CápaBMW fórum
2024. november 23. 23:47:43 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 ... 215   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Szeretem, mert cápa. 3. - CápaBMW témájú beszélgetés  (Megtekintve 3276005 alkalommal)
Bubo E21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1628



« Válasz #1200 Dátum: 2010. július 16. 19:14:18 pm »

E12 518-ról cikk. (OT expon ki volt állítva az autó)

http://totalcar.hu/tesztek/2010/07/16/a_bmw_amibol_nem_lesz_driftauto/


Nagyon szép autó. Nézzed Gim! Cheesy
Összeszorul a szívem mikor ránézek, annyira tetszik és nekem nem is volt ilyen.
Naplózva
gim_e12
Vendég
« Válasz #1201 Dátum: 2010. július 16. 19:20:55 pm »

Nekem viszont volt, és ha bele döglök is, de megint lesz!!!!
Naplózva
collins húga

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Válasz #1202 Dátum: 2010. július 16. 19:37:07 pm »

Bár Csikos cikkeire nem sokat adok.

rosszul teszed... de azért lássuk be, a célközönségébe nem tartozol bele!
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #1203 Dátum: 2010. július 16. 19:42:28 pm »

rosszul teszed... de azért lássuk be, a célközönségébe nem tartozol bele!
Nem teszem rosszul + nem is akarok beletartozni a célközönségbe.
Engem fárasztanak a modoros és közhelyes írásai.

Bár már vártam mikor buxxx rá  Azn, ha már totalcaros poloban jöttetek talira is  Tongue
Naplózva
collins húga

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Válasz #1204 Dátum: 2010. július 16. 19:46:39 pm »

Engem fárasztanak a modoros és közhelyes írásai.


buzi winkler alpári stílusú cikkeivel nem is mérhető össze...  Smiley
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #1205 Dátum: 2010. július 16. 19:49:21 pm »

buzi winkler alpári stílusú cikkeivel nem is mérhető össze...  Smiley

1. Nem buzi
2, Nem is vele hasonlítottam össze
3. Igazad van, (nem kicsit) nem hasonlítható össze  Wink Evil
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 16. 20:05:39 pm írta Indy » Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #1206 Dátum: 2010. július 16. 20:01:16 pm »

buzi winkler alpári stílusú cikkeivel nem is mérhető össze...  Smiley

winklert nebuzizdmárle Sad
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #1207 Dátum: 2010. július 16. 20:06:27 pm »

Vitatopic  sm_69  Cheesy
Naplózva
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #1208 Dátum: 2010. július 16. 20:57:21 pm »

buzi winkler alpári stílusú cikkeivel nem is mérhető össze...  Smiley
Az ki?  Cheesy crazy2
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1209 Dátum: 2010. július 16. 23:12:53 pm »

Úgy látom valamilyen státuszvita van kialakulóban, hozok csipszet és kólát. Cheesy

A cikkhez annyit, hogy 1985-ben minden gond nélkül lehetett "ajándékba kapni" nyugati autót. Jó tudom az már a kapitalista rendszer tudatos előkészítése volt.
Naplózva

Főmordor.
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #1210 Dátum: 2010. július 17. 08:15:13 am »

Ez tökéletesen így van, Aranka egy németországi rokon ajándéka volt, a Merkur intézte a vámolást, és így "csak" 450ezer Ft-ot kellett a megajándékozottnak kinyögnie.
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1211 Dátum: 2010. július 17. 08:55:53 am »

450 ezer ... az nagyon jó, most hogy lehullott a vasfüggöny, most csak 700 ezret kellene. Tök jó, hogy most már egy szabad országban élünk, ahol nem gátolják az áruk szabad áramlását. Sad Sad Sad
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 17. 09:10:26 am írta collins » Naplózva

Főmordor.
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1212 Dátum: 2010. július 17. 15:09:53 pm »

450 ezer ... az nagyon jó, most hogy lehullott a vasfüggöny, most csak 700 ezret kellene. Tök jó, hogy most már egy szabad országban élünk, ahol nem gátolják az áruk szabad áramlását. Sad Sad Sad

ezt autók esetében regadónak nevezik.....
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #1213 Dátum: 2010. július 17. 15:18:37 pm »

