CápaBMW fórum
2024. november 30. 22:49:40 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 [114] 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2602082 alkalommal)
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3390 Dátum: 2008. március 14. 15:55:32 pm »

Ne tegyél fel ilyen egyszerü kérdéseket!
Mi az amit magyarországon nem lehet meg tenni?
Itt minden csak pénz kérdése!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:59:45 am írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #3391 Dátum: 2008. március 14. 15:58:51 pm »

elképzelem ahogy a fejeseknek van egy listájuk:
-dupla AC 2.000.000,- Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 10:59:54 am írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3392 Dátum: 2008. március 14. 16:03:17 pm »

Sokkal-sokkal kissebb összegekről van szó valójában.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:00:04 am írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #3393 Dátum: 2008. március 14. 16:09:13 pm »

pedig nekik szerintem ez se nagy pénz...
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:20:50 am írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3394 Dátum: 2008. március 14. 16:18:06 pm »

Csak az a baj, hogy a magyar, 3 forintért az annyát is...   és ezt használják ki "azok".
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:21:01 am írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3395 Dátum: 2008. március 14. 16:19:13 pm »


Bubo!

Nem te tehetsz róla, de nekem felment az agyvizem, amikor ezt elolvastam. Egy ilyen belsőség blogot még véletlenül se olvasson senki! Eleve egy dilettáns, aki ezt írta, másrészről az ottani hozzászólások ZÉRÓ hozzáértést feltételeznek.

Egyébként tényleg sokan csalnak a Trabantostól a Toyota VB teamig, SZINTE mindenki. Kihasznáják a technikai ellenőrök kezének megkötését, illetve a technikai lemaradásukat. Ez olyan örök téma mint a dopping. Ott is pont egy lépéssel vezetnek a doppinggyártól, mint a doppingellenőrök.

Akkor röhögtem a legjobban, amikor Tóth Imi, Janika régi navigátora, nyilatkozott valamelyik TV-nek, hogy a Peugeot Sporttól kapnak olyan alkatrészeket, amiket tesztelni kell, mielőtt belerakják a VB-s autókba. Khhhm hogy lehet, hogy senki nem csapott le rá, hogy az, amit tesztelni kaptak, hogy lehet homológ? Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2008. március 14. 23:19:03 pm írta Mike » Naplózva

Főmordor.
gyurew
Vendég
« Válasz #3396 Dátum: 2008. március 18. 19:04:56 pm »

Sziasztok!Lenne egy olyan nem elhanyagolható prblémám, hogy szeretném, ha az e12m alacsonyabb és keményebb futóművel rendelkezzen.Nem itthoni rugóvágással és telók homokkal feltöltésére gondoltam, hanem vmi szakszerűbb megoldásra, viszonylag kedvező áron.E-bay-en se bilstein, se koni, se alpina.Mit lehetne még?


Üdv:Gyurew
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #3397 Dátum: 2008. március 18. 19:10:57 pm »

..én még mindíg a rugóösszenyomást javallom kemencében, csak mert írtad ,hogy "kedvezőbb" áron. Alacsonyabb lesz..bizonyos szinten feszesebb is... csak azértr merészeltem újra ezzel előhozakodni, mert az ócsóság volt szem előtt. Most már lelehet lőni....  A hab a tortán pedig a kis gumik lennének az összenyomott rugóba 120 fokonként. Akkor aztán feszes lenne Smiley  ..de mint mondom ez egy pénztárcát kimélő megoldás!!!!!!

A másik: ültetőrugók és Billstein gátlók.. ez már nem egy pénztárca kímélő megoldás.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:21:48 am írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #3398 Dátum: 2008. március 18. 21:35:44 pm »

Sziasztok!Lenne egy olyan nem elhanyagolható prblémám, hogy szeretném, ha az e12m alacsonyabb és keményebb futóművel rendelkezzen.Nem itthoni rugóvágással és telók homokkal feltöltésére gondoltam, hanem vmi szakszerűbb megoldásra, viszonylag kedvező áron.E-bay-en se bilstein, se koni, se alpina.Mit lehetne még?


