CápaBMW fórum
2024. november 10. 23:46:48 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 [94] 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3021098 alkalommal)
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2790 Dátum: 2010. július 15. 12:55:00 pm »

Ok, köszi!
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
szöcskE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186



« Válasz #2791 Dátum: 2010. július 15. 20:50:12 pm »

E28-ba M20 helyére M50 mekkora munka, és mi kellhet pluszba még?
Naplózva

e28
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #2792 Dátum: 2010. július 16. 07:10:38 am »

E28-ba M20 helyére M50 mekkora munka, és mi kellhet pluszba még?

Nagy meló,sok minden kell még,nagyon drága a karbantartása,és nagyon kilóg a lóláb! 1335 eusa_naughty
E28-ba,M20 helyett M30 való. Wink sm_68
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2793 Dátum: 2010. július 16. 10:10:04 am »

Ha ugyanavval a felnivel egy e28-ason hátul elfér a 225-ös gumi, akkor ugyanavval a felnivel e23-ason is elfér?
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #2794 Dátum: 2010. július 16. 10:56:26 am »

Felnitől is függ, de ami nekem volt a fekete alatt 225-ös kerék az E23-alatt is volt, a mostani 18-as, a 235-tel is elfér mindkettő alatt...

Szerintem igen, kivéve ha valami nagyon elkurt ET-jű felni nagy ballon gumival Cheesy de ha E28 alatt volt akkor az E23 alá is befér  Wink Smiley
Naplózva

70/627-5355
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #2795 Dátum: 2010. július 16. 11:07:31 am »

E28-ba M20 helyére M50 mekkora munka, és mi kellhet pluszba még?

Van vele munka... Ha akarod, hogy ereje legyen és megkapjon minden jelet a motorod ami kell neki, akkor gondolkozhatsz a komplett kábelköteg cserén... Pl E34 kötegét húzni az E28-ba  Wink E34 műszercsoporttal együtt...

Bölcsőt vagy motortartó bakot alaktani kell, illik nagyobb fék, nagyobb kipufogó minimum E28 528i rendszer... Rugókkal is foglalkozhatsz elől...

stb...

Én is egy M50B25-öt akartam így berakni az E28-ba  Wink Smiley


Egyébként nagyon megbízhatóak és az alkatrész se sok hozzá... Nem drága a karbantartása Smiley Csak ha szar ... Viszont inkább vegyél 150-ért egy makulátlan motort mint egy 60-ezrest "merr az jóóóféle"... A 60 ezresre ráboríthatsz 300-400-at, hogy tökéletes legyen....
Naplózva

70/627-5355
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2796 Dátum: 2010. július 16. 11:56:53 am »

E28-ba M20 helyére M50 mekkora munka, és mi kellhet pluszba még?
Én már csináltam ilyet, néhányat, szerintem nem nagy ügy, bár van vele mókolás, de megoldható.
A teljes átkábelezést felejtsd el, csak azok csinálnak ilyet, akik nem tudják mit hova kell kötni.
Sokkal inkább egy M50 M52 mint egy M30, mert akkor legalább nem kell venned benzinkutat.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #2797 Dátum: 2010. július 16. 13:34:56 pm »

Amikor én akartam ezt csinálni átrágtuk a dolgot és tudtommal az m50 csak a saját órájával kapja meg a megfelelő sebességjelet stb.


De lehet, hogy én tévedek  Smiley
Naplózva

70/627-5355
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2798 Dátum: 2010. július 16. 13:49:20 pm »

Én már csináltam ilyet, néhányat, szerintem nem nagy ügy, bár van vele mókolás, de megoldható.
A teljes átkábelezést felejtsd el, csak azok csinálnak ilyet, akik nem tudják mit hova kell kötni.
Sokkal inkább egy M50 M52 mint egy M30, mert akkor legalább nem kell venned benzinkutat.

Aki nem tudja, az inkább te vagy.... a nagyképűség, ha fájna bazmeg.... azért mert valami visít 4,45-ös difivel, az nem jelenti azt,hogy űberkirály... egyszer olvasnál utána bárminek is.... cápán hová raksz sebesség jelet?E28-ban még csak csak,de a saját órájával... Nem kell neki mi? Okos.... nézz át egy akár egy 1.1-es motronic kapcs rajzot.... ha tudsz egyáltalán kapcs. rajzot olvasni....


Mérj ki egyszer egy E28/E30 óra által kiadott seb. jelet és egy M50/M60hoz tartozójét...

Persze nézz csak hülyének nyugodtan, de eddig nekem tudott annyit idegen bódéban egy M50B20, mint másnak egy belefosott B25...

