CápaBMW fórum
2024. március 29. 08:49:37 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 81   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autovillamosság  (Megtekintve 1335048 alkalommal)
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #60 Dátum: 2007. január 23. 22:08:36 pm »

Sziasztok! Befosott a gyujtáskapcsolóm E21-ben. Illetve pontosan a zár része szétkopott. Nincs valakinek egy példánya, amihez van 1 kulcs is? Ha tudtok légyszi segítsetek! Köszi !
csab1hd1@freemail.hu
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #61 Dátum: 2007. január 24. 14:14:13 pm »

Szeva!
Abban kérném a segítségeteket,hogy e21-esembe egy l-jetes motor van,és nem megy a fordulatszámmérő.A motorhoz ugye már megszakító nélküli gyújtás tartozik,nem tudom,hogy kellene összehozni,hogy működjön.Előre is köszönöm.

Szia!
A motor vezérlőegységnél a kábelkötegen van egy 3-as csatlakozó, ebből a fekete színüt kell rákötnöd a müszergységre.
A müszernél pedigvan 3 saru, ezeket értelemszerüen ahogy a hátuljára rá van írva a - negatív, a + gyújtás pozitív és az 1-es a fordszám jel!
Sok sikert!

Kösz a segítséget,ha eláll,neki is esek.
Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #62 Dátum: 2007. január 24. 14:15:59 pm »

Nem a vérzés,hanem az eső Smiley
Naplózva
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 725



« Válasz #63 Dátum: 2007. január 25. 10:01:09 am »

Szeva!
Abban kérném a segítségeteket,hogy e21-esembe egy l-jetes motor van,és nem megy a fordulatszámmérő.A motorhoz ugye már megszakító nélküli gyújtás tartozik,nem tudom,hogy kellene összehozni,hogy működjön.Előre is köszönöm.

Szia!
A motor vezérlőegységnél a kábelkötegen van egy 3-as csatlakozó, ebből a fekete színüt kell rákötnöd a müszergységre.
A müszernél pedigvan 3 saru, ezeket értelemszerüen ahogy a hátuljára rá van írva a - negatív, a + gyújtás pozitív és az 1-es a fordszám jel!
Sok sikert!

Nekem mükszik,ez így igaz!!!
Én csak egy + vezetéket húztam ki és az lett rákötve a fordmérőre.
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
AYT E21
cápi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 614



« Válasz #64 Dátum: 2007. január 25. 10:05:18 am »

Szeva!
Abban kérném a segítségeteket,hogy e21-esembe egy l-jetes motor van,és nem megy a fordulatszámmérő.A motorhoz ugye már megszakító nélküli gyújtás tartozik,nem tudom,hogy kellene összehozni,hogy működjön.Előre is köszönöm.

Szia!
A motor vezérlőegységnél a kábelkötegen van egy 3-as csatlakozó, ebből a fekete színüt kell rákötnöd a müszergységre.
A müszernél pedigvan 3 saru, ezeket értelemszerüen ahogy a hátuljára rá van írva a - negatív, a + gyújtás pozitív és az 1-es a fordszám jel!
Sok sikert!

Nekem mükszik,ez így igaz!!!
Én csak egy + vezetéket húztam ki és az lett rákötve a fordmérőre.


Ha jól emlékszem, akkor nekem a gyújtáselosztótól megy egy vezeték közvetlenül a műszeregységbe.
Naplózva

m10b20 L-jet
AYT E21
cápi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 614



« Válasz #65 Dátum: 2007. január 30. 21:40:26 pm »

Boge!

Nem okoskodni akarok, de jól látom ez alapján a rajz alapján, hogy az L-jet ugyanabban az időpontban adagolja a benzint mind a 4 hengerhez?


