CápaBMW fórum
2024. március 28. 21:07:04 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 ... 206   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..  (Megtekintve 3064907 alkalommal)
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #840 Dátum: 2008. december 16. 18:34:16 pm »

Igen szebb,de picike (hossza) én ezt kb mint a 6-os olyan hosszban tudnám elképzelni 
Naplózva

750ia
kopasz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1296


"Ragadozó"


« Válasz #841 Dátum: 2008. december 16. 18:58:33 pm »

háááát azé ha jézuska megdobna 1 ilyennel,nembiztos,h elküldeném vele hogy nem kell Evil Evil crazy2
Naplózva
scses

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 554



« Válasz #842 Dátum: 2008. december 16. 19:06:04 pm »

Az ára jöhet amúgy hááát nem barátom  undecided
Inkább ezt. Smiley
Nekem jobban tetszik.
Köszi a képeket Scses.  sm_68


Nincs mit gondoltam megosztom veletek vágyaim, álmaim.
Naplózva
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #843 Dátum: 2008. december 16. 19:56:35 pm »

Jaj nehogy pityeregj Cry kinek mi ugye!Hálisten vannak álmaid és ez az új Bmw,ha le akarom hordani kb így néz ki:te mi ez a dizájn center á a Bmw se a régi ki a tö..m a tervező mert annak idején a ........ Wink
Naplózva

750ia
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #844 Dátum: 2008. december 16. 21:14:47 pm »

Büdös csattog egyszerüen: Diesel....
740?
Duruzsol?!?! Azn

Igazából nincs érv a dizel autózás mellet,óriási tévedés,hogy olcsóbb az autózás az "egymásnak megfelelő" dizel/benzines modellek között.Pl. 530d/530i 730i/730d stb.Konkrétan utolsó otthoni munkahelyemen a főnökömnek E38 730d-je volt,nekem ugyanaz 730i V8-am,csak 6 évvel idősebb,kb 2 literrel evett kevesebbet mint az enyém,átlagban.Viszont a főnökömé többet volt szerelőnél mint amit üzemelt,szó szerint milliókat költött rá,állandóan ,motor,és elektronikái xarták össze magukat.Én 100 000km alatt max 100 000ft-ot költöttem rá,saját kezüleg  meg lehetett javitani mindent,egyszerű,kopó alkatrészek voltak.Akkoriban 99-2000-ben,a ráköltött összegek miatt ft/km számolással kb 22l/100km gázolajfogyasztás jött ki. Grin.nem számoltuk a hatalmas értékvesztést!!!!!Akkoriban az alig egyéves 730d alig volt 10millió alatt,mig az enyém épphogy 2felett volt.Megéri?
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Agyas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1128



« Válasz #845 Dátum: 2008. december 16. 23:58:55 pm »

Az ára jöhet amúgy hááát nem barátom  undecided
Inkább ezt. Smiley
Nekem jobban tetszik.
Köszi a képeket Scses.  sm_68


Nincs mit gondoltam megosztom veletek vágyaim, álmaim.

20év múlva nekem is lesz egy ilyenem!! Hátborzongatóan szép kocsi.
Naplózva
Roland635
Papír ami

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1213



« Válasz #846 Dátum: 2008. december 17. 09:34:06 am »

Az ára jöhet amúgy hááát nem barátom  undecided
Inkább ezt. Smiley
Nekem jobban tetszik.
Köszi a képeket Scses.  sm_68


Nincs mit gondoltam megosztom veletek vágyaim, álmaim.

20év múlva nekem is lesz egy ilyenem!! Hátborzongatóan szép kocsi.

Hát nemtom... Nekem már az előző se tetszett... Ez mondjuk egy fokkal jobban néz ki de max az ára kéne.

Maradok a nagy kupéknál.  Lips Sealed
Naplózva

E24 bedobozolva a szekrény mélyén
+36 20 233 63 66
+43 68 8949 51 41
Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #847 Dátum: 2008. december 17. 09:37:32 am »

Az ára jöhet amúgy hááát nem barátom  undecided
Inkább ezt. Smiley
Nekem jobban tetszik.
Köszi a képeket Scses.  sm_68


Nincs mit gondoltam megosztom veletek vágyaim, álmaim.

20év múlva nekem is lesz egy ilyenem!! Hátborzongatóan szép kocsi.

