Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #1380 Dátum: 2009. december 09. 23:08:47 pm » |
|
És az mivel jobb/nem jobb mint a másik? Mert nekem most a sima T alakú van, de ha a verda szerint keresek unixnál, akor az alsót hozza ki.
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1381 Dátum: 2009. december 10. 00:03:27 am » |
|
És az mivel jobb/nem jobb mint a másik? Mert nekem most a sima T alakú van, de ha a verda szerint keresek unixnál, akor az alsót hozza ki.
Mert az való bele,azért. A sima T alakút azért használják előszeretettel, mert a legolcsóbb, cserébe nevetve forgatod a széria motort 7000 fölé, 8000 körülre is akár, mert semmi sem szabályozza le. Főleg, ha karbis a motor. Otthon akarsz láncot cserélni?
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #1382 Dátum: 2009. december 10. 00:30:00 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1383 Dátum: 2009. december 10. 07:39:17 am » |
|
Mert neked is ki volt szedve a rotorból a fordulatszámszabályzó! Én vettem olyan rotort, amiben van és így 7000 fölött (kb 7200-nál), tilt.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #1384 Dátum: 2009. december 10. 08:40:22 am » |
|
Otthon akarsz láncot cserélni?
Itthon szeretnék. Nem ajánlod?
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1385 Dátum: 2009. december 10. 09:32:26 am » |
|
Hát igen. Jó lenne tisztán látni, hogy mizu. Enyhén szólva bosszant ez az egész... Elszoktam én már az ilyen itt-ott folyiktól...
Voltam tegnap ZK-zni Imik-e-28-nál (perfect!) és megkértem ha már ott vagyok, hogy kukkancson már alá a vasnak, hogy ő nem-e lát valamit az említett környéken. Hát jelentem semmi nyomát nem lelte benzin folyásnak/szivárgásnak még nyomokat sem talált a karosszérián amik erre utalnának. Viszont megerősítette hogy a difi enged a leeresztő csavarnál és felhívta a figyelmemet hogy ne rugassam a vasat mert a hardy haldokló félben van, uh. az a következő csere-elem. Így már azért megnyugodtam. Szerinte a tank felett lévő lemezben állhatott meg némi víz ami az előreállásnál produkálta a csepegést és talán víz moshatta előre az olajfoltot is amit az autó alatt találtam.... Szóval élünk virulunk. 2 év műszaki, 1 év ZK. Mindenkinek nagyon köszönöm a hozzászólásokat/javaslatokat/segítséget!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1386 Dátum: 2009. december 10. 13:11:54 pm » |
|
Itthon szeretnék. Nem ajánlod?
háát. Nem lesz egyszerű,de itt írásban tudunk segíteni,ha kell. Igazából a főtengelyvég anyával lesznek bajok. Lazítani és meghúzni. Megfelelő szerszámok hiányában eléggé szopcsi
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #1387 Dátum: 2009. december 10. 13:41:42 pm » |
|
sziasztok!
nem jött össze az l-jet, a motornak viszont nyárig ki kéne húznia, úgyhogy ismét visszatérek a k-jet basztatásához.
Azt tudom hogy a bemelegedésszabályozóm szar, mert 4 perc alatt úgy veszi vissza a fordulatot 1800-ról, hogy le is áll, ha meg újraindítom akkor 200 és 1300 között liftezik.
A pótlevegő se az igazi, mert 1500 alatt marha lassan ejti a fordulatot, de így legalább olyan 10-15 perc után már nem áll le. Nyáron meg semmikor nem áll le, csak liftezik az elején. A hideg nem barátja, na.
Deviszont amíg a bemelegedésszabáyozó üzemel, addig egy röccenés nincs(pedig a gyújtásra is gyanakodtam de ez szvsz kizárja a gyújtáshibát), ha ő végzett, akkor meg jön a szokásos döcögős alapjárat, 50-100-as fordulatesésekkel, meg 1100-1250 és 1600-1750 között a rángatás, meg néha 2100nál is berángatott, de eddig max kb 3-4 alkalommal.