* 318WIRDIAG3.jpg (70.51 KB, 1600x1163 - megtekintve 942 alkalommal.)
Naplózva

m10b20 L-jet
Balázs
Vendég
« Válasz #66 Dátum: 2007. február 11. 00:00:45 am »

Hello! Nekem olyan problémám van hogy van egy  320(e36) os BMWm, namost olyat csinál hogy az összes index körbe világít rajta... csak úgy magától elekezdte, valamint se az első világítás, sem a duda nem működik... mi lehet itt a probléma? válaszod elörre is köszönöm.
Naplózva
Lütyő1
Vendég
« Válasz #67 Dátum: 2007. február 11. 08:45:04 am »

Hello! Nekem olyan problémám van hogy van egy  320(e36) os BMWm, namost olyat csinál hogy az összes index körbe világít rajta... csak úgy magától elekezdte, valamint se az első világítás, sem a duda nem működik... mi lehet itt a probléma? válaszod elörre is köszönöm.

Stzia!

Először is az indexrelét nézd meg( ha jól emléxem a kormányoszlop burkolatában van), másodsorban a vészvillogókapcsolót.
Naplózva
Imik-e-28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



« Válasz #68 Dátum: 2007. február 11. 23:14:13 pm »

Hello! Nekem olyan problémám van hogy van egy  320(e36) os BMWm, namost olyat csinál hogy az összes index körbe világít rajta... csak úgy magától elekezdte, valamint se az első világítás, sem a duda nem működik... mi lehet itt a probléma? válaszod elörre is köszönöm.


Szia!
Én a testhibát tartanám valószínünek, vagyis valahol nincs meg a testelés ahol kéne!
Ez E36-on általában a bal oldali első doblemezen lévö testpont hibája okozza.
Ha nem sikerülne, akkor keress meg, szivesen megnézem!
Naplózva
mifu
Vendég
« Válasz #69 Dátum: 2007. február 19. 17:55:07 pm »

Üdv!

Lécci segítsetek, ideje lenne mozdítanom a kasznistól az autót, de 1x csak szeszélyessé vált a gyújtásom (pl. kirakjuk a négy gyertyát a szelepfedélre, önindítóval pörget, álomszép szikrák, marhajó sorrendben -> gyertyák vissza, nem indul -> egy gyertya kivesz, pörget, szikra nuku) Olyan is volt, hogy a kiszedett gyertya csak füstölt de nem szikrázott.
M10B18 moci 79 tájékáról, de a gyújtás az 81 körüli 315-ösé (elektronikus) (elosztó: Bosch 0 237 005 005; gyújtásmodul: Bosch 0 227 100 111; gyertyák újak, szépek, stb.)

Ami megvolt:
Trafót, trafókábelt turiztam, nincs érzékelhető különbség.
A voltmérő ugrál párszáz mV-ot a modulnál mérve, ha forgatom az elosztót.

A jeladóban a légrések elég összevisszák voltak, azon állítottam, még próbálva nem volt...
Mennyi esélye, hogy a gyújtásmodul szarakodik? uis. az elég drága móka huh(
Hogy lehetne kimérni, hogy "szaggat" e a gyújtásmodul?

Ami ötletet eddig kaptam:
Az elosztón lévő test érintkező eddig nem volt bekötve. Ez tényleg számíthat? (merugye az elosztó fogaskerekes meg egyébként is fémesen érintkezik a hengerfejjel, stb.)

Köszi!

a gyújtásmodul volt szar, a fene bele, jól meg is rázott a régi....
Naplózva
tasi.misi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 255


Ezüstnyíl!


« Válasz #70 Dátum: 2007. március 06. 21:46:50 pm »

Sziasztok!
Olyat csinál az autóm ha hosszabb ideig áll az inspection lámpa kezd világítani!
Megtudja nekem mondani valaki hogy ez mitől van,hol keresgéljem a bajt?
Válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva

Tasi 20-492-0318
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #71 Dátum: 2007. március 06. 22:42:45 pm »

Sziasztok!
Olyat csinál az autóm ha hosszabb ideig áll az inspection lámpa kezd világítani!
Megtudja nekem mondani valaki hogy ez mitől van,hol keresgéljem a bajt?
Válaszokat előre is köszönöm!