450 ezer ... az nagyon jó, most hogy lehullott a vasfüggöny, most csak 700 ezret kellene. Tök jó, hogy most már egy szabad országban élünk, ahol nem gátolják az áruk szabad áramlását. Sad Sad Sad

Nem, annál is jobb (vagy tán anál is jobb Evil ), az unióban élünk.
Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #1214 Dátum: 2010. július 17. 20:34:28 pm »

450 ezer ... az nagyon jó, most hogy lehullott a vasfüggöny, most csak 700 ezret kellene. Tök jó, hogy most már egy szabad országban élünk, ahol nem gátolják az áruk szabad áramlását. Sad Sad Sad

Mondjuk 1985-ben 450.000ft kicsit nagyobb összeg volt, mint ma 700.000 Smiley
Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #1215 Dátum: 2010. július 17. 21:35:18 pm »

Mondjuk 1985-ben 450.000ft kicsit nagyobb összeg volt, mint ma 700.000 Smiley
Igen, de 1985-ben egy új autóról beszélünk, (450.000Ft),
Viszont 2010-ben egy 25 éves kocsiról, (700.000)
Ebből az aspektusból milyen?
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
rnie
Vendég
« Válasz #1216 Dátum: 2010. július 17. 21:40:59 pm »

Igen, de 1985-ben egy új autóról beszélünk, (450.000Ft),
Viszont 2010-ben egy 25 éves kocsiról, (700.000)
Ebből az aspektusból milyen?
A vételárhoz képest százalékos arányban hasonló, nem? Már ha mindkét esetben korrekt állapotú autóról beszélünk, és nem egy roncsról. Nem mintha védeni akarnám a regadót, nekem sem giccsrakétem lenne, ha bármi jöhetne olcsón kintről... Mondjuk így a regadó egy védővám, és engem, meg a hozzám hasonló álmodozókat védi attól, h havonta új projektbe kezdjenek Smiley (mondjuk az a pécsi 520i tetszik, de téliautónak? -morális dilemma Smiley)
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1217 Dátum: 2010. július 18. 10:13:37 am »

A vételárhoz képest százalékos arányban hasonló, nem? Már ha mindkét esetben korrekt állapotú autóról beszélünk, és nem egy roncsról. Nem mintha védeni akarnám a regadót, nekem sem giccsrakétem lenne, ha bármi jöhetne olcsón kintről... Mondjuk így a regadó egy védővám, és engem, meg a hozzám hasonló álmodozókat védi attól, h havonta új projektbe kezdjenek Smiley (mondjuk az a pécsi 520i tetszik, de téliautónak? -morális dilemma Smiley)

regadó védővám???
Kicsit alpáribban nevezném, jogtalan haszonnak is titulálnám, ráadásul a szabad áruforgalmat(amire az unio létrejött)gátolja, és semmiféle jogalapja nincs..persze amig lesznek, akik értelmet látnak benne, fenn is fog maradni...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
rnie
Vendég
« Válasz #1218 Dátum: 2010. július 18. 10:20:08 am »

regadó védővám???
Kicsit alpáribban nevezném, jogtalan haszonnak is titulálnám, ráadásul a szabad áruforgalmat(amire az unio létrejött)gátolja, és semmiféle jogalapja nincs..persze amig lesznek, akik értelmet látnak benne, fenn is fog maradni...
Értelmezz: a regadó nekem védővám, ami magamtól óv meg Smiley Irónikus megjegyzés volt... Etc. Szerintem senki nem szereti a regadót, aki régebbi, nagymotoros kocsira vágyik, és nem feltétlenül a szűk magyar és túlárazott kínalatból akar választani.

