CápaBMW fórum
2024. április 20. 05:14:29 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 ... 215   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Szeretem, mert cápa. 3. - CápaBMW témájú beszélgetés  (Megtekintve 2915230 alkalommal)
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #540 Dátum: 2010. március 15. 20:06:41 pm »

Haza kerültünk:


* SDC10031.JPG (152.99 KB, 1024x768 - megtekintve 748 alkalommal.)

* SDC10033.JPG (175.16 KB, 1024x768 - megtekintve 823 alkalommal.)

* SDC10038.JPG (157.61 KB, 1024x768 - megtekintve 836 alkalommal.)
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #541 Dátum: 2010. március 15. 20:07:50 pm »

Ki tudja mi ez?


* SDC10034.JPG (134.74 KB, 1024x768 - megtekintve 774 alkalommal.)
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #542 Dátum: 2010. március 15. 20:15:49 pm »

Haza kerültünk:

A borotválkozótükör meglett:Smiley)Cííípek! Wink
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #543 Dátum: 2010. március 15. 20:16:14 pm »

Ki tudja mi ez?

Olyan műszercsoportnak nézném elsőre:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #544 Dátum: 2010. március 15. 20:17:22 pm »

Örülök is neki.
Persze műszercsoport de milyen kocsié?
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
kopasz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1296


"Ragadozó"


« Válasz #545 Dátum: 2010. március 15. 20:18:37 pm »

bmw? Grin
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #546 Dátum: 2010. március 15. 20:19:31 pm »

Langyos..   Cheesy
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #547 Dátum: 2010. március 15. 20:21:52 pm »

E9 ??
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #548 Dátum: 2010. március 15. 20:35:31 pm »

Ott a pont!
Ez lesz a következő munkám...   Cheesy
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #549 Dátum: 2010. március 15. 20:42:10 pm »

Nagyszerű! Smiley

Garázst neki!  Megvan már köré az autó is?
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #550 Dátum: 2010. március 15. 20:45:03 pm »

Ott a pont!
Ez lesz a következő munkám...   Cheesy

Pedig be akartam éppen nyögni, hogy E3, és hogy van itthon 2 is.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
kopasz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1296


"Ragadozó"


« Válasz #551 Dátum: 2010. március 15. 20:48:02 pm »

Pedig be akartam éppen nyögni, hogy E3, és hogy van itthon 2 is.

látod-látod,én legalább annyit tudtam h BMW Evil Cheesy Grin Tongue
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #552 Dátum: 2010. március 15. 20:48:45 pm »

Azért a garázst 7 lakat alatt őrizd!  Wink Smiley
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #553 Dátum: 2010. március 15. 21:13:18 pm »

Egyébként műszeregységem már nekem is van Cheesy

Mér csak autót kéne köré szerezni....  ideális lenne egy első szériás 6 hengeres E21, de ha e12 jönne.... hát akkor az lenne.


* IMG_5855.jpg (197.08 KB, 800x533 - megtekintve 758 alkalommal.)
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #554 Dátum: 2010. március 15. 22:46:55 pm »

Egyébként műszeregységem már nekem is van Cheesy

Mér csak autót kéne köré szerezni....  ideális lenne egy első szériás 6 hengeres E21, de ha e12 jönne.... hát akkor az lenne.


E3-at nem akarsz?
Van itt az óracsoporthoz két egybe autó is!
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #555 Dátum: 2010. március 16. 06:02:28 am »

Áhh ahoz nem köt semmi, meg az E21, E12 őt azért szegről végről ismerem, látom esélyét a rendbehozásának, az E3 nekem nem hiszem hogy menne, nem tudok róla semmit.
Egyébként te most merre vagy? Ahol régen, a BMW logós fehér kapu mogott?
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #556 Dátum: 2010. március 16. 07:56:38 am »


E3-at nem akarsz?
Van itt az óracsoporthoz két egybe autó is!

Ja ja érdemes velük foglalkozni,jó áll. vannak  Evil
Naplózva

750ia
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #557 Dátum: 2010. március 16. 08:12:41 am »

Szeretnél te ilyen állapotban lenni annyi idős korodban  Evil Evil Evil Evil
Naplózva

Bence
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #558 Dátum: 2010. március 16. 08:36:10 am »

Áhh ahoz nem köt semmi, meg az E21, E12 őt azért szegről végről ismerem, látom esélyét a rendbehozásának, az E3 nekem nem hiszem hogy menne, nem tudok róla semmit.
Egyébként te most merre vagy? Ahol régen, a BMW logós fehér kapu mogott?