A műszeregységben van az a 2db akkumulátor elem,azokat tessék kicsrélni. Majd nálam okosabbak megaszondják,hogy mit kell bele venni Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
tasi.misi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 255


Ezüstnyíl!


« Válasz #72 Dátum: 2007. március 06. 22:52:46 pm »

Sziasztok!
Olyat csinál az autóm ha hosszabb ideig áll az inspection lámpa kezd világítani!
Megtudja nekem mondani valaki hogy ez mitől van,hol keresgéljem a bajt?
Válaszokat előre is köszönöm!

A műszeregységben van az a 2db akkumulátor elem,azokat tessék kicsrélni. Majd nálam okosabbak megaszondják,hogy mit kell bele venni Smiley
Köszönöm!
Naplózva

Tasi 20-492-0318
Imik-e-28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



« Válasz #73 Dátum: 2007. március 08. 19:31:53 pm »

Sziasztok!
Olyat csinál az autóm ha hosszabb ideig áll az inspection lámpa kezd világítani!
Megtudja nekem mondani valaki hogy ez mitől van,hol keresgéljem a bajt?
Válaszokat előre is köszönöm!

A műszeregységben van az a 2db akkumulátor elem,azokat tessék kicsrélni. Majd nálam okosabbak megaszondják,hogy mit kell bele venni Smiley

Igazából teljesen mindegy, hogy miet raksz bele, csak az a lényeg, hogy ceruza akksi legyen, és ne valami piaci márka, de hogy az most 700 mAh-s vagy 1400-as az mindegy.
Naplózva
tasi.misi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 255


Ezüstnyíl!


« Válasz #74 Dátum: 2007. március 08. 20:28:49 pm »

Sziasztok!
Olyat csinál az autóm ha hosszabb ideig áll az inspection lámpa kezd világítani!
Megtudja nekem mondani valaki hogy ez mitől van,hol keresgéljem a bajt?
Válaszokat előre is köszönöm!

A műszeregységben van az a 2db akkumulátor elem,azokat tessék kicsrélni. Majd nálam okosabbak megaszondják,hogy mit kell bele venni Smiley

Igazából teljesen mindegy, hogy miet raksz bele, csak az a lényeg, hogy ceruza akksi legyen, és ne valami piaci márka, de hogy az most 700 mAh-s vagy 1400-as az mindegy.

Köszönöm!
Naplózva

Tasi 20-492-0318
Ehuszonegy
Vendég
« Válasz #75 Dátum: 2007. március 09. 21:42:36 pm »

Volna egy-két kérdésem:  (E21)


-mit kapcsol az a kapcsoló, amit a kesztyűtartó nyitása/csukása  kapcsolgat
-találtam a fűtőbox magasságában egy felesleges csatit. Az a légkondi lenne?
-az utolsó, a képre vonatkozik. Ezek a dolgok egy kötegen vannak. Két pár saru az ablakfűtés és ködlámpa, a nagy csati a lámpa kapcsoló. De mi az a kapcsoló ott? Eldugva találtam a kábelek közt. Teljesen gyári.


* fghhh 002.jpg (80.92 KB, 2592x1944 - megtekintve 880 alkalommal.)
Naplózva
Ehuszonegy
Vendég
« Válasz #76 Dátum: 2007. március 12. 23:32:41 pm »

Volna egy-két kérdésem:  (E21)


-mit kapcsol az a kapcsoló, amit a kesztyűtartó nyitása/csukása  kapcsolgat
-találtam a fűtőbox magasságában egy felesleges csatit. Az a légkondi lenne?
-az utolsó, a képre vonatkozik. Ezek a dolgok egy kötegen vannak. Két pár saru az ablakfűtés és ködlámpa, a nagy csati a lámpa kapcsoló. De mi az a kapcsoló ott? Eldugva találtam a kábelek közt. Teljesen gyári.


