V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #720 Dátum: 2007. január 27. 23:17:18 pm » |
|
na na !!! v8... szivatultetes sosem volt unalmas dolog..! e21 v8..
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:27:48 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #721 Dátum: 2007. január 27. 23:44:56 pm » |
|
Rnie kolléga M3 6-os váltója
Kalapács arra az esetre, ha elb*szod és Rnie a kezedre ver:))))
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #722 Dátum: 2007. január 28. 00:28:37 am » |
|
ugyes fiu,biztos nemsokara keszis lessz!! meg felti a kezet... hihi
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:28:01 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #723 Dátum: 2007. január 28. 08:31:38 am » |
|
Háj! Tegnap nekiugrottunk,lemertük a diffit. Visszakerült egy sima gyári,erre leesett a hó. Sperr nélkül elég hurka a helyzet. Úgyhogy hamarosan vissza kell aplikálni a sperrt némi renbetétel után,mert ez így nem állapot . A váltót is ki szerettük volna cserélni,de akkor úgy láttuk jónak,hogy azt majd legközelebb,mert le kell bontani a fél alját. Boge,megy egy priv a diffivel kapcsolatban.
|
|
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #724 Dátum: 2007. január 28. 09:50:45 am » |
|
Zoli wazze! Azt hiszem qrvára le vagyok maradva a gagyi fejlesztéseimmel, mint M20 meg M10.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #725 Dátum: 2007. január 28. 10:15:09 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Begi
Vendég
|
|
« Válasz #726 Dátum: 2007. január 28. 10:31:51 am » |
|
Urak!
Kinek mi a véleménye a direktszűrőkről? Nekem volt az e28on, vásárlás után azonnal le is dobtam róla, majd föl a gyári szűrőházat papírszűrővel. De most visszagondolva, baromi jó szívóhangja volt, csak féltem tőle, hogy a motor beszív tőle minden szart, aztán pár ezer km múlva heló a kompressziónak........Szóval tapasztalatok, vélemények?
Tessék jó minőségű szűrőt venni és kéthavonta mosni, akkor semmi baja sem lesz a motornak. Nekem egy éve van rajta, az én tapasztalatom: alapjárat közeli fordulaton pl amikor kettesbe kanyarodsz be egy utcába és rányomsz a gázra sokkal élénkebben veszi a fordulatot, általánosságban kicsit jobban ugrik gázadásra. Letekert ablaknál 1500-3000 között nagyon szépen sziszeg.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #727 Dátum: 2007. január 28. 10:36:52 am » |
|
Urak!
Kinek mi a véleménye a direktszűrőkről? Nekem volt az e28on, vásárlás után azonnal le is dobtam róla, majd föl a gyári szűrőházat papírszűrővel. De most visszagondolva, baromi jó szívóhangja volt, csak féltem tőle, hogy a motor beszív tőle minden szart, aztán pár ezer km múlva heló a kompressziónak........Szóval tapasztalatok, vélemények?
Nekem egy halott M50B20-on volt, na annál semmit nem lehetett észrevenni, viszont az iX-en K&N volt, 6 leömlővel, megpiszkálva, ott érezni lehetett, hogy rugalmasabb a motor vel, mint nélküle. Szerintem ez nagyon függ attól, hogy mire rakod rá és milyen minőségűt. Ha olajozod rendszeresen és nem kergeted a teheneket a legelőn, akkor nagy baja nem lehet a motornak tőle.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #728 Dátum: 2007. január 28. 13:41:02 pm » |
|
Irtam privátot, ne untassuk itt a forumot.
Gyerünk ki Bojkonurba és turkáljunk egy kicsit a közeli Sztyeppén, mert Titeket lassan már csak így lehet majd megelőzni:)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:29:10 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #729 Dátum: 2007. január 29. 20:47:23 pm » |
|
Haladni kell a korral apukám, nem leragadni a fakeréknél
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:29:18 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #730 Dátum: 2007. január 29. 23:53:26 pm » |
|
Urak!
A hengerfejben a szívójáratok polírozását mivel szokták csinálni?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #731 Dátum: 2007. január 30. 01:06:01 am » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:29:28 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #732 Dátum: 2007. január 30. 11:01:32 am » |
|
Az ujjam nem fér be ( Vmi kis fúrószerűség kéne, amnek a végén van korong, és cserélhető durvább/finomabbra. Hol lehet ilyet kapni?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:29:38 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mitya
Mitya
Nem elérhető
Hozzászólások: 402
Műanyagos
|
|
« Válasz #733 Dátum: 2007. január 30. 11:40:57 am » |
|
Lamellás,csapos korong. Szerszámbolt,csiszolástech.,stb.. Igazából levegős szerszámba kellene belerakni(fordulat miatt), de van aki fúróba teszi. Van külömböző szemcseméretű.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:29:49 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
tel.sz.:06209163620
|
|
|
Begi
Vendég
|
|
« Válasz #734 Dátum: 2007. január 30. 14:24:28 pm » |
|
Hol a rákban olvastam erről a polírozásos témáról??? Talán a Total Car-on, hogy az se jó, ha túl polírozod, meg az sem, ha túl durva, a kettő közti átmenetet kell eltalálni! Megvan, mindjárt belinkelem!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #735 Dátum: 2007. január 30. 16:23:15 pm » |
|
Az ujjam nem fér be ( Vmi kis fúrószerűség kéne, amnek a végén van korong, és cserélhető durvább/finomabbra. Hol lehet ilyet kapni? No az baj!:)))))))))))))))))))))))) Ha az öklöd is befér, az az igazi:) Begi jól mondja, a full polír nem jó, olyan legyen mint a Robotzsaruban a matt rendőrautó.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:30:22 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #736 Dátum: 2007. január 30. 19:59:00 pm » |
|
Hol a rákban olvastam erről a polírozásos témáról??? Talán a Total Car-on, hogy az se jó, ha túl polírozod, meg az sem, ha túl durva, a kettő közti átmenetet kell eltalálni! Megvan, mindjárt belinkelem!!!