Bocsánat a kirohanásért,de azért ez már sok... ez a minekaz jóvanaz, majdénmegmutatom, mert a gyár udvarán születtem és BMW olaj folyik az ereimben....

most pedig lehet huhogni és szemétnek nézni.


Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #2799 Dátum: 2010. július 16. 15:08:44 pm »



Aki nem tudja, az inkább te vagy.... a nagyképűség, ha fájna bazmeg.... azért mert valami visít 4,45-ös difivel, az nem jelenti azt,hogy űberkirály... egyszer olvasnál utána bárminek is.... cápán hová raksz sebesség jelet?E28-ban még csak csak,de a saját órájával... Nem kell neki mi? Okos.... nézz át egy akár egy 1.1-es motronic kapcs rajzot.... ha tudsz egyáltalán kapcs. rajzot olvasni....


Mérj ki egyszer egy E28/E30 óra által kiadott seb. jelet és egy M50/M60hoz tartozójét...

Persze nézz csak hülyének nyugodtan, de eddig nekem tudott annyit idegen bódéban egy M50B20, mint másnak egy belefosott B25...

Bocsánat a kirohanásért,de azért ez már sok... ez a minekaz jóvanaz, majdénmegmutatom, mert a gyár udvarán születtem és BMW olaj folyik az ereimben....

most pedig lehet huhogni és szemétnek nézni.




Ezek szerint az e30 kasztniba, e30 sebességjellel bekötött m50 motorok sem tudják a gyári teljesítményadatot?
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2800 Dátum: 2010. július 16. 15:37:02 pm »

Aki nem tudja, az inkább te vagy.... a nagyképűség, ha fájna bazmeg.... azért mert valami visít 4,45-ös difivel, az nem jelenti azt,hogy űberkirály... egyszer olvasnál utána bárminek is.... cápán hová raksz sebesség jelet?E28-ban még csak csak,de a saját órájával... Nem kell neki mi? Okos.... nézz át egy akár egy 1.1-es motronic kapcs rajzot.... ha tudsz egyáltalán kapcs. rajzot olvasni....


Mérj ki egyszer egy E28/E30 óra által kiadott seb. jelet és egy M50/M60hoz tartozójét...

Persze nézz csak hülyének nyugodtan, de eddig nekem tudott annyit idegen bódéban egy M50B20, mint másnak egy belefosott B25...

Bocsánat a kirohanásért,de azért ez már sok... ez a minekaz jóvanaz, majdénmegmutatom, mert a gyár udvarán születtem és BMW olaj folyik az ereimben....

most pedig lehet huhogni és szemétnek nézni.




Ebben a stílusban nem tudok vitatkozni! "Bazmeg"
Mostanában tapasztalom, hogy ha valamiért úgy érzed, az jönne le egy hozzászólásból, hogy itt rajtad kívül valaki egy kicsit is konyít az autóhoz, azt ,már ide sem merem írni, hogy a BMW-hez, akkor rögtön agresszívan, és tőled szokatlan stílusban szólsz hozzá. Azért megértem én ezt, csak nem méltó hozzád ez a stílus. Mond meg nekem Miki, mikor szóltam, írtam, hozzád, vagy rólad ilyen stílusban?
Ne legyen már ilyen nagy a szakmai féltékenységed, mert vissza üt és komoly jó pontokat von le az igazi emberi értékeidből.
Maradok barátod, tisztelettel, Viktor
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2801 Dátum: 2010. július 16. 15:59:53 pm »

Ne haragudj Viktor, valóban soha az életben nem szóltál hozzám ilyen modorban, stílusban, de burkoltan lehülyézni valakit (magamra vettem), mert összehozok mindent, amit mérnökök százai korábban kifejlesztettek és működik is minden, ráadásul jól...na ezért toltam fel az agyam. Nyilván a mindent vezetékelés túlzás, de ez úgy tűnik igen érzékeny pontom marad.
Az, meg hogy csak én érthetek bármihez is ,az szintén túlzás. Van X tudásom, amiben rengeteg tanulási energiám van, de egy szóval sem mondhatom,hogy mindent tudok, mert még sorakozik a polcomon pár BMW szakkönyv, amit még bele szeretnék tuszkolni a fejembe.

Valóban kár volt "letámadnom" , mert nekem nincs jó beszélőkém, hogy kidumáljak mindent. Én ilyen amit gondolok, azt azonnal kibököm. Inkább, mint a hátad mögött... én úgy gondolom. De abban igazad van,hogy valóban durván írtam. Bocsánat.