Valaki vegye már a fáradtságot, hogy válaszol...
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #77 Dátum: 2007. március 13. 00:11:59 am »

Volna egy-két kérdésem:  (E21)


-mit kapcsol az a kapcsoló, amit a kesztyűtartó nyitása/csukása  kapcsolgat
-találtam a fűtőbox magasságában egy felesleges csatit. Az a légkondi lenne?
-az utolsó, a képre vonatkozik. Ezek a dolgok egy kötegen vannak. Két pár saru az ablakfűtés és ködlámpa, a nagy csati a lámpa kapcsoló. De mi az a kapcsoló ott? Eldugva találtam a kábelek közt. Teljesen gyári.


Valaki vegye már a fáradtságot, hogy válaszol...

Na akkor megpróbálom Smiley

- a kesztyűtartóban lévő kaccsoló egyben van az izzó foglalatával ugye. Ez úgy kapcsol,hogy van egy tányér a foglalatban,mikor becsukod a keszty.t.-ót,akkor azt eltolod a is pöcökkel a negatív/pozitív száltól és nyitja az áramkört
- a felesleges csatidra milyen színű vezetékek mennek ?
- arról a fekete kaccsolóról lenne kép szemből is? Megpróbálom most a kábelszínek alapján kideríteni,hogy mi lehet az
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Imik-e-28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



« Válasz #78 Dátum: 2007. március 13. 08:53:34 am »

Volna egy-két kérdésem:  (E21)


-mit kapcsol az a kapcsoló, amit a kesztyűtartó nyitása/csukása  kapcsolgat    negativot
-találtam a fűtőbox magasságában egy felesleges csatit. Az a légkondi lenne?  lehet, de ebben nem vagyok biztos!
-az utolsó, a képre vonatkozik. Ezek a dolgok egy kötegen vannak. Két pár saru az ablakfűtés és ködlámpa, a nagy csati a lámpa kapcsoló. De mi az a kapcsoló ott? Eldugva találtam a kábelek közt. Teljesen gyári.   nos a kapcsolót én sem tudom mire szolgál, de ami biztos, hogy a kábelkiosztások alapján negatívot kapcsol...

Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #79 Dátum: 2007. március 13. 10:06:45 am »

Volna egy-két kérdésem:  (E21)


-mit kapcsol az a kapcsoló, amit a kesztyűtartó nyitása/csukása  kapcsolgat    negativot
-találtam a fűtőbox magasságában egy felesleges csatit. Az a légkondi lenne?  lehet, de ebben nem vagyok biztos!
-az utolsó, a képre vonatkozik. Ezek a dolgok egy kötegen vannak. Két pár saru az ablakfűtés és ködlámpa, a nagy csati a lámpa kapcsoló. De mi az a kapcsoló ott? Eldugva találtam a kábelek közt. Teljesen gyári.   nos a kapcsolót én sem tudom mire szolgál, de ami biztos, hogy a kábelkiosztások alapján negatívot kapcsol...


Nem hinném,hogy az a kaccsoló negatívot kapcsol,mert megy bele egy elég combos zöld/kék vezeték is,ami köztudottan gyújtás pozitív. Bááááááár ottvan mellette egy ugyanolyan vastag barna is,tehát érdekes. Jó lenne tudni,hogy nyomógombos az a kapcsoló,fagy forgó?
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #80 Dátum: 2007. március 13. 10:09:46 am »

Most megnéztem az E21 klíma kapcsolási rajzát,de a klímához tartozó kapcsolók egyikére sem illik,ami a képen van.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #81 Dátum: 2007. március 13. 10:15:38 am »

MEGVAN!

Hátsóablakfűtés az az ominózus kapcsoló.

A zöld/kék a 10-es biztire megy,a barna egy csomópontból jön,a fekete pedig a hátsó ablakra ad pówert,hogy fűtsön.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Ehuszonegy
Vendég
« Válasz #82 Dátum: 2007. március 13. 18:57:32 pm »

Na, akkor egyesével.