Pár kilométerrel odébb költöztem, Érden vagyok a temetőnél.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #559 Dátum: 2010. március 16. 08:44:40 am »

Szeretnél te ilyen állapotban lenni annyi idős korodban  Evil Evil Evil Evil

Soha jobb bőrben  2funny
Naplózva

750ia
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #560 Dátum: 2010. március 18. 02:51:09 am »

http://cgi.ebay.de/BMW-e21-Karroserie-Motorsport-M5-e60-507PS-V10-Motor_W0QQitemZ320502286767QQcmdZViewItemQQptZAutomobile?hash=item4a9f6cc9af Shocked
Naplózva

VA E21
Vendég
« Válasz #561 Dátum: 2010. március 18. 04:13:30 am »


Uhh.. kár, hogy nem lett befejezve. Elmebeteg egy gép lenne.  A V10 E30 as építést juttatja eszembe.
Naplózva
M.Norbi
Vendég
« Válasz #562 Dátum: 2010. március 18. 10:04:38 am »

Üdv. az uraknak szeretnék kérdezni m10 vagy m20 és miért? Sok hozzáértőnek 4 hengerese van. A 6os pénznyelő vagy más az oka? Előre is köszönöm.
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #563 Dátum: 2010. március 18. 10:32:06 am »

Hali!

több kérdéstől függ a dolog.

1. E21 vagy E28?
2. mi a cél a kocsival?
3. neked melyik a szmpi Smiley
Aztán jöhet a további hogy ha pl M10 akkor karbis vagy K-jet, esetleg L-jetes átépített...
Ha M20 akkor az is lehet Karbi, K-jet, L-jet, Motronic (Aztán még ott a motronicon belül Etácska afro)

Ez mind nagyban függ hogy a kocsi napi használatú lenne-e vagy csak 2. autó vagy csak esetleg taálkozóra csak szép időben elővett 3. 4. kocsi
Naplózva

Bence
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #564 Dátum: 2010. március 18. 11:28:06 am »

Üdv. az uraknak szeretnék kérdezni m10 vagy m20 és miért? Sok hozzáértőnek 4 hengerese van. A 6os pénznyelő vagy más az oka? Előre is köszönöm.

Mindegyik ugyanolyan strapabíró (kivéve, ha Indy kezébe kerül  Evil), egyszerűen azért van több m10-es E21, mert a 6 hengeresek ritkábbak. Én a 6 hengert preferálom a hangja miatt.  Wink
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
M.Norbi
Vendég
« Válasz #565 Dátum: 2010. március 18. 12:13:16 pm »

E 21 nem mennék vele sok km-t de mindennapi használatra alkalmas autót szeretnék. 
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #566 Dátum: 2010. március 18. 12:42:14 pm »

Akkor én saját tapasztalataim alapján a 318i-t ajánlom (M10 4 henger). azért van már kis erő is ha pedig jól be van állítva értelmes a fogyasztása is. Ami fontos hogy a kaszni jó legyen!!!!! minden más olcsón megoldható, de egy rendes lakatolás egy vagyon és utána még a fényezés.
Esetleg azt is csinálhatod hogy veszel egy jó kasznijú bármilyen M10es gépet aztán teszel rá HF-et injektorral ami van vagy adódik (K-jet/L-jet).
Naplózva

Bence
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #567 Dátum: 2010. március 18. 12:42:45 pm »

Akkor talán egy 318i lenn neked a jobb választás a fogyasztás miatt. Azért ha tudsz, próbálj ki egy 6 hengerest...  Evil Wink
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
M.Norbi
Vendég
« Válasz #568 Dátum: 2010. március 18. 12:50:13 pm »

Azt hiszem 6henger gyári karbit evtettem a fogyasztás miatt de valójában mennyivel kerül többe egy injektoros 6- os ,egy 4-esnél fogyasztás, meghibásodás, szerviz?     
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #569 Dátum: 2010. március 18. 13:05:11 pm »

Nem a többe kerülről van szó, hanem arról, hogy a 6 hengeresek, pláne az injektorosak már elég ritkák (323i). Átlehet építeni egyébként szinte bármelyiket injektorosra, legyen az 4 vagy 6 henger. Szerviz szempontból szerintem teljesen mindegy, hogy 4 vagy 6, uyganolyan megbízható mindegyik, ha pedig minden kötél szakad, fillérekért kapsz hozzá komplett mocit.
Fogyasztás a K-Jeteseknél azért egyszerűbb, mert ott egyetlen CO csavar van, amit tekergetni lehet, karbit meg nehéz beállítani, hogy jól fogyasszon.
Városi adatok:
318i kb 8-10L
320/6 karbi kb 12-13L (Nekem beállított, rendbetett karbival 12,4 jött ki, csak városra)
323i szintén kb 12-13L
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 ... 215   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!