Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #2880 Dátum: 2010. július 30. 10:07:04 am » |
|
jaaaaa... Én a turbósítás tüa igényéről beszéltem... Simán az etanolhoz elég szokott lenni a nyomásemelés, és akkor semmi máshoz nem kell nyúlni, esetleg hideg idő esetén egy kis plusz hidegindítási dúsítás nem árt...
A gyújtásnál a két dolog kiegyenlíti egymást, mert az e85-nak pluszba kell adni, a turbósításnál meg vissza kellene venni, így maradhat ahol van...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zsombor
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
|
|
« Válasz #2881 Dátum: 2010. július 30. 10:16:44 am » |
|
http://www.marotikonyvker.hu/products/product_6637.html Vedd meg, olvasd el... Ha ez megvolt, akkor menj el valakihez, aki ért hozzá, és csinált ilyet. És akkor ki tudod találni... Az etanolt meg szerintem első körben felejtsd el, kevesen értenek még hozzá, csak szopások hadával fogsz találkozni, és egyenlőre nem lesz tökéletes. Én már végigjártam, belelocsolsz egy valag pénzt, utána kell 50ezer km(hasraütöttem), mire megtérül.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2882 Dátum: 2010. július 30. 10:25:53 am » |
|
http://www.marotikonyvker.hu/products/product_6637.html Vedd meg, olvasd el... Ha ez megvolt, akkor menj el valakihez, aki ért hozzá, és csinált ilyet. És akkor ki tudod találni... Az etanolt meg szerintem első körben felejtsd el, kevesen értenek még hozzá, csak szopások hadával fogsz találkozni, és egyenlőre nem lesz tökéletes. Én már végigjártam, belelocsolsz egy valag pénzt, utána kell 50ezer km(hasraütöttem), mire megtérül. Nálam egyelőre elgondolkodási szinten van, megtérülni hamar megfog,mivel a fő üzemanyag a gáz lesz.. )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Zsombor
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
|
|
« Válasz #2883 Dátum: 2010. július 30. 10:33:32 am » |
|
Nálam egyelőre elgondolkodási szinten van, megtérülni hamar megfog,mivel a fő üzemanyag a gáz lesz.. ) Nekünk nem voltak jó tapasztalatok vele, annyival többet kért az autó belőle, hogy nem érte meg túlságosan. Plusz hozzá jött az átalakító....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #2884 Dátum: 2010. július 30. 11:06:42 am » |
|
Nekünk nem voltak jó tapasztalatok vele, annyival többet kért az autó belőle, hogy nem érte meg túlságosan. Plusz hozzá jött az átalakító.... Egyszerűbb és olcsóbb átírni az epromot, és úgy nem csak benzint, hanem gyujtást is tudsz állítani.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2885 Dátum: 2010. július 30. 11:59:37 am » |
|
Na akkor fékezzünk egy kicsit gyerekek.
Nem kell túl sok ló neki, csak picit szeretne többet és gazdaságosabbat.
Egy dolgot nem vett észre senki.
Azt a szám és betűkombinációt. 3HP-22 (automataváltó)
Nem kell ide légtömegmérő babra és etanol, meg turbó. Első lépés ként kell egy 4HP-22 és használni. Fogyasztás rögtön leugrik 2 literrel, az átlagos utazósebesség pedig megnő a komfortérzettel együtt.
Ahhoz,hogy egy B28-ra legyen pici többlet, ami kb ott van, mint egy széria, M30B30 motronic 1.3 kat. nélkül, nehogy rátukmáljátok már a turbót, vemset, etanolt, amikkel akkora szopóágra hajtja a fejét szegény bolha, hogy azt is meggyűlöli, aki BMW-t látott.