Tehát akkor itt van egy lámpa+refi csatl, egy műszervilágítás,  az a fekete nyomógomb akkor az ablakfűtés(nem értem miért volt a burkolat mögé dugva). És akkor még van négy saru.
Lehet, hogy egy pár az első ködlámpa, egy meg a hátsó? Az elsőt alapból nem használják, csak, ha extraként rendelték az autóhoz? De ha itt megvan a lehetőség, akkor a biztitáblától előre miért nincs kiépítve a kábel az első ködlámpának.


* argnzuiz 003.jpg (136.89 KB, 2592x1944 - megtekintve 859 alkalommal.)
Naplózva
Ehuszonegy
Vendég
« Válasz #83 Dátum: 2007. március 13. 18:59:53 pm »

Kettő.

Ez lehet a rádió csatlakozója(amit fogok)?  Ha igen, ebbe ment egy másik kábel, ami aztán a rádióba?

Az lehet, hogy a hangszórók kábelei nem voltak gyárilag kiépítve, ha nem rendeltek az autóba rádiót?


* argnzuiz 005.jpg (120.07 KB, 2592x1944 - megtekintve 784 alkalommal.)
Naplózva
Ehuszonegy
Vendég
« Válasz #84 Dátum: 2007. március 13. 19:02:43 pm »

Három:

Ez lehet a motortér világítás csatlakozója? (egy szál kábel)


* argnzuiz 009.jpg (89.77 KB, 2592x1944 - megtekintve 887 alkalommal.)
Naplózva
Ehuszonegy
Vendég
« Válasz #85 Dátum: 2007. március 13. 19:04:46 pm »

Négy:

Ez mi a rák?( A kis csatlakozó ráragasztva a kábelekre.)

Erre tippeltem azt, hogy ez v.mi klíma tartozék.


* argnzuiz 008.jpg (114.65 KB, 2592x1944 - megtekintve 874 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2007. március 13. 19:13:23 pm írta Ehuszonegy » Naplózva
Ehuszonegy
Vendég
« Válasz #86 Dátum: 2007. március 13. 19:10:47 pm »

Öt:

Itt van az a két saru(két szál kábel) ami a kesztyűtartóban lévő kapcsolóhoz vezet. Ha kinyitom a kesztyűtartót ill. becsukom, akkor a kapcsoló fel vagy lekapcsol valamit, de nem tudom mit. Talán az utastér világítást? Vagy a kis zseblámpával kapcsolatos, ami a kesztyűtartóban van(ott van a töltőaljzata)?


* argnzuiz 007.jpg (99.27 KB, 2592x1944 - megtekintve 875 alkalommal.)
Naplózva
Imik-e-28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



« Válasz #87 Dátum: 2007. március 13. 19:14:07 pm »

Kettő.

Ez lehet a rádió csatlakozója(amit fogok)?  Ha igen, ebbe ment egy másik kábel, ami aztán a rádióba?

Az lehet, hogy a hangszórók kábelei nem voltak gyárilag kiépítve, ha nem rendeltek az autóba rádiót?

Fűtőventillátor csatlakozója lesz, ha jól látom...
Naplózva
Imik-e-28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



« Válasz #88 Dátum: 2007. március 13. 19:14:51 pm »

Három:

Ez lehet a motortér világítás csatlakozója? (egy szál kábel)

Lehet! Smiley
Naplózva
Ehuszonegy
Vendég
« Válasz #89 Dátum: 2007. március 13. 19:15:38 pm »

Kettő.

Ez lehet a rádió csatlakozója(amit fogok)?  Ha igen, ebbe ment egy másik kábel, ami aztán a rádióba?

Az lehet, hogy a hangszórók kábelei nem voltak gyárilag kiépítve, ha nem rendeltek az autóba rádiót?

Fűtőventillátor csatlakozója lesz, ha jól látom...


Nem, a fűtés ventillátor az a mi a kézfejemen van.
Naplózva
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 81   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!