Üdv:Gyurew

A Gyári gátlók keményítése teljesen jó megoldás, rugót meg szintén lehet csináltatni keményebbet.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
gyurew
Vendég
« Válasz #3399 Dátum: 2008. március 19. 00:53:26 am »

M535i bilstein-ek gondolom keményebbek, mint a gyári, többi, ugyeeeee?A rugót max. egy rugókovács megoldja.Indy, azért nem a nagyon olcsóra gondoltam, hanem emberi áron vmi faszát.De lehet, hogy összeszedek egy új garnitúra bilsteinre valót, mert azt tudom, hogy jó meg fasza.
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #3400 Dátum: 2008. március 19. 05:50:13 am »

Attól mert Bilstein, nem váltja meg a világot. Ha kb. 10 éves, akkor már szerencséd van...de nem annyi szokott lenni. Általában egy felújítás rájuk fér szegényekre. Ügyebár erősen kopó-fogyó alkatrészről beszélünk.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:24:09 am írta Promega » Naplózva
gyurew
Vendég
« Válasz #3401 Dátum: 2008. március 19. 16:25:26 pm »

Újra gondoltam, találtam 30 párezer Huf-ért új Bilstein sportot(per darab), csak rövid rugóval műxik stb-stb.A GEG-ben Bilstein sport volt, nem volt már tökéletes, de úgyis fényévekkel volt keményebb.Veszek egy használt garnitúrát, ha találok nem vagyok előrébb, mert mire felújíttatom, ott tartok mintha vettem volna újat.Tehát, dolgozunk az új sport telókért:D
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:24:26 am írta Promega » Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #3402 Dátum: 2008. március 19. 16:43:08 pm »

Szerintem, ha a rugót az emlitett módon "összenyomod", akkor puhább lesz, mivel csökken a menetemelkedése.
Volt gyári, majd gyári összenyomva 9 cm-t is. Hidd el nem puha Smiley ..tény, nem kell csodákat várni, de még sose koppant fel.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:24:54 am írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #3403 Dátum: 2008. március 19. 23:00:36 pm »

http://uk.youtube.com/watch?v=qiIYEmpWaaQ&feature=related - trükkös kanyar. shocked
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #3404 Dátum: 2008. március 20. 08:45:27 am »

Nagyon jó. Maradt valaki versenybe is? Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:27:10 am írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3405 Dátum: 2008. március 20. 09:04:10 am »

Nem tudom milyen verseny volt, de tőlünk északabbra elég gyakori amatőr szinten a központi itiner használata. Na akkor történnek ilyen kanyarok. Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:27:27 am írta Promega » Naplózva

Főmordor.
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3406 Dátum: 2008. március 23. 10:25:53 am »

M535i bilstein-ek gondolom keményebbek, mint a gyári, többi, ugyeeeee?A rugót max. egy rugókovács megoldja.Indy, azért nem a nagyon olcsóra gondoltam, hanem emberi áron vmi faszát.De lehet, hogy összeszedek egy új garnitúra bilsteinre valót, mert azt tudom, hogy jó meg fasza.

Javasolnám a 13.kerületben(bp) a Fáűy utcában a Vörös Rugó-t. Nekünk az E12-n ő csinálta, és teljesen tökéletes lett.Akkor még neki is volt egy nem akármilyen E12-ese. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy nem akartam se leültetni, se keményíteni az E12-t, és tök gyári lett. Mivel ő rugókat is készít, így szerintem tudja orvosolni a problémádat.
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lóránd

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 233


e23 732i


« Válasz #3407 Dátum: 2008. március 25. 14:22:07 pm »

sziasztok! valaki tudna olyan oldalt ajánlani ahol márkás kipufogó rendszert lehet kapni??? köszi...
Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #3408 Dátum: 2008. március 25. 14:25:32 pm »

Proex-esekkel van tapasztalatom, nagyon profik, jo aron dolgoznak és kerdes nelkul megcsinaljak amit mondasz. Legalabbis itt Kobanyan. De ugye nem a 7esre akarsz sportkipuffot? Mondjuk ha mar a direktszurot felraksz ra, akkor kitelik toled  Smiley Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:29:54 am írta Promega » Naplózva
Lóránd

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 233


e23 732i


« Válasz #3409 Dátum: 2008. március 25. 14:48:04 pm »

persze hogy a hetesre Cheesy deee nem hangos puff kell!!! magnumtuningról valakinek véleménye???
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:30:09 am írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #3410 Dátum: 2008. március 25. 16:54:45 pm »

