gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1350 Dátum: 2009. december 07. 10:21:09 am » |
|
Akkor még1x, mer voltak komolyabb problémák:
Kérdés: Az E32 sima első lökhárítójára felmegy a V8/V12 toldat/koptató mahinálás, kókányolás nélkül?
Aki válaszol: E32-ben jártas kollégák.
Előre is köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1351 Dátum: 2009. december 07. 13:37:40 pm » |
|
Szerintem felmegy kokec nélkül, mert a toldatok külön is megvásárolhatóak, külön cikkszámuk is van. De ilyet még sosem szereltem fel, így fogalmam sincs.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1352 Dátum: 2009. december 07. 13:59:50 pm » |
|
Szerintem felmegy kokec nélkül, mert a toldatok külön is megvásárolhatóak, külön cikkszámuk is van. De ilyet még sosem szereltem fel, így fogalmam sincs.
Köszi! Itt egy másik, égetőbb probléma. Megpróbálom leírni laikusként és az eddig kapott infók felhasználásával. Szombat este be a céghez, hogy autóval haza mert bevásárlás van iktatva. Leérek az autóhoz (-3) és látom hogy valami folyadék a difi felől az első kerékig. (olajos kinézet és viszkozitás de csöppnyi benzinszag) /Szombat előtt pár nappal voltam lenn az autónál (mindíg körbenézem) de akkor még semmi. Az autó már legalább 1 és 1/2 hete lent áll a fűtött garázsban./ Hívtam ismerősöm, mondtam mi van. 1. Difi olaj- próbáljak menni vele, meghallom ha száraz 2. Benzin - nem biztos, mivel elpárolog ezért gyűjtás-indítás (ha benzin vezeték akkor tolni fogja) Párom előrébb állt és már láttam is, hogy a difitől a jobb kihajtás felé egy 5-10 centire kellemes iramban csöpög. Mivel párommal voltunk és még vásárlás előtt már nem volt kedvem felbaszni magam idegileg, uh. hagytam a fenébe. Visszaálltunk és mentünk a dolgunkra. (persze máig agyaltam, idegeskedtem rajta) Indyt mint hivatásos service-man-t még felhívtam vásárlás alatt, hogy neki mi ötlete van. Mondta hogy azon a környéken lehet sok minden (üzemanyag cső, AC, ..) Mindenképpen az alánézést javasolta. Most nemrég leszaladtam, kértem zseblámpát, gyári emelő (RULEZ), kollégát vittem magammal ha rámfeküdne a hetes. Emel, alámász, csekkol - porszáraz minden cső. Piszkálom amit elérek: semmi. Mondom biztos dolgoztatni kell: gyújtás rá, hallom AC bekezd - sehol semmi - nem csöpög, nem folyik. Akkor mondom, menjünk vele picit előre, szombaton is úgy produkálta - semmi. Persze, gondoltam. Akkor hintáztassuk meg a benzint a tankban, hátha egy bizonyos szint felett repedt - előre fék, hátra fék semmi. Nagyon tudnám értékelni ha valakinek lenne ötlete, hogy mi folyhatott és most miért nem teszi - esetleg mit kellene még megnéznem a környéken. Vagy mivel lehetne forszírozni a hibajelenség előfordulását, hogy legalább tudjam mi a baj. Előre is thx!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #1353 Dátum: 2009. december 07. 14:02:11 pm » |
|
Valaki szedett már szét e21 szervokormányművet és újított fel gyári tömitésgarniturával? Van egy extra tömítés a felújítókészletben aminek nem találtam a helyét, pedig már két szervokormányművet is szétszedtem Dr.Google megoldotta
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #1354 Dátum: 2009. december 07. 14:23:34 pm » |
|
és mit mondott?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1355 Dátum: 2009. december 07. 22:27:31 pm » |
|
Gim
Autód katos, nem katos, esett-e az eső, mostad-e, az eset óta mentél-e vele, fékfolyadékod megvan-e, szintezős-e?
