CápaBMW fórum
2024. április 26. 04:06:15 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 [166] 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 ... 206   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..  (Megtekintve 3097075 alkalommal)
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #4950 Dátum: 2012. április 09. 20:17:35 pm »

Bázz, már kezdtem feltúrni a képeimet meg az emlékeimet  Cheesy, hogy nem-e kevertem be valamivel, de még maradt működő agysejtem eszerint. A hetes láb testelése/gyújtás vonal akkor a megoldás igaz? Vagy az a cápáé?  confused

Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #4951 Dátum: 2012. április 09. 20:20:59 pm »

7es láb az E28
« Utoljára szerkesztve: 2012. április 09. 20:23:14 pm írta collins » Naplózva

Bence
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #4952 Dátum: 2012. április 09. 20:25:31 pm »

Cheesy Rendesen megkavartalak Gagus?  Evil

En szemely szerint ha zoldet kell visszahozni -olajcsere- akkor 1-7 labak osszezar,gyujtas es 5mp mulva zold!

Ha inspection van,akkor szinten 1-7 labak osszezar,gyujtas es 15mp mulva zold.

Smiley

Es megyegyszer elnezest,fogalmam sincs hogyan tevedhettem,igerem sosem fordul elo tobbe.  Evil
Naplózva
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #4953 Dátum: 2012. április 09. 20:28:36 pm »

Cheesy Rendesen megkavartalak Gagus?  Evil


Csak egy kicsit  Cheesy, már nincs mintapéldányom, amin tesztelhetném, januárban elengedtem a kezét.  Smiley
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #4954 Dátum: 2012. április 09. 20:42:34 pm »

Csak egy kicsit  Cheesy, már nincs mintapéldányom, amin tesztelhetném, januárban elengedtem a kezét.  Smiley

A capakon nincs?  Tongue Evil
Naplózva
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #4955 Dátum: 2012. április 09. 21:00:53 pm »

Van. Az E38-at adtam el. sug
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #4956 Dátum: 2012. április 09. 21:04:34 pm »

Tudom... f@sza kis dieselt elcserelted ket benzin temetore.  Evil

De ha forditva lenne,azt mondanam:
Tudom,fasza igazi benzines vasakat elcserelted egy fostos kalyhara.  Evil

Na de a lenyeg hogy mindharom  sm_68 Wink
« Utoljára szerkesztve: 2012. április 09. 21:13:44 pm írta collins » Naplózva
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #4957 Dátum: 2012. április 09. 21:07:31 pm »

Mind a 4.  Azn Wink
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #4958 Dátum: 2012. április 10. 05:21:39 am »

 
Mind a 4.  Azn Wink
1177  icon_swoon
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4959 Dátum: 2012. április 12. 03:03:42 am »

Nos,így is lehet elegánsan elzakózni 20-20+millkót 15 hónap alatt! Cheesy Azn Evil
4800km-után megunta? crazy2
Ilyen színű belsővel nem csoda,hogy sosem fogja eladni......... undecided

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/760/bmw_760il_automata_4800km-5429197


Édes istenem,hát férfi az ilyen,aki fekete 760-ba ilyen sz@rsárga/barna bőrt rendel?!?!?!?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/760/bmw_760il_automata_v12_individual_facelift_magyar-5654041

Mellesleg be köttethetné az internetet,hogy rálásson az árakra,mondjuk a germán piacon.....

Ez viszont űber,giga,mega,f@sza!
Kár,hogy nincs 4 gurigám 8-asra,nem is haboznék! Wink

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/850/bmw_850ci_850i-5286236

Befostam.... icon_slyuni jawdrop icon_slyuni jawdrop icon_slyuni jawdrop 987 295 poundit poundit poundit

Ez is nagyon jó vétel!

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/850/bmw_850_850ci_v12_6_seb.kezi_valto-5539949

Sőt,talán a "best buy" pillanatnyilag. 25 icon_razz burnrubber eusa_clap
Kéne egy burn outos smájli,és a szülinapomra meglephettetek volna egy V12,vagy M70 szmájlival! Cheesy Grin crazy2 sm_68

Valószínűleg a korommal jár együtt,de egyre jobban bejönnek a hatosok,ez a színkombó jó,de nem vetnék meg egy fekete bőrt,kéziváltót,és valami piac közeli árat,természetesen..... crazy2 Cheesy

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/635/bmw_635_csi_automata-5576360
« Utoljára szerkesztve: 2012. április 12. 03:26:18 am írta MR.V12 » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4960 Dátum: 2012. április 12. 14:15:09 pm »

Upsz!

