gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #5250 Dátum: 2013. március 03. 13:12:01 pm » |
|
E31 850Ci Touring
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #5251 Dátum: 2013. március 03. 16:28:39 pm » |
|
Ha umbau, hát legyen.
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #5252 Dátum: 2013. március 03. 21:06:57 pm » |
|
E31 850Ci Touring Tetszik a forma.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5253 Dátum: 2013. március 03. 21:30:16 pm » |
|
Tényleg jó forma. Kár, hogy fotosopp.
Igazából nem is touring, hanem shooting brake, a Volvo P1800-ból volt hasonló, kétajtós puttonyos.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
LL323i
Nem elérhető
Hozzászólások: 839
|
|
« Válasz #5254 Dátum: 2013. március 05. 20:27:15 pm » |
|
Na már dobálom is az aprót a malacperselybe
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013. március 05. 20:33:25 pm írta LL323i »
|
Naplózva
|
Kész lett!?
|
|
|
maxx900
Nem elérhető
Hozzászólások: 1001
A gumisgyerek kompatis a fagyislyánnyal
|
|
« Válasz #5255 Dátum: 2013. március 13. 19:59:24 pm » |
|
ALLRAD
|
|
|
Naplózva
|
TYREMAXX
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #5256 Dátum: 2013. március 17. 19:10:19 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bucibigyó
Nem elérhető
Hozzászólások: 471
|
|
« Válasz #5257 Dátum: 2013. március 21. 23:13:30 pm » |
|
Ez milyen má'...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5258 Dátum: 2013. március 21. 23:38:09 pm » |
|
Ez milyen má'...
Szürke,és nem tds.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #5259 Dátum: 2013. március 22. 00:28:38 am » |
|
Ez milyen má'...
Undorító. Hogy képzelik? Nincs kupak a felnin.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #5260 Dátum: 2013. március 22. 06:33:32 am » |
|
Mert a kupak nem a felni része.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bucibigyó
Nem elérhető
Hozzászólások: 471
|
|
« Válasz #5261 Dátum: 2013. március 22. 15:53:44 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bucibigyó
Nem elérhető
Hozzászólások: 471
|
|
« Válasz #5262 Dátum: 2013. március 22. 15:54:25 pm » |
|
Tudod ki ül a jobb egybe? Kab beja.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #5263 Dátum: 2013. március 23. 22:49:16 pm » |
|
Leesett.
Jó lassan.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5264 Dátum: 2013. március 25. 21:20:48 pm » |
|
"A következő gondolatok az elmúlt 15 év és közel 1 millió km BMW-zése tükrében, kizárólag a szubjektív véleményem. A BMW 1996 környékén, az autók tervezését 2003 környékén pedig a gyártását is végleg abbahagyta. Ezután a fogyasztói társadalom szűk, tehetősebb, sznob rétegének a kiszolgálását végzi, beépített önmegsemmisítő szerkezetekkel és antifunkcionális kiegészítőkkel ellátott, közlekedési eszközök gyártásával. Mivel első generációs X5-ösöm még nem volt így az utolsó még univerzálisan használható autónak az E38-E39-et jelölöm meg. Akit érdekel privátban vagy az újabb BMW-k topicban szívesen elmagyarázom neki, hogy mit, mikor és hol gyengítettek, könnyítettek, hogy az hamarabb tönkre menjen. A "fejlesztések" néha drága tervezési és magasabb gyártási költséget eredményeznek, de ezek az első szervíz idején már megtérülnek, mert többször tudják ugyanazt az alkatrész eladni. Mélységesen csalódott vagyok és elég közel állok hozzá, hogy mindennapos használatra soha nem BMW-t fogok venni. Sad A többi eu-s trágyadombhoz képest még mindíg megbízhatóbb, de fenntartási "plusz" költségből inkább elmegyek évente 2 hétre a családdal valahova délre. A BMW-zés megmarad egy mint hobbi és sosem fogom abbahagyni" Engem érdekel,szerintem a hardware folyamatosan egyre jobb lett,szerintem a motorok,váltók egyre hosszabb élettartalmúak,az egyre jobb anyagok,és technológiák alkalmazásával.Ami gatya,hogy az elektronika átvette a vezető szerepet ,illetve a temérdek extra,temérdek további elektronikát is jelent,és ez így hatványozódik. Nagyobb összegben fogadnék rá,hogy pl. a mostani tök fapados 520d,többet megy el,mint az előző széri hasonló modellje.Azonban attól is prémium gyártó,hogy pl nagyobb lökettérfogatú,hengerszámú,teljesítményű motorokat is gyárt,mivel mindenből több van,így a hibalehetőség is több,már magában a hardware-ban is,tehetne az 525débe 1.6-os 80 lovas adagolós dízelt is,csak akkor már nem lenne BMW,nem lenne prémium gyártó.Szóval luxus ribi nem van melós fizuból. Ne felejtsük el,hogy a most pár száz ezerért megvásárolható cápák,a maguk idejében ugyanolyan státusszimbólumok,és technikai tour de force-ok voltak,mint a mai új BMW-k.És annó ugyanannyival voltak drágábbak,mint ma,a mai BMW-k a nem prémium gyártók modelljeitől. Az autók,illetve az alkatrészek árképzése padig nem csak itt arcpirító,hanem minden prémium gyártónál,pl a teherautóknál,és a munkagépeknél is,múlt héten vettem egy gyári kombinált olajnyomás/hőfok szenzort a volvóhoz,278€ + áfáért ,még nem is mertem megmondani a főnökömnek. ,ami még akkor is megkönnyeztet,ha nem az én pénzem az a caterpillar alkatrész,ha őket hívom,be kell kötnöm a biztonsági övet,mert kirepít a székből az összeg.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #5265 Dátum: 2013. március 25. 21:55:17 pm » |