Amikről itt vagdalóztok, az több száz ezer Ft, vagy 1 millió fölött van, mire olyanra összeáll, hogy igényes is legyen, jó is legyen... De hogy gazdaságos nem lesz az anyagi ráfordítás miatt ,az is biztos.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #2886 Dátum: 2010. július 30. 12:08:33 pm » |
|
nna akkor ezt itt most befejeztem
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2887 Dátum: 2010. július 30. 12:10:21 pm » |
|
Miért Sanyi? Nem írtál irreális dolgot, a fő kérdésére gyakorlatilag Te adtál választ Csak Promega és Kox agyviharát próbáltam fékezni
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #2888 Dátum: 2010. július 30. 12:21:12 pm » |
|
Miért Sanyi? Nem írtál irreális dolgot, a fő kérdésére gyakorlatilag Te adtál választ Csak Promega és Kox agyviharát próbáltam fékezni
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #2889 Dátum: 2010. július 30. 13:18:20 pm » |
|
Na akkor fékezzünk egy kicsit gyerekek.
Nem kell túl sok ló neki, csak picit szeretne többet és gazdaságosabbat.
Egy dolgot nem vett észre senki.
Azt a szám és betűkombin@ciót. 3HP-22 (automataváltó)
Nem kell ide légtömegmérő babra és etanol, meg turbó. Első lépés ként kell egy 4HP-22 és használni. Fogyasztás rögtön leugrik 2 literrel, az átlagos utazósebesség pedig megnő a komfortérzettel együtt.
Ahhoz,hogy egy B28-ra legyen pici többlet, ami kb ott van, mint egy széria, M30B30 motronic 1.3 kat. nélkül, nehogy rátukmáljátok már a turbót, vemset, etanolt, amikkel akkora szopóágra hajtja a fejét szegény bolha, hogy azt is meggyűlöli, aki BMW-t látott.
Amikről itt vagdalóztok, az több száz ezer Ft, vagy 1 millió fölött van, mire olyanra összeáll, hogy igényes is legyen, jó is legyen... De hogy gazdaságos nem lesz az anyagi ráfordítás miatt ,az is biztos.
Hehhehe , kb ugyanezt mondtam, csak nekem nem tudás van mögötte hanem józan paraszti ész, és mások kárának történetei. Még egyszer a kedvenc mondatom egy motoros ismerősömtöl: "Na, most hogy ráköltöttem 8 kilót, végre ugyanúgy megy, mint a gyári karbival, csak fél literrel többet fogyaszt..."
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 30. 13:28:51 pm írta csabE28 »
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #2890 Dátum: 2010. július 30. 15:45:39 pm » |
|
kérdés : 524td diffiáttétel mennyire különbözik az automata ill. kézi váltós verziónál? az automata alá jóval rövidebbet szereltek gondolom.
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2891 Dátum: 2010. július 31. 04:20:11 am » |
|
Na akkor fékezzünk egy kicsit gyerekek.
Nem kell túl sok ló neki, csak picit szeretne többet és gazdaságosabbat.
Egy dolgot nem vett észre senki.
Azt a szám és betűkombin@ciót. 3HP-22 (automataváltó)
Nem kell ide légtömegmérő babra és etanol, meg turbó. Első lépés ként kell egy 4HP-22 és használni. Fogyasztás rögtön leugrik 2 literrel, az átlagos utazósebesség pedig megnő a komfortérzettel együtt.
Ahhoz,hogy egy B28-ra legyen pici többlet, ami kb ott van, mint egy széria, M30B30 motronic 1.3 kat. nélkül, nehogy rátukmáljátok már a turbót, vemset, etanolt, amikkel akkora szopóágra hajtja a fejét szegény bolha, hogy azt is meggyűlöli, aki BMW-t látott.
Amikről itt vagdalóztok, az több száz ezer Ft, vagy 1 millió fölött van, mire olyanra összeáll, hogy igényes is legyen, jó is legyen... De hogy gazdaságos nem lesz az anyagi ráfordítás miatt ,az is biztos.
Nekünk is ez a fajta váltó van alatta, avval a különbséggel, hogy B32 a motor...Remélem jó is lesz,Eszter szeretné ha pörgősebb lenne, mint a tompa volt(B35) a 4HP2-vel...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2892 Dátum: 2010. július 31. 08:27:50 am » |
|
kérdés : 524td diffiáttétel mennyire különbözik az automata ill. kézi váltós verziónál? az automata alá jóval rövidebbet szereltek gondolom.