Szóval a bemelegedésszabályozó el tudja annyira baszni a keveréket hogy így rángasson? talán túl dús lehet, mert eléggé benzinszaga van, plusz nyáron 1x-2x becsörrent, mondjuk az asszem akkor volt csak amikor 95-ös ment bele.
Viszont ennek ellenére elég jól fogyaszt, 100-120-es tempóval, településeken 60-al végig olyan 8-9 között, legutóbb meg a skodát kísértem 80-90 között, és nem volt több 7 liternél a fogyi. Igaz nem egzakt mérés volt, mert a mutatót ugyanúgy a 20-as osztásig tankoltam vissza, de akkora szórás nincs talán benne(másnap reggel ráadtam a gyújtást és ugyanúgy 20-at mutatott, szóval biztosan beállt addigra a szint), plusz a 100-110-es tempós mérés az telitankról volt. Annál meg biztos kevesebbet ivott.
Na mind1, szóval szerintetek mi a teendő?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #1388 Dátum: 2009. december 10. 14:01:05 pm » |
|
szerintem sok mindent meg le kell ellenorizni.. -kap aramot a bemelegedesszab -kap aramot a potlevego -a hidegindito szelep is szokott szivatni ha rossz ess becsopog -gyujasod jo hejen legyen kb 5-7fok -benzinnyomas felso 2.7-3.2 also 4.0-4.8 kozott /asszem/ -neszivjon falsot vacuum csoveknel ,de a nivopalca gumigyuru is lehet rossz !!! /legalabbis az en 1.8i amikor jol mukodott akkor erzekeny volt ra +oil beontosapka/ -hamar ottvagy szelepallitas -benzinszuroo -asszem az AC-nek 1perc alatt 2litert kellene nyomnia... - levegoszuro konnyen indul be az elso forddulatra??? kitartas
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #1389 Dátum: 2009. december 10. 14:10:27 pm » |
|
GabStar!
Az l-jet miért nem sikerült ha szabad tudni?
|
|
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #1390 Dátum: 2009. december 10. 14:13:08 pm » |
|
Minden vákuumcsövet, kartergáz csövet és a légszűrő házat a szívócsővel összekötő gumiharangot ellenőrizz, nincs-e kirepedve? Az injektor fúvókákat ki kell pattintani, (egy gumi O-gyűrű tartja őket, csak ki kell húzni), és ha nem megfelelő állapotúak a rögzítő gyűrűk, cserélni kell őket. Ez mind azért fontos, mert ez a "k-jetronic" rendszerű injektor főként vákuum vezérlésű, és a "fals" levegő egészen meghülyíti. Aztán ki kell mérni, hogy a motor elején található bemelegedés szabályzó kap-e áramot és testet, mikor jár a motor? Mert ebben található egy fűtő tekercs és egy bimetál lap, ami hidegindítás után a tekercs fűtése miatt változtatja a befecskendező fej vezérlő nyomását. Ha ez a cucc nem kap fűtést, (mondjuk a biztosíték tábla oxidációja miatt), felborul a melegüzemi mennyiség, és elsokall a motor, leeszi a hajadat. Ha fűtőáram gondok vannak, a legegyszerűbb, hogy a szabályzó egyik kivezetését letesteled, a másiknak ideiglenesen gyújtás + áramot adsz, és így próbálod. Aztán meg kell keresni az áram eredeti útján a hibát, mert ez az áramkör vezérli a hidegindító szelepet is a szívócső végénél. Közben nem árt a fojtószelepet és a légszűrő házban a gumiharang alatti vákuum érzékelő torlótárcsáját nitró higítós ronggyal óvatosan megtisztítani a kartergáz lerakódástól. Ezt követően a fojtószelep állítócsavarját teljesen vissza kell engedni, és úgy beállítani, mikor éppen eléri a gázkart + 1/2 fordulat. Az alapjáratot ezután meleg motoron a fojtószelepház hátulján, a tűzfal felől található mennyiségi csavarral kell beállítani. A légszűrő házon az adagoló fej és a gumiharang közt található kis lukon át függőlegesen lefelé be lehet nyúlni egy kb. 