Akkor viszont en kerek elnezest,teljesen abban voltam hogy M54-rol es 2000/9 utanrol beszelek.  Evil Cheesy
Biztosan megzavart a sok VANOS!  Grin

Hat apam,akkor csipofogoval a keritesbol egy darabot es hajra!  Evil


Elvileg 99.03.-i,2000.09-től már a 30i van Roll Eyes Cool,azért nem bánnám a másik csatit Azn Wink,de nem nyúlok hozzá,lásd a garázsában.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #4961 Dátum: 2012. április 15. 21:33:55 pm »

 Cheesy afro E32 ix


* e32 ix.jpg (23.05 KB, 504x380 - megtekintve 659 alkalommal.)
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4962 Dátum: 2012. április 20. 22:27:09 pm »

csak azért is berakom Cheesy

http://totalcar.hu/magazin/bologatokutya/2012/04/20/300-zal_csattant_a_bmw_mindenki_tulelte/



várom, melyik E28 az, ami erősebb és jobb állapotban maradt volna  Evil
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
tom

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1247



« Válasz #4963 Dátum: 2012. április 21. 07:11:16 am »

Amelyik megy 300km/h-val és be van csövezve! knuppel2 crazy2
Naplózva

Tom
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #4964 Dátum: 2012. április 21. 09:15:54 am »

csak azért is berakom Cheesy

http://totalcar.hu/magazin/bologatokutya/2012/04/20/300-zal_csattant_a_bmw_mindenki_tulelte/



várom, melyik E28 az, ami erősebb és jobb állapotban maradt volna  Evil

Azt is el tudom képezlni hogy nem ment annyival csak marketing fogásként jól eladható hogy 2en komolyabb serülés nélkül kiszálltak egy M5ből, bár ez inkább magyar módszer mint német.

E28as felvetésre nem raegálnék  Cool
Naplózva

Bence
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4965 Dátum: 2012. április 21. 09:18:14 am »

gondolom nem hasra ütöttek.
egyébként ha 250-nél történik ugyanez, akkor is emelem kalapom.
pár éve egy LS-t csaptak oda valahol az M7-esen ha jól emlékszem bőven 200 fölött, abból is kiszálltak parcolásokkal, pedig oszlopnak csapódtak meg egyebek.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #4966 Dátum: 2012. április 21. 19:26:22 pm »

Collins, ugye nem kezded el?

300-nál porrá zúzódott volna, de még 200-nál is. 300-zal megcsúszott, majd valamikor 150-200 körül fejre állt és mivel nagy volt a tempó "kigurulta" a lendületet és kb 60-nal csapódott az árokba. Szerencséjük volt, hogy nem esett orra vagy farra netalántán a tetőívre, ennyi.

Én úgy dobtam tetőre az E12-öt, 60-nal hogy a tető be sem horpadt, akkor az E12 az én példámból kiindulva jobb, mint bármi?
Naplózva

Főmordor.
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #4967 Dátum: 2012. április 21. 19:48:50 pm »

másrészről ottvan a sabc féle valamikori 535i,talán 90es tempónál csúszott meg,de mielőtt jelentősen tempót vesztett volna,pár szilárd tárgyon fennakadt,és a kocsi máris nemsokkal különbül néz ki,mint a fent említett BMW.

na és nefeledjük,Indy-bá produkcióját salgó rally-n,amikor belekötött 1-2 fába- mondjuk a fák nyertek Sad - de egy olyan irányú ütközésnél korántsem hiszem hogy egy új bmw jobban védte volna az utasait...
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4968 Dátum: 2012. április 21. 20:42:50 pm »

 Cheesy

Pont ezért dobtam be a linket Grin
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #4969 Dátum: 2012. április 21. 21:18:27 pm »

Ha már itt vagyunk, amiről meg sosem beszél senki, kivéve az igazságügyi szakértőket, hogy 100 felett bárminek mész szar autóban a motor/fa/szikla/szemben érkező terepjáró gallytörője (az aktuális rész aláhúzandó) villan át az agyadon, vagy ha keményebb autóban ülsz akkora a lassulás, hogy a szerveid, leggyakoribb esetben a szíved szakad le a helyéről. Sad

A töréstesztek továbbra is csak egy hasonló autóval való ütközést szimulálnak, tehát egy szinten vannak az eredmények a kakával. Amit nem is értek. Statisztikailag kisebb az esélye, hogy Twingo ütközik Twingoval, sokkal inkább, hogy más autóval.

Szerintem nem attól biztonságos egy autó, hogy új vagy 5 csillagot kapott, hanem attól, hogy kurva nagy és nehéz.

