CápaBMW fórum
2019. június 27. 02:17:46 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10
 71 
 Dátum: 2019. április 16. 16:31:37 pm 
Indította bivanbi - Utolsó üzenet: írta Gisti
Mr! Nem Passat szélesség. A SuperB a Phaeton fenéklemezére van építve.


 72 
 Dátum: 2019. április 15. 15:21:13 pm 
Indította Sabc - Utolsó üzenet: írta tom
Sziasztok!

Szükségem lenne e28 sima 3.91 vagy 4.1-es difire m20 alá. Csak jó állapotú érdekel, zajos sajnos van nekem is.
Van 3.25-ös difim esetleg cserébe.
Köszönöm, Tom   +36 20/200 6060

 73 
 Dátum: 2019. április 15. 11:36:51 am 
Indította bivanbi - Utolsó üzenet: írta Sztavrosz
Nekem az Opelekben még nem volt panaszom a pedálokra, pedig 48-as lábam van és sajnos kellően széles.

 74 
 Dátum: 2019. április 14. 20:53:42 pm 
Indította bivanbi - Utolsó üzenet: írta MR.V12
pedig ebben kenyelmesen elfer a csalad gondolom...
amugy a 3.6 V6 ebbol igen kellemes, meg kombiban is tud meglepeteseket okozni!


3.6?
Gyerök,ez itt Írország,az új,ilyen skodrik 80%-át az 1.6 tdi-vel adják el,bő 30 ropiért,még az sem tűnik fel a vevőkörnek,hogy ugyanannyi az útadó rá,mint a 2 litykósra,mert ebben a bódéban jártányi ereje sincs,ergo ugyanannyit eszik mint a 2 litykós,ugyanannyi CO-t bocsájt ki,ezeknek 3.6?
Benzines nincs belőlük,hogy nem 3.6. Cheesy

 75 
 Dátum: 2019. április 14. 20:48:13 pm 
Indította bivanbi - Utolsó üzenet: írta MR.V12
Jobb mint a Merci.




Persze,valamiért mégis a mercivel járok... Cheesy
Amúgy hosszában jó,széltében passat,ez a baj,mega pedálok qrva közel vannak egymáshoz,egy fwd-ben miért nem lehet tisztességes lábtér,pl?
Azért annyira nem prémium,mint az ára újonnan,meg sem közelíti a benzet kényelmben,vagy futás kultúrában,sokkal zajosabb,vagy legalábbis annak hallom,a benz automatával,és némi túlsúllyal is kevesebbet fogyaszt ua tempónál,érzetre ha a benz manuális lenne,gyorsabb is lenne,valószínűleg az azonos nyomaték miatt.
A népautó ugyan 170 paci,de olyan semmilyen az egész,rálépsz,lassan betölt,akkor lepörög egyből,váltassz,majd megint,a benz meg az automata miatt csak húz,alig esik a fordulat,mindig nyomatékon van,persze a benz,az benz.
Biztos szar lehet egy 320 cdi a 7 gangos automatával,530 nyútonnal.... Roll Eyes

 76 
 Dátum: 2019. április 14. 16:07:53 pm 
Indította bivanbi - Utolsó üzenet: írta collins
pedig ebben kenyelmesen elfer a csalad gondolom...
amugy a 3.6 V6 ebbol igen kellemes, meg kombiban is tud meglepeteseket okozni!

 77 
 Dátum: 2019. április 14. 13:37:00 pm 
Indította bivanbi - Utolsó üzenet: írta Gisti
Jobb mint a Merci.


 78 
 Dátum: 2019. április 14. 10:13:58 am 
Indította Promega - Utolsó üzenet: írta MR.V12
Na,ideje felébredni,be van ájulva a fórum,ezt hallgassátok,így mulat a székely.

https://www.youtube.com/watch?v=c0G0-uKDjbk

 79 
 Dátum: 2019. április 13. 17:47:53 pm 
Indította collins - Utolsó üzenet: írta MR.V12

Főnököm volt a királyságban árverésen,vett láncot,természetesen nem jót,vett egy értékelhető kotrót kanál nélkül,majd vett hozzá kanalat,az sem jó,más a csapszeg méret,mint a gépé,vett kis tartályos,benzines,de forróvizes mosót,ő kötötte fel,így elgörbült a váza,ahogy felemelték a tgk-ra,vett tgk-t is,de az összes gumi futózott rajta,és több mls van benne mint abban,amit le akar cserélni rá,szóval nem csalódtam,ha elküldtem volna a 17 éve elhunyt nagymamámat,az is tudott volna így licitálni.
Persze,3 napig kódorgott a düddő az árverésen,minden este beásítottak,és délre értek ki a tetthelyre,mire a java már elkelt..... 46
Szóval majd egyszer lesz lánc,meg kanál csapszeg is.... Cheesy
Itt az új masina,30 tonnás Case,2015-ös évjárat,6000 üzemóra van benne,én már ezt beszámíttattam volna egy újba,de neki nem lényeges a profit,így lett ez,mondjuk ez így is messze a legélhetőbb szekér a cégnél.


