bob
Nem elérhető
Hozzászólások: 1682
|
|
« Válasz #6090 Dátum: 2014. október 20. 20:01:22 pm » |
|
ugyan olyan lemezcsavar mint ami fent is van,es lemezanya!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
maxx900
Nem elérhető
Hozzászólások: 1001
A gumisgyerek kompatis a fagyislyánnyal
|
|
« Válasz #6091 Dátum: 2014. október 20. 20:13:14 pm » |
|
KÖSZ BOB MESTER!!!
|
|
|
Naplózva
|
TYREMAXX
|
|
|
bob
Nem elérhető
Hozzászólások: 1682
|
|
« Válasz #6092 Dátum: 2014. október 20. 20:37:24 pm » |
|
|
|
|
|
nincsolyan
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
|
|
« Válasz #6093 Dátum: 2014. október 21. 05:36:14 am » |
|
Sziasztok.azután érdeklődöm h szetrobbantottam a getrag 260 as valtomat, elvileg csapágy problémája van és csapagyboltba kapok e hozzá csapagyakat?2 nagy csapagyba bízok h lesz de a 3 kicsibe nem. egyébként 1-4 kozott komoly morgo hangot ad a váltó és mintha 5. Be semmi hangja nem lenne.vki estleg járt már így?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Déni
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
|
|
« Válasz #6094 Dátum: 2014. október 21. 21:32:00 pm » |
|
Sziasztok!
A mellékelt alkatrészt keresem. Ez egy persely egy 240.0.016191 számú E21-es 5-ös getrag váltóban (lehet, hogy a 4-esben is ilyen van). Wallothnál, Wallisnál már nincs ilyen. Bármilyen ötletet szívesen fogadok.
Üdv, Dén
|
|
|
|
Déni
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
|
|
« Válasz #6095 Dátum: 2014. október 21. 21:36:49 pm » |
|
Sziasztok.azután érdeklődöm h szetrobbantottam a getrag 260 as valtomat, elvileg csapágy problémája van és csapagyboltba kapok e hozzá csapagyakat?2 nagy csapagyba bízok h lesz de a 3 kicsibe nem. egyébként 1-4 kozott komoly morgo hangot ad a váltó és mintha 5. Be semmi hangja nem lenne.vki estleg járt már így?
Szia! Szerintem próbáld meg a csapágyboltot. Üdv, D
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #6097 Dátum: 2014. október 29. 20:46:53 pm » |
|
HELP!!!!
Injektor tisztításra kellene szakember.
Kinek milyen tapasztalata van ?
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Niki
Vendég
|
|
« Válasz #6098 Dátum: 2014. október 29. 22:13:38 pm » |
|
Akinek esetleg kell egy K- Jetronic szaki, hogy belője a verdát... csak írjon és megadom a számát!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hofoglu
Nem elérhető
Hozzászólások: 556
|
|
« Válasz #6099 Dátum: 2014. október 30. 13:50:51 pm » |
|
HELP!!!!
Injektor tisztításra kellene szakember.
Kinek milyen tapasztalata van ?
Szia! Őket keresd meg! Elég alaposak és nem túl drágák. http://www.ko-csi.hu/
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #6100 Dátum: 2014. október 30. 17:54:57 pm » |
|
Kösz! Holnap felhívom őket.
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #6101 Dátum: 2014. november 11. 19:27:10 pm » |
|
SOS kérdés, e28ba e30 kisházas difi plug/play??? Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #6102 Dátum: 2014. november 11. 21:05:17 pm » |
|
Nem.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #6103 Dátum: 2014. november 11. 22:56:23 pm » |
|
Nem.
Köszönöm! Mi nem stimmel? A hátlap az okés, a szélesség és féltengely csatlakozása?
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
Norbi0517
Nem elérhető
Hozzászólások: 36
|
|
« Válasz #6104 Dátum: 2014. december 14. 19:53:43 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
nincsolyan
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
|
|
« Válasz #6105 Dátum: 2015. január 02. 18:29:28 pm » |
|
Getrag 260 valtó a kihajtásnál.vki látja a hibát?
|
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #6106 Dátum: 2015. január 02. 18:46:51 pm » |
|
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy M20 motorhoz létezett-e olyan szívósor, ami dupla volt és 2db karbit lehetett rátenni, vagy ilyen csak M30al szerelt verdákon lehetséges? Esetleg M20B25? Ha nem, akkor az M30as szívósor mennyiben tér el az M20tól? Csonktávolságok egyeznek, vagy esélytelen? Válaszokat köszi előre is!
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #6107 Dátum: 2015. január 02. 19:43:55 pm » |
|
Az M20 és M30 távolságok mások. M20 furattávolság 91 mm, M30-nál 100 mm. Szerintem nem megoldható csak csavarozgatással.
Miért nem inkább 3 db duplakarbi?