-lehet szintező olajcsöve (ha van) - benzin cső oda. ill vissza - tankszellőzés (ha nem katos) - odacsapódó víz - beázás és víz a csomi felől - bizonyos folyamatos szint felett eresztő tankperem
Difiolaj az nem az a csorgós féle, az eléggé sűrű.Tud csöpögni,de folydogálni nem.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #1356 Dátum: 2009. december 07. 22:36:27 pm » |
|
Öööö,ha megvan még a folt,szaglás,látás alapján esetleg azonosítható lehet a folyadék.A csomagtartóban nem tartasz tartalék olajat,fagyállót,benzint esetleg?Nekem mondeón fellazultak a tank tetején lévő kis csövek bilincsei,ahol a gumicső találkozik a vascsővel,rohadék módon megállt a gázolaj a gödörben,ahová a fedél tartozik,és mindig a megállás után csöpögött le,igaz folyamatos gázolajszag volt benne,mellette.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 07. 23:09:21 pm írta collins »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #1357 Dátum: 2009. december 07. 22:45:43 pm » |
|
Hétvégén kiszedtem az elakadásjelző kapcsolót, mert nem akadt már be a helyére és volt hogy úgy jöttem haza, hogy villogott az elakadásjelzőm csak úgy magától. Ezután kitakarítottam a karbi fúvókáit, erre nekiáll 2hengerezni a kocsi mint egy kispók. Ma megjött az olajgomba, kicseréltem, és működik rendesen a lámpa, világít amikor kell és elalszik amikor kell. Ma mentem volna el délután, röffent, megint 2 henger, megint kispók hang, picit nyomtam a gázt és néha hallottam h be-be puffog a maradék 2 henger is, de csak egy pillanatra. Ilyet azelőtt sosem csinált. Miután fölmelegedett életre kelt mind a 4 henger. Elindultam, kiálltam a kapun, bezárom, fordulnék ki az úttestre, index, aha ha működött volna. Se kép se hang, semmi relé kattogás. Elértem innen Csepelről Miklósra, ott voltam 2 órát, ugye totál lehűlt a kocsi, aztán idítok, és mind a 4 henger megy, semmi köhécselés. Létezik az hogy attól a qrva elakadásjelzőtől ennyire megmarhult volna az eleltronika??? Az index nem működést annak tudom be, de akkor az index drótjai összefüggésben lennének az elakadásjelző kapcsolóval?
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #1358 Dátum: 2009. december 07. 22:55:09 pm » |
|
Igen a 21nél az elakadás jelző kihat az indexre és vissza pontos összefüggést nem tudom de egyszer engem is szívatott
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1359 Dátum: 2009. december 07. 23:01:52 pm » |
|
Tomi
Nézz már rá a gyertyákra, ill. a megszakítóra, kondenzátorra. Gyanús nekem,hogy gyuszi baj van.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #1360 Dátum: 2009. december 07. 23:09:16 pm » |
|
Megszakítónál milyen elváltozást keressek? Mit nézzek rajta?
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1361 Dátum: 2009. december 07. 23:14:42 pm » |
|
Beégést, kontakt süllyedést,hézagot. 7500km-enként cserélni kell a megszakítót (1.3-as golf II-höz kérd,ugyanaz,mint az E21-é,csak ezt felismerik a boltok alkatrészprogramjai) De tud ilyet okozni az elfáradt kondenzátor is. (szintén golf II) Én a helyedben kicserélném mindkettőt, összesen nincs 3000Ft.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1362 Dátum: 2009. december 08. 07:43:48 am » |
|
Gim
Autód katos, nem katos: 92.03 M30B30 esett-e az eső, mostad-e, az eset óta mentél-e vele: a másfél hét állás előtt volt kint egy hétig, amikor voltak esőzések. (de mint írtam az autó több mint egy hete lent állt és az észlelés előtt 1-2 nappal voltam lent megnézni és akkor még nem láttam a foltot/folyást) fékfolyadékod megvan-e, szintezős-e? Fékolajat majd megnézem, de amikor hintáztattam fogott jól a fék, nem esett be pedál... Nem szintezős.