Koxnak:

Egyszer beszélgettem egy emberrel sebességjel kapcsán, akik méregették az E30 által kiadott jeleket és arra jutottak, hogy amit az E30 /vagy cápa kiad pl. 60-70km/h-t, az a 3.1 és kortársa részére nem éri el a 16km/h-t, vagyis a motorvezérlő még mindig ott tart, hogy alapjárati gyújtással és keverékkel fog szaladni. Persze evvel is egy gecinagyot tudsz autózni, röhögve tiltásba rakod bármikor, viszont ha 2 építést összefordítasz, már kijön a különbség....
Más. végy alapul egy M50-et. Bármilyet. tegyél bele azonos szériából/évjáratból más motorról órát és használd mindenféle körülmény között legalább 1000km-t. Ordítani fog a különbség. Nem fogod te azt azonnal észrevenni, csak jópár km után fog feltűnni pár szituációban, hogy hoppá, ez nem olyan, mint volt... Én 2 éven keresztül ezt túrtam, próbálgattam, nem a levegőbe beszélek.
Igazából ez is olyan dolog, amiből csak hülye ként jövök ki, ezért ráhagyom mindig.  ...mondjuk azt nem értem, hogyha ettől hülye vagyok, akkor más nyilván okosabb, jobban érti ezt. na most. Ha okosabb és jobban érti, akkor nyilván utánajárt már mégtöbb dolognak, mégtöbb kapcs. rajzot nézett... de ha ezeket nézte/olvasta, akkor hogy nem tűnt fel a sebesség jel már egy E28 M20B20 motronicnál?...tudom én vagyok az idióta.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2802 Dátum: 2010. július 16. 16:20:30 pm »

Szóval akkor ezért nem javasoltad nekem az m50-et az E21-be.  Azn Roll Eyes Meg a motronicot sem.  Smiley
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2803 Dátum: 2010. július 16. 16:22:41 pm »

Miki!
Az, hogy magadra vetted az a te dolgod. Konkrétan ebben a témában, csak rád nem gondoltam. Sok más "autóépítő" jutott hirtelen eszembe.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2804 Dátum: 2010. július 16. 16:27:59 pm »

Szégyellem magam. Szét visz ez a meleg... bocsánat hogy haraptam, pedig tényleg nem szóltál rosszat.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #2805 Dátum: 2010. július 16. 16:40:28 pm »

Béke kötődött, de akkor is kell neki a gyári köteg meg a km-óra  Cheesy  Evil
Naplózva

70/627-5355
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #2806 Dátum: 2010. július 16. 17:05:50 pm »

Namost a gyengébbek kedvéért.... (mondjuk én)

ha jól értem, akkor a kmóra által a motorvezérlés felé küldött sebességjelről van szó, ugye?  
Az magán a kmórán látszik, hogy hogy rossz  a sebességjel (megfelelő sebességet mutat-e), vagy a difitől az órába menő sebességjel az megegyezik (9 fogú jeladótárcsa reed relés érzékelővel) ?

b kérdés a két jelalak ismeretében nem lehet előállítani az e28 km óra jeléből az m50 motorvezérlője által kívánt jelet?

c kérdés. milyen ez a jel az e28-nál?


Off Hengerenkénti Multispark gyújtásnál hogy néz ki a primer jelalak? ON
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 16. 17:56:00 pm írta Promega » Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2807 Dátum: 2010. július 16. 17:41:31 pm »

Mivel a börze keresek rovatában nem jártam sikerrel ezért ide is benyomom, hátha többen olvassák: (Ráírtam poweren is több emberre is, de valahogy egyik sem válaszolt...)

Keresek E28/E30 biztosítéktábla csatit! Az a csati kell, a biztitáblában van, amire rá lehet dugni a motorkábelköteget!!!!

A képen a 8-as számú! (Ja és ha lehet ne legyen szétvágva.)



Itt talán jobban látszik... (4-es)

« Utoljára szerkesztve: 2010. július 16. 18:35:32 pm írta Sam8888 » Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2808 Dátum: 2010. július 16. 18:48:29 pm »

Felnitől is függ, de ami nekem volt a fekete alatt 225-ös kerék az E23-alatt is volt, a mostani 18-as, a 235-tel is elfér mindkettő alatt...

Szerintem igen, kivéve ha valami nagyon elkurt ET-jű felni nagy ballon gumival Cheesy de ha E28 alatt volt akkor az E23 alá is befér  Wink Smiley

Et 11.....német fórumon olvastam, hopgy ugyanez a felni 225-ösökkel még épp jó az e28 alá...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2809 Dátum: 2010. július 16. 18:54:15 pm »

Szégyellem magam. Szét visz ez a meleg... bocsánat hogy haraptam, pedig tényleg nem szóltál rosszat.

