collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3300 Dátum: 2008. március 03. 21:57:48 pm » |
|
szerintem biztosan. ha más nem, akkor nézz vissza egy '98-as Le Mans-ra, és egyből rájössz, hogy miért! (ráadásul a magyar származású Anisits Ferencet is dícséreti illeti érte!)
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #3301 Dátum: 2008. március 03. 22:36:37 pm » |
|
szerintem meg a benzines feltámad poraiból,a dízeleket már nincs hova fejleszteni
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:42:26 am írta Promega »
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #3302 Dátum: 2008. március 04. 00:41:41 am » |
|
E21 group 5 -nél nekem véget is ért a túraautózás
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3303 Dátum: 2008. március 04. 07:03:46 am » |
|
Nem biztos, h jól emlékszem, de akkor verte sz@rrá a mezönyt a diesel Audi ??
nem az audik csak mostanában tolják.. akkor egy 320d nyert, mert mondjuk fele annyiszor kell kiállnia tankolni? (nyilván a fele az költői túlzás..)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:42:49 am írta Promega »
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3304 Dátum: 2008. március 04. 08:20:04 am » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:43:03 am írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #3305 Dátum: 2008. március 04. 14:24:54 pm » |
|
A dieselé a jövő!!!
szerintem meg almát próbálunk körtével összehasonlítani, mert dízelek jó ideje csak feltöltéssel készülnek, míg a benzinesek közt kifejezetten ritka a turbo (talán az utóbbi egy-két évre ez nem igaz, amikor elkezdték az 1200 köbcentis 1 le/lit körüli motorok gyártását), így két egymástól nagyon is különböző dolgot hasonlítgatunk össze
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:43:13 am írta Promega »
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #3306 Dátum: 2008. március 04. 19:40:04 pm » |
|
Aki közlekedni akar,annak jó a dízel,aki AUTÓZNI,annak benzines.A tds-eknek toronymagas a nyomatékuk,de se teljesítmény,se karakterisztika,se egy normális kipufogóhang,semmi.Adott teljesítménykategóriát legalább négyféle egyéniségű benzinessel tudsz elérni.A dieselben meg max addig emeled a töltőnyomást,amíg gátas nem lesz a HF,meg el nem törik a turbó tengelye. Kinek mire van szüksége.Csak azt nem tudom,h aki eleve td-t vesz(bmilyen márkát)az minek tuningol
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:43:35 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #3307 Dátum: 2008. március 04. 20:14:21 pm » |
|
Én 350000km-t tettem meg eddig Tds-sel, úgy hogy nem szólnék bele teljesítmény és karakterisztika vitába, felesleges vita lenne! Miért csak olyan ember ír ilyeneket aki még nem használt TDS-t tartósan, sőt gyanítom még nem is nagyon ült benne! Nem megsértődni!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:43:46 am írta Promega »
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #3308 Dátum: 2008. március 04. 20:40:59 pm » |
|
Hát nem tom... mondhattok bármit én abszulut nem vagyok dieselpárti de Viktorral lenyomtunk a TDSében egy pár ausztriai még német utat már és engem meggyőzőtt az olajkályha...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:44:04 am írta Promega »
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #3309 Dátum: 2008. március 04. 22:04:17 pm » |
|
Engem meg a benzines turbós....
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #3310 Dátum: 2008. március 05. 08:10:55 am » |
|
Szereztem hibátlan vastagszárú Bilstein gátlót (e28) Csak a porvédője rossz, hol lehet ilyen porvédőt kapni Bp-en? A Katonahoz nem akarok lemenni...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Agyas
Nem elérhető
Hozzászólások: 1128
|
|
« Válasz #3311 Dátum: 2008. március 05. 09:03:03 am » |
|
Kárászynál is van.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:44:20 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3312 Dátum: 2008. március 05. 11:00:25 am » |
|
Én 350000km-t tettem meg eddig Tds-sel, úgy hogy nem szólnék bele teljesítmény és karakterisztika vitába, felesleges vita lenne! Miért csak olyan ember ír ilyeneket aki még nem használt TDS-t tartósan, sőt gyanítom még nem is nagyon ült benne! Nem megsértődni!