20 év múlva ezek a szemétkupacok már kb 10 éve a bontóban fognak rohadni.
Naplózva
Roland635
Papír ami

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1213



« Válasz #848 Dátum: 2008. december 17. 09:56:49 am »

Az ára jöhet amúgy hááát nem barátom  undecided
Inkább ezt. Smiley
Nekem jobban tetszik.
Köszi a képeket Scses.  sm_68


Nincs mit gondoltam megosztom veletek vágyaim, álmaim.

20év múlva nekem is lesz egy ilyenem!! Hátborzongatóan szép kocsi.

20 év múlva ezek a szemétkupacok már kb 10 éve a bontóban fognak rohadni.

10 éve? Milyen optimista!!!

Inkább 15 éve...

Ja és 20 év műlva nem lesz bontó csak vastelep. MÉH a gyengébbek kedvéért.
Naplózva

E24 bedobozolva a szekrény mélyén
+36 20 233 63 66
+43 68 8949 51 41
Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #849 Dátum: 2008. december 17. 10:17:27 am »


20 év múlva ezek a szemétkupacok már kb 10 éve a bontóban fognak rohadni.

Ezt mondták az E38/E39-re aztán mégis vígan mennek a 10 év feletti példányok 4-500 ezer km után is.

Persze ettől függetlenül megvan a véleményem a mostani BMW-k tartósságáról.
Naplózva

Főmordor.
Sztavrosz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 830



« Válasz #850 Dátum: 2008. december 17. 16:01:08 pm »

Visszakaptam a verdámat Smiley
Végre nem lyukas, és az első futómű se lóg. 2év műszaki 1év zőldkártya.
Tartották magukat a 180-as ajánlathoz 181500 volt a vége.
slusszpoén h az ügyfélváróban ki vannak rakva a saját szórólapjaik, és ha elolvasod írják h adnak rá 10% kedvezményt ha felmutatod.
Asszonypajtás el is rakott egyet amikor beadtuk a vasat, most elővette 10% kedvezmény. Találtunk 15 ezret ajándékba.
Egyszóval zsírmókus-guminyúl Smiley Öröm bódottá
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7121


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #851 Dátum: 2008. december 17. 21:15:22 pm »

Sabc meséld már el léci, hogy mi fasztól mennének tönkre? köszi!
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7121


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #852 Dátum: 2008. december 17. 21:44:59 pm »

Sabc meséld már el léci, hogy mi fasztól mennének tönkre? köszi!
az élettartamtervezéstől.
nem kifizetődő ésszerűtlenül tartós autót gyártani, az van.
mondjuk úgy, hogy eddig oké.
de -nem basztatósdi- szerinted konkrétan mi fog benne elromlani? vegyünk konkrét példának mondjuk egy E60-t. (ne nézzünk cab-eket, meg amiket nagyon kímélünk) oké, ez az, elromlik benne, cseréled, de mitől lesz használhatatlan és megy bontóba?
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #853 Dátum: 2008. december 17. 21:53:01 pm »

Attól, hogy az élettartam kb 4-6 évre van tervezve. Inenn kezdve jönnek a csatlakozó hibák rendszerfrissítések , szétmegy a kárpitozás,porlanak a múanyagalkatrészek stb. stb.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #854 Dátum: 2008. december 17. 22:07:08 pm »

Sabc meséld már el léci, hogy mi fasztól mennének tönkre? köszi!
Tervezett avultatásról hallottál már? Az autógyáraknak rohadtul nem éri meg tartós autókat csinálni.
De te éldegélj csak tovább a kis rózsaszín álomvilágodban, hogy 20 év múlva vígan fognak szaladgálni a nyolc kilót futott E46-ok.
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7121


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #855 Dátum: 2008. december 17. 22:09:48 pm »

oké-oké. ez eddig így van. de általánosságban azért nem mondható el minden egyes autóról.
bár a minőséget nem olyan hosszú évekre tervezik, mint eddig, de mégiscsak a mai autók minőségibbek, mint az eddigiek.
egyébként dízelt én már ezért nem merek venni, az E46 helyére sem jön dízel, túl sok a "bármikor befosható" alkatrész.


remélem, nem lesz igazad, egy csomó mai autót -is- szeretnék  afro
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #856 Dátum: 2008. december 17. 22:10:29 pm »

