|  | 
	| 
			| 
					
						| davidbmw 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #2581 Dátum: 2007. szeptember 05. 14:29:38 pm » |  | 
 
 Egykori motorom úgy látom már ismét más kocsiban van:
 
 
 hy!:) Ha jól lártom ez egy 6 hengeres moci 3 weberrel ha nem is weber akkor valami 2 torku karbik. Mit lehet tudni az ilyen mocikról röviden? Épités? A drágább vagy olcsobb kategoriába tartozik ez az építés? Fogyasztása biztos de hobby auto szinten elfogadható-e? Fogyasztás lóerő költségek aránya? Érdemes ilyent épiteni? köszi |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Boge 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3300
								
								 
								Ne vedd el!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2582 Dátum: 2007. szeptember 06. 23:33:42 pm » |  | 
 
 Építés oka: akkor nem találtam 2 hónap keresgélés után sem 23i L-jet-et csak 50 és 60 között. Na ezen jót röhögtem, tipikus bontós árak. Valaki 4A1-et rakott rá, ami nem akart életre kelni, bepróbáltam a nagytorkú tesóját, de az sem volt jó. Felidegesíttettem magam és vettem 3 Dellortót. Csináltam hozzá egy szépnek nem nevezhető, de hibátlanul működő csonkot és gázrudazatot. A hangja kárpótolt mindent, de semmi több. Nem hiszem hogy sokkal jobb, mint egy L-jet, de szépen szól és még nem találkoztam ilyennel. Ha jól tudom, máig nincs párja. Amúgy nem egy nagy durranás. A fogyasztást nem mértem, mert pár nap után el is adtam a mocit, ez volt a tervem. A motoron kisebb hengerfej munka volt, így a karbikkal egy picit jobb volt egy utcainál. Nem ez a tuning legjobb módja, főlg ha érzékenyen érint a fogyi, de szerintem csodás érzés hallgatni és nem túl drága. Szerencsés esetben kijön 40-50-ből az egész.
 |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:14:12 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Boge 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3300
								
								 
								Ne vedd el!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2583 Dátum: 2007. szeptember 06. 23:37:22 pm » |  | 
 
 Valahogy igy kell ezt csinalni emberek..   joo kis izelito volt.    ui:Boge hanyadikban fordultal?mert a tobbiek mind valtottak a szakaszon amit latunkA többiek egy része tolós váltóval megy (tök más a gangok kiosztása, keresztben nyeli a legjobb utcai BMW sportváltót). Mások gyenge géppel nyomták és kívánta az 1-est. Én 2-ben hagytam, így nyugton maradt az autó és hála a 4 hengernek, nekem már alulról egész jól megy a moci és sokáig elforog, szóval nekem ez így sikerült, de közel sem a legjobban. Vannak sokkal jobb felvételek erről a kanyarról. |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:14:58 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| davidbmw 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #2584 Dátum: 2007. szeptember 07. 16:30:52 pm » |  | 
 
 Építés oka: akkor nem találtam 2 hónap keresgélés után sem 23i L-jet-et ...
 okés!!! Köszi a választ!    Ugy is meg szeretném kérdezni hogy egyátalán érdemes e 6 hengerest elláltni 3 weberrel?  |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:15:30 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| riczkoi17 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #2585 Dátum: 2007. szeptember 09. 09:46:06 am » |  | 
 
 A többiek egy része tolós váltóval megy...
 Szia boge! Neked milyen váltó van alatta? mik az áttételeid?Szerinted egy tds váltó 4.27-es difivel nem lenne durván rövid??? Haladna még előrre is vagy csak váltogatnék mint a barom? Ilyen áttétel számogatós táblázatotok nincs véletlenül? |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:15:46 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| DonDr!ft 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1818
								
								 
								1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2586 Dátum: 2007. szeptember 09. 19:16:24 pm » |  | 
 
 Örülök, hogy a tegnapi drift edzésen sikerült összefutni pár cápással innen a fórumról!! Jó volt dumálni egy kicsit! Remélem,  jöttök máskor is!!     ...:: Üdv! |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Kox 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1361
								
								 
								Powered by rozsda
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2587 Dátum: 2007. szeptember 09. 19:19:26 pm » |  | 
 
 Máriapócson találkozunk!   |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:16:00 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 
 hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse |  |  | 
	| 
			| 
					
						| sixpack525i 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #2588 Dátum: 2007. szeptember 09. 19:20:53 pm » |  | 
 
 Máriapöcsön   |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:16:10 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| fblacka 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 705
								
								 
								ejtsd: efbélacka
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2589 Dátum: 2007. szeptember 09. 19:25:57 pm » |  | 
 
 Örülök, hogy a tegnapi drift edzésen sikerült összefutni pár cápással innen a fórumról!! Jó volt dumálni egy kicsit! Remélem,  jöttök máskor is!!     ...:: Üdv!én is nagyon örültem! kisebb talinak is mondhatnánk ... 5-en voltunk    remélem eljutunk pócsra   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| DonDr!ft 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1818
								
								 
								1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2590 Dátum: 2007. szeptember 09. 19:30:57 pm » |  | 
 
