CápaBMW fórum
2019. június 27. 02:16:13 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10
 41 
 Dátum: 2019. május 06. 11:12:09 am 
Indította bivanbi - Utolsó üzenet: írta MR.V12
Azért remélem elrúgtad neki.  Cheesy


A skodának?  Cheesy
Mit rúgjam,2.0 tdi,nem megy szarul,de semmi extra,nem kell varázs garázs az ülésnek egy teligáz után. Grin Cheesy
Közben beszéltem a motor tax officéből egy sexy vörös,zöld szemű hangú csajjal  Roll Eyes ,el is postázta a megfelelő nyomtatványt,meg is jött,holnap postázom,és még a végén el is rendeződik a papírmunka,és mehet a piacra a cseh remek.
A múlt héten kipróbáltam egy olyan 320CDI-t mint az enyém,de már 2007-es volt,fészliftes,na igen,így kell menni egy dízelnek,és ennyit kell fogyasztania,annak elrúgtam,mert volt miért  Wink
ő az: https://www.donedeal.ie/cars-for-sale/mercedes-benz-e320/21572155
a szomszéd kisvárosban van oda szoktunk menni shoppingolni,éppen ott voltunk,és a nejem unszolására megnéztük,ha beszámította volna az enyémet,vagy cserélt volna a skodrira,már azzal járnék  Wink .Ahogy olvastam,fészliftkor 4500 dolgon változtattak rajta,ezt érezni is,a 320-asnak már komolyabb futóműve van,17-es kereke,7 gangos a váltója,nagyon kellemes holmi,rúg mint a ló,szépen dorombol a V6,a pályán annyit eszik,mint a 220-as,egyből feltűnt,hogy mennyivel jobban irányítható,kormányozható,nem billeg,jobb a fék,na meg persze a 224 paci,és a 530nm ami kiemeli az egészet a tömegből  Azn Roll Eyes.
A bangle 530d is jól megy,meg minden,de nekem nagyon csúf,és belül simán egy fél méret osztállyal szűkebb,nyomja a térdem a középkonzol,annyira hátra kell benne tolnom  a széket,hogy már az oszlop mellett ülök,folyton fészkelődtem benne,a belső kialakítása sem áll össze nekem,azok az ívek,mint az első gen fókuszban,nincs meg az összhang,az E39-ben egyből otthon voltam,meg a régebbiekben,ez meg olyan idegen,ez van. Tongue
Bár egy 45i-nek lehet könyebben elnézném ezeket.
Vagy egy 35dének.... Azn Evil 430
Mondjuk 2008-ast,vagy 2009-est kellene venni belőle,annak olcsóbb az adója,mondjuk ezt: https://www.donedeal.ie/cars-for-sale/mercedes-e320-cdi-car/21235911
ez is fekete tetőkárpitos,fehér órás,passzol ezzel a színnel.
A skodri meg annyira felizgat,hogy el is felejtem,hogy van,sanszosan egy métert sem fogok vele menni,kitakaríttatom,azt elengedem a kezét,addig meg használom a 220-ast Cheesy ,az olyan kis boci,szerethető kis jószág.
Egyébiránt kisütött a nap,kedvet kaptam némi polírozáshoz,láttam a Lidl művekben 25€-ért polírozó gépet,egész jól nézett ki,rendes két oldali fogantyúja van,megnézem mi van még a dobozban  hozzá.
Ki poliroz otthon a kért végében?Mi kell még a sikeres polírozáshoz,színhez passzoló paszta,meg polír korong?

 42 
 Dátum: 2019. május 04. 21:51:22 pm 
Indította Thommy - Utolsó üzenet: írta Graf Spee
A tank két félből áll, az egyikből a másikba egy sugárszivattyú emeli át az üzemanyagot, az el tud koszolódni. Ilyenkor csak a jobb oldali tankfélből táplálkozik a motor, meg amennyi átszivárog a másik oldalról. Az E39.hu-n részletesen foglalkoznak a problémával, érdemes átolvasni.  Wink
Köszönöm. Tehát ha még nem is működik a szivattyú akkor is egy olyan tanknál amiből kb. 20 liter üzemanyag hiányzik maximum be kellene indulnia.

 43 
 Dátum: 2019. május 04. 19:23:08 pm 
Indította bivanbi - Utolsó üzenet: írta kzolee
Azért remélem elrúgtad neki.  Cheesy

 44 
 Dátum: 2019. május 04. 19:20:37 pm 
Indította Thommy - Utolsó üzenet: írta kzolee
A tank két félből áll, az egyikből a másikba egy sugárszivattyú emeli át az üzemanyagot, az el tud koszolódni. Ilyenkor csak a jobb oldali tankfélből táplálkozik a motor, meg amennyi átszivárog a másik oldalról. Az E39.hu-n részletesen foglalkoznak a problémával, érdemes átolvasni.  Wink

 45 
 Dátum: 2019. május 04. 18:22:34 pm 
Indította Thommy - Utolsó üzenet: írta Sztavrosz
Szerintem nézd meg az üzemanyag szivattyút. Lehet az döglődik, és néha megszorul nem megy. Csak tippelek, dízelem sohasem volt.