15 cm-re hisszabbított 3-as imbuszkulccsal, ez állítja meleg motoron a CO-értéket. Ha óra járásával megegyező irányba forgatod, emeli a bespriccelt mennyiséget, mert a fúvókákon átáramló benzin nyomása nő. És ellenkező irányba forgatva csökken. Ha nincs CO-mérő, ahogy melegszik a motor, úgy vedd vissza a CO-t, hogy simán járjon. Mikor meleg, addig állítsd vissza, hogy érezd a pontot, ahol a motor fulladni kezd, és onnan adj rá 1/4-1/2 fordulatot. Kb. ott lesz a jó. A pontos előgyújtásra is érzékeny ez a motor! Az imbuszkulccsal úgy dolgozz, hogy ne emelj rá, és ne nyomd lefelé sem, mert a torlótárcsát megnyomva, vagy emelve változik a nyomás a rendszerben és lefullad a motor! Ha gázt adnál, hogy megpróbáld, mennyire harap a motor, előtte vedd ki az imbuszkulcsot, mert nem tud mozogni tőle a torlótárcsa! Na, kb. csak ennyi. És már 5 km próbaút után hófehérre égnek a gyertyák, ha jól dolgoztál!
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1391 Dátum: 2009. december 10. 14:31:13 pm » |
|
Igazából ilyenkor már szégyenlem magam, hogy ilyen nyúlfarkcnyi problémákat beírok az autószerelgető topicba. Nem irígylek senkit aki komolyabb dolgokkal kinlódik.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #1392 Dátum: 2009. december 10. 17:52:26 pm » |
|
GabStar!
Az l-jet miért nem sikerült ha szabad tudni?
Mert akitől lett volna, az elállt az üzlettől. Pedig megvolt konkrétan hogy mikor megyek érte. Most jön a téliszünet, vizsgám alig van, szabadidőm meg csomó, úgyhogy széjjelborítom. Amúgy pöcc röff minden időben, eddig egyszer 1 hét állás után volt kb 1,5-2 másodperc indítózás. A gyertgyáim meg tökéletesek, néztük, mintha a dobozból szedtük volna ki őket.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 10. 17:57:34 pm írta GabStarDeLuxe »
|
Naplózva
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #1393 Dátum: 2009. december 10. 18:16:43 pm » |
|
szerintem nem ojan nagy a baj mert, -konnyen indul -szepek a gyertyak -jool fogyaszt az egy ket sec inditozas nem rossz .. alapos atnezes kell neki a draga dolgok szerintem nem rosszak..de majd jonnek a nagy tudosok es megmondjak...
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #1394 Dátum: 2009. december 10. 18:24:19 pm » |
|
Tuti hogy vmi piszlicsáré szarság, egy kis repedés a leges legalsó csövön. Amúgy tudok videót tolni róla hogy hogyan működik. Akár még ma is, csak annyira nem fog látszani mert setét van
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 10. 20:56:51 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1395 Dátum: 2009. december 10. 20:06:56 pm » |
|
Szerintem bemelegedésszabályzó. Nicolas is ugyanezzel a problémával küzd! Ha rájössz a hiba okára feltétlen áruld el!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 10. 20:57:03 pm írta collins »
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #1396 Dátum: 2009. december 10. 21:45:07 pm » |
|
Srácok! Kormánymüvet lehet felújítani?vagy csere? Kotyog,nagy a holtjáték(nem vészesen)és van hogy nagyobb utegyenetlenségeknél kopog................................. lehet felújytókészletet venni hozzá?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1397 Dátum: 2009. december 11. 08:08:28 am » |
|
Srácok! Kormánymüvet lehet felújítani?vagy csere? Kotyog,nagy a holtjáték(nem vészesen)és van hogy nagyobb utegyenetlenségeknél kopog................................. lehet felújytókészletet venni hozzá?