Közben vett a főni egy használt,jó csapszeg méretű kanalat,de annak a felfogató része sokkal szélesebb,mint a gép gyors cserélője,így ugyan a gyors cserélő fogja a kanalat,de oldalirányban jó 15 centit tud rajta csúszkálni,így már 3 használhatatlan kanalunk van.  Wink
Nade... Cheesy
A képen látható,hogy mennyire környezet tudatos a cég,és mennyire törekszik a spórolásra,a költségek optimalizálására,hiszen 20 éve ugyanazzal a elavult,sokat fogyasztó,nagy karbantartási igényű,elavult,kényelmetlen,romhalmazokkal termel,szóval money no object!
Megdöbbentő mennyiségű olajat pocsékolunk el,ami nem csak környezet szennyező,de sok felesleges pénz,állásidő,stressz,és járulékos költség is,de itt olyan a gazdasági környezet,hogy nem számít.
Még a válság előtt,egyszer utánajártam,160K € magassága lett volna egy új New Holland EC385 ,ami egy nekünk pont megfelelő kotró,ha a felét befizeti,a maradékot be lízingeli 5 évre,akkor pont az üzemanyag fogyasztáson,a szervíz költségen,és a javítások,állásidők költségét is számolva,a lízing végén 0 költségen lett volna a vatta új kotró,amennyiben visszaviszi az 5 éves gépet,és megint kihoz egy újat,de ugye 99cent  egy kalkulátor a tesóban,arra nem költünk.
Nade... Cheesy
Szóval az élet szép,főleg ha beleszületsz a vagyonba,akkor minden mindegy. afro

 80 
 Dátum: 2019. április 13. 17:10:49 pm 
Indította bivanbi - Utolsó üzenet: írta MR.V12

Mind a 3 kép megvan. Roll Eyes
Köszönöm a választ,nem adta ki,mert taxinak volt regisztrálva,mint később kiderült,így nem köthettem volna rá biztosítást magánszemélyként. angry huh
Viszont minden rosszban van valami jó,futottam egy kisebb kört ez miatt a megfelelő hivatalban,az kiderült,hogy nem akarom befizetni a két regadó közötti különbözetet  Cheesy ,viszont ha exportálok innen valamit,akkor vissza igényelhetem a regadót  Azn ,nem mondom,hogy egyszerű történet,de megoldható.  smiley
Közben kis híjján vettem egy 1.8 tsi passatot,de még a 220 cdi-ből beleülve a próbakörre is elvetettem az ötletet  Cheesy ,nem mondom,hogy egy 2008-as passat sz r,főleg az a darab nem volt sz r,160LE,250NM,valami 130 km volt benne,bőrös,fullos jószág,de mégis olyan játékautó fílingje volt,mint mikor a 28i után átültem a karizmába,egy BMW fórumon nem kell ecsetelnem milyen egy E osztályos benz,és a passat közötti rés,de mondjuk úgy,hogy egyből szembe jött a különbség. Cheesy Cheesy
A menetkomfort,a zajszint,a kényelem,a fékhatás,az úttartás,mintha 20 év lett volna a két konstrukció között,pedig nem egy AMG a derék 220-as,mindegy,ne is szaporítsuk továbba szót.
Tegnap délután felhívtam egy 2005 730i eladóját,hogy munka után megnézném a gépet,mondja,hogy fél órája eladták,le sem merem írni mennyiért.  Embarrassed
Itt tartok  Cheesy


Na,derült égből a Superb,ismerősöm kuzinja taxizik,de 10 évnél idősebb kocsival nem lehet taxizni,így le kellett cserélje a trakeszt,egy fiatalabb Superb-re,és ha el akarja adni,akkor át kell konvertálnia private regisztrációjúvá,ezt meg is tette,de így sem akarta megvenni senki,neki meg kellett a pénz a következő skodrira,én meg átvedlettem dílerré,és tettem neki egy féláras ajánlatot,amit fél óra múlva elfogadott  Azn,de ez az én harcom,ami miatt érdekes itt,az az,hogy jövő héten megjön a forgalmi a nevemre,már private státusszal,és akkor már be lehet számíttatni valami dörgő hangú nagy vasba,akár többért is,mint amennyiért vettem  Cheesy ,szóval bármi megtörténhet.

Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10
A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!