|
Nos néhány csemege. E3925d 2000-es év és 2003-as között. 2000-ben kisebb csukló volt a diffi előtt és soha nem ment tönkre. A 2003-asban irtózatosan nagy van, nagyobb mint a V8-akban és 200ezer körül ledobta magát. A régiben spirálrugó az újban légrugó. Gondolhatod? E39 kontra E60 E39 vákuumos turbólapát állító, az E60 motoros. A motoros tönkremegy. E39 öntvény leömlő E60 valami extra saválló préselt lemez, ami 2-300 ezrenként 120 ezer Ft a gazdának E39 EGR szelep sosem megy tönkre az újakon E60, E90 vagy megáll és lerakódik a dzsuva a szívótorokban vagy beesik és megeszi a motor. Régi kontra új. E39 30d egyetlen hibája, hogy ledobja a turbót míg ugyanez a motor az újakban egyre inkább szakad össze. Gyakori a vezérmű szakadás, de vannak kikönyökölt blokkok. Főleg a nehéz autók pl X5-ök. Az újakban nincs pótkerék cserébe deffekttűrőkkel és érzékelőkkel szerelik az autókat. A deffekttűrő jelzem egy szinten van a szarral, mert tényleg elvisz levegő nélkül a szervízig, de aztán dobhatod ki és vehetsz minimum 2 gumit. E65-re 110 ezer 1 db gumi. I-drive vezérlő hiba 5-6 év felett olyan gyakori, mint másnaposan a bélgáz. Azt sosem írtam, hogy ezek rossz autók. A hardver, motorblokk, váltó az tényleg jobban bírja, mint az E32/34 korszakban, de a többi eszméletlen fölösleges kiadást rak a gazdára. Ez gusztustalan. Bár ha Mitju itt lenne most megcáfolna, mert KCS közel 1 milló km-t ment ukrán benzinnel és kama3 olajjal, mielőtt egy pöcs betonfalra rakta.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #5266 Dátum: 2013. március 25. 21:58:40 pm » |
|
A 18d 100ezernél elnyúló vezérműláncát betudtam a PSA-BMW közös fejlesztésnek, de nemrég mondták a szervízben, hogy már az F10 6 hengeresek is ugyanabból a konstrukcióból készülnek.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #5267 Dátum: 2013. március 26. 05:51:30 am » |
|
Alkatrészár alapján a Volvo is prémiumgyártónak képzeli magát... viszont nem is tudod kivátani, mert nincs utángyártott a kis sorozatszám miatt. (autóbuszokról beszélek)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5268 Dátum: 2013. március 26. 20:47:36 pm » |
|
A 18d 100ezernél elnyúló vezérműláncát betudtam a PSA-BMW közös fejlesztésnek, de nemrég mondták a szervízben, hogy már az F10 6 hengeresek is ugyanabból a konstrukcióból készülnek. Vagyis mégiscsak benz?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
bob
Nem elérhető
Hozzászólások: 1682
|
|
« Válasz #5269 Dátum: 2013. március 29. 17:17:32 pm » |
|
valamit nem igazän ertek! meg mielött az ember elmegy autot väsärolni ältaläban informälodik ärakrol,problemäkrol,dräga ! problemäs! de megis megveszem? most meg zsörtölödöm! erre a fönököm azt szokta mondani,"ha valami nem megy nem kell eröltetni" csak hogy BMW-m legyen! nem vita inditonak szänom!!! csak mint eszrevetel!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5270 Dátum: 2013. április 06. 20:02:24 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #5271 Dátum: 2013. április 15. 22:31:28 pm » |
|
Szép szép na meg az ára is Mi újság Zolikám hogy vagy, ezer éve nem láttalak
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #5272 Dátum: 2013. április 24. 19:18:52 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #5273 Dátum: 2013. április 26. 20:27:57 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ujjtibor
Nem elérhető
Hozzászólások: 378
|
|
« Válasz #5274 Dátum: 2013. április 26. 20:36:45 pm » |
|
Bontásra különbet lehet venni. Bár nem szeretném megsérteni az eladót.
|
|
|
Naplózva
|
06-30-499-20-10 E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #5275 Dátum: 2013. április 26. 20:37:15 pm » |
|
Korrekt hirdetés
|
|
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #5276 Dátum: 2013. április 26. 22:00:52 pm » |
|
Lényegretérő és őszinte, semmi szépítés nekem bejön. A legnagyobb duma " Bal hátsó- és tetőablak nem működik " a remekmű megfogalmazása közepette elírta
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #5277 Dátum: 2013. április 26. 22:06:10 pm » |
|
"A futómű nem esik szét, de a jobb első kerékcsapágy morog, a jobb hátsó rugó törött, és nyilván egy-két szilent is cserére szorul." Aha
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #5278 Dátum: 2013. április 26. 22:06:26 pm » |
|
Korrekt hirdetés Hogy lehet így leélni egy autót. Az én E39525tdsA szövet kárpitom óra szerinti 500ezernél nem volt kiszakadva. Ebben minimum 6-700 ezer van.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #5279 Dátum: 2013. április 26. 22:10:33 pm » |
|
És több retket ettek, mint Te.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|