Lehet rajta állítani is. A szervóson nemtudom, hogy lehet-e, de a simán tuti.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1398 Dátum: 2009. december 11. 10:28:08 am » |
|
Mert akitől lett volna, az elállt az üzlettől. Pedig megvolt konkrétan hogy mikor megyek érte.
Most jön a téliszünet, vizsgám alig van, szabadidőm meg csomó, úgyhogy széjjelborítom.
Amúgy pöcc röff minden időben, eddig egyszer 1 hét állás után volt kb 1,5-2 másodperc indítózás.
A gyertgyáim meg tökéletesek, néztük, mintha a dobozból szedtük volna ki őket.
A gyertya akkor épp nem jó,ha olyan, mintha a dobozból szedted volna ki, de már használt..Világos őzbarnán a jó...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #1399 Dátum: 2009. december 11. 11:22:59 am » |
|
A gyertya akkor épp nem jó,ha olyan, mintha a dobozból szedted volna ki, de már használt..Világos őzbarnán a jó...
na most konkrétan már nem emlékszem, de azt tudom hogy a drótkefe fényesített rajta, szóval valamennyire volt színe, csak arra céloztam hogy semmi ráégés, lerakódás, meg ilyenek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Steam
Nem elérhető
Hozzászólások: 259
|
|
« Válasz #1400 Dátum: 2009. december 11. 11:55:04 am » |
|
sziasztok!
nem jött össze az l-jet, a motornak viszont nyárig ki kéne húznia, úgyhogy ismét visszatérek a k-jet basztatásához.
Azt tudom hogy a bemelegedésszabályozóm szar, mert 4 perc alatt úgy veszi vissza a fordulatot 1800-ról, hogy le is áll, ha meg újraindítom akkor 200 és 1300 között liftezik.
A pótlevegő se az igazi, mert 1500 alatt marha lassan ejti a fordulatot, de így legalább olyan 10-15 perc után már nem áll le. Nyáron meg semmikor nem áll le, csak liftezik az elején. A hideg nem barátja, na.
Deviszont amíg a bemelegedésszabáyozó üzemel, addig egy röccenés nincs(pedig a gyújtásra is gyanakodtam de ez szvsz kizárja a gyújtáshibát), ha ő végzett, akkor meg jön a szokásos döcögős alapjárat, 50-100-as fordulatesésekkel, meg 1100-1250 és 1600-1750 között a rángatás, meg néha 2100nál is berángatott, de eddig max kb 3-4 alkalommal.
Szóval a bemelegedésszabályozó el tudja annyira baszni a keveréket hogy így rángasson? talán túl dús lehet, mert eléggé benzinszaga van, plusz nyáron 1x-2x becsörrent, mondjuk az asszem akkor volt csak amikor 95-ös ment bele.
Viszont ennek ellenére elég jól fogyaszt, 100-120-es tempóval, településeken 60-al végig olyan 8-9 között, legutóbb meg a skodát kísértem 80-90 között, és nem volt több 7 liternél a fogyi. Igaz nem egzakt mérés volt, mert a mutatót ugyanúgy a 20-as osztásig tankoltam vissza, de akkora szórás nincs talán benne(másnap reggel ráadtam a gyújtást és ugyanúgy 20-at mutatott, szóval biztosan beállt addigra a szint), plusz a 100-110-es tempós mérés az telitankról volt. Annál meg biztos kevesebbet ivott.
Na mind1, szóval szerintetek mi a teendő?
M20as motor?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #1401 Dátum: 2009. december 11. 12:24:38 pm » |
|
M20as motor?
igen, m20b20.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Steam
Nem elérhető
Hozzászólások: 259
|
|
« Válasz #1402 Dátum: 2009. december 11. 16:49:39 pm » |
|
igen, m20b20.