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #6108 Dátum: 2015. január 02. 19:44:40 pm » |
|
Getrag 260 valtó a kihajtásnál.vki látja a hibát?
Szerintem a csapágy hibáját érezni könnyebb, mint látni.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #6109 Dátum: 2015. január 02. 20:13:08 pm » |
|
Az M20 és M30 távolságok mások. M20 furattávolság 91 mm, M30-nál 100 mm. Szerintem nem megoldható csak csavarozgatással.
Miért nem inkább 3 db duplakarbi?
Nem szeretnék versenygépet építeni és mindenképpen új karbikat akarok venni és 2db olcsóbb mint 3 Persze így a szívósorral több a meló mint 3db karbi esetén, de lehet hogy ezt is meg tudom oldani céges keretek között. A nagyon elméleti terv az lenne, hogy ha találok, akkor a dupla M30as szívósorról levágom a csöveket és áthegesztetem valami sablonnal úgy, hogy passzoljon M20ra. A solex karbikat pedig ki lehetne váltani 32/36os DGEV karbikra amikhez van még alkatrész és lehet is kapni újonnan őket. Kicsit olcsóbbak is mint monjduk egy IDF 40 vagy fekvő 40es társaik. Ha nem jön össze, akkor marad a 3db, de annak jóval kövérebb összeg lesz a vége. No de ez itt már off, ha van valakinek még használható infója akkor a tuning topicba folyt.
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
nincsolyan
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
|
|
« Válasz #6110 Dátum: 2015. január 02. 20:40:53 pm » |
|
Pedig látni.nem akartam elhinni,mert nem láttam még iet.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #6111 Dátum: 2015. január 02. 20:49:08 pm » |
|
Találós kérdés topic? Ha látod, tudod mi a baj, akkor írd le légyszives, hátha más is tanul belőle.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
nincsolyan
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
|
|
« Válasz #6112 Dátum: 2015. január 03. 02:01:56 am » |
|
A csapagyon látszik a probléma.az baj h van egy tdm és vmi problémám van a difivel + a váltóval.leteptem ezt a váltót h majd vmi csapágy baja van de nem találtam semmit, csendes volt.feltettem egy másikat csillapodott a zorej.de meg mindig nem tökéletes sajnos,majd lehet csinálok videót hátha vki tud tav segiteni.a lényeg, rossz váltott elkezdtem össze rakni és a csapagy kulső részén korbe latszik egy csík ami nincs megkoszorulve, a csapágyleszorito polirozasi felületet adott a csapagynak onnan lett gyanús .a csapágylehuzato nem húzta oda a valtohazhoz a csapágyat és eltudott forogni.alá nyomtam a hezagmerot vmi 1-2 tizedes méret volt és a ludas,á ház és a csapgy között lévő hezagolo.de ugyan ez volt a hiba a nyeles oldalon,ott már hezagmerozni nem lehet sajna ott a kopast a hezagolokon lehet látni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
nincsolyan
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
|
|
« Válasz #6113 Dátum: 2015. január 06. 14:04:54 pm » |
|
Hali.olyan kérdésem lenne h e28 kardán 2 részből áll és ahol bordán össze illeszkedik ott van egy szoritó anya.ezt az anyát rá kell huznóm?van valamekkora mozgása ott a kardánnak,magyarán tud csuszkálni?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bob
Nem elérhető
Hozzászólások: 1682
|
|
« Válasz #6114 Dátum: 2015. január 11. 12:51:58 pm » |
|
szakik!!!! ez mi? lehetett ez E21 318i ben?(gyärilag persze) nagyon hasonlit az E30 ban szerelt vältohoz!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bob
Nem elérhető
Hozzászólások: 1682
|
|
« Válasz #6115 Dátum: 2015. január 11. 12:53:03 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bob
Nem elérhető
Hozzászólások: 1682
|
|
« Válasz #6116 Dátum: 2015. január 11. 14:41:55 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #6117 Dátum: 2015. január 11. 14:55:51 pm » |
|
A vége nagyon km óra spirálosnak néz ki. A befogató csavar is kiáll belőle. Így szerintem lehet E21, DE nem nagyon láttam még spirálos E21 váltót.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2015. január 11. 15:00:07 pm írta Dénes »
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #6118 Dátum: 2015. január 11. 16:28:27 pm » |
|
1000%, hogy E21 váltó, a tolató csatiból ítélve 18i, 80/9 után bőven.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
bob
Nem elérhető
Hozzászólások: 1682
|
|
« Válasz #6119 Dátum: 2015. január 11. 17:09:37 pm » |
|
1000%, hogy E21 váltó, a tolató csatiból ítélve 18i, 80/9 után bőven.
igen ugy nez ki hogy 318i 83 as! viszont ez akkor kisebb? meretre? akkor kell mäsik kardän is?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|