rnie
Vendég
|
|
« Válasz #2160 Dátum: 2007. június 10. 18:52:51 pm » |
|
Az M3at ugye egy e28 M5 fogja felváltani? Tudsz olyan magyar eladó M5-öt, ami legalabb olyan állapotban van, mint az 518-am? )) mert akkor érdekel:))) Ha kicsit egyenesben leszek, akkor M-es autónak egy Z3M Coupét szeretnék, még ha az sokaknak nem is tetszik. Kicsit Cápa, mégha másként is:) viszont amig regadó van, esélytelen.... Mint ahogy egy E28 M5 is, vagy patent 323i:) De ez itt nagyon oFF
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2161 Dátum: 2007. június 10. 21:13:32 pm » |
|
Attól még fizethet jogdíjat.. ) Majd behajtjuk rajta! Hoz valami lónyálat a talira nekünk....meg annak, aki még kívánja.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 17:27:21 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2162 Dátum: 2007. június 10. 21:22:08 pm » |
|
Ma ismét volt egy tuti verseny: Mátrakeresztes-Mátraszentimre, 7.5km X4, csak fölfelé. Nem hivatalos (MNASZ) hegyiverseny. Viszont volt itt pár "hivatalos" ember: Szelecky, egy Escort-Coshworth WRC-vel, cig@ny az M3-al, 2 kupás Clio a gyorsasági szakágból, Határ a 307 Citcar-al....nem egy tipikus amatőr mezőny. Összesen 89 induló. A cápim nagyon jó formában volt, csak a navigátorom hiányzott: gyermeke koraszüléssel jött világra, így nem tudott velem tartani. Helyette egy régi cimbi ült be, több-kevesebb sikerrel. Műszaki gondok és 1 karcolás nélkül megúsztuk, ráadásul számomra egész elfogadható eredménnyel zártuk a napot. Bár a végleges eredményt nem vártuk meg, annyi bizonyos, hogy az első 20-15 között végeztünk. Pár kép ízelítőnek:
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2163 Dátum: 2007. június 10. 21:25:12 pm » |
|
A pálya igencsak tempós volt, a legnagyobb sebességünk 170 felett volt, ami szerintem elég zord, tekintve, hogy erdőben van és a legosszab egyenes 250m. Volt aki az egyenés végén lévő gumi lassítót nem tisztelte meg eléggé...magas árat fizet érte. Szerencsére csak az üveg vágta össze a navigátort...csak karcolások. Igen, ez egy csövezett kocsi és nem is gagyi csővel. Nagy volt a tempó és szerencsétlen az érkezés....egy fára, oldalvást.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2164 Dátum: 2007. június 10. 21:27:48 pm » |
|
1-2 BMW:
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #2165 Dátum: 2007. június 10. 21:28:58 pm » |
|
Készülget a sufnitutning fékem!!! De valamiért van olyan érzésem,hogy baszott sok lovét fogok vizetni na jogdijjakért!!! Akkor majd a talin jól leteszteljük Mi is készülünk a Realdrif-el
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #2166 Dátum: 2007. június 10. 21:30:14 pm » |
|
1-2 BMW:
Jól néz ki a vas!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2167 Dátum: 2007. június 10. 21:32:03 pm » |
|
Basszus, elfelejtettem a képet+a szöveget. Holnap küldöm. A csomagot meg lemérem, de lehet, hogy felejtős, mert b*szott nehéz. Jó utat!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 17:28:56 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2168 Dátum: 2007. június 10. 21:32:48 pm » |
|
A kedvedért még egy:
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 17:29:12 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #2169 Dátum: 2007. június 10. 21:33:12 pm » |
|
Az kis hegyesorrú volt a legszebb BMW:)) persze a Cigó féle autó sem nézett ki szarul. Némelyik E30 érdekesen darabosan haladt, Boge rendesen vette a lassítót:) Gratula!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 17:29:22 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2170 Dátum: 2007. június 10. 21:35:01 pm » |
|
Köszi, örültem, hogy kijöttél és ismét találkoztunk.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 17:29:32 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #2171 Dátum: 2007. június 10. 21:38:24 pm » |
|
1-2 BMW:
gratula az elért eredményhez! ... tipikus tetőrevágós kamiongumi lassító ... a ladik ijesztően összecsuklott
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #2172 Dátum: 2007. június 10. 21:39:18 pm » |
|
Köszi, örültem, hogy kijöttél és ismét találkoztunk.
nekem megtiszteltetés, hogy egy versenyzővel beszélhettem:))) (lassan mehetünk a randi topikba:PPPPP)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #2173 Dátum: 2007. június 10. 22:23:54 pm » |
|
Ezer köszönet BrothaD kolléga,ja és gratula a hölgyhöz,toppos!!!! Alakul az a futómű és fék projekt!!!
|
steffe
|
|
|
kopter
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
|
|
« Válasz #2174 Dátum: 2007. június 11. 08:47:12 am » |
|
Boge! Gratula a versenyhez, néztem a rajtlistát, ebben a mezőnyben a 15-20. helyezés nem semmi! (ha legközelebb nem találsz navigátort, én ismerek egyet ) Steffe! A féked nagyon komoly. Meg az avatarod is, sokkot kapok tőle ha meglátom
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #2175 Dátum: 2007. június 11. 08:51:02 am » |
|
Csatlakozom. Jó látni mikor a sok turbós-fullos ritsrakéták között röpül egy igazi "kincs". Steffe arca kísértetiesen hasonlít a Ferengik ábrázatára. Remélem azért a nemi életed nem úgy éled mint Ők.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 17:30:08 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #2176 Dátum: 2007. június 11. 08:56:36 am » |
|
Háh! Találtam egy képet! Tavaji Vadkerti talikép. NfS-kollégával,Azért nekem sem kell a boltba menni ábrázatért.
