gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #4950 Dátum: 2012. április 09. 20:17:35 pm » |
|
Bázz, már kezdtem feltúrni a képeimet meg az emlékeimet , hogy nem-e kevertem be valamivel, de még maradt működő agysejtem eszerint. A hetes láb testelése/gyújtás vonal akkor a megoldás igaz? Vagy az a cápáé?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4951 Dátum: 2012. április 09. 20:20:59 pm » |
|
7es láb az E28
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. április 09. 20:23:14 pm írta collins »
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #4952 Dátum: 2012. április 09. 20:25:31 pm » |
|
Rendesen megkavartalak Gagus? En szemely szerint ha zoldet kell visszahozni -olajcsere- akkor 1-7 labak osszezar,gyujtas es 5mp mulva zold! Ha inspection van,akkor szinten 1-7 labak osszezar,gyujtas es 15mp mulva zold. Es megyegyszer elnezest,fogalmam sincs hogyan tevedhettem,igerem sosem fordul elo tobbe.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #4953 Dátum: 2012. április 09. 20:28:36 pm » |
|
Rendesen megkavartalak Gagus? Csak egy kicsit , már nincs mintapéldányom, amin tesztelhetném, januárban elengedtem a kezét.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #4954 Dátum: 2012. április 09. 20:42:34 pm » |
|
Csak egy kicsit , már nincs mintapéldányom, amin tesztelhetném, januárban elengedtem a kezét. A capakon nincs?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #4955 Dátum: 2012. április 09. 21:00:53 pm » |
|
Van. Az E38-at adtam el.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #4956 Dátum: 2012. április 09. 21:04:34 pm » |
|
Tudom... f@sza kis dieselt elcserelted ket benzin temetore. De ha forditva lenne,azt mondanam: Tudom,fasza igazi benzines vasakat elcserelted egy fostos kalyhara. Na de a lenyeg hogy mindharom
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. április 09. 21:13:44 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #4957 Dátum: 2012. április 09. 21:07:31 pm » |
|
Mind a 4.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #4958 Dátum: 2012. április 10. 05:21:39 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4959 Dátum: 2012. április 12. 03:03:42 am » |
|
Nos,így is lehet elegánsan elzakózni 20-20+millkót 15 hónap alatt! 4800km-után megunta? Ilyen színű belsővel nem csoda,hogy sosem fogja eladni......... http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/760/bmw_760il_automata_4800km-5429197Édes istenem,hát férfi az ilyen,aki fekete 760-ba ilyen sz@rsárga/barna bőrt rendel?!?!?!? http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/760/bmw_760il_automata_v12_individual_facelift_magyar-5654041Mellesleg be köttethetné az internetet,hogy rálásson az árakra,mondjuk a germán piacon..... Ez viszont űber,giga,mega,f@sza! Kár,hogy nincs 4 gurigám 8-asra,nem is haboznék! http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/850/bmw_850ci_850i-5286236Befostam.... Ez is nagyon jó vétel! http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/850/bmw_850_850ci_v12_6_seb.kezi_valto-5539949Sőt,talán a "best buy" pillanatnyilag. Kéne egy burn outos smájli,és a szülinapomra meglephettetek volna egy V12,vagy M70 szmájlival! Valószínűleg a korommal jár együtt,de egyre jobban bejönnek a hatosok,ez a színkombó jó,de nem vetnék meg egy fekete bőrt,kéziváltót,és valami piac közeli árat,természetesen..... http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/635/bmw_635_csi_automata-5576360
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. április 12. 03:26:18 am írta MR.V12 »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4960 Dátum: 2012. április 12. 14:15:09 pm » |
|
Upsz! Akkor viszont en kerek elnezest,teljesen abban voltam hogy M54-rol es 2000/9 utanrol beszelek. Biztosan megzavart a sok VANOS! Hat apam,akkor csipofogoval a keritesbol egy darabot es hajra! Elvileg 99.03.-i,2000.09-től már a 30i van ,azért nem bánnám a másik csatit ,de nem nyúlok hozzá,lásd a garázsában.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #4961 Dátum: 2012. április 15. 21:33:55 pm » |
|
E32 ix
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4962 Dátum: 2012. április 20. 22:27:09 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
tom
Nem elérhető
Hozzászólások: 1266
|
|
« Válasz #4963 Dátum: 2012. április 21. 07:11:16 am » |
|
Amelyik megy 300km/h-val és be van csövezve!