Egyébként nevezhetnék környezetvédelmi adónak is, akkor könnyebb lenne indokolni - az 518 kipufogázai kb 100x szennyezőbbek, mint egy mai 90le-s kisautóé. De az M3-as sem sokkal jobb a sima katalizátorával egy mai turbós 300le-s autóhoz képest. A másik probléma, hogy ezeket az öreg autókat (és most nem a cápákra gondolok, hanem mindenféle autóra, ami jönne be) könnyebb lelakni, és csak szemétként gyűlnének itthon. Mondjuk ez igaz az alkatrésznek, bontásra behozott angol autókra is, amik lassan ezres nagyságrendbe jönnek, az mégsem fáj senkinek...
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1219 Dátum: 2010. július 18. 10:40:16 am »

Az a baj evvel, ha én egy egyszerű 520/6 E12-t szeretnék megvenni kintről, akkor az a kedvezőnek mondható regadóval is olyan költségre nő, hogy inkább egy itthoni pukkanatot, vagy közepesen lepukkantat csinálok meg magamnak. Mert ugye amit megvennék kintről, arra is értelemszerűen költeni kell, dolgozni kell vele, akkor arra még regadózni is... jó, ott az OT, de tegyük fel,hogy ma megveszem és az autó 1981-es, vagy netán 82-es, 83-as üzembehelyezésű... akkor szopó.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1220 Dátum: 2010. július 18. 10:46:20 am »

Értelmezz: a regadó nekem védővám, ami magamtól óv meg Smiley Irónikus megjegyzés volt... Etc. Szerintem senki nem szereti a regadót, aki régebbi, nagymotoros kocsira vágyik, és nem feltétlenül a szűk magyar és túlárazott kínalatból akar választani.

Egyébként nevezhetnék környezetvédelmi adónak is, akkor könnyebb lenne indokolni - az 518 kipufogázai kb 100x szennyezőbbek, mint egy mai 90le-s kisautóé. De az M3-as sem sokkal jobb a sima katalizátorával egy mai turbós 300le-s autóhoz képest. A másik probléma, hogy ezeket az öreg autókat (és most nem a cápákra gondolok, hanem mindenféle autóra, ami jönne be) könnyebb lelakni, és csak szemétként gyűlnének itthon. Mondjuk ez igaz az alkatrésznek, bontásra behozott angol autókra is, amik lassan ezres nagyságrendbe jönnek, az mégsem fáj senkinek...

ha önmagadtól véd, akkor rendben,én máshogy értettem.

a környezetvédelmiben nem értek egyet, az ezüstünk (svájci, EGR szeleppel)tudott olyan zk értéket, ami katalizátorosként is megfelelő lett volna, mége kaphatott zűd matrinyát, mert az benzin, a zkvizsgálatkor ugyan megmérik mindkét hajtóanyag értékeit, mégis a benzinesre adottat kapod..na, vajon miért?És ezeket a regadó nem szűri ki,ez csak egy sarc,hogy vegyél itthon buzukit...
most a válság miatt eléggé visszaesett az újautó eladás,majd meglátjuk..engem nem érint,egyelőre úgy se..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1221 Dátum: 2010. július 18. 11:03:06 am »

Az újautó eladás csak a szuzukiknál esett vissza leginkább... A prémium márkákat egyáltalán nem viselte meg a válság.

A zöldkártyát meg úgy kéne, hogy megmérik, a gyárinál rosszabb nem lehetne, de ha meg jobb, akkor kapjon már jobb plakettet...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1222 Dátum: 2010. július 18. 12:43:02 pm »

Az újautó eladás csak a szuzukiknál esett vissza leginkább... A prémium márkákat egyáltalán nem viselte meg a válság.

A zöldkártyát meg úgy kéne, hogy megmérik, a gyárinál rosszabb nem lehetne, de ha meg jobb, akkor kapjon már jobb plakettet...

engem ami újautóból érdekelne, azt nem forgalmazzák..egyelőre csak németországban ha jól tudom..

a zöldkártya igy lenne oké, de nem igy megy, ha jobb,akkor se kapsz jobb matrinyát...az e28-ra akartam katalizátort(nélküle is tudta a szabályzatlan katalizátoros értéket),de akkor se kaptam volna jobb matricát, mert azt csak a szabályzott katalizátoros kapott volna, amire átépiteni értelmetlen az én nézetemben...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #1223 Dátum: 2010. július 18. 13:10:43 pm »

A zöldkártyát meg úgy kéne, hogy megmérik, a gyárinál rosszabb nem lehetne, de ha meg jobb, akkor kapjon már jobb plakettet...
persze, hogy okosba zöld matricás, 2 ütemű munkáswartburgokkal legyen tele a város..
Naplózva
Roland635
Papír ami

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1213



« Válasz #1224 Dátum: 2010. július 18. 13:42:12 pm »

persze, hogy okosba zöld matricás, 2 ütemű munkáswartburgokkal legyen tele a város..
Jogos az aggodalom.
Naplózva

E24 bedobozolva a szekrény mélyén
+36 20 233 63 66
+43 68 8949 51 41
Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1225 Dátum: 2010. július 18. 14:26:10 pm »

persze, hogy okosba zöld matricás, 2 ütemű munkáswartburgokkal legyen tele a város..

