CápaBMW fórum
2024. november 30. 16:08:29 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3040697 alkalommal)
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #1500 Dátum: 2010. január 01. 17:04:38 pm »

Régi szép idők....

86os piros ólmozott benya.... Trabi hogy szerette.... afro

Akkoriban 86-ossal mostuk az alkatrészeket,még nem volt mosó benzin,nekem az ETZ-be p Azn Azn smiley ::)passzolt csúful.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
nigthving
Vendég
« Válasz #1501 Dátum: 2010. január 01. 22:51:20 pm »

Segítségeteket kérném abban, hogyan tudom leszerelni az első ütközőt ,holvannak a csavarok  egy  e21 bömbin

És mindenkinek boldog újévet kivánok .
Naplózva
Bubo E21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1628



« Válasz #1502 Dátum: 2010. január 02. 10:37:58 am »

Ez alapján tudni fogod.



* 0.png (11.59 KB, 592x419 - megtekintve 697 alkalommal.)
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1503 Dátum: 2010. január 02. 10:47:30 am »

Az M50-M52-es mocikra passzol a Getrag 245-ös váltója?  huh
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1504 Dátum: 2010. január 02. 11:24:32 am »

Az M50-M52-es mocikra passzol a Getrag 245-ös váltója?  huh

Ha a fő felfogatási pontokat nézzük,akkor teljes mértékben passzol,de emlékeim szerint az M50-M52 kéttömegű lendkerék/kuplung cuccára már nem fér rá, ezért kell M20 kuplung/lendkerék/E34 M20 önindító.

DE! az alsó rögzítések a karternál már nem fognak passzolni (ez mondjuk nem életbevágó) és a két motor különböző dőléséből (10 fok a különbség) adódóan az M20 váltó ferdén fog állni, így alakítani kell a kulisszát, bakot, stb.... de akkor a váltó folyton ferdén fog állni, ezért én mindig mellőzöm az M20 váltót az M50/52-ről. Persze ezért mindig le vagyok hülyézve, csak valamiért mindig az "én félém" tart tovább... mind1, mindenkinek szíve joga.

Tehát elméletileg és fizikailag is rámegy,csak nem érdemes feltenni rá. (folyton úgy áll a váltó,mintha padkán állnál,ez kedvezőtlen a kenésnek, a kulissza sosem lesz igazán tökéletes és a hardy nagyon minimálisan tud feszülni,de pont elég ahhoz,hogy mindig szétrázzon valamit)
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1505 Dátum: 2010. január 02. 11:41:07 am »

Ha a fő felfogatási pontokat nézzük,akkor teljes mértékben passzol,de emlékeim szerint az M50-M52 kéttömegű lendkerék/kuplung cuccára már nem fér rá, ezért kell M20 kuplung/lendkerék/E34 M20 önindító.

DE! az alsó rögzítések a karternál már nem fognak passzolni (ez mondjuk nem életbevágó) és a két motor különböző dőléséből (10 fok a különbség) adódóan az M20 váltó ferdén fog állni, így alakítani kell a kulisszát, bakot, stb.... de akkor a váltó folyton ferdén fog állni, ezért én mindig mellőzöm az M20 váltót az M50/52-ről. Persze ezért mindig le vagyok hülyézve, csak valamiért mindig az "én félém" tart tovább... mind1, mindenkinek szíve joga.

Tehát elméletileg és fizikailag is rámegy,csak nem érdemes feltenni rá. (folyton úgy áll a váltó,mintha padkán állnál,ez kedvezőtlen a kenésnek, a kulissza sosem lesz igazán tökéletes és a hardy nagyon minimálisan tud feszülni,de pont elég ahhoz,hogy mindig szétrázzon valamit)

Ahha. És ha a motortartó bakokkal variálok egyet, hogy ne legyen 10 fok dőléskülönbség?  huh
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1506 Dátum: 2010. január 02. 11:46:23 am »

Ahha. És ha a motortartó bakokkal variálok egyet, hogy ne legyen 10 fok dőléskülönbség?  huh

Akkor a motor fog dőlni..Az se egészséges...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1507 Dátum: 2010. január 02. 11:47:36 am »

Ez alapján tudni fogod.



Ha esetleg mégse,akkor a hossztartóban keress 4 csavart, és a köténylemeznél, ahol a sárvédővel találkozik, belülről még kettőt..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1508 Dátum: 2010. január 02. 12:17:16 pm »

Ahha. És ha a motortartó bakokkal variálok egyet, hogy ne legyen 10 fok dőléskülönbség?  huh

Akkor az olajzással lesz rohadtnagy gond... szerintem tedd rá a saját váltóját Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1509 Dátum: 2010. január 02. 12:20:03 pm »

M50-hez váltó gyakorlatilag minden bokorban terem smiley.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1510 Dátum: 2010. január 02. 12:35:14 pm »

M50-hez váltó gyakorlatilag minden bokorban terem smiley.