 Remélem ott lesztek!!   |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:16:22 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Boge 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3300
								
								 
								Ne vedd el!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2591 Dátum: 2007. szeptember 09. 19:58:51 pm » |  | 
 
 Szia boge! Neked milyen váltó van alatta? mik az áttételeid?...
 245 sport-om van. Amit írtál szerintem nem rossz, bár én nem szeretem a tds váltót, mert bár rövidebb, de az 1-es is sokkal rövidebb. Szóval csöbörből vödörbe. Rafi 4.40-el és sporttal megy, neki kell dugni az 5.-et, de gondolom Te ezt nem sűrűn teszed. És Rafinak nem egy pörgős a motorja, mert nagylöketűsítve van, így 3ezres. Szóval Ő inkább elváltogat, mert neki alul erősebb. A Te mocidhoz jobban illik a pörgetés, tehát nem sok a 4.27. A tds váltó miatt azonban kieshet az 1-es (túl rövid lenne), ami nem jó, mert ilyen alapon mehetne bele egy 4 gangos is, annak is 1:1 a vége. |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:16:58 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Kox 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1361
								
								 
								Powered by rozsda
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2592 Dátum: 2007. szeptember 09. 20:05:33 pm » |  | 
 
 Szerintem nagyon rövid lesz 4.27 -es difi TDS váltóval. Nekem TDS van benne és még 3.45 -el is baszott rövid, legalábbis utcára. Az 1-est nem is szoktam használni, csak ha nagyot akarok indulni. |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:17:17 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 
 hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Boge 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3300
								
								 
								Ne vedd el!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2593 Dátum: 2007. szeptember 09. 20:11:29 pm » |  | 
 
 Na jó, de Ő neki ez versenyautó, csöves meg minden...szóval az utca szóba sem jön.Én anno a 23-al 4.10 és sporttal nyomtam, hát nagyjóból jó volt.
 Most 4.75 és sport és ez rallyra pont jó. 180 a vége, annél gyorsabban úgy sem mehetnék az erdőbe:)))
 Gyorsaságira, pályára ez nem jó, de most ezt ki is hagyom.
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Boge 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3300
								
								 
								Ne vedd el!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2594 Dátum: 2007. szeptember 09. 20:38:10 pm » |  | 
 
 "Az 1-est nem is szoktam használni, csak ha nagyot akarok indulni."
 Ezt mondtam én is. Ezért nem szeretem a tds váltót.
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| riczkoi17 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #2595 Dátum: 2007. szeptember 10. 10:45:21 am » |  | 
 
 Hű ha tényleg csak a baj van... ejjj ha egyszer lenne egy olyan a bmw-re mint a tolós a zsiguliba lenne öröm:-)) Értem mit mondasz de egy getrag 260-240-hez képest a tds-ben a 2,3,4,5, fokozatkiosztása sokkal kevesebbet ejt nem mint a getrag 240-260,ha jól néztem az m3-é is hasonló mint a tds 2-3-4-5 áttétele!Szóval így is 4 telivel megyek mert 5-ik lassító 0.81 áttétel:-( Akkor ha kiesik az egyes ugye 4 sebességem maradna de azok jobban elosztva mint a getrag 240-60-ban nem??? Na meghát azért egy 20 akárhány éves sport getrag nem tudom mennyire szereti az üttetést slickkel...
 |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:17:47 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Boge 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3300
								
								 
								Ne vedd el!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2596 Dátum: 2007. szeptember 10. 20:14:25 pm » |  | 
 
 Pillanatnyilag a 245S-nél nincs jobb, ami elérhető, akárhonnan nézzük.Voltál a mátrában a hétvégén?
 Az a Nissan, aki annyira ment, annak tolósa van. Igaz a biguli tolós 140-250 között van, neki meg 4 kiló volt, de mint láthatod megéri. A váltó (áttétel) tuning többet ér, mint + 50 le, mert nem lesz tőle kiélezettebb a motor, nem lesz rövidebb élettartamú...csak sokba kerül:(
 A 245 már 4 éve trónol a kocsimba, minden gond nélkül. Nézd meg Niesz Feri belsőit, a régieket, amikor még titán szinkron nélkül nyomta 245-el. Kemény.
 Nekem is a tolós az álmom, nekem is megcsinálja a srác Erken, de nincs rá kes és azt sem látom mikorra jön össze, mert most család project van.
 
 |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:18:02 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| csmario 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2317
								
								 | 
								|  | « Válasz #2597 Dátum: 2007. szeptember 10. 20:25:20 pm » |  | 
 
 niesz feri belsőket hol lehet találni?  ? |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:18:38 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 
 BMW e21 323i,BMW e30 325ix |  |  | 
	| 
			| 
					
						| riczkoi17 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #2598 Dátum: 2007. szeptember 11. 10:02:38 am » |  | 
 