Ha gondolod, van egy e30 m20ról való l-jtem kpl. Szívósor, lmm, vezérlő.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csoribaba
Vendég
|
|
« Válasz #1403 Dátum: 2009. december 12. 15:34:33 pm » |
|
Üdv Mindenkinek! Megint egy kis segítségre lenne szügségünk!! A gond az h az automataváltó (ZF 4hp 22)remélem jó kódot adtam meg a 4sebis automatának (e23 tompaorrú) hogy egyre durvábban vált, mondták h cseréljük le a szűrőt meg az olajat, ez megis történt, de nemigazán lett jobb , ha vkinek van vmi tippje h mi lehet a probléma és hogy lehet kiküszöbölni akk kérem ne tartsa magában Köszönöm!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1404 Dátum: 2009. december 12. 16:53:12 pm » |
|
Üdv Mindenkinek! Megint egy kis segítségre lenne szügségünk!! A gond az h az automataváltó (ZF 4hp 22)remélem jó kódot adtam meg a 4sebis automatának (e23 tompaorrú) hogy egyre durvábban vált, mondták h cseréljük le a szűrőt meg az olajat, ez megis történt, de nemigazán lett jobb , ha vkinek van vmi tippje h mi lehet a probléma és hogy lehet kiküszöbölni akk kérem ne tartsa magában Köszönöm!! Több dolog is lehet:nmeg kellene nézni, a bowdene mennyire jár könnyen..Az olaj belevaló,amit cseréltretek benne?Eklég lett beletöltve?(meleg,járó motornál kell nézni P állásban)..Valamint csak úgy van lecserélve rendesen, ha a citromból is ki van öntve a régi, de ez váltólevétellel jár...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #1405 Dátum: 2009. december 12. 17:15:09 pm » |
|
Több dolog is lehet:nmeg kellene nézni, a bowdene mennyire jár könnyen..Az olaj belevaló,amit cseréltretek benne?Eklég lett beletöltve?(meleg,járó motornál kell nézni P állásban)..Valamint csak úgy van lecserélve rendesen, ha a citromból is ki van öntve a régi, de ez váltólevétellel jár...
Rosszabb esetben haldoklik benne az olajpumpa, ez pedig sajnos váltó felújítást fog igényelni.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #1406 Dátum: 2009. december 12. 22:00:02 pm » |
|
Srácok! Már nem aktuális,de meg szeretném kérdezni,mert ti tudjátok tutira a választ,hogy idén januárban amikor karácsony után visszajöttem londonba,elkezdett szarakodni az alapjáratom.Belgiumban nem akart beindulni,a gyertyák korom feketék voltak.Mire kiértem már csak egyszer tudtam beinditani akkoris alig volt alapjárat füstölt,és iszonyu benzinszaga volt.El kellett szállittatnni trailerrel,mert nem indult és hát automata. Nos a szerelö a következöt mondta.Szar a gyujtotrafo.kicserélte egy használtra.Szar hangja volt a benzinpumpának,kicserélte.A szüröt is.Törött az elosztofedelem,vett másikat bele.Bedöglött a gyujtásmodul,szerzett bele egyet,valamint ekkor még mindig nem indult,hanem amikor kicserélte a váltoharangban a nemtudom milyen érzékelöt utána indult be az auto. Kérdésem,hogy ennyi minden be tud szarni egyszerre?vagy csak a klasszikus kicserélek mindent és ami után beindul,az volt a szar,dehát a többit is ki kellett fizetnem................. Az üzemanyagpumpával kapcsolatban,ugyanolyan hangja volt mint legutobb amikor az üzemanyagnyomásszabályzo szelep ment tönkre.Végülis semmi baja sem volt a pumpának.Lehet akkor sem volt baja,de azért nem árt az uj? ? Köszönöm
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1407 Dátum: 2009. december 13. 08:51:02 am » |
|