És, ami a legfontosabb tiszteljük a fákat! Cheesy
Naplózva

Főmordor.
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #4970 Dátum: 2012. április 22. 05:56:00 am »


És, ami a legfontosabb tiszteljük a fákat! Cheesy

Ismerek olyan országokat tőlünk keletre, ahol a gyengébbek kedvéért le is meszelik az út menti fák törzsét  Tongue
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #4971 Dátum: 2012. április 22. 07:41:41 am »

másrészről ottvan a sabc féle valamikori 535i,talán 90es tempónál csúszott meg,de mielőtt jelentősen tempót vesztett volna,pár szilárd tárgyon fennakadt,és a kocsi máris nemsokkal különbül néz ki,mint a fent említett BMW.

na és nefeledjük,Indy-bá produkcióját salgó rally-n,amikor belekötött 1-2 fába- mondjuk a fák nyertek Sad - de egy olyan irányú ütközésnél korántsem hiszem hogy egy új bmw jobban védte volna az utasait...

Egy e21-től kb bármelyik más bmw jobban védte volna az utasait Smiley
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #4972 Dátum: 2012. április 22. 07:47:06 am »

Ha már itt vagyunk, amiről meg sosem beszél senki, kivéve az igazságügyi szakértőket, hogy 100 felett bárminek mész szar autóban a motor/fa/szikla/szemben érkező terepjáró gallytörője (az aktuális rész aláhúzandó) villan át az agyadon, vagy ha keményebb autóban ülsz akkora a lassulás, hogy a szerveid, leggyakoribb esetben a szíved szakad le a helyéről. Sad

A töréstesztek továbbra is csak egy hasonló autóval való ütközést szimulálnak, tehát egy szinten vannak az eredmények a kakával. Amit nem is értek. Statisztikailag kisebb az esélye, hogy Twingo ütközik Twingoval, sokkal inkább, hogy más autóval.

Szerintem nem attól biztonságos egy autó, hogy új vagy 5 csillagot kapott, hanem attól, hogy kurva nagy és nehéz.

És, ami a legfontosabb tiszteljük a fákat! Cheesy

Én az előző e34-emet (94" 525iA) 80-al dobtam el egy kanyarban, megcsúszott az egész autó, a kanyar külső íve felé sodródott és kb az index vonalában lezúztam egy pug 406-ot, a becsapódáskor sztem 65 lehetett a tempó. Légzsák nem nyílt, vezetőoldali ajtó nem sérült. Gépháztető széle ragya, sárvédő kuka, bal első futómű kuka, bölcsőt és a tornyot 2 centivel arrébb lökte, minden folyadék a helyén maradt. Nekem bizonyított. Én is a puszta méretekben és a súlyban hiszek.
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #4973 Dátum: 2012. április 22. 08:10:19 am »

Na végre felkavarta az állóvizet Collin úr  Smiley az e-28 és az e-34 nem összehasonlítási alap mint ahogy az e-34 vs. monjuk e-60 sem,tehát nincs miről beszélni. A két 5-ös között van némi különbség,mind időben mind fejlesztésben.
Azt tudom,hogy a régi hatosom megmentette az életem,60-al villany oszlop ki Viktor a tanu rá.Nekem semmi bajom az autó viszont rendesen megrogyott TK  Embarrassed
Naplózva

750ia
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4974 Dátum: 2012. április 22. 10:56:51 am »

Igen,annyit tennék még hozzá,hogy az E34,E32 korszakban,a modellciklus alatt is komoly fejlesztések történtek,az elején gyakorlatilag nem volt bennük légzsák,a vége felé meg igen,főleg a nagyobb motorokhoz.A magam részéről egy E32 légzsákkal,elég nagy falat egy mai alsó,alsó-közép kategóriás szerencsétlenségnek,a nagyvasat választanám. smiley sm_68
Már írtam,hogy kis híján vettem annó egy kései E32 730i V8-at,2003 körül,ami egy akkor legújabb toledóval csattant,a klasszikus 50-50 szemből verzióban,a BMW-s srácnak lettek zúzódások a lábán a pedáloktól,meg a felsőtestén az övtől,de kiszállt belőle,pár órát töltött kórházban.A toledóban egy ember a helyszínen elhunyt,még egy a kórházban,a harmadik nyomorék lett,élet-halál között volt napokig,a negyediknek is rommá törtek a csontjai,tele rakták csavarokkal,hónapokig volt kórházban. Embarrassed
A toledót el lehet képzelni,mi maradt belőle Tongue Sad,a BMW sofőr negyede az rotty,a többi 3 ajtó nyílt,a küszöb,az oszlop is csak a sofőrnél rogyott meg,a bölcső kiszakadt,de nem húzta el a másik oldali nyúlványt,az alublokk is megreccsent,de az utasok karcolásokkal megúszták.
Ettől újabb hetes még jobb lehet,de nem valószínű,hogy vennék még egyszer,de adok 10% sanszot egy számomra pont ideáli szín/motor/felszereltség/üzemanyag/ár kombóval rendelkező E38-nak. Cheesy
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #4975 Dátum: 2012. április 22. 22:03:36 pm »