Mind2 3,15.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2893 Dátum: 2010. július 31. 08:31:25 am » |
|
Nekünk is ez a fajta váltó van alatta, avval a különbséggel, hogy B32 a motor...Remélem jó is lesz,Eszter szeretné ha pörgősebb lenne, mint a tompa volt(B35) a 4HP2-vel...
2 dologban más a 3HP és 4HP. Városban a 3HP lomhább, viszont 100-tól már üvölt. Viszont az tény,hogy 80-90-től nagyobbat ugrik, mint a 4HP ...csak utána már nem vált sehová Mondjuk egy 2,93-as, vagy 3,15-ös difivel jót lehetne vele utazni.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #2894 Dátum: 2010. július 31. 10:00:31 am » |
|
Mind2 3,15.
akkor valami ügyes más diffit tett alá,mert 3ezernél megy 100-at 5ben a tádé
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2895 Dátum: 2010. július 31. 10:30:54 am » |
|
Az szép Akkor vagy 4,45 van alatta, vagy TDS váltót tettek rá, aminek az 5. fokozata 1:1 Mondjuk, ha 1:1, akkor is 4 körüli difivel jön ki a 3000/100 arány
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #2896 Dátum: 2010. július 31. 12:13:16 pm » |
|
Az szép Akkor vagy 4,45 van alatta, vagy TDS váltót tettek rá, aminek az 5. fokozata 1:1 Mondjuk, ha 1:1, akkor is 4 körüli difivel jön ki a 3000/100 arány na az jólenne! félre is tenném versenyre ha 4,45 lenne
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2897 Dátum: 2010. július 31. 15:31:11 pm » |
|
2 dologban más a 3HP és 4HP. Városban a 3HP lomhább, viszont 100-tól már üvölt. Viszont az tény,hogy 80-90-től nagyobbat ugrik, mint a 4HP ...csak utána már nem vált sehová Mondjuk egy 2,93-as, vagy 3,15-ös difivel jót lehetne vele utazni. Le kellene forgatnom a difijét, nem tom mekkora az áttétele, csak azt hogy sperr...Bár ha kész lesz, akkor lesz érdekes, legfeljebb a műszaki után egy váltócsere fog követlkezni...sok minden nem kell hozzá, legfeljebb egy Szegedi barátomat megkérem rá, segijjen kicserélni, amig ismerkedek a helyi nevezetességekkel a sajtgyárban: )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2898 Dátum: 2010. július 31. 15:32:21 pm » |
|
2 dologban más a 3HP és 4HP. Városban a 3HP lomhább, viszont 100-tól már üvölt. Viszont az tény,hogy 80-90-től nagyobbat ugrik, mint a 4HP ...csak utána már nem vált sehová Mondjuk egy 2,93-as, vagy 3,15-ös difivel jót lehetne vele utazni. De nem azt akartad irni, hogy városban a 3HP pörgősebb?
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2899 Dátum: 2010. július 31. 18:59:00 pm » |
|
Pontosítok.Pl. lámpától indulni lomha csak, a többit pörgi. Gondolj bele. Az 1. fokozatot végigpadlózva (difitől függően) 100 fölé tudod vinni
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2900 Dátum: 2010. július 31. 19:31:41 pm » |
|
Pontosítok.Pl. lámpától indulni lomha csak, a többit pörgi. Gondolj bele. Az 1. fokozatot végigpadlózva (difitől függően) 100 fölé tudod vinni ez nem is hangzik rosszul...na, csak ott tartanék már....
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #2901 Dátum: 2010. augusztus 02. 11:29:29 am » |
|
van egy váltó számom: 220.0.0225.94 ki mit tud mondani róla?
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #2902 Dátum: 2010. augusztus 02. 11:37:29 am » |
|
Pontosítok.Pl. lámpától indulni lomha csak, a többit pörgi. Gondolj bele. Az 1. fokozatot végigpadlózva (difitől függően) 100 fölé tudod vinni pedig gyakorlatilag ugyanaz az áttétel, mint a 4hp22-nél az első 3 fokozat. http://www.bmwe28.de/e28_daten02.jpg
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cavalli
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
|
|
« Válasz #2903 Dátum: 2010. augusztus 02. 16:43:18 pm » |
|
A gépem 3 hónapja a szerelőnél dekkol ( a 3. ember ) de ő sem találja a hibát, a komputerre gyanakszik, keresek egy 0 261 200 011 számú Bosch vezérlő computert.