Én közel 200 ezret mentem felváltva 25tds, 1,9TDI, 25d és 30d common rail dízelekkel. Csatlakozom Viktorhoz. Utcára soha semmi mást. A gyorsulása roszabb a végesebesség alacsonyabb, de bizonyos tartományokban jobb, mint egy benzines. Aki nem hiszi, annak néhány friss tény a bmw.hu oldalról: gyorsulás 80-120 530d 5,1 530i 6,6 540i 6,2 550i 5,1
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3313 Dátum: 2008. március 05. 11:32:29 am » |
|
Fogadjunk, hogy 80-120 között egy 530i odaver egy papiron gyorsabb 30d-t? Van azokon az autókon egy sebességváltó nevezetű eszköz... Az más kérdés, hogy a szabvány mérés adott fokozat, adott sebességtartomány, de ugye ez bizonyos autóknak kedvez, másoknak nem. A fogyasztás a dízelek előnye, vezethetőség meg stílusa váltogatja, engem pl. idegesít a dízel, mind, Viktornak, Mike-nak meg ez fekszik... (bár 30dA-t még nem vezettem, az lehet, h nem:)) Teljesítményben a benzines vezet, dizel F1 auto is csak akkor lesz, ha a szabályok kikényszerítik:)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:44:45 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3314 Dátum: 2008. március 05. 12:08:59 pm » |
|
Fogadjunk! Sosem versenyeztem 30i-vel 30d ellenében, szóval nem tudom. Ezek olyan adatok melyet a gyár ad meg, hogy hogy mérik, mivel és milyen körülmények között azt nem tudom, ha valakinek van ez ellen kifogása, akkor lehet a gyárnál reklamálni én csak bemásoltam. Ami a sebváltót illeti a 25d-t egyszer lemértem, 3-ban nem kell váltani a 80 és 120 között. 1 biztos az utomata tds-emmel sok olyan autónak odavertem, amikről senki sem gondolná, hogy egyáltalán a közelébe érhetek. A 25d még 1 kategóriával gyorsabb, autópályán, vagy országúton menet közben, nem álló helyzetből indulva, oda merek állni nagyobb benzinesek mellé, nem fog szégyent vallani.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:44:59 am írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #3315 Dátum: 2008. március 05. 12:44:26 pm » |
|
".... Fogadjunk! Sosem versenyeztem 30i-vel 30d ellenében, szóval nem tudom.... Nyáron majd megyünk egyet az e21-el Egyébként szerintem is a TD a királyság, főleg amióta van nekem is egy
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3316 Dátum: 2008. március 05. 13:22:52 pm » |
|
Jó addig be kell újítanom egy 30d-t.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:45:19 am írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3317 Dátum: 2008. március 05. 13:29:07 pm » |
|
E21 330d? Az szép baleset lenne:))))
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:45:32 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3318 Dátum: 2008. március 05. 14:07:46 pm » |
|
Hát nem is tudom. Ha már beletuszkoljuk az M50 blokkot, akkor inkább 35d és letépi a diffit a helyéről.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:47:31 am írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #3319 Dátum: 2008. március 05. 15:33:47 pm » |
|
35d ellen 35i a fair!!!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:47:40 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #3320 Dátum: 2008. március 05. 20:21:42 pm » |
|
Akkor most vegyünk két azonos köbcentijü motort. egy Benzinest és egy Dieselt....És az első mozdulattal rugjuk is le a turbót a dieselről. Ezt valahogy elfelejtitek beleszőni a storyba ..vagy turbozzuk hozzá a benzinest is és úgy hasonlitgassunk
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #3321 Dátum: 2008. március 05. 20:27:41 pm » |
|
A 35i az túrbós!!!!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:47:56 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #3322 Dátum: 2008. március 05. 20:32:49 pm » |
|
Nem figyeltem...akkor várok egy ilyen gyorsulást!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:48:05 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3323 Dátum: 2008. március 05. 21:03:37 pm » |
|
Az egyik mitől soros, a másik mitöl bi? Ezt nem értem.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #3324 Dátum: 2008. március 05. 21:10:56 pm » |
|
A soros az egy kicsi egy nagy turbó soros kapcsolata. Alacsony fordulatszámon a kicsi megy majd a nagy is el kezd tölteni nagyobb fordulaton. Előnye "nincsen" turbólyuk, csak bonyolult megcsinálni a vezérlést.
Biturbó két turbó párhuzamosan.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:48:20 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #3325 Dátum: 2008. március 06. 13:28:01 pm » |
|
Én beletenném a seggem egy 735D cápiba. Jól kipróbálnám aztán ha megfelel az igényeimnek, akkor jól megtartanám. Először az biztos, hogy az üzemanyagszintjelző mutatóval barátkoznék meg.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #3326 Dátum: 2008. március 06. 15:16:55 pm » |
|
Ja igen, én is lerúgnám a Wtcc-s Seatról minden cuccot...kiváncsi lennék mit menne a szívó diesel a szívó benzines ellen. Most utcán a dieselnek áll a zászló, főleg mert az emberek hajlamosak 1 millióval többet adni egy kocsiért, mert az 2 literrel kevesebbet fogyaszt:) így jut pénz bőven a fejlesztésre...valószínűleg ebből következik, hogy erőltetik "pici" pénzzel a dieseleket a pályákon. Megvan az az előnyük, hogy turbózhatnak. Kérem, így könnyű! Erről kicsit az jut eszembe, ahogyan a GP-n elbántak a kétütemmel. Az nem baj, hogy kb a fele hengerűrtartalmuk volt? És hogy nyert a Ducati párszor a superbike-on?? Mert a 2 hengeresnek lehet nagyobb a ccm?? Nem szeretem az ilyet. Hétköznapra jó lehet a diesel, bizonyos kocsikba, de én bele nem ülnék ilyen versenyautóba, mert nincs hangja, ennyi az egész.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #3327 Dátum: 2008. március 06. 16:08:17 pm » |
|
..detto
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:49:13 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #3328 Dátum: 2008. március 06. 16:21:42 pm » |
|
B*szki! Ezt nem gondoltam, hogy egyszer még egyezni fog Indyvel a véleményem...
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.
Nem elérhető
Hozzászólások: 1558
06202342414
|
|
« Válasz #3329 Dátum: 2008. március 06. 16:31:04 pm » |
|
Nem vagy egyedül.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:49:26 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
|