-as autót szeretnék, és BMW-t, de nem új kasztnisat:) A B8 E36 Alpinak tetszenek még, Az E34 540 hatareset. a korabbiakban nincs V8:(((
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:26:58 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #717 Dátum: 2007. január 27. 22:35:18 pm » |
|
E12ben sem volt M5 motor, de már van. E21ben sem volt 3.0 dupla Vanosos motor, de már van E28ban sem volt V8, de most lesz. (Az e28 és a hatos első futóműje ugyan az )
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:27:13 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #718 Dátum: 2007. január 27. 22:39:03 pm » |
|
Biztatóan alakul:) És mekkora munka a beépítése? A 4.4 külmérete gondolom nem nagyobb a 4.0-nal... egy 635-nél talán a futómű-fék sem olyan gyenge...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:27:23 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #719 Dátum: 2007. január 27. 22:58:27 pm » |
|
Irtam privátot, ne untassuk itt a forumot.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:27:39 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
|