 46 
 Dátum: 2019. május 04. 08:12:11 am 
Indította Thommy - Utolsó üzenet: írta Graf Spee
Sziasztok!

Szeretnék egy kis segítséget kérni.
Van egy kis gond E38 725 TDS BMW-mmel.
Úgy viselkedik, mintha nem kapna üzemanyagot.

Nemrég elrepedt a tankja és csöpögött belőle elég nagy intenzitással a gázolaj. Természetesen a tankot kicseréltettem.

Az után, hogy ez megtörtént párszáz kilométerre rá a kocsi egy másik hiba jeleit mutatta. Elkezdett hirtelen úgy viselkedni, mintha elfogyott volna belőle az üzemanyag. Szerencsére ezt pont egy benzinkút közelébe tette így bementem és teletankoltam. Ugyanakkor már gyanús volt nekem, hogy 72-75 liter helyett csak 56 litert tudtam beletankolni. De tény, hogy utána normálisan működött... egy darabig....

Elmentem így valamivel több, mint 200 kilométert majd utána a motor megint elkezdett fulladozni... eleinte csak ha nagyobb fordulatszámokon üzemelt a motor később, pedig már önmagától lefulladt. Szerencsére nem voltam messze az otthonomtól és haza tudtam jönni. Ez a jelenség is olyan volt, mint mikor a kocsiból elfogy az üzemanyag.

Mondom lehet, hogy egyszerű a hiba. Kicseréltem a motortérben található gázolajszűrőt úgy is nagyon régi volt már. Sajnos viszont úgy néz ki hogy nem sikerült megoldani a problémát. Az hogy eleinte nehezen akart beindulni az betudható szerintem annak, hogy időbe telt míg az a nagyobb szűrőház újra telítődik üzemanyaggal. Majd a kocsi beindult. Mondom hagyom egy 5-10 percet járni alapjáraton hogy rendesen átjárja a rendszert az üzemanyag de nem kellett 1-2 perc sem és a motor lefulladt. Utána pedig nem történt semmi, csak az akku merült le.

Tapasztalt már valaki hasonlót? Esetleg ismeri valaki, hogy ennek a BMW-nek az üzemanyagrendszere hogy néz ki.

Nagyon örülnék bármilyen ötletnek, hogy mi lehet a hiba.

 47 
 Dátum: 2019. május 03. 15:30:53 pm 
Indította collins - Utolsó üzenet: írta Gisti
HELP! Ki küldött nekem egy műszercsoportot javításra?

 48 
 Dátum: 2019. május 01. 20:59:28 pm 
Indította bivanbi - Utolsó üzenet: írta MR.V12
Újra elolvastam a régi 28i-m garázsát,a mélyenszántó,szakmai értekezéseket,közben lett egy 2003-as X5,a 4.4-el,cserélne a skodára,de nem tudja melyik motor,még az M62,vagy már az újabb,sajnos vagy 250 km-re van,meg a húsvét miatt csak keddtől lehet ráhaladni a kérdésre,és 2500€ regadót lehet vissza igényelni export esetén,ettől kevesebbért vettem a skodrit,szóval helyzet van... Roll Eyes


https://www.donedeal.ie/cars-for-sale/bmw-x5-m-sport-4-4-v8-nct-read-add/20424946

Szerintem már az újabb 4.4 lesz,az kevésbé iszákos,meg kevesebb probléma lehet vele a termosztát,meg az olaj leválasztó szelep vonatkozásában,ill,a dömpiben lejjebb van hangolva,nem forogja szét magát.
Valakinek tapasztalata az új V8-al,ill az ilyen X5-el,mit nézzek rajta?


Minden fasza,11-én vettem,ma jött meg a forgalmi,és még taxi van benne,pedig a műszaki vizsga bő 1 héttel azelőtt lett átcserélve privátra.de ugye a korszerű online nyilvántartás az aztán,az aztán,szóval futnom kell egy karikát a motor tax officében,utána lehet értékesíteni,cserélni.
Nem vagyok ideges,nem vagyok ideges.... angry 1561 1566 tickedoff BoomSmilie_anim 842

 49 
 Dátum: 2019. április 28. 17:42:33 pm 
Indította M5swap - Utolsó üzenet: írta Dénes

Mennyibe fáj egy új kompresszor?

Második szériás M635CSi-re rendeltünk 1 éve kb, E34 féle van már csak, cső csatlakozás cserével fel lehet rakni cápákra is. Márkaszervizes kedvességgel azt hiszem 240e Ft volt.

 50 
 Dátum: 2019. április 26. 17:57:56 pm 
Indította M5swap - Utolsó üzenet: írta Sztavrosz
Tippelek 100 és 250 között. (gyors kereséssel 20% akciósan 631 font, az 235ezer de ennyiért inkább izzadnék)
https://www.autodoc.co.uk/car-parts/compressor-parts-10454/bmw/7er-reihe/7-e23/284-745-i?sort_supplier%5B0%5D=denso

Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10
A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!