Proex-esekkel van tapasztalatom, nagyon profik, jo aron dolgoznak és kerdes nelkul megcsinaljak amit mondasz. Legalabbis itt Kobanyan. De ugye nem a 7esre akarsz sportkipuffot? Mondjuk ha mar a direktszurot felraksz ra, akkor kitelik toled  Smiley Smiley
Mé mi a probléma a direktszűrővel?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:30:20 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #3411 Dátum: 2008. március 25. 17:03:03 pm »

semmi,csak ami neki nem tetszik azt már le kell szólni egyből  Evil
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:30:29 am írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3412 Dátum: 2008. március 25. 18:18:45 pm »

Szerintem, ha valamilyen módosítás beválik a motorsportban, annak méginkább be kell válnia az utcai autókon, feltéve persze, hogy a módosítás mértéke még a mindennapos használatot, illetve az esztétikumot ne rontsa, legyen az 7-es vagy 1-es. Ezek közé tartozik a sportlégszrű és kipuffogó is. Nem tudom mi ezzel a baj.

Az más kérdés, hogy valakinek nem tetszik, de hát Larry Flynn is megmondta, hogy "Véleménye és végbélnyílása mindenkinek van". Cheesy
Naplózva

Főmordor.
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3413 Dátum: 2008. március 25. 19:19:03 pm »

Proex-esekkel van tapasztalatom, nagyon profik, jo aron dolgoznak és kerdes nelkul megcsinaljak amit mondasz. Legalabbis itt Kobanyan. De ugye nem a 7esre akarsz sportkipuffot? Mondjuk ha mar a direktszurot felraksz ra, akkor kitelik toled  Smiley Smiley
Énis teszek a hetesre..Bár nekem a td-n is az van...Roll Eyes)
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:30:53 am írta Promega » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lóránd

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 233


e23 732i


« Válasz #3414 Dátum: 2008. március 25. 19:42:39 pm »

úgynéz ki hogy a magnumtuningos cucc marad mert ott 100ból kijön kb az egész rendszer......
csak 1 vég ami remus kb 100ezer és sztem nem nagy a különbség... sztem!  huh
Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #3415 Dátum: 2008. március 25. 19:55:17 pm »

szerintem a Jano-dob kft. /nem a /Dinamit/          BP 14094137 kerdezd meg oket is , de hatso dobnak lehet kapni sokfele rozsdamentest kedvezo aron ,csak a merete stimmeljen  kb.10-15e,persze meg kell nezni hogy nem vmi gagyi kisipari papirvekony szutyok. pl unixban is van csak nem szepek a vegei de maga a dobtest az jo...
szerintem
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3416 Dátum: 2008. március 25. 19:59:55 pm »

úgynéz ki hogy a magnumtuningos cucc marad mert ott 100ból kijön kb az egész rendszer......
csak 1 vég ami remus kb 100ezer és sztem nem nagy a különbség... sztem!  huh

Én ajánlom a Hermannmotors-t .Nekem ők csinálták a td-re a saválló sportdobot.A hetesre is velük csináltatom...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
sixpack525i
Vendég
« Válasz #3417 Dátum: 2008. március 25. 21:26:38 pm »

semmi,csak ami neki nem tetszik azt már le kell szólni egyből  Evil
Ehh, akkor járjatok direktszűrővel, mert az jó Grin De milliószor ki lett már tárgyalva, hogy nagyobb áteresztőképessége miatt beszív minden szutykot, és a motortérből a meleg levegőt. Én az e28amat direktszűrővel vettem és nem egy "gagyi" (2Ft-ot se ér egyik se) darab volt rajta. ELső dolgom volt itthon ledobni róla.........Szarul ment tőle és idegbajt kaptam attól a "torokhangtól". A 335i-n is volt, ott is visszaraktuk a gyári m30 szűrőházat, a gyári szűrőház oldalán amúgy van egy hőterelő lemez, ott még nagyobb volt a változás, mint az e28amnál. Nem véletlenül van az úgy kitalálva........
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:31:35 am írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #3418 Dátum: 2008. március 25. 21:37:00 pm »

Akkor ezek szerint mindenki tévúton jár aki direktszűrőt használ. Egyébként nekem meg az vele a tapasztalatom hoyg sokkal jobb a motor gázreakciója tőle, és erősebbnek is érződik.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:31:48 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #3419 Dátum: 2008. március 25. 21:50:01 pm »

Szerintem próbáljátok ki padon. Egy direkt lehet hogy fent fél lóerővel jobb, de lent meg nem biztos. Ki hol használja. Persze egy gondozatlan direkt akár anti tuning is lehet.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 [114] 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!