Sabc meséld már el léci, hogy mi fasztól mennének tönkre? köszi!
az élettartamtervezéstől.
nem kifizetődő ésszerűtlenül tartós autót gyártani, az van.
mondjuk úgy, hogy eddig oké.
de -nem basztatósdi- szerinted konkrétan mi fog benne elromlani? vegyünk konkrét példának mondjuk egy E60-t. (ne nézzünk cab-eket, meg amiket nagyon kímélünk) oké, ez az, elromlik benne, cseréled, de mitől lesz használhatatlan és megy bontóba?
ez az elromlik benne és ez neked oké?
egy pár éves prémiumkategóriás autónál ez neked belefér, ugye?
mondjuk nézzünk egy dízelt.
egy légtömegmérőt a csaba a sajátján megsalleroz, de egy rácsos légtömegmérővel mit csinálsz?
kidobod a faszba.
egy ikerturbó (jó, ez azért még nem mindegyiken van), ami csak együtt szerelhető, egyik beszarik, mit csinálsz?
cserélsz kettőt.
befecskendezőszelep darabja van vagy kilencvenezer még felújítottban is, hathengeres autóban simán félmillió.
nagynyomású szivattyú se olcsó.
namost vegyük azt, hogy egy ilyen autóval mennek évente harmincezer kilométert. nem egy túl nagy szám.
húsz év alatt csak az üzemanyagellátás szinte minden eleme (esetleg a csövek nem) cserés lesz.
és akkor azt vettük, hogy gondos tulaj mindent patentül rendben tartott rajta.
még utángyártottban se fogják ráborítani az autó értékének többszörösét huszonévesen.
ez az egyik.
a másik az, hogy a gyárak nem csak a kereskedőket akarják eltartani, hanem a szervizhálózatot is, hiszen az alkatrész mindig nagyobb biznisz volt, mint az autó. jó autót nem kell javítani, ahhoz hogyan adsz el alkatrészt, hm?
ismerek nem egy olyan off motorkonstrukciót, hogy nincs hozzá túlméretes dugó, nem fúrható.
ha elkopott, motor csere.
szerinted ezek a folyamatok merrefelé mutatnak?
Arról nem is beszélve, hogy már a cápákhoz sem lehet lassan normális minőségű gyári új alkatrészt rendelni. Ha szerencséd van, akkor kifogsz egy polcon porosodó Made in W.Germany darabot, egyébként meg az új gyártású Made in Slovenia és hasonló dolgokkal beszoptad.
Gyári új M20 vezérműtengely, és 40 ezer után válla van a bütyöknek. Pedig volt olajzása rendesen, minőségi olajjal.
Szóval így vagy úgy, de bele akarnak kényszeríteni a fogyasztói társadalomba.  undecided
Jöhetne már az a nuclear holocaust!  angry
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7121


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #857 Dátum: 2008. december 17. 22:10:59 pm »

Sabc meséld már el léci, hogy mi fasztól mennének tönkre? köszi!
Tervezett avultatásról hallottál már? Az autógyáraknak rohadtul nem éri meg tartós autókat csinálni.
De te éldegélj csak tovább a kis rózsaszín álomvilágodban, hogy 20 év múlva vígan fognak szaladgálni a nyolc kilót futott E46-ok.
halkan megjegyzem, hogy nem bölcsésznek tanulok.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #858 Dátum: 2008. december 17. 22:14:47 pm »

oké-oké. ez eddig így van. de általánosságban azért nem mondható el minden egyes autóról.
bár a minőséget nem olyan hosszú évekre tervezik, mint eddig, de mégiscsak a mai autók minőségibbek, mint az eddigiek.
egyébként dízelt én már ezért nem merek venni, az E46 helyére sem jön dízel, túl sok a "bármikor befosható" alkatrész.


remélem, nem lesz igazad, egy csomó mai autót -is- szeretnék  afro

oké-oké. ez eddig így van. de általánosságban azért nem mondható el minden egyes autóról.

Nyilván az autó iparban dolgozol. Régóta. Naponta szerelsz, naprakész vagy, és még véletlenül sem csak a neten olvasgatod a sok okosságot, ezért  vagy ennyire magabiztos. De, minden egyes autóról elmondható is. Megsúgom, hogy már az E34/32-ről is. E32 egy árnyalattal jobb, de E34 már egy avultatott szar, csak nem olyan szinten, mint a maiak.

bár a minőséget nem olyan hosszú évekre tervezik, mint eddig, de mégiscsak a mai autók minőségibbek, mint az eddigiek.