A csalókat kiszűrni nem lehet... Ígyis biztos van, aki...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1226 Dátum: 2010. július 18. 14:41:32 pm »

persze, hogy okosba zöld matricás, 2 ütemű munkáswartburgokkal legyen tele a város..

Ha már iskolázottnak vallod magad,legalább csinálj is úgy....Számszerűen mennyi munkáswartburg van szerinted pesten?Ebből mennyi az,amennyit érintene a zöld matrica értelme?Ebből vond ki azokat, akik a belső zónában laknak, és az igy kapott szám talán lenne vagy 100...ennél számottevően több a pdtdivgthzj műanyag újkocsi, ami a chiptuning lévén okádja a füstöt, pedig zöldmatricás....valóban a munkáswartburgoktól kell félni környezetszennyezés okán??
egyébként az én példám épp nem a munkáswartburg kategória, mert mért értékek alapján is nagyon jó értékei voltak, csak katalizátorral gondoltam, hogy lecsökkenthető a zöld matricás szintre, viszont számomra érthetetlen okokból nem az érték számit, hanem az elv...erről ennyit.
Egyébként nyugodt lehetsz, a legtöbb kétütemű tulaj is tenne rá katalizátort,ha lenne működő, viszont nincs értelmes megoldás.amit reklámoztak, az hidegen nem szűr, csak tömődik, viszont akkor nagyon, és értelmetlen évente kettőt cserélni darabonként kb 40000-ért...persze volt, ami jó volt, és magyar, és mosható, és hidegen is szűrt, és 20000 ft volt, csak ez valakiknek baszta a csőrét, és megszüntették...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1227 Dátum: 2010. július 18. 14:42:54 pm »

A csalókat kiszűrni nem lehet... Ígyis biztos van, aki...

persze, és mindig is lesznek...kötelező nélkül is rengeteg autóst kapnak el(meg amennyit nem),pedig elég régóta kötelező...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
rnie
Vendég
« Válasz #1228 Dátum: 2010. július 18. 15:36:22 pm »

Vonatkoztass el a wartburg márkától, és nézz körül Bp-en. Kiba sok lepukkant szar autó közlekedik az utakon, megbújva a forgalomban. Benzines, dízel, egykutya, okádék füst és szag jön utánuk, katalizátor rég kivágva alóla, rohad, csörög csattog - ezeket kéne szépen kivonatni, vagy rávennia  tulajt, h járjon olyan autóval, ami normálisabb állapotban van - el kell fogadni ha csak kisebb/régebbi/olcsóbb autóra telik. A Sierra is egy csótány volt, de legalább a gyári ZK értéket tudta, meg egyben volt a fék-futómű...
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1229 Dátum: 2010. július 18. 15:57:21 pm »

Vonatkoztass el a wartburg márkától, és nézz körül Bp-en. Kiba sok lepukkant szar autó közlekedik az utakon, megbújva a forgalomban. Benzines, dízel, egykutya, okádék füst és szag jön utánuk, katalizátor rég kivágva alóla, rohad, csörög csattog - ezeket kéne szépen kivonatni, vagy rávennia  tulajt, h járjon olyan autóval, ami normálisabb állapotban van - el kell fogadni ha csak kisebb/régebbi/olcsóbb autóra telik. A Sierra is egy csótány volt, de legalább a gyári ZK értéket tudta, meg egyben volt a fék-futómű...

nem érted...hiába tudja a kocsid a gyári/előirt értéket,mivel öreg, nem kap jó matricát,és esélyed sincs mondjuk a belvárosba, vagy  a közelébe bejutni vele..az az én bajom, hogy egy utólagos katalizátorral tteljesithető lenne egy jobb kategória is, de mégse lehet ...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Oldalak: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 ... 215   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!