-lehet szintező olajcsöve (ha van) - negatív - benzin cső oda. ill vissza - tankszellőzés (ha nem katos) - ha nem katos, akkor ezt részletezd már, mert ilyesmi ötlet támadt, hogy nem-e valami hőtágulás nyomott ki benyát (bár miért egy hét állás elteltével azt nem értem) - odacsapódó víz - negatív, mert a folt észlelése után alánézve helyben nem csöpögött, csak mikor előrébb állt párom vele, akkor láttam hogy (megint) csöpög az említett környékről. - beázás és víz a csomi felől - meg fogom nézni. Gondolom pótkerék tartó. vagy hol tud még megrekedni? - bizonyos folyamatos szint felett eresztő tankperem - ezt tankolás után tudom tovább tesztelni...
Difiolaj az nem az a csorgós féle, az eléggé sűrű.Tud csöpögni,de folydogálni nem. - A difim olajos egy kicsit és elképzelhetőnek tartom, hogy azt mosta előre a keresendő csöpögés. Mert ugye a benzin elpárolgott viszont az olajos folt maradt.
Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ujjtibor
Nem elérhető
Hozzászólások: 378
|
|
« Válasz #1363 Dátum: 2009. december 08. 07:59:17 am » |
|
Szerintem az is lehetséges, hogy a kipufogó középsö dobja valahol anyag hiányos, és a megrekedt kondenzvíz távozik csak el belőle. Ugyan is nagy mennyiségű víz tud megrekedni a rendszerben, főleg ha sokat járunk városban. A vízkicsapódásnak meg kedvez a hidegebb idő. Csak egy ötlet volt, hátha nem kell egyből a legrosszabbra gondolni.
|
|
|
Naplózva
|
06-30-499-20-10 E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1364 Dátum: 2009. december 08. 08:19:20 am » |
|
Öööö,ha megvan még a folt,szaglás,látás alapján esetleg azonosítható lehet a folyadék.A csomagtartóban nem tartasz tartalék olajat,fagyállót,benzint esetleg?Nekem mondeón fellazultak a tank tetején lévő kis csövek bilincsei,ahol a gumicső találkozik a vascsővel,rohadék módon megállt a gázolaj a gödörben,ahová a fedél tartozik,és mindig a megállás után csöpögött le,igaz folyamatos gázolajszag volt benne,mellette.
mint leírtam amit találtam alatta olajos, de mikor előrébb álltunk a csöpögés közel 100% hogy benya volt. de ma megint lemegyek és megnézem az eddigi javaslatokat. köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1365 Dátum: 2009. december 08. 08:23:11 am » |
|
Szerintem az is lehetséges, hogy a kipufogó középsö dobja valahol anyag hiányos, és a megrekedt kondenzvíz távozik csak el belőle. Ugyan is nagy mennyiségű víz tud megrekedni a rendszerben, főleg ha sokat járunk városban. A vízkicsapódásnak meg kedvez a hidegebb idő. Csak egy ötlet volt, hátha nem kell egyből a legrosszabbra gondolni.
Köszi, de a vizet kizárnám. Hacsak nem víz le/kimos valahonnan olyan mennyiségű benzint ami már érezhető szag alapján. A dob viszont helyileg sem nagyon stimmel.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Steam
Nem elérhető
Hozzászólások: 259
|
|
« Válasz #1366 Dátum: 2009. december 08. 10:29:37 am » |
|
Megszakítónál milyen elváltozást keressek? Mit nézzek rajta?