Lassan kezdek belefáradni...
Örülnék, ha lenne vkinek, hogy legalább ezt a hibaforrást kizárhassuk ( sztem nem az lesz a hiba... )
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2904 Dátum: 2010. augusztus 03. 07:25:49 am » |
|
A gépem 3 hónapja a szerelőnél dekkol ( a 3. ember ) de ő sem találja a hibát, a komputerre gyanakszik, keresek egy 0 261 200 011 számú Bosch vezérlő computert.
Lassan kezdek belefáradni...
Örülnék, ha lenne vkinek, hogy legalább ezt a hibaforrást kizárhassuk ( sztem nem az lesz a hiba... )
Mi a hibajelenség? Sajnos szeretnek tippelgetni a szerelők,ha nem tudják mi lehet a bibi..: (
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2905 Dátum: 2010. augusztus 03. 08:23:02 am » |
|
Pedig lomhábbnak hat. Gyanítom a wandlerben van valami csalás.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2906 Dátum: 2010. augusztus 03. 08:29:04 am » |
|
Mi a hibajelenség? Sajnos szeretnek tippelgetni a szerelők,ha nem tudják mi lehet a bibi..: ( Azért mutass már 1db szerelőt BÁRHOL ,aki Cavalli esetében kapásból tudja hol a baj. Találgatáson kívül. Főleg, hogy a hibajelenség olyan, amit Átlag János még használat közben sem vesz észre. Jó. Ha volna a zsebemben 1 millió (ami egyelőre még nincs) akkor össze tudnám szedni azokat a korabeli cuccokat, amivel ez a hiba 10 perc alatt kiderül, de más szarszemét drága munkájának az olcsó helyrehozásából (mire hozzámkerül a drágán elbaszott autó, már nem tud pénzt áldozni a szerencsétlen tulaj) valószínű erre sosem lesz lehetőségem. Apropó. Nem ebbe lett a fizetésed négyszereséért kicserélve 6 injektor, nyomásszab. és benzinpumpa?
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2907 Dátum: 2010. augusztus 03. 08:56:58 am » |
|
Azért mutass már 1db szerelőt BÁRHOL ,aki Cavalli esetében kapásból tudja hol a baj. Találgatáson kívül. Főleg, hogy a hibajelenség olyan, amit Átlag János még használat közben sem vesz észre. Jó. Ha volna a zsebemben 1 millió (ami egyelőre még nincs) akkor össze tudnám szedni azokat a korabeli cuccokat, amivel ez a hiba 10 perc alatt kiderül, de más szarszemét drága munkájának az olcsó helyrehozásából (mire hozzámkerül a drágán elbaszott autó, már nem tud pénzt áldozni a szerencsétlen tulaj) valószínű erre sosem lesz lehetőségem.
Apropó. Nem ebbe lett a fizetésed négyszereséért kicserélve 6 injektor, nyomásszab. és benzinpumpa?
Alapból én azt se tudom mi a hiba... Viszont azért tudnál te is példákat rá, hogy a "szerelők" szeretnek megvetetni mindent, és talán bejön... a négyszeres árról, meg a kicserélésről tudod a véleményem.. )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #2908 Dátum: 2010. augusztus 03. 14:02:32 pm » |
|
Jó. Ha volna a zsebemben 1 millió (ami egyelőre még nincs) akkor össze tudnám szedni azokat a korabeli cuccokat, amivel ez a hiba 10 perc alatt kiderül, de más szarszemét drága munkájának az olcsó helyrehozásából (mire hozzámkerül a drágán elbaszott autó, már nem tud pénzt áldozni a szerencsétlen tulaj) valószínű erre sosem lesz lehetőségem.
Ezt a mondatot gondold újra, így nem igaz!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2909 Dátum: 2010. augusztus 03. 16:53:37 pm » |
|
Ööö , igazad van Értelmet nyert egy pár óra leforgása alatt a "soha ne mondd, hogy soha" mondás
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
|