CápaBMW fórum
2019. február 21. 10:01:23 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10
 41 
 Dátum: 2018. december 06. 21:00:12 pm 
Indította collins - Utolsó üzenet: írta Kátrány Joe
 2014 afro_ 94

 42 
 Dátum: 2018. december 06. 20:55:04 pm 
Indította collins - Utolsó üzenet: írta Miki 24V
Köszönjük!  Smiley

Az egyik Miklós

 43 
 Dátum: 2018. december 06. 14:44:36 pm 
Indította bivanbi - Utolsó üzenet: írta MR.V12
Az új 850i mekkora szekér,a hatos kupét váltja ki,vagyis ötös lapú,vagy hetes alapú kupé?  huh
Ár alapján hetes,de eltűnt a hatos kupé a kínálatból,rosszat sejtek... angry

 44 
 Dátum: 2018. december 06. 12:12:31 pm 
Indította Sabc - Utolsó üzenet: írta gabos666
Sziasztok!

 Garázst keresnék Budapesten, vagy közelében, lehetőleg a X.kerből vagy Budakalászról könnyen megközelíthetőt. Sajnos hiába kerestem, nem találtam megfelelőt. Legalább villany legyen benne, biztonságos legyen, és legyen benne elég hely szétborítani a vasat. Aki tud valami értelmes helyet, azt is szívesen venném, esetleg ha valaki hasonló cipőben jár azzal együtt talán egy nagyobb helyet ki tudnánk bérelni. Előreláthatóan hosszabb időre kellene, mert idővel rosszul állok.

Előre is köszi!
Üdv: Gábor

 45 
 Dátum: 2018. december 06. 08:41:55 am 
Indította stasis - Utolsó üzenet: írta Kox
A hőmérő gombája abban az évjáratban egy sima, csúszósarus jeladó. 1 szál barna alapon lila színű vezeték megy rá.  A gond, amit leírtál , lehet óracsoport hiba is.
Tegyél egy próbát. Add rá a gyújtást, húzd le a jeladó vezetékét és testeld le mondjuk a termosztát házhoz. Ebben az esetben a hőmérőnek teljesen el kell feküdnie a piros mező fölé. Ha nem ez történik, akkor első ként tesztelni kell az adott vezetéket a hőgomba és az óracsoport között. Amennyiben kifogástalan a kapcsolat, 90%,hogy rossz az óracsoportod alaplapja. 10% esély pedig az állandóan nyitva levő termosztát. Biztonságból kellene felületi hőt mérni a termosztátházon, mikor úgy gondolod, hogy üzemmeleg.

Illetve érdemes a hőgombán is mérni egy ellenállást.

 46 
 Dátum: 2018. december 06. 08:39:01 am 
Indította collins - Utolsó üzenet: írta tom
Csatlakozom!
Imádom az M1-et, de...

 47 
 Dátum: 2018. december 06. 07:49:53 am 
Indította collins - Utolsó üzenet: írta Apusch
Boldogot a Miklósoknak....
...egyébként mindenkinek nagy batyut a cipőbe. szemuveg

 48 
 Dátum: 2018. december 05. 21:27:05 pm 
Indította stasis - Utolsó üzenet: írta Miki 24V
A hőmérő gombája abban az évjáratban egy sima, csúszósarus jeladó. 1 szál barna alapon lila színű vezeték megy rá.  A gond, amit leírtál , lehet óracsoport hiba is.
Tegyél egy próbát. Add rá a gyújtást, húzd le a jeladó vezetékét és testeld le mondjuk a termosztát házhoz. Ebben az esetben a hőmérőnek teljesen el kell feküdnie a piros mező fölé. Ha nem ez történik, akkor első ként tesztelni kell az adott vezetéket a hőgomba és az óracsoport között. Amennyiben kifogástalan a kapcsolat, 90%,hogy rossz az óracsoportod alaplapja. 10% esély pedig az állandóan nyitva levő termosztát. Biztonságból kellene felületi hőt mérni a termosztátházon, mikor úgy gondolod, hogy üzemmeleg.

 49 
 Dátum: 2018. december 05. 00:08:33 am 
Indította stasis - Utolsó üzenet: írta Gabor86
1983-12 hó kiadás,125 ló.Viz hőmérséklet óraval van problémám,ha ráadom a gyújtást akkor egyet billen az óra de viszont ha bemelegedik a motor akkor sem mutat semmit!

 50 
 Dátum: 2018. december 04. 09:31:18 am 
Indította stasis - Utolsó üzenet: írta Kox
Szia,m20b20

Gondolom akkor ez egy svájci piacra készült, korai, hidegindítóinjektoros L-jet, mert csak azon van 4 db. Ezek közül az egyik a compúteré, a másik a műszercsoporté, a harmadik a hidegindítóé, a nagyedik meg szintén a compúteré. Kérdés Te melyiket keresed közülük.

Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10
A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!