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #2177 Dátum: 2007. június 11. 09:01:26 am » |
|
Sziasztok!
Mai napon nyíltnap van a Hungaroringen.... Lesz innen valaki aki kilátogat ma, netán autókázik ??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #2178 Dátum: 2007. június 11. 10:37:23 am » |
|
Egy kicsit Motorsport, csak másképp:) Van, lehet rendelni léptetővillát a németektől:) a magyar importőrnek nem sikerült, egy nürnbergi kereskedésnek ehhez két emailre volt szüksége:) már csak két dolog van: ki lehet-e szedni a villát? ) illetve jár -e valaki, vagy valakinek a valakije Nurnberg felé mostanában? ))
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #2179 Dátum: 2007. június 11. 10:44:25 am » |
|
Himizoli,
minden kötelezettség nélkül kérdezem, gondolom megnézted a váltót közelebbről is: szerinted van 50% esélye annak, h kiszedhető legyen a törött alkatrész és az új bele tudjon kerülni? Mondjuk úgy néz ki, rendelhető olyan alkatrész is, ami nincs ETK-ban:)))
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 17:30:39 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #2180 Dátum: 2007. június 11. 11:43:13 am » |
|
Tudok adni címet ahová küldetheted Passau mellé... onnan meg elhozatom Kecskemétre onnan meg elhozod személyesen egyik pénteki kecskeméti Cápataliról hazafele menet...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 17:30:52 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #2181 Dátum: 2007. június 11. 11:53:15 am » |
|
Kiderült, h 3 ora kerulo nyaraláskor:)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 17:31:04 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #2182 Dátum: 2007. június 11. 12:45:21 pm » |
|
Himizoli, minden kötelezettség nélkül kérdezem, gondolom megnézted a váltót közelebbről is: szerinted van 50% esélye annak, h kiszedhető legyen a törött alkatrész és az új bele tudjon kerülni? Mondjuk úgy néz ki, rendelhető olyan alkatrész is, ami nincs ETK-ban:)))
Ahogy en lattam ki lehet szedni. Az alkatresz meg kuldest ide hozzam Stuttgartba
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 17:31:20 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #2183 Dátum: 2007. június 11. 12:59:41 pm » |
|
)) Az alkatrészért végulis el tudok menni, remélem Boge-nak sikerül az alkatrészcsere, és akkor már csak azt kell kitalálni, hogy hogyan kerül összerakásra:) meg sporolni egy csomo pénzt, hogy legalább egy sima olajcserét (ertelemszeruen szűrőkkel:)) el tudjak rajta végezni eladás előtt...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 17:31:31 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #2184 Dátum: 2007. június 11. 15:04:09 pm » |
|
Ha megvan a villa akkor taviranyitasba osszerakjuk
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 17:31:46 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2185 Dátum: 2007. június 11. 22:32:35 pm » |
|
Sziasztok!
Mai napon nyíltnap van a Hungaroringen.... Lesz innen valaki aki kilátogat ma, netán autókázik ??
Kint voltam, de off kocsival. Te?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2186 Dátum: 2007. június 11. 22:35:58 pm » |
|
Nyálcsorgatás: M6 Hamann. A hangja......ilyet még életemben nem hallottam.
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2187 Dátum: 2007. június 11. 22:36:27 pm » |
|
.
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2188 Dátum: 2007. június 11. 22:37:23 pm » |
|
8 dugattyú, alu aggyal:
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2189 Dátum: 2007. június 11. 22:48:32 pm » |
|
És akkor a tökönszúrás: Ez az autó 1 másodperccel jobb időt ment, mint a Hamann M6: 1.6 16V, SZÉRIA MOTOR, 120 LE, viszont, slick, Fémszilentek, Bilstein (a la Katona), GE szemek, progresszív rugók. Szóval: pilóta + futómű:) Egyébként az M6 sem poroszkált a pályán, mert a húzósabb kanyarokban csak úgy ordított a 20'-os gumó! A tulaj panaszkodott, hogy a kipörgésgátló visszafogja, mondtam: kapcsolja ki. Erre Ő: akkor nagyon kitör a fara. El tudom képzelni, mit csinál több mint 500 lóerő. Semmit a jelek szerint. Az egyenesben őrületes hangorkán mellett borzalmasan nagyot ment,majd még szörnyűbbet fékezett, de amíg kanyarodott, csak ordított a gumi és 0 tempóban fordult. Pedig látszott a csákón, hogy szeretne jobban menni. Hát erről ennyit. Gondolom ha olyan ült volna bele, aki nem ilyed meg attól, hogy a fara kimegy, az "picit" gyorsabb lett volna. A Toyotást többen is zaklatták (mivel szinte mindenkit levert), hogy mi van benne. Mire Ő: ülés, öv, kormány.... Erre dühös reakciók: na jó, de gondolom motor is van benne. Igen széria 1.6! Tényleg az, ismerem a kocsit. Erre kókadtan elvonultak a menő gyerekek. Egyébként 2.24-et ment.
|
|
|
|
|