A megszakítót a csomagtartóan keresd, mert a motortérben nem találod. Hall jeladós a gyújtása.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #1367 Dátum: 2009. december 08. 10:31:35 am » |
|
Jaaa, ezt jó tudni, amúgy este ezen gondolkodtam.
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1368 Dátum: 2009. december 09. 07:54:27 am » |
|
üdv:
tegnap még haza menetel előtt leugrottam és lemezig kibontottam a csomit + felszedtem a hátsó ülőlapot alányúltam a szigetelő anyagnak. Sehol semmi beázás, kifolyás, stb... Azt hiszem kizárhatjuk ezt a fajta lehetőséget.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1369 Dátum: 2009. december 09. 08:15:28 am » |
|
Sztem parkolásnál tegyél alá egy vastagabb kartonlapot, nehogy vmi más kocsi nedvei miatt szíjjál...A szaga és az állaga 80%-ban segíteni fog a cuccnak...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 09. 08:30:20 am írta collins »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1370 Dátum: 2009. december 09. 08:36:30 am » |
|
Köszi Lütyő!
Névre szóló parkoló hely, ergo senki más nem áll oda. És mint említettem az autó mostmár 2 hete lent van, a folt pedig töb mint egy hetes állás után keletkezett.
A folyás pedig közel 100% hogy benzin volt, mivel akkor előrébb állt párom - észleltem a folyást - visszaállt párom és a friss csöpögés foltját "ujjazva" a viszkozitásból és szagból BENZIN kell hogy legyen.
(a folt pedig a benzin álltal elmosott difi olaj lehet - mivel úgy fest a difi is szivárog)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7138
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #1371 Dátum: 2009. december 09. 08:53:32 am » |
|
a diffid annyira szivárog, hogy folyik belőle? az általában csak könnyezni szokott.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
ujjtibor
Nem elérhető
Hozzászólások: 378
|
|
« Válasz #1372 Dátum: 2009. december 09. 09:05:35 am » |
|
Köszi Lütyő!
Névre szóló parkoló hely, ergo senki más nem áll oda. És mint említettem az autó mostmár 2 hete lent van, a folt pedig töb mint egy hetes állás után keletkezett.
A folyás pedig közel 100% hogy benzin volt, mivel akkor előrébb állt párom - észleltem a folyást - visszaállt párom és a friss csöpögés foltját "ujjazva" a viszkozitásból és szagból BENZIN kell hogy legyen.
(a folt pedig a benzin álltal elmosott difi olaj lehet - mivel úgy fest a difi is szivárog)
Bocs figyelmetlen voltam. Az egyik ismerősöm gépével jártam úgy, hogy ( E32 730) az üzemanyag szűrőjénél a benzincső el volt repedve és csak menet közben folyt erősen, vagy csak amikor álló helyzetben járatta emelt fordulaton. Ezt követően cső csere és megszünt a folyás.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 09. 09:32:46 am írta ujjtibor »
|
Naplózva
|
06-30-499-20-10 E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1373 Dátum: 2009. december 09. 09:06:22 am » |
|
a diffid annyira szivárog, hogy folyik belőle? az általában csak könnyezni szokott.
Hát igen. Jó lenne tisztán látni, hogy mizu. Enyhén szólva bosszant ez az egész... Elszoktam én már az ilyen itt-ott folyiktól...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #1374 Dátum: 2009. december 09. 13:03:51 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1375 Dátum: 2009. december 09. 13:24:53 pm » |
|
A jóhoz könnyen hozzászokik az ember.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #1376 Dátum: 2009. december 09. 19:25:24 pm » |
|
Gyújtáselosztóban rotort mennyire macera cserélni? Csak kiveszem a régit és beteszem a másikat, vagy valamit utána is kell állítani?
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #1377 Dátum: 2009. december 09. 19:59:49 pm » |
|
Semmit nem kell plug and play
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
|
bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #1379 Dátum: 2009. december 09. 22:49:40 pm » |
|
szerintem csak annyi, hogy a második leszabályzós
|
|
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
|