Srácok! Már nem aktuális,de meg szeretném kérdezni,mert ti tudjátok tutira a választ,hogy idén januárban amikor karácsony után visszajöttem londonba,elkezdett szarakodni az alapjáratom.Belgiumban nem akart beindulni,a gyertyák korom feketék voltak.Mire kiértem már csak egyszer tudtam beinditani akkoris alig volt alapjárat füstölt,és iszonyu benzinszaga volt.El kellett szállittatnni trailerrel,mert nem indult és hát automata. Nos a szerelö a következöt mondta.Szar a gyujtotrafo.kicserélte egy használtra.Szar hangja volt a benzinpumpának,kicserélte.A szüröt is.Törött az elosztofedelem,vett másikat bele.Bedöglött a gyujtásmodul,szerzett bele egyet,valamint ekkor még mindig nem indult,hanem amikor kicserélte a váltoharangban a nemtudom milyen érzékelöt utána indult be az auto. Kérdésem,hogy ennyi minden be tud szarni egyszerre?vagy csak a klasszikus kicserélek mindent és ami után beindul,az volt a szar,dehát a többit is ki kellett fizetnem................. Az üzemanyagpumpával kapcsolatban,ugyanolyan hangja volt mint legutobb amikor az üzemanyagnyomásszabályzo szelep ment tönkre.Végülis semmi baja sem volt a pumpának.Lehet akkor sem volt baja,de azért nem árt az uj? ? Köszönöm Sajnos a márkaszervizek is így dolgoznak...Ennyi minden egyszerre tutira nem szarik be...Sok benyát kapott,az tuti, de mivel többet nem nyom a pumpa, mint kellene, valószinüleg nem égett el rendesen, ezért a gyújtás lesz a ludas inkább..Lehet hogy az érzékelő volt a bibis, de ha mindent kicserél, akkor tutira beindul..Kicsi az esélye, hogy utánna minden kicserélt alkatrészt átnéz, melyiket volt felesleges kicserélni...Nekem a 320/6-nál próbálkozott így be egy szerelő, a végén szinte mindent kicserélt, és egy új karbit akart rá rendelni..Mondtam neki, hogy na azt felejtse el, és kiderült nem is az a baja, hanem a gyújtáskábelek világítottak a sötétben..Meg a negro is a szájában...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #1408 Dátum: 2009. december 13. 10:40:29 am » |
|
Adott esetben egy lelkiismeretes szerelő meg tudja állapítani ha már csereérett egy még müködö alkatrész, de esetedben inkább a tippelgetéses-lehúzós módszer látszik valószinünek. Sajnos a szerelők zöme így csinálja, mert igyekszik lehúzni egy kissé, ráadásul nem akarja viszontlátni a problémásabb kocsikat. Hát így nem is fogja, a taktika bejön.
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #1409 Dátum: 2009. december 13. 14:51:18 pm » |
|
Hát igen.Ugy tünik tényleg a tototippelgetös volt a faszi.Azota nem vittem hozzá.Amugy nyáron még volt egy huzása,de akkor még mindig naiv voltam.Az elsö golyalábakat kellett cserélnem,mert atlyukasodott(na jo elrohadt,de ez nagyon csunya igy)szoval megérettek a cserére.Megkértem,hogy segitsen.Teltek a hetek,majd mondta,hogy vett két elsö lengéscsillapitot,fizessem már ki,és majd intézi a többit is.Kifizettem teltek a hetek,semmi.Azt mondta hát nem talál seholsem ilyet.Mondtam bazdmeg!felmentem az ebayra és két nap alatt bontottat szereztem.Mindegy.Sajnos befürödtem ezzel az emberrel.Most van két uj lengéscsillapitom ami nem kell.Ha esetleg valakit érdekel........ Most egy nagyon rendes szerelöm van szerencsére. Egyszer egy temprám volt aminek a lambdaszonda biztije elszállt,persze a zöldkártyás egyböl katalizátor-lambdaszondacserét javasolt.A másik is és a harmadik is.Amikor véletlenül egy autovillamossági szerelönél jártam egy másik dolog kapcsán,megemlitettem neki és átnézte.2500 kért.Nem 30.000!!!!!!!! Mindegy ez már tényleg nem ide tartozott. Sajnos nehéz lelkiismeretes szerelüt találni. Szervos kormánymüvet nem lehet felujitani?Csere lesz? Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|