És ezt mégis miből szűrted le? Hogy pl. az E39 minőségibb mint egy E28? Ja bazmeg, csak a legidősebb E39 az 14 éves, a legfiatalabb E28 meg 21, nemérdekes.
Ha egymás mellé tudnánk tenni két egyaránt 2 éves, pl. 50 ezret futott E28-at és E39-et -ez nyilván lehetetlen- akkor ordító lenne a különbség, a cápa javára.
De amúgy ez már E28-E34 összehasonlításra is igaz.
Az 535i után nekem sokkolóan hulladék volt az 540, pedig nem egy pár százezres, lelakott szart vettem...
Naplózva
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #859 Dátum: 2008. december 17. 22:16:30 pm »

Sabc meséld már el léci, hogy mi fasztól mennének tönkre? köszi!
Tervezett avultatásról hallottál már? Az autógyáraknak rohadtul nem éri meg tartós autókat csinálni.
De te éldegélj csak tovább a kis rózsaszín álomvilágodban, hogy 20 év múlva vígan fognak szaladgálni a nyolc kilót futott E46-ok.
halkan megjegyzem, hogy nem bölcsésznek tanulok.

Jól titkolod.  Grin
Naplózva
scses

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 554



« Válasz #860 Dátum: 2008. december 17. 22:18:18 pm »

Sabc meséld már el léci, hogy mi fasztól mennének tönkre? köszi!
Tervezett avultatásról hallottál már? Az autógyáraknak rohadtul nem éri meg tartós autókat csinálni.
De te éldegélj csak tovább a kis rózsaszín álomvilágodban, hogy 20 év múlva vígan fognak szaladgálni a nyolc kilót futott E46-ok.
halkan megjegyzem, hogy nem bölcsésznek tanulok.

Halkan és kicsiben
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #861 Dátum: 2008. december 17. 22:34:50 pm »

Azzal vitáznék kicsit,hogy 4-6év élettartamra lettek tervezve,de szerintem akkorra jönnek elő azok a hibák amiket csak horribilis összegekért lehet rendesen javitani az autó árához képest.Pl. 5mill körül lehet beülni egy 2004 utáni 530d-be,amibe van 250 000+km természetesen nem az órában,hanem az autóban,ekkorra (legkésőbb) elfogy a turbó simán fél millió.Ha ügyes volt emberünk addig csapatott vele amig be nem fulladt a motor az olajba,s vitte a piezzókat is,még 300k ft.Tehetségesebbek(pl. a volt főnököm)60-80 000km-enként hengerfejesre tapossa,stb...Inkább belizingel egy frissebbet,és amit a javitásra költött volna abból kijön félévi-vagy-többhavi lizingdijj.Esetleg a csibészebbje inkább lebiztositózza,majd eladja a roncsot,ami motorhibás is.Meg ilyenek.
Valami érthetetlen okból azt hiszik a gyártó,hogy minél több kütyü van a családi BMW-ben,annál jobb.?
Szerintem tök felesleges 5-féle menetstabilizáló rendszer,ülésszellőzés,TV(!!!),idrive,képernyő,5féle váltóprogram,20féle hangzás a rádióhoz,ugyanennyi hangszóró,fényre sötétedő,ki-be kapcsoló,kanyarkövető,hónaljmankó csuklópántal?
Ezt a zsét mind a megbizhatóságra,robosszus alkatrészekre kéne költeni.
Jó öreg e32 735-ösöm,kéziváltós,a mai napig fut egy havernál,gyakorlatilag meghibásodás nélkül,500k km-t is túllépve. Roll Eyes
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #862 Dátum: 2008. december 17. 22:36:23 pm »

Nem semmi!!! Vót ez vót az ,jó vót hallottam eztet hallottam aztat de ez mindent visz :
"E32 egy árnyalattal jobb, de E34 már egy avultatott szar, csak nem olyan szinten, mint a maiak."(Sabc) icon_mad
Kedves márkatárs TISZTELJÜK más szerelmét!!! Kinek milyen avultatott SZAR jutott én kérek elnézést  Sad
Naplózva

750ia
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #863 Dátum: 2008. december 17. 22:38:42 pm »

Szép duma és biztos igaz is valamilyen szinten.

Csak azt nem értem, hogy alólam miért nem hullanak ki az E39-ek és miért tudok megtenni 150ezer km-t kopóalkatrész csere nélkül. Biztos mindig én vagyok szerencsés típus.