Ha M50-es motort bontanak, akkor elég nagy a valószinüsége, hogy váltóval volt a kocsiban:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1511 Dátum: 2010. január 02. 12:36:31 pm »

Akkor az olajzással lesz rohadtnagy gond... szerintem tedd rá a saját váltóját Wink

Csak akkor meg nincs Km-óra...  Sad Asszem marad egy épkézláb m20b25 felkutatása...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1512 Dátum: 2010. január 02. 12:41:50 pm »

sam! ha motort cserélsz, akkor nyilván alá ugrik fék-futómű kolléga, akkor már teljesen más villanyászatod is lesz, a km-óra is megoldható.. m20b25-re enyém az első foglalás Evil, amúgy a baj az, hogy m50-ből is kevés az ébkézláb sajnos Sad


sok sikert!
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1513 Dátum: 2010. január 02. 13:48:54 pm »

A futóművemet már láthatod a garázsomban, lassan lefestődnek a dolgai, a hátsó telókat küldöm felújításra, stb...  Wink A fékem meg ha minden igaz januárban jön erre felém!  Cheesy Wink
« Utoljára szerkesztve: 2010. január 02. 17:56:32 pm írta collins » Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #1514 Dátum: 2010. január 02. 17:51:53 pm »

A futóművemet már láthatod a garázsomban, lassan lefestődnek a dolgai, a hátsó telókat küldöm felújításra, stb...  Wink A fékem meg ha minden igaz januárban jön erre felém!  Cheesy Wink


Ha elfogadsz egy építő jellegű javaslatot,akkor felveszed a kapcsolatot a kollégával aki a börzében hirdeti a 323 motort.A leg költséghatékonyabb megoldás,minden passzol(szinte),ha nem akarsz a számmal vívni át tudod fűzni a tiedbe,hidd el nagy lépés lesz kraftban,azért egy M20B25 megvásárlása,beépítése nem kis feladat,főleg ha szerelőhöz viszed beépittetni,nem igazán vagyok tisztában az otthoni árakkal,de szerintem 300 000 körül lesz a vége,de inkább több,a kolléga 16 000-ért hirdeti a B23-at........
Ha átfűzöd,de rendbeteszed a fejet,gyújtást,de megmarad karbisnak/szerintem találsz itt gurut aki belövi neked/akkor is találsz 15-20lovat,meg vagy30-40nm-t,ez nagyjából 80-100 000ft-ból meglenne.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1515 Dátum: 2010. január 02. 17:58:58 pm »

M50 dolgot azért gondold meg Sam, mert ott (is) nagyon el lehet szállni... Van elég hibája azoknak is, nem lehet mindent bontottan megszerezni, szerintem igényesen beépítve, hozzá alakítva a dolgokat, azt merem mondani, hogy 450-500 alatt nem állsz meg. Persze be lehet lapátolni 200-ból is, csak akkor az olyan is lesz.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1516 Dátum: 2010. január 02. 18:01:03 pm »

Csak akkor meg nincs Km-óra...  Sad Asszem marad egy épkézláb m20b25 felkutatása...

Pontosan milyen váltót szán/tál az M50-re?Mert az M20-éból se jön km jel...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #1517 Dátum: 2010. január 02. 18:06:31 pm »

M50-es projekthez egy dolgot fűznék hozzá.

JÓ ALAP! Vehetsz M50B25-öt már 50 ezerért, de vehetsz 200-ért is. A legtöbb vevőjelölt az 50 ezreset vinné, mert "mé ne, óccsó"... Csak abba nem gondolnak bele, hogy az 50-ezresre 300-400 ezret rálehet borítani, hogy úgy szuperáljon ahogy kell neki...... A 200 ezrest meg ha tényleg jó, csak lemosod és beépíted.... Nekem is ajánlottak 80-ért amikor az M50 projekt lebegett előttem, de nem azt vettem meg, hanem a "drágábbat" amire nem kellett volna költenem...
Naplózva

70/627-5355
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1518 Dátum: 2010. január 02. 18:11:14 pm »

MR.:
Hát én maradok az M20B25-nél. Ha a mostani motort szétszedem, akkor arr is költeni kell (gyűrűzés, csapágysor, stb...), mert akkor már nemakarok vacakot összerakni. M20B25 meg majdnem plugandplay. Elektronyikát kell csak belefaragnia valakinek, a többit meg megtudom oldani. (Motor be, hűtő be, összerak, stb.)

Lütyő, Collins: Az m50b25 csak egy sanda gondolat volt, mert m20b25-öt már nehéz találni, pláne olyat, ami jó. Egyébként Getrag 245-öt szántam rá, aminek spirálos a km-kihajtása.

Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1519 Dátum: 2010. január 02. 18:26:43 pm »

Verstehen...

Azért nem annyira plug and play, illetve a motor az lehet a váltóval egyben plug and play, de mire oda eljutsz, már másra nem is lesz kedved..Mind anyagilag, mind egyébként...
De ha ez az álmod, én nem beszéllek le róla...
« Utoljára szerkesztve: 2010. január 02. 18:33:48 pm írta Dénes » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #1520 Dátum: 2010. január 02. 18:46:17 pm »

Csak akkor meg nincs Km-óra...  Sad Asszem marad egy épkézláb m20b25 felkutatása...
ez a probléma már 90%-ban megoldva. Qvik szekere a kísérleti nyúl...
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1521 Dátum: 2010. január 02. 19:11:21 pm »

Verstehen...