Minden esetre, amikor danamid szilent és társairól van szó, néha eszembe jut, hogy vajon akarom-e, hogy egy esetleges csattanásnál a bombabiztosan, rugózatlanul rögzített hátsó futómű traktus a maga 100-150 kg-jával még pluszba rámszakadjon, vagy jobb lenne, ha inkább leszakadna az egész cakk-pakk shocked
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4976 Dátum: 2012. április 22. 22:34:18 pm »

Te,a hátsó traktust nem a szilentek tartják a helyén,hanem az azokon átmenő csavarok. Roll Eyes
A kemény szilentek csak a csavar,ami ugye fém-a fémen rögzül a bódéhoz,és a tartandó alkatrész,hídtok,lengőkar között ad direktebb kapcsolatot,mert kevésbé puha/rugalmas,mint a gyári gumi szilent.
Ha jól emlékszem Boge M3-ában zsírozható bronz perselyek vannak,csak,hogy tök direkt legyen a futómű.
Ha akkorát csattansz,hogy kiszakad a hátsó futómű,már tök mindegy szerintem......
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #4977 Dátum: 2012. április 23. 07:37:10 am »

Igen,annyit tennék még hozzá,hogy az E34,E32 korszakban,a modellciklus alatt is komoly fejlesztések történtek,az elején gyakorlatilag nem volt bennük légzsák,a vége felé meg igen,főleg a nagyobb motorokhoz.A magam részéről egy E32 légzsákkal,elég nagy falat egy mai alsó,alsó-közép kategóriás szerencsétlenségnek,a nagyvasat választanám. smiley sm_68
Már írtam,hogy kis híján vettem annó egy kései E32 730i V8-at,2003 körül,ami egy akkor legújabb toledóval csattant,a klasszikus 50-50 szemből verzióban,a BMW-s srácnak lettek zúzódások a lábán a pedáloktól,meg a felsőtestén az övtől,de kiszállt belőle,pár órát töltött kórházban.A toledóban egy ember a helyszínen elhunyt,még egy a kórházban,a harmadik nyomorék lett,élet-halál között volt napokig,a negyediknek is rommá törtek a csontjai,tele rakták csavarokkal,hónapokig volt kórházban. Embarrassed
A toledót el lehet képzelni,mi maradt belőle Tongue Sad,a BMW sofőr negyede az rotty,a többi 3 ajtó nyílt,a küszöb,az oszlop is csak a sofőrnél rogyott meg,a bölcső kiszakadt,de nem húzta el a másik oldali nyúlványt,az alublokk is megreccsent,de az utasok karcolásokkal megúszták.
Ettől újabb hetes még jobb lehet,de nem valószínű,hogy vennék még egyszer,de adok 10% sanszot egy számomra pont ideáli szín/motor/felszereltség/üzemanyag/ár kombóval rendelkező E38-nak. Cheesy

Akkor ez ismerős. Amikor betakarítottam fél hektár gabonát, meg legyalultam egy töltést az E32-vel az egyetlen látható sérülés a bokámon volt, mert betoltam a kuplung és a fékpedál közé. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #4978 Dátum: 2012. április 23. 09:20:55 am »

Te,a hátsó traktust nem a szilentek tartják a helyén,hanem az azokon átmenő csavarok. Roll Eyes
A kemény szilentek csak a csavar,ami ugye fém-a fémen rögzül a bódéhoz,és a tartandó alkatrész,hídtok,lengőkar között ad direktebb kapcsolatot,mert kevésbé puha/rugalmas,mint a gyári gumi szilent.
Ha jól emlékszem Boge M3-ában zsírozható bronz perselyek vannak,csak,hogy tök direkt legyen a futómű.
Ha akkorát csattansz,hogy kiszakad a hátsó futómű,már tök mindegy szerintem......

Ugyanarról beszélünk, más felfogásban.
Naplózva
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #4979 Dátum: 2012. április 27. 11:27:29 am »

 Sad

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/725/bmw_725tds-5698355
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
Oldalak: 1 ... 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 [166] 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 ... 206   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!