|
|
|
Naplózva
|
Tom
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4964 Dátum: 2012. április 21. 09:15:54 am » |
|
Azt is el tudom képezlni hogy nem ment annyival csak marketing fogásként jól eladható hogy 2en komolyabb serülés nélkül kiszálltak egy M5ből, bár ez inkább magyar módszer mint német. E28as felvetésre nem raegálnék
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4965 Dátum: 2012. április 21. 09:18:14 am » |
|
gondolom nem hasra ütöttek. egyébként ha 250-nél történik ugyanez, akkor is emelem kalapom. pár éve egy LS-t csaptak oda valahol az M7-esen ha jól emlékszem bőven 200 fölött, abból is kiszálltak parcolásokkal, pedig oszlopnak csapódtak meg egyebek.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4966 Dátum: 2012. április 21. 19:26:22 pm » |
|
Collins, ugye nem kezded el?
300-nál porrá zúzódott volna, de még 200-nál is. 300-zal megcsúszott, majd valamikor 150-200 körül fejre állt és mivel nagy volt a tempó "kigurulta" a lendületet és kb 60-nal csapódott az árokba. Szerencséjük volt, hogy nem esett orra vagy farra netalántán a tetőívre, ennyi.
Én úgy dobtam tetőre az E12-öt, 60-nal hogy a tető be sem horpadt, akkor az E12 az én példámból kiindulva jobb, mint bármi?
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #4967 Dátum: 2012. április 21. 19:48:50 pm » |
|
másrészről ottvan a sabc féle valamikori 535i,talán 90es tempónál csúszott meg,de mielőtt jelentősen tempót vesztett volna,pár szilárd tárgyon fennakadt,és a kocsi máris nemsokkal különbül néz ki,mint a fent említett BMW. na és nefeledjük,Indy-bá produkcióját salgó rally-n,amikor belekötött 1-2 fába- mondjuk a fák nyertek - de egy olyan irányú ütközésnél korántsem hiszem hogy egy új bmw jobban védte volna az utasait...
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4968 Dátum: 2012. április 21. 20:42:50 pm » |
|
Pont ezért dobtam be a linket
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4969 Dátum: 2012. április 21. 21:18:27 pm » |
|
Ha már itt vagyunk, amiről meg sosem beszél senki, kivéve az igazságügyi szakértőket, hogy 100 felett bárminek mész szar autóban a motor/fa/szikla/szemben érkező terepjáró gallytörője (az aktuális rész aláhúzandó) villan át az agyadon, vagy ha keményebb autóban ülsz akkora a lassulás, hogy a szerveid, leggyakoribb esetben a szíved szakad le a helyéről. A töréstesztek továbbra is csak egy hasonló autóval való ütközést szimulálnak, tehát egy szinten vannak az eredmények a kakával. Amit nem is értek. Statisztikailag kisebb az esélye, hogy Twingo ütközik Twingoval, sokkal inkább, hogy más autóval. Szerintem nem attól biztonságos egy autó, hogy új vagy 5 csillagot kapott, hanem attól, hogy kurva nagy és nehéz. És, ami a legfontosabb tiszteljük a fákat!