 Pillanatnyilag a 245S-nél nincs jobb, ami elérhető, akárhonnan nézzük.Voltál a mátrában a hétvégén?...
 Most nem voltam de korábban indultam s jót is ment csodáltam hogy hogya faszba van de már értem:-) Az biztos hogy többet ér mint 50 le ezzel így vagyok én is,hát a kesről meg nem is szólok egyetemistaként gyűjtögethetek én tolósra szerintem:-) Itt egerben 300 pénzről hallottam csinálnak na de... azóta is készül.. meg garancia se sok minden van!! Vagy a ladáét kéne ráfaragni valahogy nem?? Vagy nagyon reménytelen?Vagy lehet nem is bírná a biguli váltó? |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:19:22 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Boge 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3300
								
								 
								Ne vedd el!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2599 Dátum: 2007. szeptember 11. 15:29:17 pm » |  | 
 
 Bírjam mert ha Bene turbósát bírta (230Le), akkor asszem ezt is. A gond a fejlesztéssel van. Már 2 szer belevágtam, végül letettem róla. Már megvolt az abarth tokozott kulisszás, hosszú váltója, ami ahoz kell, hogy a váltókarok ugyan oda essenek., megvolt a tolós, megvolt a donor, de végül eladtam mindent.Nincs hangulatom ennyit fejleszteni, meg próbálkozni. Majd egyszer...talán, de inkább az erki váltó, az drágább, de garanciás és a gyári házban van minden.
 |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:19:34 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| steffe 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2566
								
								 | 
								|  | « Válasz #2600 Dátum: 2007. szeptember 11. 15:35:27 pm » |  | 
 
 Há tolos váltú kell tesvirem!!! Mi nem ezé keszted!! Van it kettű a garácsba,azt gyűvő,osztan oda tulod ahuvá ákárod!!   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 steffe |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Boge 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3300
								
								 
								Ne vedd el!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2601 Dátum: 2007. szeptember 11. 15:53:07 pm » |  | 
 
 Köszönöm bácsi:)
 |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 19:19:54 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Boge 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3300
								
								 
								Ne vedd el!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2602 Dátum: 2007. szeptember 11. 16:05:18 pm » |  | 
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| steffe 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2566
								
								 | 
								|  | « Válasz #2603 Dátum: 2007. szeptember 12. 21:54:26 pm » |  | 
 
 Hogy ebből mikor lesz motor,nem tudom!!!   |  
						| 
								| 
 |  
								|  |  Naplózva | 
 
 steffe |  |  | 
	| 
			| 
					
						| V8 Szisandor 
								e21 v8 4.0  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1125
								
								 | 
								|  | « Válasz #2604 Dátum: 2007. szeptember 13. 01:22:51 am » |  | 
 
 Hogy ebből mikor lesz motor,nem tudom!!!  hhu huu de szeretnek  most ott lenni segiteni..   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
 20-260-22-26
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Gisti 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4241
								
								 | 
								|  | « Válasz #2605 Dátum: 2007. szeptember 13. 10:54:30 am » |  | 
 
 Majd ha összeraktad   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 +36/70/77-97-815E23 745i
 E39 525d touring
 E46 320 Ci
 Triumph Herald 13/60
 Yamaha Fj 1200
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Begi 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #2606 Dátum: 2007. szeptember 13. 12:02:21 pm » |  | 
 
 Kinek mi a véleménye a bioetanollal kapcsolatban? Olcsóbb és 30%-al megnöveli a teljesítményt, ugyanakkor többet fogyaszt vele az autó és állítólag korrodálja a motor belső alkatrészeit. Esetleg keverve 95-össel milyen arányban lenne érdemes tankolni? Fele-fele, 1/3 etanol, 2/3 benzin biztosan nem károsítja a motort. Vagy mégis? A zsigulisok már ezt nyomatják:http://index.hu/gazdasag/magyar/biet070913/ |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Boge 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3300
								
								 
								Ne vedd el!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2607 Dátum: 2007. szeptember 13. 13:19:38 pm » |  | 
 
 Kinek mi a véleménye a bioetanollal kapcsolatban? Olcsóbb és 30%-al megnöveli a teljesítményt, ugyanakkor többet fogyaszt vele az autó és állítólag korrodálja a motor belső alkatrészeit. Esetleg keverve 95-össel milyen arányban lenne érdemes tankolni? Fele-fele, 1/3 etanol, 2/3 benzin biztosan nem károsítja a motort. Vagy mégis? A zsigulisok már ezt nyomatják:http://index.hu/gazdasag/magyar/biet070913/Az tiszta alkohol korróziós hatását alátámasztom, de többet én nem tudok. Mivel ez egy kevert elegy, nem tudom, hogy így okoz-e korróziót vagy sem. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Begi 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #2608 Dátum: 2007. szeptember 13. 17:23:54 pm » |  | 
 
 Motorsporthoz tartozik:
 Kizárták a Mclarent a Forma-1ből idén és jövőre is...
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TraBence 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4521
								
								 
								+36 30 370 85 77
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2609 Dátum: 2007. szeptember 13. 17:27:08 pm » |  | 
 
 Motorsporthoz tartozik:
 Kizárták a Mclarent a Forma-1ből idén és jövőre is...
 
 Jipiáéééééééééééééééééé!!!!       |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Bence |  |  | 
	|  |