Azért nem annyira plug and play, illetve a motor az lehet a váltóval egyben plug and play, de mire oda eljutsz, már másra nem is lesz kedved..Mind anyagilag, mind egyébként...
De ha ez az álmod, én nem beszéllek le róla...

Mi a szívás benne? (azért kérdem, mert nemtudom)

Egyébként most nincs benne a kocsiban sem motor, sem váltó, sem kábelköteg...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #1522 Dátum: 2010. január 02. 19:31:05 pm »

Nekem már volt motronikos M20 beépítve E21-be,igaz csak a Bhúgy,de az mindegy,meg nekem 323i be ment.az sem volt mindegy.Szóval neked:kell injektoros tank,AC,relé hozzávaló köteg,szerintem a benzincsöveket is át kell rendezni,mind a tanknál-mind a gépházban,nagyobb hűtő kell,ha a B25 váltóját teszed,nem fog passzolni a kardán,mi a kereszteket variáltuk össze,nem fog passzolni a kipufogó,a kartert is variálni kellett,a váltóbak sem ott volt ahol kellet volna lennie,nem is olyan volt,a karbis kábelkötegre rá kell hekkelni a motronikos köteget,hogy minden működjön,a fűtés kis gumicsövei is g@nyóztak,az akksit el kell tüntetni,lehetőleg a csomagtérbe,mert a gépház megtellik motorral,a légszűrőház is felfogatást kíván majd.Ennyi jut hirtelen az eszembe,de majd aki jobban tudja kijavít Wink Wink,kösd fel a gatyeszt Cheesy Smileszerel
Nekem a benzin/AC rendszer maradt a régi.
« Utoljára szerkesztve: 2010. január 02. 19:38:00 pm írta Dénes » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1523 Dátum: 2010. január 02. 19:35:31 pm »

Ezeket vágom. Azthittem ezen kívül is van még valami. Mondjuk nekem marad az eredeti váltó, úgyhogy kardán, váltóbak problem megoldva.  Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2010. január 02. 19:38:27 pm írta Dénes » Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1524 Dátum: 2010. január 02. 19:40:43 pm »

Nekem már volt motronikos M20 beépítve E21-be,igaz csak a Bhúgy,de az mindegy,meg nekem 323i be ment.az sem volt mindegy.Szóval neked:kell injektoros tank,AC,relé hozzávaló köteg,szerintem a benzincsöveket is át kell rendezni,mind a tanknál-mind a gépházban,nagyobb hűtő kell,ha a B25 váltóját teszed,nem fog passzolni a kardán,mi a kereszteket variáltuk össze,nem fog passzolni a kipufogó,a kartert is variálni kellett,a váltóbak sem ott volt ahol kellet volna lennie,nem is olyan volt,a karbis kábelkötegre rá kell hekkelni a motronikos köteget,hogy minden működjön,a fűtés kis gumicsövei is g@nyóztak,az akksit el kell tüntetni,lehetőleg a csomagtérbe,mert a gépház megtellik motorral,a légszűrőház is felfogatást kíván majd.Ennyi jut hirtelen az eszembe,de majd aki jobban tudja kijavít Wink Wink,kösd fel a gatyeszt Cheesy Smileszerel
Nekem a benzin/AC rendszer maradt a régi.

Hasonló szívásokkal számolnék én is, plusz a motort rendbe kell tenni a beépítéshez, hacsak nem fogsz ki egy hibátlant...
Hálistennek én nem akarok ilyen iránybafejleszteni, elég az a kraft, amit tudnak a motorjaim.Az e23-ba is csak egy kicsivel nagyobb került(2,8-3,2), de már itt is vannak gubancok...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1525 Dátum: 2010. január 02. 19:45:53 pm »

Ja meg az akksi egyébként is megy a csomitérbe a jobb súlyelosztás érdekében. E30 tankAC-je nemjó véletlenül az E21 tankba?  Azn
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #1526 Dátum: 2010. január 02. 19:48:04 pm »

Külső AC-s, mind a kettő. Szóval azzal nem lesz gond Smiley  Wink
Naplózva

70/627-5355
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1527 Dátum: 2010. január 02. 19:56:31 pm »

esetleg kell K-jet AC? van 2 dbom Smiley küldjem Mikivel a lámpákkal?
Naplózva

Bence
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1528 Dátum: 2010. január 02. 20:11:32 pm »

Ajándékba jó lesz!  Cheesy Grin
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
bento

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1035


I run the Death Star


« Válasz #1529 Dátum: 2010. január 02. 21:59:35 pm »

srácok, műanyag és fém legbrutálisabb összeragasztásához milyen ragasztót használjak?
van valami nagyon tuti loctite, vagy mi legyen?
köszi
Naplózva

e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)
<(*¿*)>
Oldalak: 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!