Nem történt semmi! Intelligensék így oldják meg a problémát, szerintem nekünk ez megy.
Pedig gondolom már többen is hozták volna chipset, meg a kólát.
Egyetlen konzekvenciát vontam le, ezek után ennyit sem fogok hozzászólni a fórum kérdéseihez.  M50/52 kilóméter jelhez meg végképp nem, pedig...
Nem sértődésből, hanem mert már alkalmatlan vagyok a vitákra. Azok a dolgok amiken sikerült átesnem az elmúlt 1 évben, gyökeresen megváltoztatták a világnézetemet, és az eberekhez való hozzáállásomat is.

Bocsánat az offért, akkor mostantól reszelgessük tovább a cápákat.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2810 Dátum: 2010. július 16. 20:38:38 pm »

M50



* m50 e.JPG (113.68 KB, 1024x768 - megtekintve 886 alkalommal.)
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2811 Dátum: 2010. július 16. 20:43:39 pm »

M30 1987, motronic 1.1



* m30 1.JPG (104.27 KB, 1024x768 - megtekintve 895 alkalommal.)
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #2812 Dátum: 2010. július 16. 20:44:54 pm »

és Miki,kb mennyivel von le a teljesítményből a nem megfelelő sebességjel,meg tudod saccolni? ( 20% ) vagy nem ilyen egyértelmű...
másik meg,hogy M60 motoroknál,ami tudtommal a 4000 V8, szintén kell sebességjel a műszercsoportról, a maradéktalanul teljes működéshez?
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2813 Dátum: 2010. július 16. 21:03:39 pm »

Saccolni ilyet nehéz. Mérni kellene padon. M60-nak is kell, erről Börni tudna mesélni  Cheesy
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2814 Dátum: 2010. július 16. 21:11:25 pm »

Ez egy M60 motorvezérlésének lábkiosztása.

E= Eingang, vagyis BEMENET

A= Ausgang, vagyis kimenet, kiadott jel

Ezek mind mind befolyásolják a finomhangolt teljesítményt. Kell vezetékelni? Gyárban is ökrök mi?  Roll Eyes



* m60 a.JPG (135.98 KB, 1024x768 - megtekintve 937 alkalommal.)

* m60 b.JPG (142.13 KB, 1024x768 - megtekintve 938 alkalommal.)

* m60 c.JPG (123.98 KB, 1024x768 - megtekintve 921 alkalommal.)
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #2815 Dátum: 2010. július 17. 09:59:47 am »

Abban tud valaki segíteni esetleg, hogy e28-nál a fogyimérő jele melyik lábra megy a műszerfali csatlakozóknál?

Továbbá hogy mitől ugrál az üzemanyagszint mutatóm? Ilyen 3-8 fokos kilengései vannak, zömében fölfele. Nem a rázkódástól, mert álló helyzetben is csinálja, valamint ha jól emlékszem akkor régebben még a legszarabb úton sem ugrált a mutató.
Naplózva

Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2816 Dátum: 2010. július 17. 12:21:08 pm »

Kék csati, 2. lába Smiley Ha megnézed a pofáját, akkor be van számozva, ha nincs, akkor lekapod a kék burkolatot róla és az alatt lesz.

A szintjelződ szedd ki és állítsd fejre párszor, tedd rá a csatit ,adj rá gyújtást és figyeld mit csinál. Takarítsd meg a lábakat a jelzőn és a csatiján is, használj kontakt sprét, majd biztos, ami biztos alapon szedd szét a műszeregységet és melegítsd át az összes forrasztást.
Ez be szokott jönni.

Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2817 Dátum: 2010. július 21. 12:00:58 pm »

Valaki tudja ennek az anyának a BMW cikkszámát?(M8, 12-es kulcsnyílás, önzáró) (Vagy akár vmi utángyártottét is, pl BOSAL)

http://www.rmeuropean.com/Part-Number/Lock-Nut-%28Split-Collar%29-8-X-125-mm-12-mm-Hex-Copper-Plated-Steel-__19217_AUV_671A15F4.aspx

Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2818 Dátum: 2010. július 21. 12:16:36 pm »

11 62 1 711 954

az utángyártott is jó, csak drágább és 13-as kulcsnyílású. Ami önmagában nem baj, de mikor az öntvényt kell felcsavarozni, akkor a 12-fej fér el kényelmesen. Ezért nem véletlenül van a szívósor is 12-es kulcsnyílásúval szerelve Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2819 Dátum: 2010. július 21. 12:21:23 pm »

Köszi!
Ezekszerint a realoem jót dobott ki, a 320-hoz is ezt a cikkszámot hozza.
Bosal-al próbálkoztam, gyári cikkszám alapján rendeltem és 13-as kulcsnyílásút hoztak ráadásul alátétest, szóval bementem a BMW-hez és rendeltem gyári újat... Majd meglátjuk. Ha ők is 13-as kulcsnyílásút adnak akkor otthagyom nekik, b****ák meg.  Smiley
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Oldalak: 1 ... 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 [94] 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!