Ettől függetlenül S1-nek és Sabcnak alapjában véve igaza van. Csak nem olyan szinten, mint ahogyan azt itt olvashatjuk.
Naplózva

Főmordor.
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #864 Dátum: 2008. december 17. 22:38:54 pm »

Nem semmi!!! Vót ez vót az ,jó vót hallottam eztet hallottam aztat de ez mindent visz :
"E32 egy árnyalattal jobb, de E34 már egy avultatott szar, csak nem olyan szinten, mint a maiak."(Sabc) icon_mad
Kedves márkatárs TISZTELJÜK más szerelmét!!! Kinek milyen avultatott SZAR jutott én kérek elnézést  Sad

Tisztelek én mindent, de tények makacs dolgok. Egyébként ha elfelejtetted volna, az én autómról is véleményt mondtam, ugyanis nekem ugyanaz az avultatott szar jutott.
Naplózva
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #865 Dátum: 2008. december 17. 22:42:27 pm »

Szép duma és biztos igaz is valamilyen szinten.

Csak azt nem értem, hogy alólam miért nem hullanak ki az E39-ek és miért tudok megtenni 150ezer km-t kopóalkatrész csere nélkül. Biztos mindig én vagyok szerencsés típus.

Ettől függetlenül S1-nek és Sabcnak alapjában véve igaza van. Csak nem olyan szinten, mint ahogyan azt itt olvashatjuk.

Azért, mert csak egyet használsz, és nem E39-eket.  Grin Egyébként nem azt mondtam, hogy úgy esnek széjjel, mint a Dacia féltengelycsuklók, de minőségérzet, az nincs bennük. Emlékezz, én anno ezt hiányoltam a tiedből is, mikor ültem benne. Elhiszem, hogy gond nélkül közlekedsz vele, de ettól még tény, hogy egy átlag "új" BMW kb annyira mozgat meg, mint egy új Skoda Octavia, de legalább korántsem olyan tartós mint régen volt, és amennyire lehetne.
Mert ha repülőgépet lehet 40 évre tervezni, akkor autót is lehetne ám...
Naplózva
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #866 Dátum: 2008. december 17. 22:44:28 pm »

Nem vitázni szeretnék,nem az én autóm az Isten,csak mivel ez jutott választottam-választottad a minimum,hogy nem degradálod le.
Az biztos,hogy nem olyan mint a régiek ezt nem vitatom.
Naplózva

750ia
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #867 Dátum: 2008. december 17. 22:45:48 pm »

Nem vitázni szeretnék,nem az én autóm az Isten,csak mivel ez jutott választottam-választottad a minimum,hogy nem degradálod le.
Az biztos,hogy nem olyan mint a régiek ezt nem vitatom.
Nem a tiedet degradáltam, hanem úgy általában az összeset. Ezáltal a sajátomat is. Mondhatni egy cipőben járunk.
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #868 Dátum: 2008. december 17. 22:50:52 pm »

Szép duma és biztos igaz is valamilyen szinten.

Csak azt nem értem, hogy alólam miért nem hullanak ki az E39-ek és miért tudok megtenni 150ezer km-t kopóalkatrész csere nélkül. Biztos mindig én vagyok szerencsés típus.

Ettől függetlenül S1-nek és Sabcnak alapjában véve igaza van. Csak nem olyan szinten, mint ahogyan azt itt olvashatjuk.

Azért, mert csak egyet használsz, és nem E39-eket.  Grin Egyébként nem azt mondtam, hogy úgy esnek széjjel, mint a Dacia féltengelycsuklók, de minőségérzet, az nincs bennük. Emlékezz, én anno ezt hiányoltam a tiedből is, mikor ültem benne. Elhiszem, hogy gond nélkül közlekedsz vele, de ettól még tény, hogy egy átlag "új" BMW kb annyira mozgat meg, mint egy új Skoda Octavia, de legalább korántsem olyan tartós mint régen volt, és amennyire lehetne.
Mert ha repülőgépet lehet 40 évre tervezni, akkor autót is lehetne ám...

2-öt nyúztam el. Az előző egy hírhedt tdsA volt, amivel egyetlen problémám az automata váltó volt.

A többiben igazad van. De ha sokat megy valaki anyagilag nincs más alternatíva.
Naplózva

Főmordor.
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #869 Dátum: 2008. december 17. 22:52:44 pm »

Nemérted nem kötöszködök nem basz....lak csak fura vannak hibái ezt finoman lehet tálalni hiszen egy csoda ez a tipus amikor megjelent a konkurencia az időgépet kutatta,hogy az időbe előre majd vissza hogy legyen ellenautó!!! Wink
Naplózva

750ia
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 ... 206   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!