Aszem Németből hazafelé mondtad is. Sixpack! Ha nem akarod túl tükörre, akkor nekem szívóöntvénynél bejött az acél sodrony fúróba fogva. Ez azért jó, mert a sodrony méreténél fogva beljebb beér, bár ez HF-nél nem téma. Ja és kurva sok türelem!
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #737 Dátum: 2007. január 30. 20:14:15 pm » |
|
No az baj!:)))))))))))))))))))))))) Ha az öklöd is befér, az az igazi:) Begi jól mondja, a full polír nem jó, olyan legyen mint a Robotzsaruban a matt rendőrautó.
Megér ez egyáltalán ennyi szopást?? Mert sztem nem ad érezhető többletteljesítményt, viszont belerokkansz mire végzel vele.... :S
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:31:00 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #738 Dátum: 2007. január 30. 20:29:03 pm » |
|
Meg. Ha jó motort akarsz ez a legolcsóbb és legalapabb dolog, amit megtehetsz. Viszont önmagában ez nem ad érezhető teljesítménynövekedést. Viszont ha egyéb szívó és leömlő tuninggal együtt sokat dob a motoron. Pl sportszűrő, növelt üzemanyag, polírozott szívócsonk, polírozott HF, hengerenkénti leömlő, már eléggé érezhető.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:31:11 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Begi
Vendég
|
|
« Válasz #739 Dátum: 2007. január 30. 21:17:24 pm » |
|
Hol a rákban olvastam erről a polírozásos témáról??? Talán a Total Car-on, hogy az se jó, ha túl polírozod, meg az sem, ha túl durva, a kettő közti átmenetet kell eltalálni! Megvan, mindjárt belinkelem!!!
Nem találom sehol, bocsi, de még nem adtam fel...!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #740 Dátum: 2007. január 31. 08:59:22 am » |
|
E12 áttétel módosítás sikeres vagy nem???
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #741 Dátum: 2007. január 31. 09:47:44 am » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:31:49 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Ehuszonegy
Vendég
|
|
« Válasz #742 Dátum: 2007. január 31. 20:35:54 pm » |
|
Eddíg jó! Most jön a neheze...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:32:01 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #743 Dátum: 2007. január 31. 23:34:06 pm » |
|
Sajnos a Napkerék az egyiknél 10 csavaros a másiknál 8 csavaros igy nem lehet cserélni Igen az asztal sarkán a sperr powered by Boge
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #744 Dátum: 2007. február 02. 02:31:07 am » |
|
Tényleg semmi infó? Vagy ennyire hülyeséget kérdeztem?
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
stasis
Vendég
|
|
« Válasz #745 Dátum: 2007. február 02. 10:43:23 am » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:35:40 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Begi
Vendég
|
|
« Válasz #746 Dátum: 2007. február 02. 11:18:34 am » |
|
Ez egy elektromos meghajtású feltöltő, ami 10-15 másodpercig működik, 10-15 alkalommal egymás után, utána 6-10percig töltődik, mivel a gyorsulás során az akksija csontra kipurcan. A normál akksit le kell cserélni egy csúcsminőségűre, mivel az eredetivel nem hatékony. Azért jobb, mint egy átlagos turbó, mert itt nincs rákapcsolva a motorra, tehát nem parazita a motoron, nincs visszanyomás, nincs a feltöltő meghajtásából eredő teljesítmény veszteség. Amíg normális üzemben használod az autót, visszatöltődik az akksi. Az egész rendszer durván 40kg akksival együtt, kb annyi, mint egy profi turbószett. Bármilyen autóra kb 10 perc alatt felszerelhető. Kb. egy porszívó hangjával ér fel a működése és 5-6psi nyomást produkál, ezt egy átlag motor még elbírja. Az elektromotor 8 lóerős és egy 3000ccm-es motort 10-15 mp-re kb 400 lóerősre tud pumpálni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Begi
Vendég
|
|
« Válasz #747 Dátum: 2007. február 02. 11:19:46 am » |
|
Az előző hsz-om egy fordítás a termék honlapjáról, az infók hitelességét alátámasztani nem tudom.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Begi
Vendég
|
|
« Válasz #748 Dátum: 2007. február 02. 11:47:25 am » |
|
1700 Dollár, mai árfolyamon:330.000 Ft
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #749 Dátum: 2007. február 02. 11:49:39 am » |
|
Köszike.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:36:39 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
|