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #4970 Dátum: 2012. április 22. 05:56:00 am » |
|
És, ami a legfontosabb tiszteljük a fákat! Ismerek olyan országokat tőlünk keletre, ahol a gyengébbek kedvéért le is meszelik az út menti fák törzsét
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #4971 Dátum: 2012. április 22. 07:41:41 am » |
|
másrészről ottvan a sabc féle valamikori 535i,talán 90es tempónál csúszott meg,de mielőtt jelentősen tempót vesztett volna,pár szilárd tárgyon fennakadt,és a kocsi máris nemsokkal különbül néz ki,mint a fent említett BMW. na és nefeledjük,Indy-bá produkcióját salgó rally-n,amikor belekötött 1-2 fába- mondjuk a fák nyertek - de egy olyan irányú ütközésnél korántsem hiszem hogy egy új bmw jobban védte volna az utasait... Egy e21-től kb bármelyik más bmw jobban védte volna az utasait
|
|
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #4972 Dátum: 2012. április 22. 07:47:06 am » |
|
Ha már itt vagyunk, amiről meg sosem beszél senki, kivéve az igazságügyi szakértőket, hogy 100 felett bárminek mész szar autóban a motor/fa/szikla/szemben érkező terepjáró gallytörője (az aktuális rész aláhúzandó) villan át az agyadon, vagy ha keményebb autóban ülsz akkora a lassulás, hogy a szerveid, leggyakoribb esetben a szíved szakad le a helyéről. A töréstesztek továbbra is csak egy hasonló autóval való ütközést szimulálnak, tehát egy szinten vannak az eredmények a kakával. Amit nem is értek. Statisztikailag kisebb az esélye, hogy Twingo ütközik Twingoval, sokkal inkább, hogy más autóval. Szerintem nem attól biztonságos egy autó, hogy új vagy 5 csillagot kapott, hanem attól, hogy kurva nagy és nehéz. És, ami a legfontosabb tiszteljük a fákat! Én az előző e34-emet (94" 525iA) 80-al dobtam el egy kanyarban, megcsúszott az egész autó, a kanyar külső íve felé sodródott és kb az index vonalában lezúztam egy pug 406-ot, a becsapódáskor sztem 65 lehetett a tempó. Légzsák nem nyílt, vezetőoldali ajtó nem sérült. Gépháztető széle ragya, sárvédő kuka, bal első futómű kuka, bölcsőt és a tornyot 2 centivel arrébb lökte, minden folyadék a helyén maradt. Nekem bizonyított. Én is a puszta méretekben és a súlyban hiszek.
|
|
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #4973 Dátum: 2012. április 22. 08:10:19 am » |
|
Na végre felkavarta az állóvizet Collin úr az e-28 és az e-34 nem összehasonlítási alap mint ahogy az e-34 vs. monjuk e-60 sem,tehát nincs miről beszélni. A két 5-ös között van némi különbség,mind időben mind fejlesztésben. Azt tudom,hogy a régi hatosom megmentette az életem,60-al villany oszlop ki Viktor a tanu rá.Nekem semmi bajom az autó viszont rendesen megrogyott TK
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4974 Dátum: 2012. április 22. 10:56:51 am » |
|
Igen,annyit tennék még hozzá,hogy az E34,E32 korszakban,a modellciklus alatt is komoly fejlesztések történtek,az elején gyakorlatilag nem volt bennük légzsák,a vége felé meg igen,főleg a nagyobb motorokhoz.A magam részéről egy E32 légzsákkal,elég nagy falat egy mai alsó,alsó-közép kategóriás szerencsétlenségnek,a nagyvasat választanám. Már írtam,hogy kis híján vettem annó egy kései E32 730i V8-at,2003 körül,ami egy akkor legújabb toledóval csattant,a klasszikus 50-50 szemből verzióban,a BMW-s srácnak lettek zúzódások a lábán a pedáloktól,meg a felsőtestén az övtől,de kiszállt belőle,pár órát töltött kórházban.A toledóban egy ember a helyszínen elhunyt,még egy a kórházban,a harmadik nyomorék lett,élet-halál között volt napokig,a negyediknek is rommá törtek a csontjai,tele rakták csavarokkal,hónapokig volt kórházban. A toledót el lehet képzelni,mi maradt belőle ,a BMW sofőr negyede az rotty,a többi 3 ajtó nyílt,a küszöb,az oszlop is csak a sofőrnél rogyott meg,a bölcső kiszakadt,de nem húzta el a másik oldali nyúlványt,az alublokk is megreccsent,de az utasok karcolásokkal megúszták. Ettől újabb hetes még jobb lehet,de nem valószínű,hogy vennék még egyszer,de adok 10% sanszot egy számomra pont ideáli szín/motor/felszereltség/üzemanyag/ár kombóval rendelkező E38-nak.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #4975 Dátum: 2012. április 22. 22:03:36 pm » |
|
Minden esetre, amikor danamid szilent és társairól van szó, néha eszembe jut, hogy vajon akarom-e, hogy egy esetleges csattanásnál a bombabiztosan, rugózatlanul rögzített hátsó futómű traktus a maga 100-150 kg-jával még pluszba rámszakadjon, vagy jobb lenne, ha inkább leszakadna az egész cakk-pakk
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4976 Dátum: 2012. április 22. 22:34:18 pm » |
|
Te,a hátsó traktust nem a szilentek tartják a helyén,hanem az azokon átmenő csavarok. A kemény szilentek csak a csavar,ami ugye fém-a fémen rögzül a bódéhoz,és a tartandó alkatrész,hídtok,lengőkar között ad direktebb kapcsolatot,mert kevésbé puha/rugalmas,mint a gyári gumi szilent. Ha jól emlékszem Boge M3-ában zsírozható bronz perselyek vannak,csak,hogy tök direkt legyen a futómű. Ha akkorát csattansz,hogy kiszakad a hátsó futómű,már tök mindegy szerintem......
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4977 Dátum: 2012. április 23. 07:37:10 am » |
|
Igen,annyit tennék még hozzá,hogy az E34,E32 korszakban,a modellciklus alatt is komoly fejlesztések történtek,az elején gyakorlatilag nem volt bennük légzsák,a vége felé meg igen,főleg a nagyobb motorokhoz.A magam részéről egy E32 légzsákkal,elég nagy falat egy mai alsó,alsó-közép kategóriás szerencsétlenségnek,a nagyvasat választanám. Már írtam,hogy kis híján vettem annó egy kései E32 730i V8-at,2003 körül,ami egy akkor legújabb toledóval csattant,a klasszikus 50-50 szemből verzióban,a BMW-s srácnak lettek zúzódások a lábán a pedáloktól,meg a felsőtestén az övtől,de kiszállt belőle,pár órát töltött kórházban.A toledóban egy ember a helyszínen elhunyt,még egy a kórházban,a harmadik nyomorék lett,élet-halál között volt napokig,a negyediknek is rommá törtek a csontjai,tele rakták csavarokkal,hónapokig volt kórházban. A toledót el lehet képzelni,mi maradt belőle ,a BMW sofőr negyede az rotty,a többi 3 ajtó nyílt,a küszöb,az oszlop is csak a sofőrnél rogyott meg,a bölcső kiszakadt,de nem húzta el a másik oldali nyúlványt,az alublokk is megreccsent,de az utasok karcolásokkal megúszták. Ettől újabb hetes még jobb lehet,de nem valószínű,hogy vennék még egyszer,de adok 10% sanszot egy számomra pont ideáli szín/motor/felszereltség/üzemanyag/ár kombóval rendelkező E38-nak. Akkor ez ismerős. Amikor betakarítottam fél hektár gabonát, meg legyalultam egy töltést az E32-vel az egyetlen látható sérülés a bokámon volt, mert betoltam a kuplung és a fékpedál közé.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #4978 Dátum: 2012. április 23. 09:20:55 am » |
|
Te,a hátsó traktust nem a szilentek tartják a helyén,hanem az azokon átmenő csavarok. A kemény szilentek csak a csavar,ami ugye fém-a fémen rögzül a bódéhoz,és a tartandó alkatrész,hídtok,lengőkar között ad direktebb kapcsolatot,mert kevésbé puha/rugalmas,mint a gyári gumi szilent. Ha jól emlékszem Boge M3-ában zsírozható bronz perselyek vannak,csak,hogy tök direkt legyen a futómű. Ha akkorát csattansz,hogy kiszakad a hátsó futómű,már tök mindegy szerintem...... Ugyanarról beszélünk, más felfogásban.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #4979 Dátum: 2012. április 27. 11:27:29 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|